Iemand zal je er vast wel inzettenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef candygirl het volgende:
Weet wel een nieuwe TT
Candygril gaat voortaan meeposten![]()
hm sta niet eens in de lijst dus zal wel niet he ,miep,miep![]()
Verder aan het afwachten op de regen en frietjes aant eten, jammie
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iemand zal je er vast wel inzetten
Ja, die zou opdekop dus vanmiddag langsbrengen,maar ze was hem kwijtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe dat dan met een zweepje
je komt als vrouw pas in die lijst als je met minstens 3 personen uit het topic naar bed bent geweestquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:29 schreef candygirl het volgende:
Weet wel een nieuwe TT
Candygirl gaat voortaan meeposten![]()
hm sta niet eens in de lijst dus zal wel niet he ,miep,miep![]()
Verder aan het afwachten op de regen en frietjes aant eten, jammie
Nope nog altijd 30 + graden hierquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
bij iemand anders in limburg al aant regenen enz?
Moet wel lukken met jou creativiteitquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, die zou opdekop dus vanmiddag langsbrengen,maar ze was hem kwijtHeb nu wel een stoomcursus zelf zweep maken gekregen
![]()
[..]
los van elkaar??quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je komt als vrouw pas in die lijst als je met minstens 3 personen uit het topic naar bed bent geweest(bij mannen ligt de drempel op 5 btw)
mja, maar ik ben een Dominant, zwepen HOREN voor mij gemaakt te wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet wel lukken met jou creativiteit
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
los van elkaar??
met 3 mannen samen is een veel beter idee![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar ik ben een Dominant, zwepen HOEN voor mij gemaakt te wordenIk zoek wel een subje die alsnog zwepen voor me maakt
[..]
je klinkt ervaren! Kun je ook zweepjes maken toevallig?
nope, weet ze wel te gebruiken , tsjakkequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, maar ik ben een Dominant, zwepen HOEN voor mij gemaakt te wordenIk zoek wel een subje die alsnog zwepen voor me maakt
[..]
je klinkt ervaren! Kun je ook zweepjes maken toevallig?
nicequote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:40 schreef candygirl het volgende:
[..]
nope, weet ze wel te gebruiken , tsjakke![]()
![]()
![]()
of te laten gebruiken
kelders kunnen sowieso leuk zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:43 schreef the_legend_killer het volgende:
leuk al die onderwerpen hier.als we zo door gaan gaat ons Limburg topic nog naar KEL
voor het eerst in mijn leven blij dat ik een domme blonde doos benquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nicewanneer kom je langs? krijg je spoedcursus,en als je een fout maakt, slaag
het is koel in mijn kelder nuquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:50 schreef candygirl het volgende:
[..]
voor het eerst in mijn leven blij dat ik een domme blonde doos ben
Eenschquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:07 schreef sproetjes het volgende:
[..]
was heel gezellig hoorvind het gewoon een kut TT en ik heet sproetjes
jij ook al een subje?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best spannend om er eens in op te worden gesloten.
We moeten vandaag beide nog vanalles doen, iets met eigen leven enzoquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zitten jullie dan nu elk achter de eigen pc?
dat jaquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:57 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We moeten vandaag beide nog vanalles doen, iets met eigen leven enzo
moet je vooral zeggen vlak voor je hierheen komt....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Denk dat dat wel beter bij mij pastben eigenlijk meer een pijn ontvanger
ik heb een koele kelderquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef candygirl het volgende:
de gedachte aan koele kelders, enen mannen maakt het dat ik het nog warmer krijg
en bedankt
ben jaloersquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:07 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet je vooral zeggen vlak voor je hierheen komt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |