En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
22.000 aan huuropbrengsten is nog wel een aardige investering toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:05 schreef Kings het volgende:
[..]
En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...
Als ik het goed begrijp is het 300K voor het hele pand waarvan er 1 studiootje leeg staat.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:05 schreef Kings het volgende:
[..]
En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...
Volgens Funda is de perceeloppervlakte 29m2. In de omschrijving staat dat de begane grond ca. 30m2, en de beide studio's ieder 20m2. 30+20+20 = 70. Het pand is volgens mij een stuk breder dan het diep is.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het 300K voor het hele pand waarvan er 1 studiootje leeg staat.
Op zolder is er nog een studio en op de beganegrond een winkelpand die beiden verhuurd zijn.
Al snap ik die 70m2 weer niet. Ik kan mij niet voorstellen dat het hele pand 70m2 is maar dat studiootje lijkt een stuk kleiner dan 70m2.
Que?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet maar van veel ramen houden.
[ afbeelding ]
Vind het eerder te modern gewordenmaar veel ramen nee ik zie het ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet maar van veel ramen houden.
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Que?
Dat is een oude boerderij met een glazen entree.
Is niet bepaald vreemd.
Sterker nog, ik vind het aan de buitenkant een erg mooi pand, en aan de binnenkant heeft het behoorlijk mooie aspecten. Maar veel ramen? Nee, I don't get it.
Dat hobbelpaard met die skippybal erin is volgens mij ook niet echt voor de kinderen...quote:Op zondag 25 juli 2010 16:07 schreef Resistor het volgende:
...
Growl! (maar ik wil het eigenlijk niet weten)
[ afbeelding ]
Allemaal in 1 huis in Sneek
En hier is zowel de toiletbril als het kastje weer een kwart slag gedraaid:quote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef lurf_doctor het volgende:
Hier zit men dwars op de pot
http://www.funda.nl/koop/(...)iet-freezerstraat-8/
12 x de jaarhuur is ongeveer de waarde van een pand.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
22.000 aan huuropbrengsten is nog wel een aardige investering toch?
Foto is uitegerektquote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit men dwars op de pot
http://www.funda.nl/koop/(...)iet-freezerstraat-8/
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn spoiler-fotoquote:
gefixed.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn haar spoiler-foto![]()
Maar goed, als je alleen 'mijn' foto bekijkt denk je toch even wtf
Had ik ook met die 2 deuren naast elkaar eerder in dit topic (waarvan 1 deurklink tegen de TV aankkwam)quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn spoiler-foto![]()
Maar goed, als je alleen 'mijn' foto bekijkt denk je toch even wtf
Klopt, daardoor is 'mijn' foto op z'n plaats in dit topic en de jouwe nietquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
gefixed.Rare is dat op de foto die jij postte het echt ljikt alsof de wcbril een kwartslag gedraaid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |