quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van dat tig-pits kooktoestel
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ook juist het opvallender is van deze foto...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor... bovendien is de foto uitgerekt, lijkt groter dan het is..
Het zijn toch wel veel gasknoppen... :Squote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
en kijkend naar de tegels is het ook niet heel erg uitgerektquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Het zijn toch wel veel gasknoppen... :S
Laten we hopen dat het zeil is en geen vloerbedekkingquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef R2R het volgende:
Zeil was in de aanbieding![]()
Kamer 1
[ afbeelding ]
Kamer 2
[ afbeelding ]
Kamer 3
[ afbeelding ]
Kamer 4
[ afbeelding ]
Dan kan de overloop niet ontbreken
[ afbeelding ]
Als we dan toch lekker aan het leggen zijn
[ afbeelding ]
Heee, dat patroontje bevalt goed![]()
[ afbeelding ]
Hier
Zeil IS vloerbedekking.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:40 schreef Dzjonka het volgende:
Laten we hopen dat het zeil is en geen vloerbedekking
En dan blijven de dingen boven het fornuis wel op de juiste verhoudingen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
nou daar zat ik dus mee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan blijven de dingen boven het fornuis wel op de juiste verhoudingen?
je weet wat ik bedoelquote:
Achtpitter van Boretti.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef DeTolk het volgende:
6-7 pits van SMEG ofzo denk ik
http://www.keukenboer.nl/(...)d1af516769e0ddc68217
Mooi apparaat is dat.. waarschijnlijk met computer, waarbij je in kan geven welke ster of planeet je wilt zien en hij zal dan automatisch aan de hand van ik geloof GPS en datum en tijd berekenen waar die planeet of ster te zien moet zijn. Ben je zo 2500 euro voor kwijt.quote:
De linkquote:Kenmerkend voor de woning is privacy door de vrije ligging aan de voor- en achterzijde en veel leefruimte op de begane grond.
De vrijstaande woning met rondom tuin is op een kavel gelegen van circa 470m2. Een gedeelte van dit perceel, circa 170m2, is in bruikleen gegeven door NS-vastgoed.
Haha, das wel heel wazigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef Geluk het volgende:
Wat doen die struiken op de douchecabine?
[ afbeelding ]
Linkje naar het huis.
Wauw!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
Hier nog een een foto van een heeelee oude bouwval.
[ afbeelding ]
je zou moeten willen dat je die had!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van dat tig-pits kooktoestel
[ afbeelding ]
oooooo als ik het geld had had ik er wel een paar ton tegen aan willen gooien hoor! mooi pand!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
[ afbeelding ]
Het pand is fantastisch, maar met een paar ton red je het denk ik niet...quote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
oooooo als ik het geld had had ik er wel een paar ton tegen aan willen gooien hoor! mooi pand!
Plaatje van de kluis:quote:Op zondag 18 juli 2010 14:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Een huis met een kluis, tegenwoordig inloopkast, kun je heel wat bier veilig weg zetten![]()
Link: http://www.funda.nl/koop/(...)aat-1/fotos/#foto-14
Wow, wat een prachtig pand! Op zich nog een redelijk koopje ook, gezien de locatie. Mooie investeringquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
[ afbeelding ]
Koop dan gewoon mooie 90cm hoge kastjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef R2R het volgende:
Te weinig keukenkastjes, dan plaatsen we er nog een paar bij.
[ afbeelding ]
Huis
Que?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat een handdoek op een rekje wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:34 schreef Jay-K het volgende:
Ik denk dat hij de deurklink in combinatie met de TV bedoeld...
Ik denk meer het feit dat de deurklink bijna door de tv heengaatquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Que?
Eerst de douchedeur dicht, dan toiletdeur en daarna de linkerdeur?
Of is dit gewoon een heeeeeel uitgerekte foto?
Het klopt dus wel::
[ afbeelding ]
Wtf?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
Dacht ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een handdoek op een rekje was
Ik weet niet of dat vliegveld een drukke aanvliegroute heeft, maar het lijkt me geen pretje om daar te wonen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef FP128 het volgende:
Ach dit is ook wel leuk voor een schappelijke prijs.
Het lijkt me dat je moet uitkijken als je de douchedeur sluit, want de glazen deur drukt dan tegen de deurklink aan.....?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
En hoe kom je die douche weer uit als een of andere lolbroek de buitenste deur ook heeft gesloten!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je moet uitkijken als je de douchedeur sluit, want de glazen deur drukt dan tegen de deurklink aan.....?
En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
22.000 aan huuropbrengsten is nog wel een aardige investering toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:05 schreef Kings het volgende:
[..]
En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...
Als ik het goed begrijp is het 300K voor het hele pand waarvan er 1 studiootje leeg staat.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:05 schreef Kings het volgende:
[..]
En dan moet je daar 3 ton voor betalen!?!?!?! Locatie ok, maar het is echt een huis om te huilen...
Volgens Funda is de perceeloppervlakte 29m2. In de omschrijving staat dat de begane grond ca. 30m2, en de beide studio's ieder 20m2. 30+20+20 = 70. Het pand is volgens mij een stuk breder dan het diep is.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp is het 300K voor het hele pand waarvan er 1 studiootje leeg staat.
Op zolder is er nog een studio en op de beganegrond een winkelpand die beiden verhuurd zijn.
Al snap ik die 70m2 weer niet. Ik kan mij niet voorstellen dat het hele pand 70m2 is maar dat studiootje lijkt een stuk kleiner dan 70m2.
Que?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet maar van veel ramen houden.
[ afbeelding ]
Vind het eerder te modern gewordenmaar veel ramen nee ik zie het ook niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet maar van veel ramen houden.
[ afbeelding ]
Oké.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Que?
Dat is een oude boerderij met een glazen entree.
Is niet bepaald vreemd.
Sterker nog, ik vind het aan de buitenkant een erg mooi pand, en aan de binnenkant heeft het behoorlijk mooie aspecten. Maar veel ramen? Nee, I don't get it.
Dat hobbelpaard met die skippybal erin is volgens mij ook niet echt voor de kinderen...quote:Op zondag 25 juli 2010 16:07 schreef Resistor het volgende:
...
Growl! (maar ik wil het eigenlijk niet weten)
[ afbeelding ]
Allemaal in 1 huis in Sneek
En hier is zowel de toiletbril als het kastje weer een kwart slag gedraaid:quote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef lurf_doctor het volgende:
Hier zit men dwars op de pot
http://www.funda.nl/koop/(...)iet-freezerstraat-8/
12 x de jaarhuur is ongeveer de waarde van een pand.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
22.000 aan huuropbrengsten is nog wel een aardige investering toch?
Foto is uitegerektquote:Op maandag 26 juli 2010 11:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit men dwars op de pot
http://www.funda.nl/koop/(...)iet-freezerstraat-8/
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn spoiler-fotoquote:
gefixed.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn haar spoiler-foto![]()
Maar goed, als je alleen 'mijn' foto bekijkt denk je toch even wtf
Had ik ook met die 2 deuren naast elkaar eerder in dit topic (waarvan 1 deurklink tegen de TV aankkwam)quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Snap ik en Levitation had het al een beetje verklapt met zijn spoiler-foto![]()
Maar goed, als je alleen 'mijn' foto bekijkt denk je toch even wtf
Klopt, daardoor is 'mijn' foto op z'n plaats in dit topic en de jouwe nietquote:Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
gefixed.Rare is dat op de foto die jij postte het echt ljikt alsof de wcbril een kwartslag gedraaid is.
9 ton?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef TUFKAL het volgende:
Een huis van 9 ton en dan zo'n badkamer![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)n-39-h/fotos/#foto-1
Er zijn wel meer delen van het huis die wat gedateerd aandoen, de keuken bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef TUFKAL het volgende:
Een huis van 7,5 ton en dan zo'n badkamer![]()
[ afbeelding ]
Een huis met tuin aan de Minervalaan in Amsterdam... Dat kost hoe dan ook een vermogen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:16 schreef TUFKAL het volgende:
Een huis van 7,5 ton en dan zo'n badkamer![]()
[ afbeelding ]
Een beneden woning van een flat bedoel jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Een huis met tuin aan de Minervalaan in Amsterdam... Dat kost hoe dan ook een vermogen.
voor 5000 euro wil ik het wel kopenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef k_man het volgende:
Ken je de woningmarkt in Amsterdam een beetje?
Voor appartementen op een toplocatie is ¤5.000 een gangbare prijs en dit is zonder twijfel een erg goede locatie. Deze woning heeft de gedateerde staat als nadeel, de architectuur als voordeel en de (voor Amsterdamse begrippen) grote tuin als enorm voordeel.
Gimme!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef announcement het volgende:
Get ready. Launch in 3.....2......1....
[ afbeelding ]
ja,maar dat is wel een echte douche waar je graag elke dag onder staat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:40 schreef announcement het volgende:
Get ready. Launch in 3.....2......1....
[ afbeelding ]
oh echt nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:54 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Een beneden woning van een flat bedoel jedie woning staat over 20 jr nog te koop als je zon prijs wilt.
dit dusquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:58 schreef k_man het volgende:
Ken je de woningmarkt in Amsterdam een beetje?
Voor appartementen op een toplocatie is ¤5.000 een gangbare prijs en dit is zonder twijfel een erg goede locatie. Deze woning heeft de gedateerde staat als nadeel, de architectuur als voordeel en de (voor Amsterdamse begrippen) grote tuin als enorm voordeel.
Wat een krot zegquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef R2R het volgende:
De rest van het huis is ook niet veel, maar deze prachtige badkamer mag niet ontbreken in dit topic.
[ afbeelding ]
Zo beter?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Dionysius85 het volgende:
Een leuk huisje in de kop van Drenthe voor slechts ¤1.795.000. Dit alles inclusief vijver van 100 bij 80 meter met daarin een eiland van 70 bij 50 meter
[ afbeelding ]
Google maps: http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&ll=53.146191,6.39893&spn=0.002645,0.006968&t=h&z=18
Klacht: Stomme forum maakt geen link van een url met komma's...
Anti-klacht: OMG, dat eilandlekker met een bootje picknicken op je eiland in de achtertuin
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |