Dus je gaat in je eentje naar een cafe?quote:Ik zit dus lekker eentje te drinken in een cafe.
Ja...quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:59 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dus je gaat in je eentje naar een cafe?
Verkapte-kijk-mij-niet-autist-zijn-post___!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:59 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Dus je gaat in je eentje naar een cafe?
Ben je er echt uitgezet?? Mafkezen, als het nou tegen Nederland was ok, maar zo...quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:57 schreef Argo het volgende:
Ik zit dus lekker eentje te drinken in een cafe. En Spanje maakt een goal. En iedereen juicht, en ik roep GVD! Draait iedereen zich om en kijken ze me gek aan. De kroegbaas heeft me er zelfs uitgezet. Heeft iedereen zon hekel aan de Duitsers ?
Klacht: Er zaten lekkere chicks die gaan nu dus aan mijn neus voorbij.
Ze waren geen fan van de Duitsers lijkt het.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:03 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ben je er echt uitgezet?? Mafkezen, als het nou tegen Nederland was ok, maar zo...
Ja ik ook niet, maar om dan een betalende klant je café uit te zetten...quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze waren geen fan van de Duitsers lijkt het.
Verkapte-kijk-mij-de-mosselman zijn-user__!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:02 schreef DeMosselman het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-niet-autist-zijn-post___!
Inderdaad en als dan straks Nederland verliest van Spanje. Dan is het opeens iedereen die roept kut Spanjolen.quote:
Prutsersquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Klopt, maar als je in NL voor DE gaat zijn kan je deze sjit verwachten
Hmm maar toch had ik het Duitsland meer gegund dan Spanje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:12 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Klopt, maar als je in NL voor DE gaat zijn kan je deze sjit verwachten
Nee hoor Nederland kan die counterattack niet aan. En dan was Muler er weer bij geweest.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Zoals die Duitsers vanavond voetbalde had ik ons team graag tegen ze zien voetballen zondag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |