Ja ik hoop het ook. afkoeling is wel fijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
okidoki
ik hoop dat het droog blijft vanavond want wil niet binnen in een benauwd huis zitten
doe maar. Je kunt me best ff remmen maar never helemaal temmen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dimmen we ff? Nog een keer een grote mond en ik bind je vast, inclusief gag
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doe maar. Je kunt me best ff remmen maar never helemaal temmen!
neuh, maar ik kan er wel voor zorgen dat je compleet machteloos bentquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
doe maar. Je kunt me best ff remmen maar never helemaal temmen!
tas is echt een baas ! die sluit je niet zomaar opquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, maar ik kan er wel voor zorgen dat je compleet machteloos bent
missschien kun je wat ijsklontjes eruit halen en die over zijn rug heen wrijven dan maakt de pijn van hetquote:
wie heeft het over opsluiten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
tas is echt een baas ! die sluit je niet zomaar op
oeh lekkerquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, maar ik kan er wel voor zorgen dat je compleet machteloos bent
je weet wat ik ga gebruiken om je vast te binden...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oeh lekkerook prima...kijk alleen wel uit als ik ooit loskom want dan krijg je het 3voudig terug.
Steek zo een breinaald in je snikkel hoor issie permanent stijf
nee dat is te soft voor Kev dat is stiekem een beest hij wil het hard.veel en ongenadigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
missschien kun je wat ijsklontjes eruit halen en die over zijn rug heen wrijven dan maakt de pijn van hetook wat minder hard
ja dat weet ik mister rubber maar ooit zul je me los moeten maken want een lijk gaat zo stinken op den duur.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet wat ik ga gebruiken om je vast te binden...
Gewoon hard beginnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
missschien kun je wat ijsklontjes eruit halen en die over zijn rug heen wrijven dan maakt de pijn van hetook wat minder hard
ik voer je wel hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja dat weet ik mister rubber maar ooit zul je me los moeten maken want een lijk gaat zo stinken op den duur.
Gaat gezellig wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
ohh net ff geproeft of de sangria goed is ingetrokken
we gaan total loss dronken worden
Hoe is het met vriendlief?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:26 schreef Tassiepassie het volgende:
ohh net ff geproeft of de sangria goed is ingetrokken
we gaan total loss dronken worden
nog ziekjes maar voelt zich stukken beter dan gisteravondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |