Ik wilde al een topic maken met als TT: Waar Tassie geen nieuw topic maakt!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef Tassiepassie het volgende:
sorry had t niet meteen door...
ff wat dingen erbij zetten nog
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wilde al een topic maken met als TT: Waar Tassie geen nieuw topic maakt!
Ik was bezig aan titel: ''Waar Brabant begint''quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wilde al een topic maken met als TT: Waar Tassie geen nieuw topic maakt!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:12 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik was bezig aan titel: ''Waar Brabant begint''
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:13 schreef sproetjes het volgende:
zo nog even een tvp in t nieuwe topic, ik ga slapen
ivo waar is je mario plaatje?
truste iedereen![]()
ps "solliciteren" ging top, denk dat er wel een leuk baantje aan vast zit
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yeahhh leuke woordspeling van mij he
Vakantie jong, votloak? Whehe, Duitsland eruitquote:
Omdat dit in het algemeen over Limburg hoort te gaan, ongeacht waar je woont. De mooiste provincie van dit land, uiteraardquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Waarom is er een Limburg-topic als alle Limburgse steden hun eigen topic hebben?
De site waar hij op staat is kapotquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:13 schreef sproetjes het volgende:
zo nog even een tvp in t nieuwe topic, ik ga slapen
ivo waar is je mario plaatje?
truste iedereen![]()
ps "solliciteren" ging top, denk dat er wel een leuk baantje aan vast zit
Hehe denk eens aan Zeeland en Brabantquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat dit in het algemeen over Limburg hoort te gaan, ongeacht waar je woont. De mooiste provincie van dit land, uiteraard
Limburg is mooier dan beide provinciesquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hehe denk eens aan Zeeland en Brabant
Jullie kunnen toch ook jullie eigen topics maken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hehe denk eens aan Zeeland en Brabant
Oke misschien wel truquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Limburg is mooier dan beide provincies
Hebben we ook! Zie mijn sigquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch ook jullie eigen topics maken?
Precies!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Limburg is mooier dan beide provincies
Klopt helemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:16 schreef Tassiepassie het volgende:
klopt de OP nu helemaal want ik heb niks hoeven aan te passen???
weet niet hoe dat moetquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
De voorgaande topics kunnen hooguit nog aangevuld worden in de wiki.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hebben we ook! Zie mijn sig
Niet dat er iets mis is met Brabant en Zeeland, maargoed. Ik ben al 21 jaar Limburger, en mij krijg je hier nooit meer wegquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Oke misschien wel tru
Dankjequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]Mooie OP. Daar kunnen we nog iets van leren.
Tas weet allesquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe wist je watikaan het doen was?;(
Daar ging ik uiteraard ook vanuitquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dus.
En MPG heeft het ook wel vaker gedaan.
Ik heb een weddeschap afgesloten dat ik niet zou posten. Totdat ik een chikkie had gehosseld. Die zelfde avond heeft de held Argo nog een chick gehosseld. Verder zijn mensen aan het solliciteren. Strest TLK zich voor de voetbal. En nog een hoop meer. En Nattermann verveelt zich. En zijn broertje Gezicht moet de finales uh ik bedoel proefwerken halen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef huize het volgende:
Samenvattig van de vorige 2 topics iemand?
stressen ? ik kill mezelf nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een weddeschap afgesloten dat ik niet zou posten. Totdat ik een chikkie had gehosseld. Die zelfde avond heeft de held Argo nog een chick gehosseld. Verder zijn mensen aan het solliciteren. Strest TLK zich voor de voetbal. En nog een hoop meer. En Nattermann verveelt zich. En zijn broertje Gezicht moet de finales uh ik bedoel proefwerken halen.
En ik heb een nieuwe UI..quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een weddeschap afgesloten dat ik niet zou posten. Totdat ik een chikkie had gehosseld. Die zelfde avond heeft de held Argo nog een chick gehosseld. Verder zijn mensen aan het solliciteren. Strest TLK zich voor de voetbal. En nog een hoop meer. En Nattermann verveelt zich. En zijn broertje Gezicht moet de finales uh ik bedoel proefwerken halen.
Volgens mij kan Tas je beter opsluiten in de kooi je bent een gevaar voor jezelf momenteel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
stressen ? ik kill mezelf nog
Argo, koppie omhoog, vroeg of laat kom je de ware tegen. Boeit niet wanneer, maar ooit loop je er tegenaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
nee alcohol doet de druk en morgen ga ik ergens kijken voor nieuw werkquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Volgens mij kan Tas je beter opsluiten in de kooi je bent een gevaar voor jezelf momenteel!
Ik kan niet alles samenvatten heh ik had ook kunnen zeggen dat Silver last had van de scooter van de overbuur jongen en dat PostMortum naar de fantasy fair gaat in Limbricht. Maar das allemaal teveel info. Kort en krachtig.quote:
Daar ben ik van overtuigd! Alleen die chick op hyves heeft nu nog nik terug gestuurd wacht nu al vanaf vorige week zondag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Argo, koppie omhoog, vroeg of laat kom je de ware tegen. Boeit niet wanneer, maar ooit loop je er tegenaan
Aah ok suc6 ik ben ook al aant solliciteren. Hehe de nieuwe op zou moeten zijn waar Limburg werk zoekt. Want volgens mij zijn der heel wat werk aant zoeken en aant solliciteren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee alcohol doet de druk en morgen ga ik ergens kijken voor nieuw werk![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
bellen bellen bellen
Kijk 'm eens liev doen enzo ahhquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
lieve schat daar ben ik al de hele tijd aan het kijken
Ik ga naar belgie. veel voordeligerquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok suc6 ik ben ook al aant solliciteren. Hehe de nieuwe op zou moeten zijn waar Limburg werk zoekt. Want volgens mij zijn der heel wat werk aant zoeken en aant solliciteren.
Ja laatste kans enzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik kom er denk ik niet onderuit, ik ga maar eens smse.
Maltje ?quote:
Aah ja dat zei je al. Dus het gaat door misschien ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga naar belgie. veel voordeliger
Jij goeie muziek smaak!quote:
Moke is kut.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Maltje ?
[..]
Aah ja dat zei je al. Dus het gaat door misschien ?
[..]
Jij goeie muziek smaak!
Ja maar ik ben niet gewend dat een man zo doet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja maar maar maar dat is omdat ikke ook lief is tegen hem toch
Malt? Nooitquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Maltje ?
[..]
Aah ja dat zei je al. Dus het gaat door misschien ?
[..]
Jij goeie muziek smaak!
Liedje is niet slecht. Weet niet hoe hij voor de rest is.quote:
lekker van genieten danquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet gewend dat een man zo doet.
Ik luister punk rock en metal. Maar op zich ook soms van die liedjes die wel oud en tof zijn. Uhm ik luister bv ook Tainted love van Soft cell. Maar alleen dat liedje dan van ze. En Billy Idol met white wedding. Ik luister van alles eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar valt heel wat over te twisten, muziek smaak..
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Billy idol SPeed ! give me what i need !
Juist. Er zijn alleen wat vastomstaande feiten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar valt heel wat over te twisten, muziek smaak..
Jep. Is veul irritant copy pasta werk.quote:
nederland heeft geen goede muzikantenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Juist. Er zijn alleen wat vastomstaande feiten.
Moke = kut
Di-rect = kut
Anouk = kut
Krezip = kut
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moke = kut Vandaag dan van gehoord
Di-rect = kut nooit van gehoord
Anouk = kut nooit geluisterd/ van gehoord
Krezip = kut nooit geluisterd/ van gehoord
Klopt!..quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moke = kut
Di-rect = kut
Anouk = kut
Krezip = kut
Das wel grappig dan. Dus jij bent into 80ties ? Maar geen Rick astley ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Billy is 1 van mijn favo muzikanten
nee ik ben niet echt een punk liefhebber, maar Billy Idol kan ik wel waarderen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Das wel grappig dan. Dus jij bent into 80ties ? Maar geen Rick astley ?![]()
Ik hoorde wel laatst zon punk cover van een 80ties liedje geloof ik. I just died in your arms. Die was wel sjiek!
Ik had voor nu alleen even die van de laatste posts gepakt.quote:
Zo beter?quote:
Hehe, kan je niet een andere UI pakken van me, het originele RH plaatje, dit is alleen voor het WKquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik had voor nu alleen even die van de laatste posts gepakt.
[..]
Zo beter?
Ik pleur de rest er wel eens een andere keer bij.
Plek 5 graagquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik had voor nu alleen even die van de laatste posts gepakt.
[..]
Zo beter?
Ik pleur de rest er wel eens een andere keer bij.
Ut was een cover. Heb een gegoogeld echte liedje is van Cutting Crew ofzoiets.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee ik ben niet echt een punk liefhebber, maar Billy Idol kan ik wel waarderen.
En Morrissey
Slaap zequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef nattermann het volgende:
Slapen
Kwart voor 7 gaat de wekker, mag weer van 8 tot half 5 aantreden op de stop in de stanylfabriek op DSM.
gewoon doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ut was een cover. Heb een gegoogeld echte liedje is van Cutting Crew ofzoiets.
En ik ga morgen dat meisje eens smse heb ik besloten. Tis nu te laat.
Argoquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Lol, what? Argo met een meisje? lol what?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef Argo het volgende:
[..]
ik las bdsmquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:39 schreef nattermann het volgende:
Slapen
Kwart voor 7 gaat de wekker, mag weer van 8 tot half 5 aantreden op de stop in de stanylfabriek op DSM.
Mkay, ik vind alles primaquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij komt ook naar Limland vandaar
Nee, dat ben ik? Ik zeg toch ook niet dat ik Alexxxxx benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
Ja een andere, je hebt twee topics eerder ofzo gemist. Waar ik een pic heb geplaatst van mij en mijn chick van gisteren!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:40 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Lol, what? Argo met een meisje? lol what?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja een andere, je hebt twee topics eerder ofzo gemist. Waar ik een pic heb geplaatst van mij en mijn chick van gisteren!
Ja en binnenkort in onz. Stomme o.us. heeft me in klb gekloot.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Pic Pmen graag!
En kun je me ook bijpraten?
Argo Topics waren altijd zo leuk om te lezen, maar schijnbaar doe je het nu alleen in het limbotopic.
BUKAKEquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bij vrouwen: waar de piemel vol van is, stroomt de mond van over!
Dan moet je als je naar limburg komt met ons mee naar de 80's partyquote:
ik had ook al trammelant met die clownquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja en binnenkort in onz. Stomme o.us. heeft me in klb gekloot.
Maar jij en een meisje, vertel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja en binnenkort in onz. Stomme o.us. heeft me in klb gekloot.
voor een uurtej gaik geen 7 uur rijdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan moet je als je naar limburg komt met ons mee naar de 80's partyblijf je wel heel het weekend he
Lijkt me wel tof met jou
of wat andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bij vrouwen: waar de piemel vol van is, stroomt de mond van over!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik had ook al trammelant met die clown
Morgen vaten bier kopen voor zondagquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:50 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Maar jij en een meisje, vertel!
Trouwens, Morgen (vrijdag) Diplomauitreiking
O.us sluit te veel topics!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik had ook al trammelant met die clown
(Waar was 80's party dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen vaten bier kopen voor zondag
Wat heb je dan gezegd ? En is hij heropend ? Jij hebt een poot om op te staan aangezien jij een fok pimp abbo hebt. Ben benieuwd hoe het is afgelopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij slot een topic van mij, maar dat pik ik niet
Ik zwi dat hij moest wachten met slotjes en hij meteen over waarschuwen maar ik weet het al niet meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat heb je dan gezegd ? En is hij heropend ? Jij hebt een poot om op te staan aangezien jij een fok pimp abbo hebt. Ben benieuwd hoe het is afgelopen.
HAHAA!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Is da 18+, want dat ben ik pas over 2 weken
Aah ok pff ik vond Fiets sympathieker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zwi dat hij moest wachten met slotjes en hij meteen over waarschuwen maar ik weet het al niet meer.
Ik ga zo wel een topic maken
21 +quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Is da 18+, want dat ben ik pas over 2 weken
Nee, daar heb ik geen zin in..quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:54 schreef LimboFan het volgende:
Iemand zin om naar mijn examen feesie te komen?
Ja maar daar heb ik gepost hequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:55 schreef Argo het volgende:
Duitsers die mij nu niet meer kunnen uitstaan
Kijk dat houd hij dan wel open.
ACDCquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
hmm welke band zal ik eens afspelen
The Argotinies.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik luister nu naar Kasabian..quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu The Essential van Bruce Springsteen opstaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger altijd zitten oefenen op mijn gitaren
Er is nu zon nieuwe ACDC achtige band uit Australie, hoorde ik vanmiddag nog op de radioquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee jullie bans wil ik niet luisteren
ACDC is wel koning
naam ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:01 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Er is nu zon nieuwe ACDC achtige band uit Australie, hoorde ik vanmiddag nog op de radio
..quote:Take me into the night and I’m an easy lover
Take me into the fight and I’m an easy brother
And I’m on fire
Burn my sweet effigy, I’m a road runner
Spill my guts on a wheel, I wanna taste uh-huh
And I’m on fire, and I’m on fire
neinquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:03 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ja ik hoopte dat jij dat wist![]()
Maar ik zal wel eens zoeken
Ik haat peter vosquote:
wat is dinsdag ! ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zondag en ook heel erg in dinsdag
Jaaaa disndag danga ik jevastbinden!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ook, en ik zondag en ook heel erg in dinsdag
Mwhaquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
deze is leuk! met trommelende neger-apen!
liegbeestquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaa disndag danga ik jevastbinden!
slaap ze knulletjequote:Op donderdag 8 juli 2010 01:07 schreef LimboFan het volgende:
Maar ik ga slapen hoie
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
liegbeest![]()
dinsdag komt me schatje
Ja, die ga ik aan je vast binden!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
liegbeest![]()
dinsdag komt me schatje
Nu word het interessant.quote:
Is er tenminste nog iets hards hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je er weer een hard hoofd in lieverd?
Ik ben echt bang voor zondag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je er weer een hard hoofd in lieverd?
nee nu nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iets hards hier.
moet vrijdagavond versieren met Mieke bij der zus die gaat trouwen binnenkortquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben echt bang voor zondag.
Maar eerst morgen een leuke dagsollicitatie in belgie, bier inslaan voor zondag en in de avond buurten
Vrijdag en zaterdag krijg ik ook wel voorbij met de juiste afleiding. zaterdag sowieso gezellig
Ja die zullen we zaterdag wel tegenkomen tijden hun kroegentocht.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet vrijdagavond versieren met Mieke bij der zus die gaat trouwen binnenkort
mijn tepels zijn al de hele avond hardquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iets hards hier.
als ze niet al vroeg naar huis gaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die zullen we zaterdag wel tegenkomen tijden hun kroegentocht.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je het wil doe ik het wel. op commando
Dat zou best faal zijn voor een vrijgezelleavondquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ze niet al vroeg naar huis gaan
mjah maar ik hoorde al dat 1 meid zwanger is en snel moe en ze samen uit samen thuis motto hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zou best faal zijn voor een vrijgezelleavond
Klinkt al niet leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah maar ik hoorde al dat 1 meid zwanger is en snel moe en ze samen uit samen thuis motto hebben
Jullie zijn allemaal al bezet dus dat is niet nodig.quote:
Van dat kleintje voel ik nietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je het wil doe ik het wel. op commando
Ik ben tot inkeer gekomen. Toen ik 'm in mijn rug voelde, leek hij nog kleiner dan die van Friek_.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst riep je nog dat hij groot wasloop nou niet te flauwekullen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben tot inkeer gekomen. Toen ik 'm in mijn rug voelde, leek hij nog kleiner dan die van Friek_.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben tot inkeer gekomen. Toen ik 'm in mijn rug voelde, leek hij nog kleiner dan die van Friek_.
Correct. Dan komt mijn vent je pijn doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu kan ik het niet meer goed maken
en die voel je wel hequote:Op donderdag 8 juli 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Correct. Dan komt mijn vent je pijn doen.
Nehquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Correct. Dan komt mijn vent je pijn doen.
ohja....shit vergetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje. Daar hebben vrouwen het nooit over.
pijn doen is fijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Blok the pain away
maar waarom hebben we het over pijndoen ?
blokkades sla ik wel weg met mn zwepenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja man maar ik ken gevoelens blokken. automatisme is dat geworden
Raggende naalden werken al bijna niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
blokkades sla ik wel weg met mn zwepen
Veel plezier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:42 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ga even masturberen terwijl ik knoertehard in mijn tepels knijp.
wacht maar tot je eens flink in je van geilheid op springen staande eikel wordt gebeten met hoektandjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Raggende naalden werken al bijna niet meer
Ik heb ook een hoge pijngrens. Maar ik denk niet dat alle pijn lekker is. Als een gewicht van 20 kilo op je voet valt. Of een of andere ziekte, dan heb je er geen plezier aan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb een hoge pijngrens en sommige pijn is echt wel lekker
Kijk dat is weer eens wat anders ! zaterdag meteen potentiele vrouwen spottenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wacht maar tot je eens flink in je van geilheid op springen staande eikel wordt gebeten met hoektandjes
ik las potentiele vrouwen slaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk dat is weer eens wat anders ! zaterdag meteen potentiele vrouwen spotten
Steek jezelf maar eens in je been met een mes en dan moet je erom lachenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoge pijngrens. Maar ik denk niet dat alle pijn lekker is. Als een gewicht van 20 kilo op je voet valt. Of een of andere ziekte, dan heb je er geen plezier aan.
Misschien moet ik ook eens een kansje wagen. Maar aan de andere kant morgen eerst eens smse.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk dat is weer eens wat anders ! zaterdag meteen potentiele vrouwen spotten
sms eerst maar. Ik heb niemand om te smsen dus ik kan spottenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens een kansje wagen. Maar aan de andere kant morgen eerst eens smse.
Argootje, we hebben het over zaken waar je duidelijk niet over kunt meepraten dus ga dat nu niet voor ons verpesten met praten over ziektesquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoge pijngrens. Maar ik denk niet dat alle pijn lekker is. Als een gewicht van 20 kilo op je voet valt. Of een of andere ziekte, dan heb je er geen plezier aan.
Kijk uit alex want tas is de baas !quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kom maar opmaar soms sla ik wel terug he
en op de rest van fokquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VInd je in het limburg topic
het word een doldwaze boel als ik afdaal he?quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kom maar opmaar soms sla ik wel terug he
Ik weet wel dat je de sm kant op wilt. Ik kan me alleen niet voorstellen hoe zulke pijn lol kan zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Argootje, we hebben het over zaken waar je duidelijk niet over kunt meepraten dus ga dat nu niet voor ons verpesten met praten over ziektes![]()
Logisch dat dat andere soort en dus geen prettige pijnen zijn he
niet altijd hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk uit alex want tas is de baas !
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk uit alex want tas is de baas !
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word een doldwaze boel als ik afdaal he?
Ja ja ik ga al.... ga jij maar hosselen via het internet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Eenvan de beste topics oot op fok...
Als je er geen verstand van hebt.... HOUD DAN JE BEK!!!!
Stop je hoofd in de pispot van de WC en trek dan door, dan merk jehoeleuk het is! Serieus!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je de sm kant op wilt. Ik kan me alleen niet voorstellen hoe zulke pijn lol kan zijn.
Vooralsnog heb ik meer foksters in mn bed gehad dan jij natte dromen in je leven hebt gehadquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ja ik ga al.... ga jij maar hosselen via het internet.
Laters allemaal.
ff naar de Xenos voor chipszakknijpers jeweets!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar die tepelklemmen zijn voor mij !
Die dingen klemmen goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ff naar de Xenos voor chipszakknijpers jeweets!
Gewoon lekker erg creatief allemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De twee belangrijkste bdsm winkelketens van Nederland zijn Xenos en Gamma
uhuquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gewoon lekker erg creatief allemaal
Ik heb je even op msn geadd !quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu
ik ben wel weer toe aan een fijne sessie
ik ben blij dat ik mijn aantal bedpartners bescheiden heb gehouden en gewoon alles op 1 persoon kan afvuren wat ik in me hebquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik meer foksters in mn bed gehad dan jij natte dromen in je leven hebt gehad
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb je even op msn geadd !![]()
WIj kunnen boksen hequote:Op donderdag 8 juli 2010 01:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik mijn aantal bedpartners bescheiden heb gehouden en gewoon alles op 1 persoon kan afvuren wat ik in me heb
is goed, maar ik ben al offline.. wildeal op bed, mar eerst ff dittopic vol!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb je even op msn geadd !![]()
je weet dat ik dat ook liever had gehadquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik mijn aantal bedpartners bescheiden heb gehouden en gewoon alles op 1 persoon kan afvuren wat ik in me heb
Oke ik zal je dan eens wat leuk vertellen op msnquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is goed, maar ik ben al offline.. wildeal op bed, mar eerst ff dittopic vol!
ja, alsik weer online kom... ik was vandaag ook tot de avond offline, overdag probeer ik te werkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke ik zal je dan eens wat leuk vertellen op msn
dat krijg je ook nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je weet dat ik dat ook liever had gehad
quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
foto te hooggenomen, ik heb geen goed zicht op je tieten
Ja spreek je deze week vast nog welquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, alsik weer online kom... ik was vandaag ook tot de avond offline, overdag probeer ik te werken
quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:01 schreef friekin_ het volgende:
Zelfs mijn benen trillen nog na. Djeez.
ORGAMSES FTW!!!quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:01 schreef friekin_ het volgende:
Heb je goed gedaan ! met tarzan ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:01 schreef friekin_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |