Ja een andere, je hebt twee topics eerder ofzo gemist. Waar ik een pic heb geplaatst van mij en mijn chick van gisteren!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:40 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Lol, what? Argo met een meisje? lol what?
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja een andere, je hebt twee topics eerder ofzo gemist. Waar ik een pic heb geplaatst van mij en mijn chick van gisteren!
Ja en binnenkort in onz. Stomme o.us. heeft me in klb gekloot.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef LimboFan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Pic Pmen graag!
En kun je me ook bijpraten?
Argo Topics waren altijd zo leuk om te lezen, maar schijnbaar doe je het nu alleen in het limbotopic.
BUKAKEquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bij vrouwen: waar de piemel vol van is, stroomt de mond van over!
Dan moet je als je naar limburg komt met ons mee naar de 80's partyquote:
ik had ook al trammelant met die clownquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja en binnenkort in onz. Stomme o.us. heeft me in klb gekloot.
Maar jij en een meisje, vertel!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja en binnenkort in onz. Stomme o.us. heeft me in klb gekloot.
voor een uurtej gaik geen 7 uur rijdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan moet je als je naar limburg komt met ons mee naar de 80's partyblijf je wel heel het weekend he
Lijkt me wel tof met jou
of wat andersquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en bij vrouwen: waar de piemel vol van is, stroomt de mond van over!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik had ook al trammelant met die clown
Morgen vaten bier kopen voor zondagquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:50 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Maar jij en een meisje, vertel!
Trouwens, Morgen (vrijdag) Diplomauitreiking
O.us sluit te veel topics!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik had ook al trammelant met die clown
(Waar was 80's party dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Morgen vaten bier kopen voor zondag
Wat heb je dan gezegd ? En is hij heropend ? Jij hebt een poot om op te staan aangezien jij een fok pimp abbo hebt. Ben benieuwd hoe het is afgelopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij slot een topic van mij, maar dat pik ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |