Daar ging ik uiteraard ook vanuitquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:20 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dus.
En MPG heeft het ook wel vaker gedaan.
Ik heb een weddeschap afgesloten dat ik niet zou posten. Totdat ik een chikkie had gehosseld. Die zelfde avond heeft de held Argo nog een chick gehosseld. Verder zijn mensen aan het solliciteren. Strest TLK zich voor de voetbal. En nog een hoop meer. En Nattermann verveelt zich. En zijn broertje Gezicht moet de finales uh ik bedoel proefwerken halen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef huize het volgende:
Samenvattig van de vorige 2 topics iemand?
stressen ? ik kill mezelf nogquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een weddeschap afgesloten dat ik niet zou posten. Totdat ik een chikkie had gehosseld. Die zelfde avond heeft de held Argo nog een chick gehosseld. Verder zijn mensen aan het solliciteren. Strest TLK zich voor de voetbal. En nog een hoop meer. En Nattermann verveelt zich. En zijn broertje Gezicht moet de finales uh ik bedoel proefwerken halen.
En ik heb een nieuwe UI..quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een weddeschap afgesloten dat ik niet zou posten. Totdat ik een chikkie had gehosseld. Die zelfde avond heeft de held Argo nog een chick gehosseld. Verder zijn mensen aan het solliciteren. Strest TLK zich voor de voetbal. En nog een hoop meer. En Nattermann verveelt zich. En zijn broertje Gezicht moet de finales uh ik bedoel proefwerken halen.
Volgens mij kan Tas je beter opsluiten in de kooi je bent een gevaar voor jezelf momenteel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
stressen ? ik kill mezelf nog
Argo, koppie omhoog, vroeg of laat kom je de ware tegen. Boeit niet wanneer, maar ooit loop je er tegenaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:23 schreef Argo het volgende:
[..]
nee alcohol doet de druk en morgen ga ik ergens kijken voor nieuw werkquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Volgens mij kan Tas je beter opsluiten in de kooi je bent een gevaar voor jezelf momenteel!
Ik kan niet alles samenvatten heh ik had ook kunnen zeggen dat Silver last had van de scooter van de overbuur jongen en dat PostMortum naar de fantasy fair gaat in Limbricht. Maar das allemaal teveel info. Kort en krachtig.quote:
Daar ben ik van overtuigd! Alleen die chick op hyves heeft nu nog nik terug gestuurd wacht nu al vanaf vorige week zondag.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Argo, koppie omhoog, vroeg of laat kom je de ware tegen. Boeit niet wanneer, maar ooit loop je er tegenaan
Aah ok suc6 ik ben ook al aant solliciteren. Hehe de nieuwe op zou moeten zijn waar Limburg werk zoekt. Want volgens mij zijn der heel wat werk aant zoeken en aant solliciteren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee alcohol doet de druk en morgen ga ik ergens kijken voor nieuw werk![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
bellen bellen bellen
Kijk 'm eens liev doen enzo ahhquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
lieve schat daar ben ik al de hele tijd aan het kijken
Ik ga naar belgie. veel voordeligerquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah ok suc6 ik ben ook al aant solliciteren. Hehe de nieuwe op zou moeten zijn waar Limburg werk zoekt. Want volgens mij zijn der heel wat werk aant zoeken en aant solliciteren.
Ja laatste kans enzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ik kom er denk ik niet onderuit, ik ga maar eens smse.
Maltje ?quote:
Aah ja dat zei je al. Dus het gaat door misschien ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga naar belgie. veel voordeliger
Jij goeie muziek smaak!quote:
Moke is kut.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Maltje ?
[..]
Aah ja dat zei je al. Dus het gaat door misschien ?
[..]
Jij goeie muziek smaak!
Ja maar ik ben niet gewend dat een man zo doet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:28 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja maar maar maar dat is omdat ikke ook lief is tegen hem toch
Malt? Nooitquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Maltje ?
[..]
Aah ja dat zei je al. Dus het gaat door misschien ?
[..]
Jij goeie muziek smaak!
Liedje is niet slecht. Weet niet hoe hij voor de rest is.quote:
lekker van genieten danquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet gewend dat een man zo doet.
Ik luister punk rock en metal. Maar op zich ook soms van die liedjes die wel oud en tof zijn. Uhm ik luister bv ook Tainted love van Soft cell. Maar alleen dat liedje dan van ze. En Billy Idol met white wedding. Ik luister van alles eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar valt heel wat over te twisten, muziek smaak..
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Billy idol SPeed ! give me what i need !
Juist. Er zijn alleen wat vastomstaande feiten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar valt heel wat over te twisten, muziek smaak..
Jep. Is veul irritant copy pasta werk.quote:
nederland heeft geen goede muzikantenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Juist. Er zijn alleen wat vastomstaande feiten.
Moke = kut
Di-rect = kut
Anouk = kut
Krezip = kut
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moke = kut Vandaag dan van gehoord
Di-rect = kut nooit van gehoord
Anouk = kut nooit geluisterd/ van gehoord
Krezip = kut nooit geluisterd/ van gehoord
Klopt!..quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moke = kut
Di-rect = kut
Anouk = kut
Krezip = kut
Das wel grappig dan. Dus jij bent into 80ties ? Maar geen Rick astley ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Billy is 1 van mijn favo muzikanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |