quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef TheFrankey het volgende:
Welkom bij Opmerkelijke foto's van Funda![]()
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
De vorige delen:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 I 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50
51
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of zet het topic bij je bookmarks als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zo'n fotograaf dat dooie speelgoedbeest niet weg kon halen alvorens de foto te nemen is mij dan weer een raadsel.
De locatie (tja, een huis verplaatst zich niet) en de ruimte (kubieke meters lucht) zijn de enige dingen die de eigenaar NIET heeft kunnen verkloten.quote:Op loopafstand van het centrum staat dit hoekhuis, dat geheel dient te worden opgeknapt.
De locatie en de ruimte van de woning, geven aan dat er een plezierige woning van te maken is gelegen op een uitstekende locatie.
Makelaar dekt zich al in...quote:Ondanks dat deze informatie met zorg is samengesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
De mooiste laat je dan nog weg...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:
Mag ik deze nog even herhalen? Dit is met afstand het grootste BAGGER object dat ik ooit op funda heb gezien. Hoe durf je hier 139k voor te vragen? Wat zou het verhaal erachter zijn? Uit huis gezette psychoot? Gekraakt door een zwerver?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-29563403-singelstraat-40/
[..]
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenDie dakfoto (met het water dat niet goed wegloopt) is nog wel één van de meer geslaagde
En jij hebt het alleen over dat beest?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zo'n fotograaf dat dooie speelgoedbeest niet weg kon halen alvorens de foto te nemen is mij dan weer een raadsel.
Mijn vrouw werkt bij de GGD en helaas komt dit soort dingen nog echt vaak voor in NL...quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:59 schreef Turbomuis het volgende:
En het ergste/engste is dat het, aan de foto's te zien, gewoon (recent nog) bewoond is
Ik heb die foto's nog eens bekeken en snap niet dat iemand zo kan leven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
De mooiste laat je dan nog weg...
[ afbeelding ]
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:
Mag ik deze nog even herhalen? Dit is met afstand het grootste BAGGER object dat ik ooit op funda heb gezien. Hoe durf je hier 139k voor te vragen? Wat zou het verhaal erachter zijn? Uit huis gezette psychoot? Gekraakt door een zwerver?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-29563403-singelstraat-40/
[..]
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenDie dakfoto (met het water dat niet goed wegloopt) is nog wel één van de meer geslaagde
Toch zit er nog wel een redelijke nieuwe keuken in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Yoewie het volgende:
[..]
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?
Ik vraag me vooral af of het wel leeg wordt opgeleverdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Yoewie het volgende:
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?
quote:De keuken is een kunstobject op zich. Het betreft een hedendaags ontwerp van de bekende kunstenaar Joep van Lieshout en is uiteraard voorzien van de nodige inbouwapparatuur.
Nogal onhandig met die schuine balken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Voor wie nog meer aparte appartementen in Rotterdam interesseert:
http://www.funda.nl/koop/(...)age-35/fotos/#foto-7
En kan er weer de foto's niet bijkrijgen maar kijk maar even op de link. Wordt bukken en zeer lenig zijn met ramen zemen denk ik en je moet vooral geen hoogtevrees hebben
Zo zie je dat wel vaker in de wat duurdere appartementencomplexen. Waarom ze voor zo'n constructie kiezen mag Joost weten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nogal onhandig met die schuine balken.
Ik vind dit net een gevangenis[ afbeelding ]
Ik vind het een mooi appartement en dat trappenhuis ook!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zo zie je dat wel vaker in de wat duurdere appartementencomplexen. Waarom ze voor zo'n constructie kiezen mag Joost weten.
Als ze de ranzige zooi er uit halen, wil ik 'm wel hebben, kan je best wat leuks van maken, alleen de gevel laten staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-29563403-singelstraat-40
De railing en muren wit en tis weer gefixed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nogal onhandig met die schuine balken.
Ik vind dit net een gevangenis[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zo zie je dat wel vaker in de wat duurdere appartementencomplexen. Waarom ze voor zo'n constructie kiezen mag Joost weten.
wat is dat voor haarbal op de toiletpot?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Nuttig![]()
[ afbeelding ]
Verder wel mooi. En voor die prijsLink
Zie de weerspiegeling in de tegels. Een leeuw dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef hilliebillie het volgende:
wat is dat voor haarbal op de toiletpot?
Ja dat begreep ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:05 schreef dop het volgende:
ziet er netjes uit maar wel een .... lokatie
normaal kost het daar minder den een ton
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef eleusis het volgende:
Het verhaaltje is ook heel typerend:
[..]
De locatie (tja, een huis verplaatst zich niet) en de ruimte (kubieke meters lucht) zijn de enige dingen die de eigenaar NIET heeft kunnen verkloten.
[..]
Makelaar dekt zich al in...
Die laatste.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef Resistor het volgende:
Klein huisje
[ afbeelding ]
Mét sauna
[ afbeelding ]
-edit-
Ik zat te kijken of ik wat hulpmiddelen voor gehandicapten kon vinden (mijn werk), ik had toch wat meer verwacht.
Kijken hoe oma op het toilet zit
[ afbeelding ]
Space man doe es linkenquote:
quote:
ik heb hem door geloof ik....quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf zeg... Ik bereken mijn maandlasten maar niet.
Hier een bijdrage van mij. Lijkt niet opmerkelijk maar ik ken het appartement(je)..
En het lijkt een vet groot terras maar geloof me het is gewoon een piepklein balkon en het lijkt een schuifpui maar tis gewoon een deur van 80 cm. Wat een verlakkerij. En de prijs tering. Tis wel netjes verder. En een super leuke buurt![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)de-5-d/fotos/#foto-3
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
De mooiste laat je dan nog weg...
[ afbeelding ]
uhuhquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem door geloof ik....
toch?![]()
tering....
Ja heerlijk he die fisheyequote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef Soury het volgende:
En het lijkt een vet groot terras maar geloof me het is gewoon een piepklein balkon en het lijkt een schuifpui maar tis gewoon een deur van 80 cm. Wat een verlakkerij.
Het toupetje van de verkoper of dat van de makelaar die zichzelf eens op zijn hoofd krabde tijdens het nemen van deze detailfotoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
wat is dat voor haarbal op de toiletpot?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef de_Paans het volgende:
Heel leuk dat je oranje fan bent, maar om dat op funda te zetten.
[ afbeelding ]
Link
Wa's dat? Heb je een link?quote:
fout fout foutquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Het toupetje van de verkoper of dat van de makelaar die zichzelf eens op zijn hoofd krabde tijdens het nemen van deze detailfoto![]()
Afijn, je krijgt dus een gratis pleematje bij de koop
Fijn met al dat vrachtverkeer dat al om 6 uur van de veiling komt (heb ook aan die weg gewoond)quote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat de omschrijving niet aangeeft dat die berg zand daar, de nieuwe (drukke!) provinciale weg wordt. Voor de kenners, de N201.Betaal je dan ¤ 900.000,- voor!
Link!
En het ligt behoorlijk onder de aanvliegroute van Schiphol kan ik uit betrouwbare bron vermeldenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat de omschrijving niet aangeeft dat die berg zand daar, de nieuwe (drukke!) provinciale weg wordt. Voor de kenners, de N201.Betaal je dan ¤ 900.000,- voor!
Link!
Die mensen hebben een serieuze training verkooptechniek nodigquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef de_Paans het volgende:
Heel leuk dat je oranje fan bent, maar om dat op funda te zetten.
[ afbeelding ]
Link
Dat is niet binnen, dat is de tuin.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnen is het nog erger
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:49 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dat is niet binnen, dat is de tuin.
(of hap ik nou?)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:16 schreef Ole het volgende:
Fijn met al dat vrachtverkeer dat al om 6 uur van de veiling komt (heb ook aan die weg gewoond)
Beide waar inderdaad!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:53 schreef Marsepein het volgende:
En het ligt behoorlijk onder de aanvliegroute van Schiphol kan ik uit betrouwbare bron vermelden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie de weerspiegeling in de tegels. Een leeuw dus![]()
[..]
Ja dat begreep ik ook inderdaad.
Ben je een farregatter?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
Beide waar inderdaad!Al zijn die huizen prima geïsoleerd, maar toch..
hoe smaken kunnen verschillenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Het is de meest afschuwelijke toiletbril die je bij de gamma kunt kopen.
met een aap.
*kots*
zag hem gisteren nog hangen. (deze dus maar dan in kleur)
[ afbeelding ]
Hoewel het ook daadwerkelijk zo gebouwd zou kunnen zijn, lijkt het nog het meest op en lsd-trip....quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:00 schreef 9611Niels het volgende:
http://www.funda.nl/koop/wessem/huis-56812668-pol-11/
Hehe, in dat gebouw in IJmuiden wonen ook de grootste schurken van IJmuiden..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:00 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi uitzichtje..
[ afbeelding ]
en een buurman met een Aston Martin V8 Vantage![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)nnemerboulevard-678/
Aparte schuur:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/wessem/huis-56812668-pol-11/
de grap alleen is dat het bij de afvoer nog geen 3 tegels breed is en dus maar 45 centimeter... Door de wasmachine staat voor de beugel...quote:Op zondag 11 juli 2010 01:16 schreef tvdleur het volgende:
Voor t oude mannetje of vrouwtje om zich vast te houden bij het bukken bij het laden van de wasmachine lijkt me. (oude mannetjes / vrouwtjes zijn niet meer zo stabiel)
Farregatter ben je toch als je in de buurt van de Oosteinderweg/Aalsmeerderweg woont? Zo ja, dan ben ik dat nietquote:
Precies, als je uit Oost komt ben je een farregatter. Vroeg het me af vanwege de info wat je gaf bij het huis op de Hornweg. Ik ben trouwens wel een geboren en getogen farregatterquote:Op maandag 12 juli 2010 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Farregatter ben je toch als je in de buurt van de Oosteinderweg/Aalsmeerderweg woont? Zo ja, dan ben ik dat nietIk kom uit Kudelstaart.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:34 schreef Tulping het volgende:
Een mooie halfvrijstaande woning in Overveen
[ afbeelding ]
Van waarschijnlijk een ouder iemand![]()
[ afbeelding ]
Die echter nog wel fit genoeg is om te tennissen
[ afbeelding ]
Maar geen bij elkaar passende meubelen kan vinden en eet in de slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat die wasmachine al te veel triltquote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef godigita het volgende:
Tja, waar laat je de koelkast?
[ afbeelding ]
link
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die wasmachine al te veel trilt
Wat een lelijk interieur in dat huis zeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:34 schreef Tulping het volgende:
Een mooie halfvrijstaande woning in Overveen
[ afbeelding ]
Van waarschijnlijk een ouder iemand![]()
[ afbeelding ]
Die echter nog wel fit genoeg is om te tennissen
[ afbeelding ]
Maar geen bij elkaar passende meubelen kan vinden en eet in de slaapkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe wil je in vredesnaam je was stoppen in de bovenste trommel?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:17 schreef godigita het volgende:
Tja, waar laat je de koelkast?
[ afbeelding ]
link
En wat de denken van die 5.305m2 perceeloppervlakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:00 schreef 9611Niels het volgende:
Aparte schuur: http://www.funda.nl/koop/wessem/huis-56812668-pol-11/
quote:
OMG, wat een eng ding om aan je muur te hebben hangenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet op die boerderij ook uitkijken waar je naar toe rolt
[ afbeelding ]
Met die witte planken kun je het gat afsluiten denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet op die boerderij ook uitkijken waar je naar toe rolt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van dat tig-pits kooktoestel
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ook juist het opvallender is van deze foto...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor... bovendien is de foto uitgerekt, lijkt groter dan het is..
Het zijn toch wel veel gasknoppen... :Squote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
en kijkend naar de tegels is het ook niet heel erg uitgerektquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Het zijn toch wel veel gasknoppen... :S
Laten we hopen dat het zeil is en geen vloerbedekkingquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef R2R het volgende:
Zeil was in de aanbieding![]()
Kamer 1
[ afbeelding ]
Kamer 2
[ afbeelding ]
Kamer 3
[ afbeelding ]
Kamer 4
[ afbeelding ]
Dan kan de overloop niet ontbreken
[ afbeelding ]
Als we dan toch lekker aan het leggen zijn
[ afbeelding ]
Heee, dat patroontje bevalt goed![]()
[ afbeelding ]
Hier
Zeil IS vloerbedekking.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:40 schreef Dzjonka het volgende:
Laten we hopen dat het zeil is en geen vloerbedekking
En dan blijven de dingen boven het fornuis wel op de juiste verhoudingen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
nou daar zat ik dus mee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan blijven de dingen boven het fornuis wel op de juiste verhoudingen?
je weet wat ik bedoelquote:
Achtpitter van Boretti.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef DeTolk het volgende:
6-7 pits van SMEG ofzo denk ik
http://www.keukenboer.nl/(...)d1af516769e0ddc68217
Mooi apparaat is dat.. waarschijnlijk met computer, waarbij je in kan geven welke ster of planeet je wilt zien en hij zal dan automatisch aan de hand van ik geloof GPS en datum en tijd berekenen waar die planeet of ster te zien moet zijn. Ben je zo 2500 euro voor kwijt.quote:
De linkquote:Kenmerkend voor de woning is privacy door de vrije ligging aan de voor- en achterzijde en veel leefruimte op de begane grond.
De vrijstaande woning met rondom tuin is op een kavel gelegen van circa 470m2. Een gedeelte van dit perceel, circa 170m2, is in bruikleen gegeven door NS-vastgoed.
Haha, das wel heel wazigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef Geluk het volgende:
Wat doen die struiken op de douchecabine?
[ afbeelding ]
Linkje naar het huis.
Wauw!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
Hier nog een een foto van een heeelee oude bouwval.
[ afbeelding ]
je zou moeten willen dat je die had!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van dat tig-pits kooktoestel
[ afbeelding ]
oooooo als ik het geld had had ik er wel een paar ton tegen aan willen gooien hoor! mooi pand!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
[ afbeelding ]
Het pand is fantastisch, maar met een paar ton red je het denk ik niet...quote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
oooooo als ik het geld had had ik er wel een paar ton tegen aan willen gooien hoor! mooi pand!
Plaatje van de kluis:quote:Op zondag 18 juli 2010 14:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Een huis met een kluis, tegenwoordig inloopkast, kun je heel wat bier veilig weg zetten![]()
Link: http://www.funda.nl/koop/(...)aat-1/fotos/#foto-14
Wow, wat een prachtig pand! Op zich nog een redelijk koopje ook, gezien de locatie. Mooie investeringquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
[ afbeelding ]
Koop dan gewoon mooie 90cm hoge kastjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef R2R het volgende:
Te weinig keukenkastjes, dan plaatsen we er nog een paar bij.
[ afbeelding ]
Huis
Que?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat een handdoek op een rekje wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:34 schreef Jay-K het volgende:
Ik denk dat hij de deurklink in combinatie met de TV bedoeld...
Ik denk meer het feit dat de deurklink bijna door de tv heengaatquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Que?
Eerst de douchedeur dicht, dan toiletdeur en daarna de linkerdeur?
Of is dit gewoon een heeeeeel uitgerekte foto?
Het klopt dus wel::
[ afbeelding ]
Wtf?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
Dacht ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een handdoek op een rekje was
Ik weet niet of dat vliegveld een drukke aanvliegroute heeft, maar het lijkt me geen pretje om daar te wonen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef FP128 het volgende:
Ach dit is ook wel leuk voor een schappelijke prijs.
Het lijkt me dat je moet uitkijken als je de douchedeur sluit, want de glazen deur drukt dan tegen de deurklink aan.....?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
En hoe kom je die douche weer uit als een of andere lolbroek de buitenste deur ook heeft gesloten!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je moet uitkijken als je de douchedeur sluit, want de glazen deur drukt dan tegen de deurklink aan.....?
En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
22.000 aan huuropbrengsten is nog wel een aardige investering toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:05 schreef Kings het volgende:
[..]
En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...
Als ik het goed begrijp is het 300K voor het hele pand waarvan er 1 studiootje leeg staat.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:05 schreef Kings het volgende:
[..]
En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...
Volgens Funda is de perceeloppervlakte 29m2. In de omschrijving staat dat de begane grond ca. 30m2, en de beide studio's ieder 20m2. 30+20+20 = 70. Het pand is volgens mij een stuk breder dan het diep is.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het 300K voor het hele pand waarvan er 1 studiootje leeg staat.
Op zolder is er nog een studio en op de beganegrond een winkelpand die beiden verhuurd zijn.
Al snap ik die 70m2 weer niet. Ik kan mij niet voorstellen dat het hele pand 70m2 is maar dat studiootje lijkt een stuk kleiner dan 70m2.
Que?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet maar van veel ramen houden.
[ afbeelding ]
Vind het eerder te modern gewordenmaar veel ramen nee ik zie het ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet maar van veel ramen houden.
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Que?
Dat is een oude boerderij met een glazen entree.
Is niet bepaald vreemd.
Sterker nog, ik vind het aan de buitenkant een erg mooi pand, en aan de binnenkant heeft het behoorlijk mooie aspecten. Maar veel ramen? Nee, I don't get it.
Dat hobbelpaard met die skippybal erin is volgens mij ook niet echt voor de kinderen...quote:Op zondag 25 juli 2010 16:07 schreef Resistor het volgende:
...
Growl! (maar ik wil het eigenlijk niet weten)
[ afbeelding ]
Allemaal in 1 huis in Sneek
En hier is zowel de toiletbril als het kastje weer een kwart slag gedraaid:quote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef lurf_doctor het volgende:
Hier zit men dwars op de pot
http://www.funda.nl/koop/(...)iet-freezerstraat-8/
12 x de jaarhuur is ongeveer de waarde van een pand.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
22.000 aan huuropbrengsten is nog wel een aardige investering toch?
Foto is uitegerektquote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit men dwars op de pot
http://www.funda.nl/koop/(...)iet-freezerstraat-8/
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn spoiler-fotoquote:
gefixed.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn haar spoiler-foto![]()
Maar goed, als je alleen 'mijn' foto bekijkt denk je toch even wtf
Had ik ook met die 2 deuren naast elkaar eerder in dit topic (waarvan 1 deurklink tegen de TV aankkwam)quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn spoiler-foto![]()
Maar goed, als je alleen 'mijn' foto bekijkt denk je toch even wtf
Klopt, daardoor is 'mijn' foto op z'n plaats in dit topic en de jouwe nietquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
gefixed.Rare is dat op de foto die jij postte het echt ljikt alsof de wcbril een kwartslag gedraaid is.
9 ton?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef TUFKAL het volgende:
Een huis van 9 ton en dan zo'n badkamer![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)n-39-h/fotos/#foto-1
Er zijn wel meer delen van het huis die wat gedateerd aandoen, de keuken bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef TUFKAL het volgende:
Een huis van 7,5 ton en dan zo'n badkamer![]()
[ afbeelding ]
Een huis met tuin aan de Minervalaan in Amsterdam... Dat kost hoe dan ook een vermogen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef TUFKAL het volgende:
Een huis van 7,5 ton en dan zo'n badkamer![]()
[ afbeelding ]
Een beneden woning van een flat bedoel jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Een huis met tuin aan de Minervalaan in Amsterdam... Dat kost hoe dan ook een vermogen.
voor 5000 euro wil ik het wel kopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef k_man het volgende:
Ken je de woningmarkt in Amsterdam een beetje?
Voor appartementen op een toplocatie is ¤5.000 een gangbare prijs en dit is zonder twijfel een erg goede locatie. Deze woning heeft de gedateerde staat als nadeel, de architectuur als voordeel en de (voor Amsterdamse begrippen) grote tuin als enorm voordeel.
Gimme!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef announcement het volgende:
Get ready. Launch in 3.....2......1....
[ afbeelding ]
ja,maar dat is wel een echte douche waar je graag elke dag onder staat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef announcement het volgende:
Get ready. Launch in 3.....2......1....
[ afbeelding ]
oh echt nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Een beneden woning van een flat bedoel jedie woning staat over 20 jr nog te koop als je zon prijs wilt.
dit dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef k_man het volgende:
Ken je de woningmarkt in Amsterdam een beetje?
Voor appartementen op een toplocatie is ¤5.000 een gangbare prijs en dit is zonder twijfel een erg goede locatie. Deze woning heeft de gedateerde staat als nadeel, de architectuur als voordeel en de (voor Amsterdamse begrippen) grote tuin als enorm voordeel.
Wat een krot zegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef R2R het volgende:
De rest van het huis is ook niet veel, maar deze prachtige badkamer mag niet ontbreken in dit topic.
[ afbeelding ]
Zo beter?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Dionysius85 het volgende:
Een leuk huisje in de kop van Drenthe voor slechts ¤1.795.000. Dit alles inclusief vijver van 100 bij 80 meter met daarin een eiland van 70 bij 50 meter
[ afbeelding ]
Google maps: http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&ll=53.146191,6.39893&spn=0.002645,0.006968&t=h&z=18
Klacht: Stomme forum maakt geen link van een url met komma's...
Anti-klacht: OMG, dat eilandlekker met een bootje picknicken op je eiland in de achtertuin
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link
En tot slot nog een heuse Argh-badkamer. Ontworpen door architect Gustav Argh.
Hier
Wat een juweeltje, en dan te bedenken dat je in mijn regio voor dat geld nog nauwelijks een vrijstaand huis hebtquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef Gwywen het volgende:
U woont midden in de natuur, elke morgen zult u ontdekken hoe de wilde zwijnen uw tuin omgewoeld hebben.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef R2R het volgende:
De rest van het huis is ook niet veel, maar deze prachtige badkamer mag niet ontbreken in dit topic.
[ afbeelding ]
Prachtig huis!quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Dat is idd kenmerkend voor de jaren 90 periode stijl van "Argh"
Ook handig je eigen synagoge in huis![]()
[ afbeelding ]
Huis,
http://www.funda.nl/koop/haarlem/huis-29396288-kenaupark-7/
quote:• toestemming van bestuur en leden van de Nederlandse Israëlitische Gemeente Noord Holland Noordwest i.o.
Dat toesteming vind ik niet zo vreemd, zo te zien is het duidelijk hiervoor geen woonhuis geweest, maar een synagoog annex kantoor van de Israelische club oid.... Er zijn sowieso wel meer panden waarbij je de vorige eigenaar bepaalt of ie het je wel gunt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Prachtig huis!Jammer dat ze er niet bij vertellen dat het aan de spoorlijn ligt, op slechts ongeveer 200 meter van het station. En dat je er dus de hele dag remmende en optrekkende treinen hoort.
En dit vond ik ook wel opmerkelijk:
[..]
Je kijkt naar een stylish badkamertje met barok stickers van de xenosquote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:40 schreef Ireth het volgende:
Waar zit ik nou naar te kijken? Ik zie een wasbakje en daar houdt het wel even mee op?
Dus....quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:18 schreef Zwolsboy het volgende:
Leuk voor de dames![]()
als je poessie daar beneden kaal moet
wax wax
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-32/fotos/#foto-6
Of je dat erbij krijgt weten we niet
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:18 schreef Zwolsboy het volgende:
Leuk voor de dames![]()
als je poessie daar beneden kaal moet
wax wax
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-32/fotos/#foto-6
Of je dat erbij krijgt weten we niet
De tuin is ook al 20 jaar niet aangeraaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:28 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Anyway..
De hele fotoreeks van dit huis zou ik hier wel kunnen plaatsen.
[ afbeelding ]
en behalve dat er niet is opgeruimd..
[ afbeelding ]
is er altijd nog een mooie Pedobear
[ afbeelding ]
typisch zon huis waar iemand al 10 jaar dood heeft gelegen zonder dat iemand het wistquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:28 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Anyway..
De hele fotoreeks van dit huis zou ik hier wel kunnen plaatsen.
[ afbeelding ]
en behalve dat er niet is opgeruimd..
[ afbeelding ]
is er altijd nog een mooie Pedobear
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze wel eerlijk:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:57 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
typisch zon huis waar iemand al 10 jaar dood heeft gelegen zonder dat iemand het wist![]()
op die groene bed/bank boven vast...
Hier heb ik een keer een klassenfeest gehad, een jaar of 10 geleden. Klasgenootje woonde daar. Maar weet er weinig meer van, herken bijna niks meer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Dionysius85 het volgende:
Een leuk huisje in de kop van Drenthe voor slechts ¤1.795.000. Dit alles inclusief vijver van 100 bij 80 meter met daarin een eiland van 70 bij 50 meter
[ afbeelding ]
Google maps: http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&ll=53.146191,6.39893&spn=0.002645,0.006968&t=h&z=18
Anti-klacht: OMG, dat eilandlekker met een bootje picknicken op je eiland in de achtertuin
![]()
Best wel goed onderhoudenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Dionysius85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat bedoel je precies met dat huisnummer? Ik begrijp hem niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Best wel goed onderhoudenhebben ze vast mensen voor ingehuurd
De straatnaam icm het huisnummer werelds![]()
![]()
![]()
Nou, ik vind deze zit-slaapkamer toch wel iets hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:20 schreef Dzjonka het volgende:
ehm.... ik kan nog steeds dat enge beest zien, wat probeert op te gaan in de muur :p (ontzettend sfeerloos huis verder...)
[ afbeelding ]
Vagevuurselaan 1quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met dat huisnummer? Ik begrijp hem niet.
1. hoe verzin je zoiets?quote:In het midden van de kamer
1. Het breekt de grote open ruimtequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
[..]
1. hoe verzin je zoiets?
2. waarom zou je zoiets dan ook nog gaan uitvoeren?
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:59 schreef kvd het volgende:
[..]
komt me bekend voor...groningen? korrweg?
dan staat dat huis al een jaartje of 2 te koop...die kinderen zullen inmiddels wel niet meer te kerkennen zijn, zijn inmiddels ook al een jaartje of 2 ouder (en herken het omdat dit een van de eerste foto's is die ik heb geplaatstquote:
Afschuwelijk rode bank ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:31 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
In het midden van de kamer![]()
http://www.funda.nl/koop/meppel/huis-56967140-lo-laan-15/
tja, zo opmerkelijk vind ik het niet....quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:31 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
En niet duurquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef MW-Design het volgende:
Toch makkelijk ! Koken vanuit je bed, of koffie zetten vanuit je luie stoel !
http://www.funda.nl/koop/(...)amp-79/fotos/?foto=3
Ik zag dat er aardig wat fouten in zaten, en inderdaad de linkjes zijn ook niet goed. Ik ben aan het proberen dit vanaf de Ipad te doen. Werkt dus niet echt !quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:12 schreef Lienekien het volgende:
Als je de url van de foto's zelf neemt, kun je ze als foto's plaatsen. Da's wat handiger dan linkjes waar we op moeten klikken.
O, en nu gaan al die linkjes naar de eerste foto van het betreffende huis.
Classicquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef MW-Design het volgende:
Toch makkelijk ! Koken vanuit je bed, of koffie zetten vanuit je luie stoel !
http://www.funda.nl/koop/(...)amp-79/fotos/?foto=3
quote:BELEGGINGSOBJECT NABIJ HET CENTRUM VAN EMMEN
VRAAGPRIJS VOOR 3 APPARTEMENTEN SAMEN ¤.112.500,00
Deze woningen zijn echt verschrikkelijk. Het zijn letterlijk kelderwoningen. Moet er niet aan denken om daar te wonen.quote:
miswschien heb je zo meer rendement? meer warmte door de pijpquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:31 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
Staat ook al 1,5 jaar te koop, dus of ze dat echt gaan verdienenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef MW-Design het volgende:
Maar er is hoop !! Bij de buren weten ze wel hoe het moet, en die is ook te koop, Weet je gelijk wat je kan verdienen als je het bovenstaande huis opknapt.
Nee natuurlijk maar ze blijven hopen dat ze de verbouwingskosten weer terugkrijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Staat ook al 1,5 jaar te koop, dus of ze dat echt gaan verdienen
omg omg omg, wat een verschrikkelijk mooi huisquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Dionysius85 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
wel mooi gedaan trouwens en heeft iets Marokkaans...arabisch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het![]()
Een douche, een gewoon waterpunt, een bidet
[ afbeelding ]
LINK
Huur/Koop in ons dorppie, waar je trouwens sowieso je ogen uitkijkt als je ze op Funda opzoekt
Inderdaad, wat een hoogdravend gebral voor zo'n miezerig balkon, alleen geschikt om 's zomers de was op te hangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:38 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
Eenzaam aan de top in onderhavig segment en in combinatie met het gezegde "Het balkon is de ziel van de woning" is dit de toegevoegde waarde aan de Loosdrechtse woningmarkt van deze ruime brede maisonnette
SORRY????
link
In de omschrijving van het huis staat dit:quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het![]()
Een douche, een gewoon waterpunt, een bidet
Een sjiek uitgevoerd afvoerputje dus.quote:De trap leidt naar een vierkante centrale hal, waar zich nog een antieke emmer- uitstortbak bevindt.
Linkjequote:De statige historische buitenplaats “Hoogkraan” bestaat o.a. uit een voorhuis met zomerhuis en een achterhuis die in 2003 zijn gerestaureerd.
Het naastgelegen koetshuis met stallen is in dezelfde stijl gebouwd als het zomer-huis. Het geheel heeft een stijlvolle oprijlaan met lindes en platanen en is in de zomer vanaf de weg, door de begroeiing van de boomgaard, nauwelijks te zien.
Het landgoed is gesitueerd in een landelijk deel van de Randstad, net buiten de periferie van de stad Leiden. Amsterdam met de luchthaven Schiphol is 30 auto-minuten rijden.
Een kerk op Funda is toch vrij opmerkelijk?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef k_man het volgende:
Ja, fraai. Zullen we het echter houden bij de foto's waarvoor deze reeks bedoeld was?
Niet echt. Die hebben we al veel vaker gezien. De reeks had ik bovendien met name bedoeld voor dingen die in negatieve zin opvallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
Een kerk op Funda is toch vrij opmerkelijk?
Ja, verzakte daken, onopgeruimde huizen en dat soort dingen hebben we ook al veel vaker gezien. Als je zo gaat redeneren kan de reeks wel stoppenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet echt. Die hebben we al veel vaker gezien. De reeks had ik bovendien met name bedoeld voor dingen die in negatieve zin opvallen.
Is er niet, ik woon er vlakbij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vraag me af of er een kerkhof op het terrein aanwezig is. Weinig foto's van het terrein, en het staat er niet echt bij
Is ook wel zo, de kwaliteit is vaak niet super, maar als je ook dingen gaat posten die juist wel mooi zijn, is het einde zoek. Dan wordt het helemaal een chaos waarin iederen werkelijk alles kan posten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef vanDaal het volgende:
Overigens vind ik het zelf wel leuk om ook opmerkelijke huizen in dit topic te zien in de zin dat ze positief opmerkelijk zijn. Ik volg het topic inmiddels al een jaar of 4 en de negatief opmerkelijke foto's vind ik zelf juist minder boeiend geworden.
hoezo isdit kookeiland merkwaardig geplaatst??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
Prachtig huis met een merkwaardig geplaatst kookeiland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)eg-25/fotos/#foto-13
Op google maps is te zien dat er nog een kleine hof, of te wel tuin bij zit. Ja dus. Maar volgens mij wel eentje zonder grafzerken (kerkhof is niet altijd een begraafplaats)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Een kerk op Funda is toch vrij opmerkelijk?
Ik vraag me af of er een kerkhof op het terrein aanwezig is. Weinig foto's van het terrein, en het staat er niet echt bij
Dat denk ik al een tijdje bij het rondneuzen op fundaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef k_man het volgende:
Misschien is een apart topic voor absolute droomhuizen wel een idee.
Dat is vast voor de kinderen, kunnen ze daar overheen crossen met hun auto's en fietsjes en alles met wieltjes waarvan je parketvloer nou eenmaal niet veel mooier wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er loopt een stenen pad dwars door de woonkamer?
Gave speaker ook, alleen een slechte plaatsing. Speakers kosten paar duizend euro en dan zo slecht neerzetten...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er loopt een stenen pad dwars door de woonkamer?
Die zullen wel even bezig zijn met inpakken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Verzamelwoede![]()
http://www.funda.nl/koop/elim/huis-4518749-de-vaarboom-2/fotos/#
Inderdaad ja! Eerste wat me opviel waren de speakersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gave speaker ook, alleen een slechte plaatsing. Speakers kosten paar duizend euro en dan zo slecht neerzetten...
Die haard is het goede aan dat huis. Ik zou willen dat ik het opnieuw in mocht richtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is héél erg zeg, wat een Oisterwijk-plavuizen salontafel-wandkast met gele ruitjes-inrichting. Ik mis de vrouw des huizes met een roze ochtendjas en krullers in d'r haar en een witte Westie-hond.
Al krijg ik het kado, het gaat de open haard in.
Dat is het eerste wat ik dacht bij het zien van die fotoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gave speaker ook, alleen een slechte plaatsing. Speakers kosten paar duizend euro en dan zo slecht neerzetten...
Zou kunnen, hier ook een huis wat een 'voetpad' recht door hun tuin heeft lopen, maar mogen ze niets aan doen van de gemeentequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:07 schreef R2R het volgende:
Is een beschermd stads- of dorpsgezicht, vandaar waarschijnlijk dat "pad". Denk dat het niet weg mag.
Hier ook alquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 05:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik dacht bij het zien van die foto
Die klokquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanstaltige woonkamer
[ afbeelding ]
En het gebulder van de airco van de burenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een hoogdravend gebral voor zo'n miezerig balkon, alleen geschikt om 's zomers de was op te hangen.
Trouwens dat dakterras aan de achterkant
[ afbeelding ]
En de baby heet Wednesdayquote:
100 graden moet zeker wel gaan lukken...quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spuugt vuur en draait zijn hoofd helemaal 100 graden in het rond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |