het is wel veel te makkelijk trollen met die oranjefans hahaquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een paar dope gebruikers op een fietsje
Nee ik vind gewoon dat ik het moest zeggenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
het is wel veel te makkelijk trollen met die oranjefans haha
Dat is Hatenboer, niet hateboer..quote:Op zondag 11 juli 2010 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Een zwembad wat zo heet?
Bij Roermond heb je ook Hateboer, gewoon buiten zegmaar bij die plassen.
Stoplicht waar je vanaf daar nog maar 80 mag als je van de kant van Weert komt en daar rechtsaf..
ik geloof dat het in Sittard , de nieuwe hateboer heet , ben niet 100 % zekerquote:
Sangria a la tas is wel lekker !quote:Op zondag 11 juli 2010 12:54 schreef Tassiepassie het volgende:
Vanavond bij ons thuis voetbal kijken met familie.
We hebben vuvuzela's, een grote trom versierd in oranje stijl en een megafoon![]()
Verder genoeg drank,hapjes en een dosis nervositeit en gezelligheid en de avond kan niet meer stuk (als ze winnen)![]()
![]()
![]()
![]()
Tussendoor lekker in water springen,iedereen neemt zwemkleding mee![]()
En kijken of we de sangria nog opkrijgen
Wat een kutopmerkingquote:Op zondag 11 juli 2010 12:18 schreef postmortum het volgende:
[..]
welke je ex of je nieuwe?
misschien is die nieuwe van ziek van het gezeik met je ex
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:55 schreef vosss het volgende:
Goed. Ik ga douchen, mn auto zoeken en dan F1 kijken.
Doei
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sangria a la tas is wel lekker !
dat was niet zo bedoeld was bedoeld als een grapje , omdat die ex van haar blijkbaar gisteren had zitten te klotenquote:
shell aan de rijksweg die is 24/7 openquote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey waar kan ik nu op zondag eigenlijk nog sigaretten halen? tankstation ?
Is je geraden dat je het niet zo bedoeldequote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat was niet zo bedoeld was bedoeld als een grapje , omdat die ex van haar blijkbaar gisteren had zitten te kloten
Cafe de Hook? bp tankstation? AH na 4 uurquote:Op zondag 11 juli 2010 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey waar kan ik nu op zondag eigenlijk nog sigaretten halen? tankstation ?
ah to go op het stationquote:Op zondag 11 juli 2010 13:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ah oke straks dan maar even kijken
Naar het cafe ga ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |