Space man doe es linkenquote:
quote:
ik heb hem door geloof ik....quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf zeg... Ik bereken mijn maandlasten maar niet.
Hier een bijdrage van mij. Lijkt niet opmerkelijk maar ik ken het appartement(je)..
En het lijkt een vet groot terras maar geloof me het is gewoon een piepklein balkon en het lijkt een schuifpui maar tis gewoon een deur van 80 cm. Wat een verlakkerij. En de prijs tering. Tis wel netjes verder. En een super leuke buurt![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)de-5-d/fotos/#foto-3
quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:50 schreef FFnog het volgende:
[..]
De mooiste laat je dan nog weg...
[ afbeelding ]
uhuhquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem door geloof ik....
toch?![]()
tering....
Ja heerlijk he die fisheyequote:Op woensdag 7 juli 2010 19:52 schreef Soury het volgende:
En het lijkt een vet groot terras maar geloof me het is gewoon een piepklein balkon en het lijkt een schuifpui maar tis gewoon een deur van 80 cm. Wat een verlakkerij.
Het toupetje van de verkoper of dat van de makelaar die zichzelf eens op zijn hoofd krabde tijdens het nemen van deze detailfotoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
wat is dat voor haarbal op de toiletpot?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef de_Paans het volgende:
Heel leuk dat je oranje fan bent, maar om dat op funda te zetten.
[ afbeelding ]
Link
Wa's dat? Heb je een link?quote:
fout fout foutquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Het toupetje van de verkoper of dat van de makelaar die zichzelf eens op zijn hoofd krabde tijdens het nemen van deze detailfoto![]()
Afijn, je krijgt dus een gratis pleematje bij de koop
Fijn met al dat vrachtverkeer dat al om 6 uur van de veiling komt (heb ook aan die weg gewoond)quote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat de omschrijving niet aangeeft dat die berg zand daar, de nieuwe (drukke!) provinciale weg wordt. Voor de kenners, de N201.Betaal je dan ¤ 900.000,- voor!
Link!
En het ligt behoorlijk onder de aanvliegroute van Schiphol kan ik uit betrouwbare bron vermeldenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig dat de omschrijving niet aangeeft dat die berg zand daar, de nieuwe (drukke!) provinciale weg wordt. Voor de kenners, de N201.Betaal je dan ¤ 900.000,- voor!
Link!
Die mensen hebben een serieuze training verkooptechniek nodigquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:20 schreef de_Paans het volgende:
Heel leuk dat je oranje fan bent, maar om dat op funda te zetten.
[ afbeelding ]
Link
Dat is niet binnen, dat is de tuin.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnen is het nog erger
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:49 schreef Resistor het volgende:
[..]
Dat is niet binnen, dat is de tuin.
(of hap ik nou?)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:16 schreef Ole het volgende:
Fijn met al dat vrachtverkeer dat al om 6 uur van de veiling komt (heb ook aan die weg gewoond)
Beide waar inderdaad!quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:53 schreef Marsepein het volgende:
En het ligt behoorlijk onder de aanvliegroute van Schiphol kan ik uit betrouwbare bron vermelden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zie de weerspiegeling in de tegels. Een leeuw dus![]()
[..]
Ja dat begreep ik ook inderdaad.
Ben je een farregatter?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
Beide waar inderdaad!Al zijn die huizen prima geïsoleerd, maar toch..
hoe smaken kunnen verschillenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:58 schreef heartwork het volgende:
[..]
![]()
Het is de meest afschuwelijke toiletbril die je bij de gamma kunt kopen.
met een aap.
*kots*
zag hem gisteren nog hangen. (deze dus maar dan in kleur)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |