ik wil je ook wel ff met de zweep onder handen nemen hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef candygirl het volgende:
de gedachte aan koele kelders, enen mannen maakt het dat ik het nog warmer krijg
en bedankt
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet je vooral zeggen vlak voor je hierheen komt....
switchje van mequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Eerst ga je mij verdrinken in je zwembad en daarna trap je mij de kelder inquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Alex ik geloof je maar ik moest even lachen want je opmerking is geniaalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb een koele kelder
ik heb meer zwepen dan de gemiddelde manege
wat doe je nog thuis?
maargoed dat sangria a la tassie sterke shit is...dan voelt hij het minder...wel zo aardig de eerste keer hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
switchje van me![]()
![]()
En eigen levens zijn overrated als je ook bij een lekker ding kunt zijn
Als ik een ding wil hebben koop ik het wel, ik ben meer van de mooie meidenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
switchje van me![]()
![]()
En eigen levens zijn overrated als je ook bij een lekker ding kunt zijn
mag jijquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik wil je ook wel ff met de zweep onder handen nemen hoor
ik heb geen kelder nodig om je pijn te doen dat kan ook prima tussendoor tijdens het drinken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst ga je mij verdrinken in je zwembad en daarna trap je mij de kelder in
maar stiekem vind ik dat wel fijn
oh godquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Als ik een ding wil hebben koop ik het wel, ik ben meer van de mooie meiden
Hoelaat komt het bezoek ongeveer ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maargoed dat sangria a la tassie sterke shit is...dan voelt hij het minder...wel zo aardig de eerste keer he
de stoelen er om heen ook btwquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kan niet meer eten aan de keukentafel omdat die vol ligt met zwepen en materiaal om zwepen te maken
Wat ben je met mij van plan ?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:12 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb geen kelder nodig om je pijn te doen dat kan ook prima tussendoor tijdens het drinken.
Verzuipen doe ik niet...dan stribbel je niet meer tegen
bij jou wel ja, ik pies weer naast de potquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ahhhh kijk aan...meteen onderdanig
Ik ga niet naar die vent...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh godsucces morgen met de pastoor he?
zoete inval hier dus geen idee. Iedereen 'komt' hier als hij /zij zin heeftquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoelaat komt het bezoek ongeveer ?
bemoei je daar eens niet mee jahquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij jou wel ja, ik pies weer naast de pot
sangriaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
maargoed dat sangria a la tassie sterke shit is...dan voelt hij het minder...wel zo aardig de eerste keer he
rond 9 prima dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:14 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
zoete inval hier dus geen idee. Iedereen 'komt' hier als hij /zij zin heeft
kom je snel genoeg achterquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat ben je met mij van plan ?
dimmen we ff? Nog een keer een grote mond en ik bind je vast, inclusief gagquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
bemoei je daar eens niet mee jahanders krijg jij ook nog een pak rammel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |