Daar gaat er nog een!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef k_man het volgende:
Ach, kritiek van mensen die zelf in een kamperbak (lees: oude 3-serie) rijden is lastig serieus te nemen.
Een beetje hetzelfde als mensen die vinden dat een Porsche Boxster een auto is voor mensen die geen 911 kunnen betalen, maar zelf in een vijfdehands Astra rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo weer? En hoezo E28? Yoshi heeft geen E28.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef Maharbal het volgende:
Daar ga je weer!
Sinds wanneer is de E28 een 3-serie?![]()
quote:Tevens:Ja tuurlijk, kijk wie het zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2010 22:42:45 ]
Pff, nu ben ik in de warquote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo weer? En hoezo E28? Yoshi heeft geen E28.
[..]
Ja tuurlijk, kijk wie het zegt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:44 schreef k_man het volgende:
Ja, die moet natuurlijk helemaal z'n mond houden. Die bak van hem is niet eens normaal te besturen.
Jij noemt de E46 een oude kamperbakquote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo weer? En hoezo E28? Yoshi heeft geen E28.
[..]
Ja tuurlijk, kijk wie het zegt.
Vind ik ook. Ik reed laatst achter een stuk of 8 van die dingen, zagen er mooi uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Het erge is dat hij nog gelijk heeft ook.
Maar ik zeg wel gewoon eerlijk dat ik de nieuwe z4 mooier vind dan de vorige (weet e-nummers niet uit hoofd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat ding ooit gaat rijden, dan ben je de eerste die mijn uitlaatgassen mag ruikenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Vind het brute wagens.. mag je wel langs komen staan met je e30 2.8
Alle E-nummers uit je hoofd weten is dan ook voor autonerds. Mensen die ook alle motornummers kennen, moeten zelfs gedwongen opgenomen worden in een inrichting.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar ik zeg wel gewoon eerlijk dat ik de nieuwe z4 mooier vind dan de vorige (weet e-nummers niet uit hoofd)
Net zo kamper als de Z4 gay is dus...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij noemt de E46 een oude kamperbakkunnen ze niet eens betalen man.
Hou toch op. De Z4 is totaal anders als de Z3. Zie de foto's eerder. Bij de Z3 roadster ziet het er wel een beetje belachelijk uit als daar een vent van 2 meter uit gekropen komt. Aan de andere kant... als je een Z3 M Coupé gay vindt, is er iets serieus mis met je...quote:Ik maakte overigens wel een grapje, want de nieuwe Z4 is zeker wel een gruwelijke bak. De oude leek teveel op de Z3 en dat was een vrouwenbak.
En dat is een slechte ontwikkelingquote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef k_man het volgende:
Ze hebben bij BMW zo hun best gedaan iedereen te pleasen, dat het nu van een liefhebbersauto verworden is tot iets dat yuppen leasen.
Ja nee ik raak steeds in de war tussen Tha Rizzo en Rivalquote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hahah.
En dan "een pot nat noemen".
Welke klapjosti ziet niet het verschil tussen een E28 en een E30
quote:
Dit doelde je niet op mij toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef k_man het volgende:
Ach, kritiek van mensen die zelf in een kamperbak (lees: oude 3-serie) rijden is lastig serieus te nemen.
Een beetje hetzelfde als mensen die vinden dat een Porsche Boxster een auto is voor mensen die geen 911 kunnen betalen, maar zelf in een vijfdehands Astra rijden.
Ja, maar helaas is het geen coupequote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef rival het volgende:
[..]
nee nog erger... iets roods...
Ja diamantz, onderdelen of plaatwerk nodig?
ik heb ook een diamantzwarte coupe staan hoor.. al een tijdje.. dat is zelfs al een sloper...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, maar helaas is het geen coupe
ik zal er de volgende keer bij vermelden dat ik alleen geen voorpanelen heb ivm frontale aanrijdingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh cool. Die kap rechtsvoor zoek ik nog en een hemel. Als het toch een sloper is, kan ook wel die wielkuipen gebruiken voor beide voorwielen (dat plastic eromheen zeg maar).
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Jaaaaaaaaaaa wat moet ik ermee danis de hemel nog heel? Die van nu is half los hangt nu tussen je haren dat is irritant.
Roze!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Thnx, kleur interesseert me niet zo als het maar niet rood is ofzoVraag me alleen af hoe je zoiets weer monteert?
zit vast op een soort van schuimplaat die je tegen je dak aandrukt!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Thnx, kleur interesseert me niet zo als het maar niet rood is ofzoVraag me alleen af hoe je zoiets weer monteert?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Mensen die auto's afkraken omdat ze er jaloers op zijn of financieel onbereikbaar is..
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken. Jouw auto is poepbruin.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
En dan presteer je het ook nog weer 's om weer Nederlandse fouten te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Z4 is gewoon bazen auto.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Nee Bazen is gewoon een ander woord voor een Turk met snor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef k_man het volgende:
Rot op zeg. 'Bazen' zijn toch die kneusjes uit KLB die elkaar suffe titels toebedelen?
Dus de hele turkse bevolking, inclusief de vrouwen, bestaat uit bazen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee Bazen is gewoon een ander woord voor een Turk met snor.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dus de hele turkse bevolking, inclusief de vrouwen, bestaat uit bazen?Inclusief de vrouwen die geneukt zijn door de Turken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inclusief je mams. Dat verklaart waarom ze 2 snorren heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Het is ook te makkelijk hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Ow God, de ene fittie is voorbij en meteen komt de volgende
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo kennen we de echte BMW-rijders weer, altijd ruzie zoeken
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
We hadden hier de hoop al opgegeven dat je ooit een serieuze reactie zou plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik wel, ik ben echt woest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facts don't care about your feelings
RIJDT IE AL?!?!?!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
We hadden hier de hoop al opgegeven dat je ooit een serieuze reactie zou plaatsen
"Komt wel goed schatje"quote:
Had je de rem-meuk vervangen dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb er vandaag nog in gereden Haarbal.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee
Hij remt nog wel hoor, ik moet alleen even meer afstand houden en beter anticiperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |