achterbrugrubbers.... bahquote:Op zondag 4 juli 2010 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb daar nog wel ruimte bij het schutbord.
3x raden wat ik deze week voor de vakantie nog moet doen
Lama's vangen?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb daar nog wel ruimte bij het schutbord.
3x raden wat ik deze week voor de vakantie nog moet doen
Dat M-tech II stuur? Ja.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:57 schreef rival het volgende:
maharbal heb jij dat stuur nog liggen? (mtech)
Nee, die zijn een aantal maanden geleden gedaan bij Offenga. Ik moet bij de kachelblowerquote:
ik dacht dat het een 1 was? stonden foto's op een ander forum...quote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat M-tech II stuur? Ja.
[..]
Nee, die zijn een aantal maanden geleden gedaan bij Offenga. Ik moet bij de kachelblower
Sorry, per ongeluk 1 I te veel. Het is inderdaad een M-Tech I stuur.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat het een 1 was? stonden foto's op een ander forum...
ik moest daar toen de radiateur vervangen, dan moet echt alles eruit... ben jij ook zo de sjaak?
er zit ook een kachelradiateur in je auto. dit zit aan de binnenkant tegen het schutbord aanquote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sorry, per ongeluk 1 I te veel. Het is inderdaad een M-Tech I stuur.
Maar de radiateur vervangen? Die zit toch helemaal vooraan? Ik moet alleen het zekeringetje vervangen bij de kachelblower, omdat 'ie het welbekende kwaaltje van alleen werken op standje 4 vertoont.
Als de blower meer geluid gaat maken ,telkens een standje "verliest" en je telkens zekeringen mag vervangen raad ik aan om alvast geld opzij te zetten voor een nieuwe blower.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Sorry, per ongeluk 1 I te veel. Het is inderdaad een M-Tech I stuur.
Maar de radiateur vervangen? Die zit toch helemaal vooraan? Ik moet alleen het zekeringetje vervangen bij de kachelblower, omdat 'ie het welbekende kwaaltje van alleen werken op standje 4 vertoont.
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
er zit ook een kachelradiateur in je auto. dit zit aan de binnenkant tegen het schutbord aan![]()
kan je nog een keer de foto's posten en de lokatie geven waar die te halen is?
Gaat om een zekering in de blower zelf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:54 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als de blower meer geluid gaat maken ,telkens een standje "verliest" en je telkens zekeringen mag vervangen raad ik aan om alvast geld opzij te zetten voor een nieuwe blower.
Ja, ik heb ervaring daarmee
http://www.ehow.com/how_4(...)-e-chassis-bmws.htmlquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Zekering in de blower?
De blower voor mijn auto was wat moeilijker te vinden (Behr), ik heb 'm dan uiteindelijk ook gewoon nieuw bij de dealert gehaald.
Kan je weinig zinnigs melden, behalve dat ik bij de door jou gegeven keuze zou kiezen voor de A5quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Moody het volgende:
Weet iemand de reden waarom de 645i over het algemeen goedkoper te vinden is dan de 630i?
(Bron: www.mobile.de, zelfde bouwjaar, opties etc.)
Is de 645i veel meer verkocht in 2004/2005 of is de 630i op dit moment meer gevraagd en houdt dat de prijs hoog?
Ik twijfel (nog steeds) tussen een A5 (2008) en een 630i (2004/2005). In principe vallen de 645i en 650i af, omdat ze 150 kilo zwaarder zijn en aanzienlijk meer benzine verbruiken (630i: 1:9,5 in de praktijk / 645/650i 1:6,5/1:7 in de praktijk), maar als de 645i 2000/3000 euro goedkoper is, kan ik daar in ieder geval 2 of 3 jaar de meerprijs voor de benzine van betalen....
Ik denk , dat bij veel mensen de 645i afvalt om de redenen die jij opgeeft. Daarmee is de vraag hoger voor de 630i en dus duurder. Maar of dat werkelijk het geval is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef Moody het volgende:
Weet iemand de reden waarom de 645i over het algemeen goedkoper te vinden is dan de 630i?
(Bron: www.mobile.de, zelfde bouwjaar, opties etc.)
Is de 645i veel meer verkocht in 2004/2005 of is de 630i op dit moment meer gevraagd en houdt dat de prijs hoog?
Ik twijfel (nog steeds) tussen een A5 (2008) en een 630i (2004/2005). In principe vallen de 645i en 650i af, omdat ze 150 kilo zwaarder zijn en aanzienlijk meer benzine verbruiken (630i: 1:9,5 in de praktijk / 645/650i 1:6,5/1:7 in de praktijk), maar als de 645i 2000/3000 euro goedkoper is, kan ik daar in ieder geval 2 of 3 jaar de meerprijs voor de benzine van betalen....
Ik neig ook meer naar de A5 door zijn wat stijlvollere uiterlijk. (de 6 serie is erg mooi, maar toch wel een tikkie ordinair). Daarbij heeft de A5 een beter multimedia systeem (ben geen fan van iDrive, zeker niet de oudere versie). De motor van de 6 serie is daarentegen weer veel lekkerder (ook doen ze qua snelheid niet veel voor elkaar onder).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan je weinig zinnigs melden, behalve dat ik bij de door jou gegeven keuze zou kiezen voor de A5
Haha, dan ben ik ook een tikkie ordinair. ik vind de 6 serie ook iets meer hebben dan de A5. Ik vind sowieso BMW altijd iets meer hebben dan Audi. Maar ja, dat is persoonlijke smaak.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:27 schreef YoshiBignose het volgende:
De 6-serie is 10x gruwelijker dan de A5, maar ja uit 2008 is natuurlijk wel een stukken nieuwere auto en motorisch zullen ze inderdaad ook niet veel verschillen. Tja, je zal met beide geen miskoop doenrest is kwestie van smaak. Ik had de 6-serie gekozen, maar misschien ben ik ook wel een tikkie ordinair
Als je de nieuwe uitgebreide iDrive hebt vind ik 'm fijner werker dan 't MMI-systeem van Audi. De oudere versie daarentegen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik neig ook meer naar de A5 door zijn wat stijlvollere uiterlijk. (de 6 serie is erg mooi, maar toch wel een tikkie ordinair). Daarbij heeft de A5 een beter multimedia systeem (ben geen fan van iDrive, zeker niet de oudere versie). De motor van de 6 serie is daarentegen weer veel lekkerder (ook doen ze qua snelheid niet veel voor elkaar onder).
Wie vindt hem hier nog meer lelijk dan?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik vind de huidige 6-serie ook lelijk
Ik!quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wie vindt hem hier nog meer lelijk dan?
Lelijk niet! Maar zeker niet meer klasse dan een dik uitgevoerde A5quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wie vindt hem hier nog meer lelijk dan?
Ik respecteer de zes, maar vind 'm niet mooi.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Grrrr scheer jullie weg uit het BMW-fantopic idioten
Nee dat is 't niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:37 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
Angel Eyes in zwarte behuizing met donkere knippers is best mooi in een E36
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:37 schreef Fer het volgende:
[ afbeelding ]
Angel Eyes in zwarte behuizing met donkere knippers is best mooi in een E36
Dit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef Bowny het volgende:
[..]
Lelijk niet! Maar zeker niet meer klasse dan een dik uitgevoerde A5
Alleen ander pookje of de hele schakelstang eronder vervangen? Indien het eerste: het schakelmoment is dan in principe hetzelfde. Erboven zit alleen een korter pookjequote:Op woensdag 7 juli 2010 20:48 schreef Xtr3mE het volgende:
Mijn laatste upgrade
[ afbeelding ]
Net erop gezet, nog niet mee gereden maar voelt stuk fijner aan zo'n korte pook / korte schakelmomenten
Waarschijnlijk is het inderdaad gewoon anders omdat je hefboom natuurlijk korter is!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:31 schreef Xtr3mE het volgende:
alleen de pook, maar de beweging voelt 'anders'.
Ik had ook op mijn 106 ooit lang geleden de stang waar de pook op zit zo'n 3 / 4 cm verkort.
Schakelt toch anders moet ik zeggen.
Mja kan ook psychologisch zijn
Met een korte gaat alles sneller?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het inderdaad gewoon anders omdat je hefboom natuurlijk korter is!
Zo'n shortshifter heeft ook wel iets grappigs. Wel 's in een E30 gereden met zo'n ding, dat schakelt echt retekort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Met een korte gaat alles sneller?Boven korter, onder langer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rij automaat wat nu?quote:
Nog nooit OEM xenon gezien in een E36, Xenon was toen niet eens uitgevonden, zo oud zijn die bakkenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:01 schreef Turquaz52 het volgende:
Op de angel eyes na dan, want bij mij zitten er OEM Xenon in en CCFL Angel Eyes
OEM van een nieuw type BMW danquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:04 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Nog nooit OEM xenon gezien in een E36, Xenon was toen niet eens uitgevonden, zo oud zijn die bakken
Van mij mag je. Maar alleen als je de volgende vraag beantwoord.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:11 schreef RPG het volgende:
met een goudkleurige 316i mag ik hier vast niet mee doen he ?![]()
Wtf, je had toch al een nieuwe?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Van mij mag je. Maar alleen als je de volgende vraag beantwoord.
Waarom?
Ow, ik heb trouwens weer een kapotte (lees lekke) benzinepomp. Ik ga de vorige terugplaatsen en mocht die gaan lekken haal ik maar even een nieuwe bij de dealert.
Wat voor troep zou er nog mee kunnen komen? Ik heb al 10k - 15k met de auto gereden sinds ik 'm heb.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wtf, je had toch al een nieuwe?
Weet je zeker dat er niet gewoon overal troep in je leidingen/tank/filters zit dat er voor zorgt dat je pomp kapot gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |