quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben tot inkeer gekomen. Toen ik 'm in mijn rug voelde, leek hij nog kleiner dan die van Friek_.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben tot inkeer gekomen. Toen ik 'm in mijn rug voelde, leek hij nog kleiner dan die van Friek_.
Correct. Dan komt mijn vent je pijn doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu kan ik het niet meer goed maken
en die voel je wel hequote:Op donderdag 8 juli 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Correct. Dan komt mijn vent je pijn doen.
Nehquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Correct. Dan komt mijn vent je pijn doen.
ohja....shit vergetenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje. Daar hebben vrouwen het nooit over.
pijn doen is fijnquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Blok the pain away
maar waarom hebben we het over pijndoen ?
blokkades sla ik wel weg met mn zwepenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja man maar ik ken gevoelens blokken. automatisme is dat geworden
Raggende naalden werken al bijna niet meerquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
blokkades sla ik wel weg met mn zwepen
Veel plezier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:42 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ga even masturberen terwijl ik knoertehard in mijn tepels knijp.
wacht maar tot je eens flink in je van geilheid op springen staande eikel wordt gebeten met hoektandjesquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Raggende naalden werken al bijna niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |