quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee Uithoorn.. Woon niet meer in Venlo
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:46 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ooh, dacht dat eens gelezen te hebben
Lucht van 30 graden door m'n huis, nee, doe maar nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:07 schreef sproetjes het volgende:
heerlijk net effe alle ramen en deuren op gehad, nu in de woonkamer nog
effe doorluchten
tis hier zeker geen 30 graden meerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lucht van 30 graden door m'n huis, nee, doe maar niet
Hier welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:10 schreef sproetjes het volgende:
[..]
tis hier zeker geen 30 graden meer
zal es ff buiten checken hoe warm t nog is
Kon dat hier maar!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
net ff naakt buiten in de regen gestaanzo lekker
Shit, je hebt gelijk! Het is flink afgekoeldquote:
indd, ik kreeg al bekijks van de overbuurjongens net toen ik alle ramen open zette omdat ik hier in mn bikini rondloopquote:
lekker hequote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Shit, je hebt gelijk! Het is flink afgekoeld!
Toch maar even alles opengezet
Dat is hier ook ja, ongeveer 10 huizen kunnen dan meekijkenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
indd, ik kreeg al bekijks van de overbuurjongens net toen ik alle ramen open zette omdat ik hier in mn bikini rondloop
jekunt hierin de tuin komen staan?quote:
Ik heb geen overburen.. en geen achterburen.. allen naast me wonen mensen, met blindekanten van huizen op mijn tuin gerihtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
indd, ik kreeg al bekijks van de overbuurjongens net toen ik alle ramen open zette omdat ik hier in mn bikini rondloop
Als jij de enige bent die kijkt is het niet zo heul ergquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jekunt hierin de tuin komen staan?kijk ik wel ff de andere kant op
![]()
[..]
Ik heb geen overburen.. en geen achterburen.. allen naast me wonen mensen, met blindekanten van huizen op mijn tuin geriht
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij de enige bent die kijkt is het niet zo heul erg
in je bikini bij hun aanbellen en vragen waarom ze naar binnen schijnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:27 schreef sproetjes het volgende:
oke dilemma
wat mannelijk volk aan de overkant blijkt vrij smakelijk van een afstandje
er word inmiddels hier naar binnen geschenen met een lampje(hoe fout)
gaan slapen, of gewoon even lekker schaamteloos mee flirten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |