Ik zwi dat hij moest wachten met slotjes en hij meteen over waarschuwen maar ik weet het al niet meer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat heb je dan gezegd ? En is hij heropend ? Jij hebt een poot om op te staan aangezien jij een fok pimp abbo hebt. Ben benieuwd hoe het is afgelopen.
HAHAA!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Is da 18+, want dat ben ik pas over 2 weken
Aah ok pff ik vond Fiets sympathieker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zwi dat hij moest wachten met slotjes en hij meteen over waarschuwen maar ik weet het al niet meer.
Ik ga zo wel een topic maken
21 +quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:53 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Is da 18+, want dat ben ik pas over 2 weken
Nee, daar heb ik geen zin in..quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:54 schreef LimboFan het volgende:
Iemand zin om naar mijn examen feesie te komen?
Ja maar daar heb ik gepost hequote:Op donderdag 8 juli 2010 00:55 schreef Argo het volgende:
Duitsers die mij nu niet meer kunnen uitstaan
Kijk dat houd hij dan wel open.
ACDCquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
hmm welke band zal ik eens afspelen
The Argotinies.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik luister nu naar Kasabian..quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb nu The Essential van Bruce Springsteen opstaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger altijd zitten oefenen op mijn gitaren
Er is nu zon nieuwe ACDC achtige band uit Australie, hoorde ik vanmiddag nog op de radioquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee jullie bans wil ik niet luisteren
ACDC is wel koning
naam ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:01 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Er is nu zon nieuwe ACDC achtige band uit Australie, hoorde ik vanmiddag nog op de radio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |