je zou moeten willen dat je die had!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
en wat dacht je van dat tig-pits kooktoestel
[ afbeelding ]
oooooo als ik het geld had had ik er wel een paar ton tegen aan willen gooien hoor! mooi pand!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
Hier nog een een foto van een heeelee oude bouwval.
[ afbeelding ]
Het pand is fantastisch, maar met een paar ton red je het denk ik niet...quote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
oooooo als ik het geld had had ik er wel een paar ton tegen aan willen gooien hoor! mooi pand!
Plaatje van de kluis:quote:Op zondag 18 juli 2010 14:23 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Een huis met een kluis, tegenwoordig inloopkast, kun je heel wat bier veilig weg zetten![]()
Link: http://www.funda.nl/koop/(...)aat-1/fotos/#foto-14
Wow, wat een prachtig pand! Op zich nog een redelijk koopje ook, gezien de locatie. Mooie investeringquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Geluk het volgende:
Hier nog een een foto van een heeelee oude bouwval.
[ afbeelding ]
Koop dan gewoon mooie 90cm hoge kastjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef R2R het volgende:
Te weinig keukenkastjes, dan plaatsen we er nog een paar bij.
[ afbeelding ]
Huis
Que?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat een handdoek op een rekje wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:34 schreef Jay-K het volgende:
Ik denk dat hij de deurklink in combinatie met de TV bedoeld...
Ik denk meer het feit dat de deurklink bijna door de tv heengaatquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Que?
Eerst de douchedeur dicht, dan toiletdeur en daarna de linkerdeur?
Of is dit gewoon een heeeeeel uitgerekte foto?
Het klopt dus wel::
[ afbeelding ]
Wtf?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
Dacht ik ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een handdoek op een rekje was
Ik weet niet of dat vliegveld een drukke aanvliegroute heeft, maar het lijkt me geen pretje om daar te wonen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:18 schreef FP128 het volgende:
Ach dit is ook wel leuk voor een schappelijke prijs.
Het lijkt me dat je moet uitkijken als je de douchedeur sluit, want de glazen deur drukt dan tegen de deurklink aan.....?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:15 schreef Dysdiadochokinesis het volgende:
Pas op die deurklink!
[ afbeelding ]
En hoe kom je die douche weer uit als een of andere lolbroek de buitenste deur ook heeft gesloten!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je moet uitkijken als je de douchedeur sluit, want de glazen deur drukt dan tegen de deurklink aan.....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |