Ik heb ook een hoge pijngrens. Maar ik denk niet dat alle pijn lekker is. Als een gewicht van 20 kilo op je voet valt. Of een of andere ziekte, dan heb je er geen plezier aan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb een hoge pijngrens en sommige pijn is echt wel lekker
Kijk dat is weer eens wat anders ! zaterdag meteen potentiele vrouwen spottenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wacht maar tot je eens flink in je van geilheid op springen staande eikel wordt gebeten met hoektandjes
ik las potentiele vrouwen slaanquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk dat is weer eens wat anders ! zaterdag meteen potentiele vrouwen spotten
Steek jezelf maar eens in je been met een mes en dan moet je erom lachenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoge pijngrens. Maar ik denk niet dat alle pijn lekker is. Als een gewicht van 20 kilo op je voet valt. Of een of andere ziekte, dan heb je er geen plezier aan.
Misschien moet ik ook eens een kansje wagen. Maar aan de andere kant morgen eerst eens smse.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk dat is weer eens wat anders ! zaterdag meteen potentiele vrouwen spotten
sms eerst maar. Ik heb niemand om te smsen dus ik kan spottenquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens een kansje wagen. Maar aan de andere kant morgen eerst eens smse.
Argootje, we hebben het over zaken waar je duidelijk niet over kunt meepraten dus ga dat nu niet voor ons verpesten met praten over ziektesquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoge pijngrens. Maar ik denk niet dat alle pijn lekker is. Als een gewicht van 20 kilo op je voet valt. Of een of andere ziekte, dan heb je er geen plezier aan.
Kijk uit alex want tas is de baas !quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kom maar opmaar soms sla ik wel terug he
en op de rest van fokquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VInd je in het limburg topic
het word een doldwaze boel als ik afdaal he?quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Kom maar opmaar soms sla ik wel terug he
Ik weet wel dat je de sm kant op wilt. Ik kan me alleen niet voorstellen hoe zulke pijn lol kan zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Argootje, we hebben het over zaken waar je duidelijk niet over kunt meepraten dus ga dat nu niet voor ons verpesten met praten over ziektes![]()
Logisch dat dat andere soort en dus geen prettige pijnen zijn he
niet altijd hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk uit alex want tas is de baas !
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kijk uit alex want tas is de baas !
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word een doldwaze boel als ik afdaal he?
Ja ja ik ga al.... ga jij maar hosselen via het internet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Eenvan de beste topics oot op fok...
Als je er geen verstand van hebt.... HOUD DAN JE BEK!!!!
Stop je hoofd in de pispot van de WC en trek dan door, dan merk jehoeleuk het is! Serieus!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je de sm kant op wilt. Ik kan me alleen niet voorstellen hoe zulke pijn lol kan zijn.
Vooralsnog heb ik meer foksters in mn bed gehad dan jij natte dromen in je leven hebt gehadquote:Op donderdag 8 juli 2010 01:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja ja ik ga al.... ga jij maar hosselen via het internet.
Laters allemaal.
ff naar de Xenos voor chipszakknijpers jeweets!quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar die tepelklemmen zijn voor mij !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |