quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van dat tig-pits kooktoestel
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat ook juist het opvallender is van deze foto...quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor... bovendien is de foto uitgerekt, lijkt groter dan het is..
Het zijn toch wel veel gasknoppen... :Squote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
en kijkend naar de tegels is het ook niet heel erg uitgerektquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Het zijn toch wel veel gasknoppen... :S
Laten we hopen dat het zeil is en geen vloerbedekkingquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:28 schreef R2R het volgende:
Zeil was in de aanbieding![]()
Kamer 1
[ afbeelding ]
Kamer 2
[ afbeelding ]
Kamer 3
[ afbeelding ]
Kamer 4
[ afbeelding ]
Dan kan de overloop niet ontbreken
[ afbeelding ]
Als we dan toch lekker aan het leggen zijn
[ afbeelding ]
Heee, dat patroontje bevalt goed![]()
[ afbeelding ]
Hier
Zeil IS vloerbedekking.quote:Op donderdag 15 juli 2010 12:40 schreef Dzjonka het volgende:
Laten we hopen dat het zeil is en geen vloerbedekking
En dan blijven de dingen boven het fornuis wel op de juiste verhoudingen?quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
nou daar zat ik dus mee.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan blijven de dingen boven het fornuis wel op de juiste verhoudingen?
je weet wat ik bedoelquote:
Achtpitter van Boretti.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:39 schreef DeTolk het volgende:
6-7 pits van SMEG ofzo denk ik
http://www.keukenboer.nl/(...)d1af516769e0ddc68217
Mooi apparaat is dat.. waarschijnlijk met computer, waarbij je in kan geven welke ster of planeet je wilt zien en hij zal dan automatisch aan de hand van ik geloof GPS en datum en tijd berekenen waar die planeet of ster te zien moet zijn. Ben je zo 2500 euro voor kwijt.quote:
De linkquote:Kenmerkend voor de woning is privacy door de vrije ligging aan de voor- en achterzijde en veel leefruimte op de begane grond.
De vrijstaande woning met rondom tuin is op een kavel gelegen van circa 470m2. Een gedeelte van dit perceel, circa 170m2, is in bruikleen gegeven door NS-vastgoed.
Haha, das wel heel wazigquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:00 schreef Geluk het volgende:
Wat doen die struiken op de douchecabine?
[ afbeelding ]
Linkje naar het huis.
Wauw!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
Hier nog een een foto van een heeelee oude bouwval.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |