De site waar hij op staat is kapotquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:13 schreef sproetjes het volgende:
zo nog even een tvp in t nieuwe topic, ik ga slapen
ivo waar is je mario plaatje?
truste iedereen![]()
ps "solliciteren" ging top, denk dat er wel een leuk baantje aan vast zit
Hehe denk eens aan Zeeland en Brabantquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:14 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat dit in het algemeen over Limburg hoort te gaan, ongeacht waar je woont. De mooiste provincie van dit land, uiteraard
Limburg is mooier dan beide provinciesquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hehe denk eens aan Zeeland en Brabant
Jullie kunnen toch ook jullie eigen topics maken?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hehe denk eens aan Zeeland en Brabant
Oke misschien wel truquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Limburg is mooier dan beide provincies
Hebben we ook! Zie mijn sigquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch ook jullie eigen topics maken?
Precies!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Limburg is mooier dan beide provincies
Klopt helemaalquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:16 schreef Tassiepassie het volgende:
klopt de OP nu helemaal want ik heb niks hoeven aan te passen???
weet niet hoe dat moetquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt helemaal![]()
De voorgaande topics kunnen hooguit nog aangevuld worden in de wiki.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hebben we ook! Zie mijn sig
Niet dat er iets mis is met Brabant en Zeeland, maargoed. Ik ben al 21 jaar Limburger, en mij krijg je hier nooit meer wegquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:16 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Oke misschien wel tru
Dankjequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]Mooie OP. Daar kunnen we nog iets van leren.
Tas weet allesquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe wist je watikaan het doen was?;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |