quote:Op zondag 11 juli 2010 10:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
Op Bospop haalde ik de gemiddlede leeftijd met 30 jaar omlaag![]()
Ik denk dat de vrouwen in de 50 die daar lopen dat ze gilfs zijn
oh ik heb beloofd dat als nl vandaag zou winnen ik naar Düsseldorf zou lopenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ieder t zijne he. Jij geilt op poolse sletjes en anderen op oranje
ik ook omdat de meeste mensen al weg waren stond ik het laatste half uur oo de 5 de rijquote:Op zondag 11 juli 2010 10:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. Maar, ik ben losgegaan bij John.
hopelijk heb je goede wandelschoenen danquote:Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh ik heb beloofd dat als nl vandaag zou winnen ik naar Düsseldorf zou lopen
nee hoorquote:Op zondag 11 juli 2010 10:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hopelijk heb je goede wandelschoenen dan
ik zou wel willen , maar ik moet door de Selfkant naar de Hateboerquote:Op zondag 11 juli 2010 11:11 schreef candygirl het volgende:
nog steeds zo benauwd, kreeg net sms vam vrienden of ik mee ging zwemmen in de hatenboer in sittard ,maar weet niet.....
Voor mij is het te warm om vandaag actief te worden. Ik ga straks wel nog even aan de slag om voor wat verkoeling te zorgen.quote:Op zondag 11 juli 2010 11:11 schreef candygirl het volgende:
nog steeds zo benauwd, kreeg net sms vam vrienden of ik mee ging zwemmen in de hatenboer in sittard ,maar weet niet.....
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:13 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik zou wel willen , maar ik moet door de Selfkant naar de Hateboer
Lijkt me niet heel verstandig om nu door Duitsland te rijden met Nederlands kentekenquote:
Nee In Sittard bij het CIOSquote:
Wel fijn zwemmen daarquote:Op zondag 11 juli 2010 11:11 schreef candygirl het volgende:
ahzo zal toch wel mee vallen,zal mijn oranje wuppies uit de auto halenquote:Op zondag 11 juli 2010 11:29 schreef postmortum het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel verstandig om nu door Duitsland te rijden met Nederlands kenteken
Een zwembad wat zo heet?quote:
welke je ex of je nieuwe?quote:
Wat een opmerking weerquote:Op zondag 11 juli 2010 12:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
welke je ex of je nieuwe?
misschien is die nieuwe van ziek van het gezeik met je ex
voetbalquote:Op zondag 11 juli 2010 12:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat een opmerking weer
Je wekt nu de suggestie dat ik een druk relatieleven heb
Iig. Mijn beeb heeft het flink te pakken, dus vanavond alleen met vrienden voetbal kieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |