Nee natuurlijk maar ze blijven hopen dat ze de verbouwingskosten weer terugkrijgen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Staat ook al 1,5 jaar te koop, dus of ze dat echt gaan verdienen
omg omg omg, wat een verschrikkelijk mooi huisquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Dionysius85 het volgende:
Een leuk huisje in de kop van Drenthe voor slechts ¤1.795.000. Dit alles inclusief vijver van 100 bij 80 meter met daarin een eiland van 70 bij 50 meter
[ afbeelding ]
Google maps: http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&ll=53.146191,6.39893&spn=0.002645,0.006968&t=h&z=18
Klacht: Stomme forum maakt geen link van een url met komma's...
Anti-klacht: OMG, dat eilandlekker met een bootje picknicken op je eiland in de achtertuin
![]()
wel mooi gedaan trouwens en heeft iets Marokkaans...arabisch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het![]()
Een douche, een gewoon waterpunt, een bidet
[ afbeelding ]
LINK
Huur/Koop in ons dorppie, waar je trouwens sowieso je ogen uitkijkt als je ze op Funda opzoekt
Inderdaad, wat een hoogdravend gebral voor zo'n miezerig balkon, alleen geschikt om 's zomers de was op te hangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:38 schreef sneeuwitjesappel het volgende:
Eenzaam aan de top in onderhavig segment en in combinatie met het gezegde "Het balkon is de ziel van de woning" is dit de toegevoegde waarde aan de Loosdrechtse woningmarkt van deze ruime brede maisonnette
SORRY????
link
In de omschrijving van het huis staat dit:quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het![]()
Een douche, een gewoon waterpunt, een bidet
Een sjiek uitgevoerd afvoerputje dus.quote:De trap leidt naar een vierkante centrale hal, waar zich nog een antieke emmer- uitstortbak bevindt.
Linkjequote:De statige historische buitenplaats “Hoogkraan” bestaat o.a. uit een voorhuis met zomerhuis en een achterhuis die in 2003 zijn gerestaureerd.
Het naastgelegen koetshuis met stallen is in dezelfde stijl gebouwd als het zomer-huis. Het geheel heeft een stijlvolle oprijlaan met lindes en platanen en is in de zomer vanaf de weg, door de begroeiing van de boomgaard, nauwelijks te zien.
Het landgoed is gesitueerd in een landelijk deel van de Randstad, net buiten de periferie van de stad Leiden. Amsterdam met de luchthaven Schiphol is 30 auto-minuten rijden.
Een kerk op Funda is toch vrij opmerkelijk?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:27 schreef k_man het volgende:
Ja, fraai. Zullen we het echter houden bij de foto's waarvoor deze reeks bedoeld was?
Niet echt. Die hebben we al veel vaker gezien. De reeks had ik bovendien met name bedoeld voor dingen die in negatieve zin opvallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
Een kerk op Funda is toch vrij opmerkelijk?
Ja, verzakte daken, onopgeruimde huizen en dat soort dingen hebben we ook al veel vaker gezien. Als je zo gaat redeneren kan de reeks wel stoppenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet echt. Die hebben we al veel vaker gezien. De reeks had ik bovendien met name bedoeld voor dingen die in negatieve zin opvallen.
Is er niet, ik woon er vlakbij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
Ik vraag me af of er een kerkhof op het terrein aanwezig is. Weinig foto's van het terrein, en het staat er niet echt bij
Is ook wel zo, de kwaliteit is vaak niet super, maar als je ook dingen gaat posten die juist wel mooi zijn, is het einde zoek. Dan wordt het helemaal een chaos waarin iederen werkelijk alles kan posten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef vanDaal het volgende:
Overigens vind ik het zelf wel leuk om ook opmerkelijke huizen in dit topic te zien in de zin dat ze positief opmerkelijk zijn. Ik volg het topic inmiddels al een jaar of 4 en de negatief opmerkelijke foto's vind ik zelf juist minder boeiend geworden.
hoezo isdit kookeiland merkwaardig geplaatst??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:04 schreef Snoopyfrl het volgende:
Prachtig huis met een merkwaardig geplaatst kookeiland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)eg-25/fotos/#foto-13
Op google maps is te zien dat er nog een kleine hof, of te wel tuin bij zit. Ja dus. Maar volgens mij wel eentje zonder grafzerken (kerkhof is niet altijd een begraafplaats)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:28 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Een kerk op Funda is toch vrij opmerkelijk?
Ik vraag me af of er een kerkhof op het terrein aanwezig is. Weinig foto's van het terrein, en het staat er niet echt bij
Dat denk ik al een tijdje bij het rondneuzen op fundaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:50 schreef k_man het volgende:
Misschien is een apart topic voor absolute droomhuizen wel een idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |