Your'e welcome..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Toffe auto in de OP
Dank je trouwens Turqje
Ja serieusquote:Op zondag 27 juni 2010 22:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmm even denken, misschien het feit dat TURQ de laatst post maakte in het vorige topic maar geen nieuwe aanmaakte...? En dan nog als reden: doet bignose of catch wel
M30quote:
wacht nog op ecuquote:
Waarom?quote:
TV Watte ??quote:
Maar uiteraard, z'n auto staat stilquote:Op maandag 28 juni 2010 18:37 schreef k_man het volgende:
Dan wel kappers die rondjes om jou heen rijden...
Mijn auto rijdt!quote:
Z4quote:Op maandag 28 juni 2010 17:27 schreef k_man het volgende:
Laat ik weer eens wat fotootjes van BMW's posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet nie wat jij kapperauto vind of homoauto aan een Z4quote:Op maandag 28 juni 2010 21:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Turq, altijd al geweten: je bent een kapper
Of gewoon een flamboyante heaumeau
HAPquote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Weet nie wat jij kapperauto vind of homoauto aan een Z4![]()
Vind het brute wagens.. mag je wel langs komen staan met je e30 2.8
Ja jullie zijn allemaal 1 pot natquote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
HAP
Vorig model vind ik wel een beetje een kappersauto. Nieuwe vind ik wel tof
Ow, en voor de 10de keer, ik heb een E28 2,5
So, ben jij die witte meneer?quote:
Hahah.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow, en voor de 10de keer, ik heb een E28 2,5
Daar gaat er nog een!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef k_man het volgende:
Ach, kritiek van mensen die zelf in een kamperbak (lees: oude 3-serie) rijden is lastig serieus te nemen.
Een beetje hetzelfde als mensen die vinden dat een Porsche Boxster een auto is voor mensen die geen 911 kunnen betalen, maar zelf in een vijfdehands Astra rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo weer? En hoezo E28? Yoshi heeft geen E28.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef Maharbal het volgende:
Daar ga je weer!
Sinds wanneer is de E28 een 3-serie?![]()
quote:Tevens:Ja tuurlijk, kijk wie het zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2010 22:42:45 ]
Pff, nu ben ik in de warquote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo weer? En hoezo E28? Yoshi heeft geen E28.
[..]
Ja tuurlijk, kijk wie het zegt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:44 schreef k_man het volgende:
Ja, die moet natuurlijk helemaal z'n mond houden. Die bak van hem is niet eens normaal te besturen.
Jij noemt de E46 een oude kamperbakquote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo weer? En hoezo E28? Yoshi heeft geen E28.
[..]
Ja tuurlijk, kijk wie het zegt.
Vind ik ook. Ik reed laatst achter een stuk of 8 van die dingen, zagen er mooi uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het erge is dat hij nog gelijk heeft ook.
Maar ik zeg wel gewoon eerlijk dat ik de nieuwe z4 mooier vind dan de vorige (weet e-nummers niet uit hoofd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat ding ooit gaat rijden, dan ben je de eerste die mijn uitlaatgassen mag ruikenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Vind het brute wagens.. mag je wel langs komen staan met je e30 2.8
Alle E-nummers uit je hoofd weten is dan ook voor autonerds. Mensen die ook alle motornummers kennen, moeten zelfs gedwongen opgenomen worden in een inrichting.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar ik zeg wel gewoon eerlijk dat ik de nieuwe z4 mooier vind dan de vorige (weet e-nummers niet uit hoofd)
Net zo kamper als de Z4 gay is dus...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij noemt de E46 een oude kamperbakkunnen ze niet eens betalen man.
Hou toch op. De Z4 is totaal anders als de Z3. Zie de foto's eerder. Bij de Z3 roadster ziet het er wel een beetje belachelijk uit als daar een vent van 2 meter uit gekropen komt. Aan de andere kant... als je een Z3 M Coupé gay vindt, is er iets serieus mis met je...quote:Ik maakte overigens wel een grapje, want de nieuwe Z4 is zeker wel een gruwelijke bak. De oude leek teveel op de Z3 en dat was een vrouwenbak.
En dat is een slechte ontwikkelingquote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef k_man het volgende:
Ze hebben bij BMW zo hun best gedaan iedereen te pleasen, dat het nu van een liefhebbersauto verworden is tot iets dat yuppen leasen.
Ja nee ik raak steeds in de war tussen Tha Rizzo en Rivalquote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hahah.
En dan "een pot nat noemen".
Welke klapjosti ziet niet het verschil tussen een E28 en een E30
quote:
Dit doelde je niet op mij toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef k_man het volgende:
Ach, kritiek van mensen die zelf in een kamperbak (lees: oude 3-serie) rijden is lastig serieus te nemen.
Een beetje hetzelfde als mensen die vinden dat een Porsche Boxster een auto is voor mensen die geen 911 kunnen betalen, maar zelf in een vijfdehands Astra rijden.
Ja, maar helaas is het geen coupequote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
nee nog erger... iets roods...
Ja diamantz, onderdelen of plaatwerk nodig?
ik heb ook een diamantzwarte coupe staan hoor.. al een tijdje.. dat is zelfs al een sloper...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, maar helaas is het geen coupe
ik zal er de volgende keer bij vermelden dat ik alleen geen voorpanelen heb ivm frontale aanrijdingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh cool. Die kap rechtsvoor zoek ik nog en een hemel. Als het toch een sloper is, kan ook wel die wielkuipen gebruiken voor beide voorwielen (dat plastic eromheen zeg maar).
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Jaaaaaaaaaaa wat moet ik ermee danis de hemel nog heel? Die van nu is half los hangt nu tussen je haren dat is irritant.
Roze!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Thnx, kleur interesseert me niet zo als het maar niet rood is ofzoVraag me alleen af hoe je zoiets weer monteert?
zit vast op een soort van schuimplaat die je tegen je dak aandrukt!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Thnx, kleur interesseert me niet zo als het maar niet rood is ofzoVraag me alleen af hoe je zoiets weer monteert?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen die auto's afkraken omdat ze er jaloers op zijn of financieel onbereikbaar is..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken. Jouw auto is poepbruin.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
En dan presteer je het ook nog weer 's om weer Nederlandse fouten te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Z4 is gewoon bazen auto.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Nee Bazen is gewoon een ander woord voor een Turk met snor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef k_man het volgende:
Rot op zeg. 'Bazen' zijn toch die kneusjes uit KLB die elkaar suffe titels toebedelen?
Dus de hele turkse bevolking, inclusief de vrouwen, bestaat uit bazen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee Bazen is gewoon een ander woord voor een Turk met snor.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dus de hele turkse bevolking, inclusief de vrouwen, bestaat uit bazen?Inclusief de vrouwen die geneukt zijn door de Turken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inclusief je mams. Dat verklaart waarom ze 2 snorren heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
Het is ook te makkelijk hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow God, de ene fittie is voorbij en meteen komt de volgende
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo kennen we de echte BMW-rijders weer, altijd ruzie zoeken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
We hadden hier de hoop al opgegeven dat je ooit een serieuze reactie zou plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben echt woest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facts don't care about your feelings
RIJDT IE AL?!?!?!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
We hadden hier de hoop al opgegeven dat je ooit een serieuze reactie zou plaatsen
"Komt wel goed schatje"quote:
Had je de rem-meuk vervangen dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb er vandaag nog in gereden Haarbal.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee
Hij remt nog wel hoor, ik moet alleen even meer afstand houden en beter anticiperen.
sorry deze hangt ook al bol.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Tot het een keer mis gaat...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee
Hij remt nog wel hoor, ik moet alleen even meer afstand houden en beter anticiperen.
Ik rijd er bijna niet mee, alleen als 't niet anders kan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot het een keer mis gaat...
Niet echt verantwoord om op deze manier de weg op te gaan hoor.
Geen remdruk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik rijd er bijna niet mee, alleen als 't niet anders kan.
De auto remt nog wel, alleen niet zo goed als ik zou willen.
ik zou nog foto's voor je maken van het interieur...quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef Turquaz52 het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou nog foto's voor je maken van het interieur...PM me ff je prijs.. ziet er wel aardig uit, behalve de bestuurdersstoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje een Fok!Prijs offcourse
Quote van Tjabbo:
steelies zijn coolquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef Oksel het volgende:
Binnenkort 2e velgenset aanschaffen.. 1tje voor de winterbanden, 1tje voor de zomerbanden..Geen lelijke zwarte stahlvelgen onder mijn auto
bied eens een fokprijs zou ik zeggen, staat op mp ook als bieden.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
PM me ff je prijs.. ziet er wel aardig uit, behalve de bestuurdersstoel..![]()
Beetje een Fok!Prijs offcourse
50 euro.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
bied eens een fokprijs zou ik zeggen, staat op mp ook als bieden.....
Remblokken zijn goedkoper als een koppelingsplaat hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik rem ook altijd veel op de motor af
Doe ik overigens altijd.
Ja, ik ook, maar soms moet je toch ietjes sneller vertragen dan geanticipeerd en dan ga ik een verzet lagerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:27 schreef k_man het volgende:
Terugschakelen? Laat 'm gewoon lekker uitrollen.
Idemdito.. (ALS ik handgeschakeld rij en als ik automaat rij -dus me eigen auto- dan laat ik hem zo lang mogelijk uitrollen om de verbruiksmeter in de 0 te houdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar soms moet je toch ietjes sneller vertragen dan geanticipeerd en dan ga ik een verzet lagerDe remmen ontlasten is een sport voor mij
quote:
Wie a zegt moet ook b zeggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helemaaaaal niks hoor ... Ik ga de discussie niet eens aan
en remblokken/schijven vervangen is toch geen vervelende klus.. bent zo klaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik betrap mezelf ook steeds vaker erop dat ik met de motor rem. Is dom. Remmen zijn er toch niks voor niks. Gewoon vol gas en daarna vol in de rem. Zoals het hoort
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef k_man het volgende:
Wat heeft remmen op de motor te maken met je koppelingsplaat?
ik neem aan dat je dan terugschakeld. dus trapt koppeling in en laat weer opkomen. slijtage aan de platen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wie a zegt moet ook b zeggen.
Er wordt om uitleg gevraagd, dus graag uitleg. Ik ben ook nieuwsgierig.
ik spring er gewoon uit daar waar ik moet zijn, wat heb ik nou aan die autoquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is echt zonde van je koppelingsplaat. En als je echt sneller moet stilstaan dan haalbaar is met remmen op de motor, dan heb je altijd nog de auto voor je. Die bumpers zijn er ook voor niks.
Niemand zegt dat er problemen komen. maar iets dat je gebruikt, dat slijt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef tong_poh het volgende:
Grappig. Ik rem altijd op de motor. Nooit een probleem gehad met de koppeling. En ik heb een paar auto's meer als 100.000km in bezit gehad. Zal wel meevallen dus.
Kom je nou helemaal in dit topic posten hiervoor?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef tong_poh het volgende:
Grappig. Ik rem altijd op de motor. Nooit een probleem gehad met de koppeling. En ik heb een paar auto's meer als 100.000km in bezit gehad. Zal wel meevallen dus.
mijn post niet gezien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand zegt dat er problemen komen. maar iets dat je gebruikt, dat slijt.
is toch simpel?
ik gun een ander best wat maar als je dat soort dingen tegen me gaat roepen ben ik snel uitgesproken met je.quote:
zware klus is dat, kan het me echt voorstellen allemaal.... en dan van al die foto's de goede eruit zoeken....quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef metallicattim het volgende:
Pfff ben momenteel bezig met het Artikel wat E30Fansite.nl in de Auto Motor Klassiek mag plaatsen, maar ik weet niet wat moeilijker is, het samenstellen van de tekst wat gewoon heel veel tijd gekost heeft of het snoeien in de tekst omdat je maar 6 pagina's mag vullen en dus met de bezem erdoorheen moet als je ook nog foto's wilt plaatsen
Ik zit nu op 18.700 tekens, maar voor 6 pagina's mag je er eigenlijk maar 15.000 tekens hebben volgens de redactie... pffff En dan heb ik al een aantal zaken niet behandeld of maar heel beknopt. Een boek schrijven over de E30 zou geen enkel probleem zijn haha.
Wat laat je staan, wat haal je weg... pfff
Had ik al gezucht? pfffff
Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Kom je nou helemaal in dit topic posten hiervoor?
Is mijn reactie zo raar dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:
Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
Ik hoor het al. Misschien is een Daihatsu meer wat voor jou, ook gezien je username.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef tong_poh het volgende:
Wederom een kinderachtige en ongefundeerde reactie Yoshi. Maar veel plezier verder.
Rival ik vond je reactie een beetje geïrriteerd overkomen (misschien kwam het door de typische smylie). Ik geef gewoon een reactie, dat het met de slijtage wel meevalt als je in een auto een ton rijdt en nooit problemen heb gehad met de koppeling. 1 auto heeft tot 225.000 km geschopt met dezelfde koppeling. Ik denk dat als er significante slijtage aan de koppeling zou zijn, dat ik de koppeling wel een keertje vervangen zou zijn.
Kijk het is een forum, waarbij mensen hun mening mogen geven. En die mening strookt niet altijd met de meningen van anderen. Sommigen kunnen daar blijkbaar niet mee omgaan.
Dat het meer slijt ben ik zeker met je eens. Dat is ook logisch. De hoeveelheid extra slijtage is volgens mij alleen zodanig weinig, dat je het niet hoeft te laten indien je gewend bent om zo te rijden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je een punt![]()
Maar inderdaad, je koppeling gaat niet ineens heel snel stuk. dat ding is gemaakt om te koppelen/ontkoppelen natuurlijk. maar je gebruikt hem nu meer, dus slijt hij sneller dan wanneer je dat niet zou doen...
Ow jawel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
klopt, en afremmen op de motor is minder verbruik dan je koppeling intrappen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:56 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat het meer slijt ben ik zeker met je eens. Dat is ook logisch. De hoeveelheid extra slijtage is volgens mij alleen zodanig weinig, dat je het niet hoeft te laten indien je gewend bent om zo te rijden.
Ik heb een 535d gekocht. Kan niet wachten totdat ik er relaxed mee kan toeren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar wat voor één heb je aangeschaft als ik vragen mag?
5-seriequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb een 535d gekocht. Kan niet wachten totdat ik er relaxed mee kan toeren.
Doe een tegenbod danquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik gun een ander best wat maar als je dat soort dingen tegen me gaat roepen ben ik snel uitgesproken met je.
uitgesproken zei ik al, als je interesse hebt kan je het op MP terugvinden!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Doe een tegenbod dan![]()
Liefst per PM
Nee, met zwart leder. Met een tweedehands heb je niet veel keuze, maar eerlijk gezegd had ik sowieso liever zwart leder gehad als ik kon kiezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Mooie auto is dat. Met lichtleder interieur?
doe je goed!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef zimmerzimmer het volgende:
Misschien geen bijzondere patsbmw maar ik kon het niet laten!
Vanaf Maandag mijn nieuwe automobielna mijn andere oude bmwtje heb moeten wegdoen..
gekocht voor 500 euro met nieuwe winter en zomerbanden...nu nog met Canadees kenteken maar gaat maandag weer terug naar Duits kenteken.
[ afbeelding ]
![]()
Eerst een selectie gemaakt van de 230 foto's naar 50, toen naar 35 en uiteindelijk maar 23 foto's opgestuurd en nog moet ik de tekst gaan inkorten zodat ze er ook daadwerkelijk allemaal bij kunnen staanquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
zware klus is dat, kan het me echt voorstellen allemaal.... en dan van al die foto's de goede eruit zoeken....
wel tof hoor dat dit gebeurd
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Eerst een selectie gemaakt van de 230 foto's naar 50, toen naar 35 en uiteindelijk maar 23 foto's opgestuurd en nog moet ik de tekst gaan inkorten zodat ze er ook daadwerkelijk allemaal bij kunnen staan
Ik heb gelukkig wel alle wagens die aanwezig waren op de fotoshoot erin staan, kan tenminste niemand kwaad worden dat ze voor niks 6 uur in de brandende zon hebben gestaan
Nee vind je het niet mooi zo die retro oranje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
doe je goed!![]()
wat voor E36 is het?
ik heb witte knippers voor je liggen, die oranje kunnen echt niet hoor![]()
Link?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
uitgesproken zei ik al, als je interesse hebt kan je het op MP terugvinden!
35 euri nieuw voor een set..quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
Nee vind je het niet mooi zo die retro oranje?maar idd ik zal hem wel een beetje moeten moderniseren..
het is een 318 i dacht ik zoals mn vorige maar weet er verder ook geen reet vanaf eigenlijk dus meer hoef je me ook niet te vragen ik ben allang blij dat ik een auto heb straks.. Vooral nu ik na 5 jaar rijden ineens een halfjaar zonder wagen zat wat echt suckte
Anyways hoeveel kosten die witte knippers?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
Nee vind je het niet mooi zo die retro oranje?maar idd ik zal hem wel een beetje moeten moderniseren..
het is een 318 i dacht ik zoals mn vorige maar weet er verder ook geen reet vanaf eigenlijk dus meer hoef je me ook niet te vragen ik ben allang blij dat ik een auto heb straks.. Vooral nu ik na 5 jaar rijden ineens een halfjaar zonder wagen zat wat echt suckte
Anyways hoeveel kosten die witte knippers?
Ok thnxquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
35 euri nieuw voor een set..
10-20 euro per set op de sloop
Waag het om daar ook 50 euro te biedenquote:
en idd is zeker kut vooral als je net op de grens in een gat in Duitsland woont.. Maar zal je wel laten weten als ik die knippers nodig heb van jequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Haha nee ik hou niet zo van dat oranje geknipper! netjes wit, zoals de koplampen. (want ik hou al helemaal niet van die space lampen of gekkigheid)
is kut he als je gewend ben om te gaan en staan waar je wilt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waag het om daar ook 50 euro te bieden
52SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Je woont in duitsland?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
en idd is zeker kut vooral als je net op de grens in een gat in Duitsland woont.. Maar zal je wel laten weten als ik die knippers nodig heb van je![]()
quote:
quote:
Ja, mits ik die tekst kan inkorten, maar daar heb ik het best moeilijk mee haha, ik wil geen feitjes weglaten zodat je een gatenkaas krijgt in de chronologie, maar ik wil ook geen leuke weetjes weghalen, waardoor het 1 grote opsomming van feitjes word, het moet natuurlijk wel leuk blijven om te lezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
er komen dus wel 23 foto's van E30's bij het verhaal te staan? dat is wel gaaf
En daar wil ik dan wel 100 euro voor biedenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
was dat niet de bedoeling dan?![]()
oh dan heb ik nog wel zwart leer voor je liggen, dat zit in dat ding waar ik nu in rij....
nu weet je eens hoe die redacteuren zich voelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ja, mits ik die tekst kan inkorten, maar daar heb ik het best moeilijk mee haha, ik wil geen feitjes weglaten zodat je een gatenkaas krijgt in de chronologie, maar ik wil ook geen leuke weetjes weghalen, waardoor het 1 grote opsomming van feitjes word, het moet natuurlijk wel leuk blijven om te lezen.
Zit nu op 17.500 tekens, nog 2.500 te gaan
meer is het ook niet waard denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En daar wil ik dan wel 100 euro voor bieden
Heb je echt niks waar ik iets aan kan hebben..?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
meer is het ook niet waard denk ik![]()
scheur in beide stoelen en als je de stoel helemaal naar achteren zet dan zie je dat het ooit grijs was
Stof, donkergrijs... 2 goede stoelen.... deurpanelen ook,... maar geen leerquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je echt niks waar ik iets aan kan hebben..?
![]()
Heb ik ook:quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Stof, donkergrijs... 2 goede stoelen.... deurpanelen ook,... maar geen leer
Die is liefquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt die nou eens
Picsz or ...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef Maharbal het volgende:
Godverdomme, ik ben zwaar pissed![]()
Vandaag zou ik er andere banden om laten doen....komen we er bij die kerel achter dat m'n velg krom is, niet m'n band. Om het erger te maken...AL m'n velgen zijn krom.
Teringtyfuskutbende, daarom trilde dat ding zo. Pfffff, en ik ga volgende week vrijdag/zaterdag op vakantie.
Maandag gaan ze als spoedje naar de velgenboer om ze te laten richten....Ik hoop dat ze 1) uberhaupt gericht kunnen worden en 2) dan voor vrijdag.
Ondertussen zitten de zwarte 14" spaakjes er weer onder.
impulz in purmerend is ook erg goed met velgen....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:46 schreef Maharbal het volgende:
Pics van wat? Als je aan dat wiel de wielen draaide leken 't hoepels, dat lijkt me genoeg.
Voor die zwarte dingen verwijs ik je naar m'n project topic, foto's staan bovenaan.
Ik woon in Leeuwarden lieve jongen, dat wordt 'm nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef rival het volgende:
[..]
impulz in purmerend is ook erg goed met velgen....
nope, weg..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Geen uitklapbare koplampen meer of lijkt het zo?
Nee, jij hebt een M8 Stuurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:20 schreef Maharbal het volgende:
Haha, en wat zit er in? Een M-Tech II stuur![]()
![]()
Zelfde als ik heb!
Nou geef mij maar een 6 pitter..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef Fer het volgende:
Ik prefereer toch de echte M3 2,3l 4-cylinder
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een 6 pitter..
Mijn monteur/baas zei me altijd:
Een ECHTE BMW is pas een BMW als er een 6 in lijn onder de kap ligt
quote:
Als je dat bij een normale 6 cilinder hebt dan ben je al de sjaak hoor volgens mijquote:Op zondag 4 juli 2010 11:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik het zo bekijk, dan hoop ik niet voor je dat ooit je kachelblower (of het weerstandje ervan) kapot gaat
Valt mee. Ik heb daar nog wel ruimte bij het schutbord.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat bij een normale 6 cilinder hebt dan ben je al de sjaak hoor volgens mij![]()
ik heb dat klusje 2 keer gedaan, ik hoop nooit meer. ik vervang nog liever achterbrugrubbers
achterbrugrubbers.... bahquote:Op zondag 4 juli 2010 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb daar nog wel ruimte bij het schutbord.
3x raden wat ik deze week voor de vakantie nog moet doen
Lama's vangen?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb daar nog wel ruimte bij het schutbord.
3x raden wat ik deze week voor de vakantie nog moet doen
Dat M-tech II stuur? Ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:57 schreef rival het volgende:
maharbal heb jij dat stuur nog liggen? (mtech)
Nee, die zijn een aantal maanden geleden gedaan bij Offenga. Ik moet bij de kachelblowerquote:
ik dacht dat het een 1 was? stonden foto's op een ander forum...quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat M-tech II stuur? Ja.
[..]
Nee, die zijn een aantal maanden geleden gedaan bij Offenga. Ik moet bij de kachelblower
Sorry, per ongeluk 1 I te veel. Het is inderdaad een M-Tech I stuur.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat het een 1 was? stonden foto's op een ander forum...
ik moest daar toen de radiateur vervangen, dan moet echt alles eruit... ben jij ook zo de sjaak?
er zit ook een kachelradiateur in je auto. dit zit aan de binnenkant tegen het schutbord aanquote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sorry, per ongeluk 1 I te veel. Het is inderdaad een M-Tech I stuur.
Maar de radiateur vervangen? Die zit toch helemaal vooraan? Ik moet alleen het zekeringetje vervangen bij de kachelblower, omdat 'ie het welbekende kwaaltje van alleen werken op standje 4 vertoont.
Als de blower meer geluid gaat maken ,telkens een standje "verliest" en je telkens zekeringen mag vervangen raad ik aan om alvast geld opzij te zetten voor een nieuwe blower.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sorry, per ongeluk 1 I te veel. Het is inderdaad een M-Tech I stuur.
Maar de radiateur vervangen? Die zit toch helemaal vooraan? Ik moet alleen het zekeringetje vervangen bij de kachelblower, omdat 'ie het welbekende kwaaltje van alleen werken op standje 4 vertoont.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
er zit ook een kachelradiateur in je auto. dit zit aan de binnenkant tegen het schutbord aan![]()
kan je nog een keer de foto's posten en de lokatie geven waar die te halen is?
Gaat om een zekering in de blower zelf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als de blower meer geluid gaat maken ,telkens een standje "verliest" en je telkens zekeringen mag vervangen raad ik aan om alvast geld opzij te zetten voor een nieuwe blower.
Ja, ik heb ervaring daarmee
http://www.ehow.com/how_4(...)-e-chassis-bmws.htmlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Zekering in de blower?
De blower voor mijn auto was wat moeilijker te vinden (Behr), ik heb 'm dan uiteindelijk ook gewoon nieuw bij de dealert gehaald.
Kan je weinig zinnigs melden, behalve dat ik bij de door jou gegeven keuze zou kiezen voor de A5quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Moody het volgende:
Weet iemand de reden waarom de 645i over het algemeen goedkoper te vinden is dan de 630i?
(Bron: www.mobile.de, zelfde bouwjaar, opties etc.)
Is de 645i veel meer verkocht in 2004/2005 of is de 630i op dit moment meer gevraagd en houdt dat de prijs hoog?
Ik twijfel (nog steeds) tussen een A5 (2008) en een 630i (2004/2005). In principe vallen de 645i en 650i af, omdat ze 150 kilo zwaarder zijn en aanzienlijk meer benzine verbruiken (630i: 1:9,5 in de praktijk / 645/650i 1:6,5/1:7 in de praktijk), maar als de 645i 2000/3000 euro goedkoper is, kan ik daar in ieder geval 2 of 3 jaar de meerprijs voor de benzine van betalen....
Ik denk , dat bij veel mensen de 645i afvalt om de redenen die jij opgeeft. Daarmee is de vraag hoger voor de 630i en dus duurder. Maar of dat werkelijk het geval is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Moody het volgende:
Weet iemand de reden waarom de 645i over het algemeen goedkoper te vinden is dan de 630i?
(Bron: www.mobile.de, zelfde bouwjaar, opties etc.)
Is de 645i veel meer verkocht in 2004/2005 of is de 630i op dit moment meer gevraagd en houdt dat de prijs hoog?
Ik twijfel (nog steeds) tussen een A5 (2008) en een 630i (2004/2005). In principe vallen de 645i en 650i af, omdat ze 150 kilo zwaarder zijn en aanzienlijk meer benzine verbruiken (630i: 1:9,5 in de praktijk / 645/650i 1:6,5/1:7 in de praktijk), maar als de 645i 2000/3000 euro goedkoper is, kan ik daar in ieder geval 2 of 3 jaar de meerprijs voor de benzine van betalen....
Ik neig ook meer naar de A5 door zijn wat stijlvollere uiterlijk. (de 6 serie is erg mooi, maar toch wel een tikkie ordinair). Daarbij heeft de A5 een beter multimedia systeem (ben geen fan van iDrive, zeker niet de oudere versie). De motor van de 6 serie is daarentegen weer veel lekkerder (ook doen ze qua snelheid niet veel voor elkaar onder).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan je weinig zinnigs melden, behalve dat ik bij de door jou gegeven keuze zou kiezen voor de A5
Haha, dan ben ik ook een tikkie ordinair. ik vind de 6 serie ook iets meer hebben dan de A5. Ik vind sowieso BMW altijd iets meer hebben dan Audi. Maar ja, dat is persoonlijke smaak.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
De 6-serie is 10x gruwelijker dan de A5, maar ja uit 2008 is natuurlijk wel een stukken nieuwere auto en motorisch zullen ze inderdaad ook niet veel verschillen. Tja, je zal met beide geen miskoop doenrest is kwestie van smaak. Ik had de 6-serie gekozen, maar misschien ben ik ook wel een tikkie ordinair
Als je de nieuwe uitgebreide iDrive hebt vind ik 'm fijner werker dan 't MMI-systeem van Audi. De oudere versie daarentegen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar de A5 door zijn wat stijlvollere uiterlijk. (de 6 serie is erg mooi, maar toch wel een tikkie ordinair). Daarbij heeft de A5 een beter multimedia systeem (ben geen fan van iDrive, zeker niet de oudere versie). De motor van de 6 serie is daarentegen weer veel lekkerder (ook doen ze qua snelheid niet veel voor elkaar onder).
Wie vindt hem hier nog meer lelijk dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik vind de huidige 6-serie ook lelijk
Ik!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wie vindt hem hier nog meer lelijk dan?
Lelijk niet! Maar zeker niet meer klasse dan een dik uitgevoerde A5quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wie vindt hem hier nog meer lelijk dan?
Ik respecteer de zes, maar vind 'm niet mooi.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Grrrr scheer jullie weg uit het BMW-fantopic idioten
Nee dat is 't niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:37 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
Angel Eyes in zwarte behuizing met donkere knippers is best mooi in een E36
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:37 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
Angel Eyes in zwarte behuizing met donkere knippers is best mooi in een E36
Dit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef Bowny het volgende:
[..]
Lelijk niet! Maar zeker niet meer klasse dan een dik uitgevoerde A5
Alleen ander pookje of de hele schakelstang eronder vervangen? Indien het eerste: het schakelmoment is dan in principe hetzelfde. Erboven zit alleen een korter pookjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef Xtr3mE het volgende:
Mijn laatste upgrade
[ afbeelding ]
Net erop gezet, nog niet mee gereden maar voelt stuk fijner aan zo'n korte pook / korte schakelmomenten
Waarschijnlijk is het inderdaad gewoon anders omdat je hefboom natuurlijk korter is!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef Xtr3mE het volgende:
alleen de pook, maar de beweging voelt 'anders'.
Ik had ook op mijn 106 ooit lang geleden de stang waar de pook op zit zo'n 3 / 4 cm verkort.
Schakelt toch anders moet ik zeggen.
Mja kan ook psychologisch zijn
Met een korte gaat alles sneller?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het inderdaad gewoon anders omdat je hefboom natuurlijk korter is!
Zo'n shortshifter heeft ook wel iets grappigs. Wel 's in een E30 gereden met zo'n ding, dat schakelt echt retekort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Met een korte gaat alles sneller?Boven korter, onder langer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rij automaat wat nu?quote:
Nog nooit OEM xenon gezien in een E36, Xenon was toen niet eens uitgevonden, zo oud zijn die bakkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Op de angel eyes na dan, want bij mij zitten er OEM Xenon in en CCFL Angel Eyes
OEM van een nieuw type BMW danquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Nog nooit OEM xenon gezien in een E36, Xenon was toen niet eens uitgevonden, zo oud zijn die bakken
Van mij mag je. Maar alleen als je de volgende vraag beantwoord.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef RPG het volgende:
met een goudkleurige 316i mag ik hier vast niet mee doen he ?![]()
Wtf, je had toch al een nieuwe?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Van mij mag je. Maar alleen als je de volgende vraag beantwoord.
Waarom?
Ow, ik heb trouwens weer een kapotte (lees lekke) benzinepomp. Ik ga de vorige terugplaatsen en mocht die gaan lekken haal ik maar even een nieuwe bij de dealert.
Wat voor troep zou er nog mee kunnen komen? Ik heb al 10k - 15k met de auto gereden sinds ik 'm heb.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wtf, je had toch al een nieuwe?
Weet je zeker dat er niet gewoon overal troep in je leidingen/tank/filters zit dat er voor zorgt dat je pomp kapot gaat?
20+ jaar aan corrosie en andere gunkquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat voor troep zou er nog mee kunnen komen? Ik heb al 10k - 15k met de auto gereden sinds ik 'm heb.
Je zou zeggen dat alle troep al weg is.
Ik had trouwens een tweedehandse pomp onder gelegd, maar geen gloednieuwe.
En m'n benzinefilter is vorig jaar nog vervangen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
20+ jaar aan corrosie en andere gunk
Dank je voor 't opvrolijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:13 schreef Maharbal het volgende:
Toch kan er allemaal troep in je leidingen/tank zitten, dat niet per definitie meteen hoeft te verdwijnen. Als dat allemaal richting je pomp gaat, dan kan die kapot ja.
Maargoed, laten we hopen dat je nieuwe benzinepomp het oplost.
Omdat ik de kleur niet lelijk vindquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Van mij mag je. Maar alleen als je de volgende vraag beantwoord.
Waarom?
Ow, ik heb trouwens weer een kapotte (lees lekke) benzinepomp. Ik ga de vorige terugplaatsen en mocht die gaan lekken haal ik maar even een nieuwe bij de dealert.
De kleur is niet zo erg, maar die compact-versie vind ik echt helemaal niksquote:
komt wel na je vakantie. maar beschouw het als verkochtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Rival, hoe wil je dat regelen met het opsturen van dat ding?
En dan zeggen dat ik geen smaak hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik vind de hatch mooier van de 1er, maar wat een bruut ding.
Ik zal me eens registreren
Kewlquote:
Heldquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:46 schreef rival het volgende:
Ik verdien een plek in de volgende OP
Holland Fan hier!!!
[ afbeelding ]
Ik zit er niet mee hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Terpentine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
helaas bleken na een avondje rondrijden mijn krukaslagers (lagerschalen?) kapot te zijn...quote:
oei wat een geluidquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
helaas bleken na een avondje rondrijden mijn krukaslagers (lagerschalen?) kapot te zijn...
er kwam echt een veels te nare tik uit het blok...![]()
Gisteren hebben we verstevigde lagerschalen binnen gekregen, die gebruiken ze ook in de racerij... toen zijn we die zelf maar gaan vervangen, stiekem best een simpel klusje![]()
Ik rij er nu al sinds gisteravond mee en tot op heden loopt het blokkie prima, ik hoor die nare tik niet meer
dat is waar mijn loodsje isquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, die foto van je huis er naast maakt het imago helemaal compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |