Ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Valt het op dat ik iets met Lada's heb?
Neequote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik dan ook foto's van mijn eigen Lada's gaan posten?
Jammer, ik wilde net de foto van mijn Niva met MPG zn date achter het stuur op de bijrijdersstoel postenquote:
Ik ben niet zo'n auto fanaat. Daar missen wij de klikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik dan ook foto's van mijn eigen Lada's gaan posten?
dat mag welquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde net de foto van mijn Niva met MPG zn date achter het stuur posten
ik ben ooit naar het oostelijkste puntje van tsjechië gereden om één auto op de foto te zettenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n auto fanaat. Daar missen wij de klik
Respectquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben ooit naar het oostelijkste puntje van tsjechië gereden om één auto op de foto te zetten
Je hebt wel een leuke reis gehad neem ik aanquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de foto in kwestie is mislukt, de auto stond vrij belabberd
3 keer geprobeerd, lukt me nietquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Uit elkaar gegroeid?
Dit moet je lezen
Koppltje of exen gaan ruzie met elkaar uitvechten via het forumquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:57 schreef sproetjes het volgende:
[..]
3 keer geprobeerd, lukt me niet
wat een bagger verhaal
nee. triest. laat ze het prive oplossen, en de popcornkneusjes neit hungenot gunnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Uit elkaar gegroeid?
Dit moet je lezen
absoluut!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt wel een leuke reis gehad neem ik aan
ik zag het indd, wtf wazigquote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Koppltje of exen gaan ruzie met elkaar uitvechten via het forumwazig
ja en? Des te beter slaap je vannacht en des te sneller is het tijd voor voetbalquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey mij niet te dronken maken hemorgen moet ik nog voetbal kijken
Oke ik zal het lezen morgenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. triest. laat ze het prive oplossen, en de popcornkneusjes neit hungenot gunnen.
[..]
absoluut!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |