Wat denk je dan?quote:Op zondag 11 juli 2010 04:22 schreef Alexxxxx het volgende:
slapen lukt hier ook nietik denk te veel
Arme jij.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:19 schreef postmortum het volgende:
Bospop , middernacht , Have You Ever SEn The Rain ?![]()
Trouwens ik heb Friekin_ niet gezien
jij bent gewoon 24/7 geilquote:Op zondag 11 juli 2010 10:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Arme jij.
De regen was echt mental jong. Ik ben door die bui naar huis gefietst, mijn broekje is nog steeds niet droog.
oh gaat er nog gereld worden in Sittard ?quote:Op zondag 11 juli 2010 10:42 schreef Tassiepassie het volgende:
al lekker in t water gelegen net.
Gisteravond was weer gezellig
Zo lekker ff op de koffie bij oma en voor de rest van de dag nerveus zijn voor vanavond.
Ik weet het. Ik had mijn dopje lekker in mijn zak gedaan voor ik naar binnen liep. De watervoorziening was echt magertjes ja. Ze hadden wat sproeiers moeten plaatsen. Ach, ik heb het overleefd. Crosby, Stills & Nash waren goedquote:Op zondag 11 juli 2010 10:33 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent gewoon 24/7 geil
Trouwens wat een slechte organisatie:
waterkranen waar je 20 minuten moest wachten.
Flesjes zonder dop naar binnen wtf.
Starten met ijs te verkopen om 19.00 uur
Lockers zouden tot 1 uur open zijn , kom ik daar om 0.45 uur , zijn ze al gesloten.
geen verkeersregelaar op de parkeerplaats na afloop van het festival .
Beveiligingspersoneel dat er op uit is zoveel mogelijk uit je tas te halen.
het zal wel door mijn gemillimeterde haar komen , maar ik was ook echt de enige die tot aan zijn sokken gefouilleerd werdquote:Op zondag 11 juli 2010 10:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik had mijn dopje lekker in mijn zak gedaan voor ik naar binnen liep. De watervoorziening was echt magertjes ja. Ze hadden wat sproeiers moeten plaatsen. Ach, ik heb het overleefd. Crosby, Stills & Nash waren goed
Ik wou dat ik eens goed gefouilleerd werdquote:Op zondag 11 juli 2010 10:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
het zal wel door mijn gemillimeterde haar komen , maar ik was ook echt de enige die tot aan zijn sokken gefouilleerd werd
haha door zo'n dikke man met een bierpensquote:Op zondag 11 juli 2010 10:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens goed gefouilleerd werd
als ze verliezen zal overal wel de hel losbreken met al die mensen die in deze hitte staan te zuipen op pleintjesquote:Op zondag 11 juli 2010 10:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
oh gaat er nog gereld worden in Sittard ?De gemeente Sittard ziet echt spoken haha
oranjefans zijn sowieso clownsquote:Op zondag 11 juli 2010 10:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ze verliezen zal overal wel de hel losbreken met al die mensen die in deze hitte staan te zuipen op pleintjes
Siewosie veel bierpensen. Ik heb een goede vraag.quote:Op zondag 11 juli 2010 10:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha door zo'n dikke man met een bierpens![]()
Doe mij de metalsletjes van graspop maar die mogen mijn 24/7 fouilleren , ik heb me ook 10x door dezelfde laten fouilleren dit jaar
Op Bospop haalde ik de gemiddlede leeftijd met 30 jaar omlaagquote:Op zondag 11 juli 2010 10:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Siewosie veel bierpensen. Ik heb een goede vraag.
WAAROM zijn de vrouwen die besluiten om alleen een bh te dragen met een korte broek, de vrouwen die dat juist niet moeten doenMijn hoornvlies doet nog steeds pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |