Laat het aub zo zijn. Ik kan wel wat afkoeling gebruikenquote:Het KNMI verwacht dat de extreem warme zaterdag laat in de middag en 's avonds afgesloten wordt met lokaal stevige regen- en onweersbuien. Die kunnen tot wateroverlast kunnen leiden.
De buien zijn afkomstig uit het zuiden. Het meteorologisch instituut verwacht aan het begin van de nacht weer verdwenen zijn. Zaterdag kan de temperatuur volgens Harry Geurts van het KNMI op een aantal plekken in het land oplopen tot 35 graden. Aan de kust is het wat koeler door een wind van zee.
Niets is relaxter dan datquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef octopus_paul het volgende:
Ik hoop het wel! Gezellig 's nachts naar het onweer kijken.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:06 schreef Buitendam het volgende:
WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
er uit, De Cock....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:06 schreef Buitendam het volgende:
WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Die drie regendruppels zullen wel vallen, die onweersklap zal wel een beetje gerommel in de marge blijven.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef RealZeus het volgende:
Als het KNMI dat zegt weer je zeker dat het weer beperkt blijft tot drie regendruppels en een onweersklap.
Nou, ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op blanke straten en volgelopen afvoerputten en een auto vol met hagelputjes.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef RealZeus het volgende:
Als het KNMI dat zegt weer je zeker dat het weer beperkt blijft tot drie regendruppels en een onweersklap.
Blanke straten? Dat is de natte droom van Geert Wilders.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op blanke straten en volgelopen afvoerputten en een auto vol met hagelputjes.
Vooral dat laatste niet nee, ik woon op een heuvel dus voor de rest heb ik nergens last vanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op blanke straten en volgelopen afvoerputten en een auto vol met hagelputjes.
Och, blanke straten zijn wel grappig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:05 schreef octopus_paul het volgende:
Ik hoop het wel! Gezellig 's nachts naar het onweer kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |