Dat is vast voor de kinderen, kunnen ze daar overheen crossen met hun auto's en fietsjes en alles met wieltjes waarvan je parketvloer nou eenmaal niet veel mooier wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er loopt een stenen pad dwars door de woonkamer?
Gave speaker ook, alleen een slechte plaatsing. Speakers kosten paar duizend euro en dan zo slecht neerzetten...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er loopt een stenen pad dwars door de woonkamer?
Die zullen wel even bezig zijn met inpakken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Verzamelwoede![]()
http://www.funda.nl/koop/elim/huis-4518749-de-vaarboom-2/fotos/#
Inderdaad ja! Eerste wat me opviel waren de speakersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gave speaker ook, alleen een slechte plaatsing. Speakers kosten paar duizend euro en dan zo slecht neerzetten...
Die haard is het goede aan dat huis. Ik zou willen dat ik het opnieuw in mocht richtenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is héél erg zeg, wat een Oisterwijk-plavuizen salontafel-wandkast met gele ruitjes-inrichting. Ik mis de vrouw des huizes met een roze ochtendjas en krullers in d'r haar en een witte Westie-hond.
Al krijg ik het kado, het gaat de open haard in.
Dat is het eerste wat ik dacht bij het zien van die fotoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:18 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gave speaker ook, alleen een slechte plaatsing. Speakers kosten paar duizend euro en dan zo slecht neerzetten...
Zou kunnen, hier ook een huis wat een 'voetpad' recht door hun tuin heeft lopen, maar mogen ze niets aan doen van de gemeentequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:07 schreef R2R het volgende:
Is een beschermd stads- of dorpsgezicht, vandaar waarschijnlijk dat "pad". Denk dat het niet weg mag.
Hier ook alquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 05:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik dacht bij het zien van die foto
Die klokquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wanstaltige woonkamer
[ afbeelding ]
En het gebulder van de airco van de burenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:24 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een hoogdravend gebral voor zo'n miezerig balkon, alleen geschikt om 's zomers de was op te hangen.
Trouwens dat dakterras aan de achterkant
[ afbeelding ]
En de baby heet Wednesdayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |