Is er tenminste nog iets hards hier.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je er weer een hard hoofd in lieverd?
Ik ben echt bang voor zondag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb je er weer een hard hoofd in lieverd?
nee nu nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iets hards hier.
moet vrijdagavond versieren met Mieke bij der zus die gaat trouwen binnenkortquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben echt bang voor zondag.
Maar eerst morgen een leuke dagsollicitatie in belgie, bier inslaan voor zondag en in de avond buurten
Vrijdag en zaterdag krijg ik ook wel voorbij met de juiste afleiding. zaterdag sowieso gezellig
Ja die zullen we zaterdag wel tegenkomen tijden hun kroegentocht.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moet vrijdagavond versieren met Mieke bij der zus die gaat trouwen binnenkort
mijn tepels zijn al de hele avond hardquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iets hards hier.
als ze niet al vroeg naar huis gaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die zullen we zaterdag wel tegenkomen tijden hun kroegentocht.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je het wil doe ik het wel. op commando
Dat zou best faal zijn voor een vrijgezelleavondquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als ze niet al vroeg naar huis gaan
mjah maar ik hoorde al dat 1 meid zwanger is en snel moe en ze samen uit samen thuis motto hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zou best faal zijn voor een vrijgezelleavond
Klinkt al niet leukquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mjah maar ik hoorde al dat 1 meid zwanger is en snel moe en ze samen uit samen thuis motto hebben
Jullie zijn allemaal al bezet dus dat is niet nodig.quote:
Van dat kleintje voel ik nietsquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je het wil doe ik het wel. op commando
Ik ben tot inkeer gekomen. Toen ik 'm in mijn rug voelde, leek hij nog kleiner dan die van Friek_.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst riep je nog dat hij groot wasloop nou niet te flauwekullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |