quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef TheFrankey het volgende:
Welkom bij Opmerkelijke foto's van Funda![]()
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
De vorige delen:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 I 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50
51
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of zet het topic bij je bookmarks als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zo'n fotograaf dat dooie speelgoedbeest niet weg kon halen alvorens de foto te nemen is mij dan weer een raadsel.
De locatie (tja, een huis verplaatst zich niet) en de ruimte (kubieke meters lucht) zijn de enige dingen die de eigenaar NIET heeft kunnen verkloten.quote:Op loopafstand van het centrum staat dit hoekhuis, dat geheel dient te worden opgeknapt.
De locatie en de ruimte van de woning, geven aan dat er een plezierige woning van te maken is gelegen op een uitstekende locatie.
Makelaar dekt zich al in...quote:Ondanks dat deze informatie met zorg is samengesteld, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
De mooiste laat je dan nog weg...quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:
Mag ik deze nog even herhalen? Dit is met afstand het grootste BAGGER object dat ik ooit op funda heb gezien. Hoe durf je hier 139k voor te vragen? Wat zou het verhaal erachter zijn? Uit huis gezette psychoot? Gekraakt door een zwerver?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-29563403-singelstraat-40/
[..]
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenDie dakfoto (met het water dat niet goed wegloopt) is nog wel één van de meer geslaagde
En jij hebt het alleen over dat beest?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef Loedertje het volgende:
Waarom zo'n fotograaf dat dooie speelgoedbeest niet weg kon halen alvorens de foto te nemen is mij dan weer een raadsel.
Mijn vrouw werkt bij de GGD en helaas komt dit soort dingen nog echt vaak voor in NL...quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:59 schreef Turbomuis het volgende:
En het ergste/engste is dat het, aan de foto's te zien, gewoon (recent nog) bewoond is
Ik heb die foto's nog eens bekeken en snap niet dat iemand zo kan leven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
De mooiste laat je dan nog weg...
[ afbeelding ]
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:
Mag ik deze nog even herhalen? Dit is met afstand het grootste BAGGER object dat ik ooit op funda heb gezien. Hoe durf je hier 139k voor te vragen? Wat zou het verhaal erachter zijn? Uit huis gezette psychoot? Gekraakt door een zwerver?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-29563403-singelstraat-40/
[..]
Nou, die fotograaf had wel ernstigere dingen om zich zorgen om te makenDie dakfoto (met het water dat niet goed wegloopt) is nog wel één van de meer geslaagde
Toch zit er nog wel een redelijke nieuwe keuken in.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Yoewie het volgende:
[..]
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?
Ik vraag me vooral af of het wel leeg wordt opgeleverdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Yoewie het volgende:
wow, dit valt toch niet meer op te knappen?
quote:De keuken is een kunstobject op zich. Het betreft een hedendaags ontwerp van de bekende kunstenaar Joep van Lieshout en is uiteraard voorzien van de nodige inbouwapparatuur.
Nogal onhandig met die schuine balken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Voor wie nog meer aparte appartementen in Rotterdam interesseert:
http://www.funda.nl/koop/(...)age-35/fotos/#foto-7
En kan er weer de foto's niet bijkrijgen maar kijk maar even op de link. Wordt bukken en zeer lenig zijn met ramen zemen denk ik en je moet vooral geen hoogtevrees hebben
Zo zie je dat wel vaker in de wat duurdere appartementencomplexen. Waarom ze voor zo'n constructie kiezen mag Joost weten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nogal onhandig met die schuine balken.
Ik vind dit net een gevangenis[ afbeelding ]
Ik vind het een mooi appartement en dat trappenhuis ook!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zo zie je dat wel vaker in de wat duurdere appartementencomplexen. Waarom ze voor zo'n constructie kiezen mag Joost weten.
Als ze de ranzige zooi er uit halen, wil ik 'm wel hebben, kan je best wat leuks van maken, alleen de gevel laten staanquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef eleusis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje: http://www.funda.nl/koop/delft/huis-29563403-singelstraat-40
De railing en muren wit en tis weer gefixed.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nogal onhandig met die schuine balken.
Ik vind dit net een gevangenis[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:51 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zo zie je dat wel vaker in de wat duurdere appartementencomplexen. Waarom ze voor zo'n constructie kiezen mag Joost weten.
wat is dat voor haarbal op de toiletpot?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef Nouk84 het volgende:
Nuttig![]()
[ afbeelding ]
Verder wel mooi. En voor die prijsLink
Zie de weerspiegeling in de tegels. Een leeuw dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef hilliebillie het volgende:
wat is dat voor haarbal op de toiletpot?
Ja dat begreep ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:05 schreef dop het volgende:
ziet er netjes uit maar wel een .... lokatie
normaal kost het daar minder den een ton
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:36 schreef eleusis het volgende:
Het verhaaltje is ook heel typerend:
[..]
De locatie (tja, een huis verplaatst zich niet) en de ruimte (kubieke meters lucht) zijn de enige dingen die de eigenaar NIET heeft kunnen verkloten.
[..]
Makelaar dekt zich al in...
Die laatste.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:01 schreef Resistor het volgende:
Klein huisje
[ afbeelding ]
Mét sauna
[ afbeelding ]
-edit-
Ik zat te kijken of ik wat hulpmiddelen voor gehandicapten kon vinden (mijn werk), ik had toch wat meer verwacht.
Kijken hoe oma op het toilet zit
[ afbeelding ]
Space man doe es linkenquote:
quote:
ik heb hem door geloof ik....quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf zeg... Ik bereken mijn maandlasten maar niet.
Hier een bijdrage van mij. Lijkt niet opmerkelijk maar ik ken het appartement(je)..
En het lijkt een vet groot terras maar geloof me het is gewoon een piepklein balkon en het lijkt een schuifpui maar tis gewoon een deur van 80 cm. Wat een verlakkerij. En de prijs tering. Tis wel netjes verder. En een super leuke buurt![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)de-5-d/fotos/#foto-3
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
De mooiste laat je dan nog weg...
[ afbeelding ]
uhuhquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem door geloof ik....
toch?![]()
tering....
Ja heerlijk he die fisheyequote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef Soury het volgende:
En het lijkt een vet groot terras maar geloof me het is gewoon een piepklein balkon en het lijkt een schuifpui maar tis gewoon een deur van 80 cm. Wat een verlakkerij.
Het toupetje van de verkoper of dat van de makelaar die zichzelf eens op zijn hoofd krabde tijdens het nemen van deze detailfotoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
wat is dat voor haarbal op de toiletpot?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef de_Paans het volgende:
Heel leuk dat je oranje fan bent, maar om dat op funda te zetten.
[ afbeelding ]
Link
Wa's dat? Heb je een link?quote:
fout fout foutquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Het toupetje van de verkoper of dat van de makelaar die zichzelf eens op zijn hoofd krabde tijdens het nemen van deze detailfoto![]()
Afijn, je krijgt dus een gratis pleematje bij de koop
Fijn met al dat vrachtverkeer dat al om 6 uur van de veiling komt (heb ook aan die weg gewoond)quote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat de omschrijving niet aangeeft dat die berg zand daar, de nieuwe (drukke!) provinciale weg wordt. Voor de kenners, de N201.Betaal je dan ¤ 900.000,- voor!
Link!
En het ligt behoorlijk onder de aanvliegroute van Schiphol kan ik uit betrouwbare bron vermeldenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat de omschrijving niet aangeeft dat die berg zand daar, de nieuwe (drukke!) provinciale weg wordt. Voor de kenners, de N201.Betaal je dan ¤ 900.000,- voor!
Link!
Die mensen hebben een serieuze training verkooptechniek nodigquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef de_Paans het volgende:
Heel leuk dat je oranje fan bent, maar om dat op funda te zetten.
[ afbeelding ]
Link
Dat is niet binnen, dat is de tuin.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnen is het nog erger
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:49 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dat is niet binnen, dat is de tuin.
(of hap ik nou?)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:16 schreef Ole het volgende:
Fijn met al dat vrachtverkeer dat al om 6 uur van de veiling komt (heb ook aan die weg gewoond)
Beide waar inderdaad!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:53 schreef Marsepein het volgende:
En het ligt behoorlijk onder de aanvliegroute van Schiphol kan ik uit betrouwbare bron vermelden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie de weerspiegeling in de tegels. Een leeuw dus![]()
[..]
Ja dat begreep ik ook inderdaad.
Ben je een farregatter?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
Beide waar inderdaad!Al zijn die huizen prima geïsoleerd, maar toch..
hoe smaken kunnen verschillenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Het is de meest afschuwelijke toiletbril die je bij de gamma kunt kopen.
met een aap.
*kots*
zag hem gisteren nog hangen. (deze dus maar dan in kleur)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |