Doe een tegenbod danquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik gun een ander best wat maar als je dat soort dingen tegen me gaat roepen ben ik snel uitgesproken met je.
uitgesproken zei ik al, als je interesse hebt kan je het op MP terugvinden!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Doe een tegenbod dan![]()
Liefst per PM
Nee, met zwart leder. Met een tweedehands heb je niet veel keuze, maar eerlijk gezegd had ik sowieso liever zwart leder gehad als ik kon kiezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Mooie auto is dat. Met lichtleder interieur?
doe je goed!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef zimmerzimmer het volgende:
Misschien geen bijzondere patsbmw maar ik kon het niet laten!
Vanaf Maandag mijn nieuwe automobielna mijn andere oude bmwtje heb moeten wegdoen..
gekocht voor 500 euro met nieuwe winter en zomerbanden...nu nog met Canadees kenteken maar gaat maandag weer terug naar Duits kenteken.
[ afbeelding ]
![]()
Eerst een selectie gemaakt van de 230 foto's naar 50, toen naar 35 en uiteindelijk maar 23 foto's opgestuurd en nog moet ik de tekst gaan inkorten zodat ze er ook daadwerkelijk allemaal bij kunnen staanquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
zware klus is dat, kan het me echt voorstellen allemaal.... en dan van al die foto's de goede eruit zoeken....
wel tof hoor dat dit gebeurd
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:15 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Eerst een selectie gemaakt van de 230 foto's naar 50, toen naar 35 en uiteindelijk maar 23 foto's opgestuurd en nog moet ik de tekst gaan inkorten zodat ze er ook daadwerkelijk allemaal bij kunnen staan
Ik heb gelukkig wel alle wagens die aanwezig waren op de fotoshoot erin staan, kan tenminste niemand kwaad worden dat ze voor niks 6 uur in de brandende zon hebben gestaan
Nee vind je het niet mooi zo die retro oranje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
doe je goed!![]()
wat voor E36 is het?
ik heb witte knippers voor je liggen, die oranje kunnen echt niet hoor![]()
Link?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
uitgesproken zei ik al, als je interesse hebt kan je het op MP terugvinden!
35 euri nieuw voor een set..quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
Nee vind je het niet mooi zo die retro oranje?maar idd ik zal hem wel een beetje moeten moderniseren..
het is een 318 i dacht ik zoals mn vorige maar weet er verder ook geen reet vanaf eigenlijk dus meer hoef je me ook niet te vragen ik ben allang blij dat ik een auto heb straks.. Vooral nu ik na 5 jaar rijden ineens een halfjaar zonder wagen zat wat echt suckte
Anyways hoeveel kosten die witte knippers?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
Nee vind je het niet mooi zo die retro oranje?maar idd ik zal hem wel een beetje moeten moderniseren..
het is een 318 i dacht ik zoals mn vorige maar weet er verder ook geen reet vanaf eigenlijk dus meer hoef je me ook niet te vragen ik ben allang blij dat ik een auto heb straks.. Vooral nu ik na 5 jaar rijden ineens een halfjaar zonder wagen zat wat echt suckte
Anyways hoeveel kosten die witte knippers?
Ok thnxquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
35 euri nieuw voor een set..
10-20 euro per set op de sloop
Waag het om daar ook 50 euro te biedenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en idd is zeker kut vooral als je net op de grens in een gat in Duitsland woont.. Maar zal je wel laten weten als ik die knippers nodig heb van jequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Haha nee ik hou niet zo van dat oranje geknipper! netjes wit, zoals de koplampen. (want ik hou al helemaal niet van die space lampen of gekkigheid)
is kut he als je gewend ben om te gaan en staan waar je wilt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waag het om daar ook 50 euro te bieden
52SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Je woont in duitsland?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
en idd is zeker kut vooral als je net op de grens in een gat in Duitsland woont.. Maar zal je wel laten weten als ik die knippers nodig heb van je![]()
quote:
quote:
Ja, mits ik die tekst kan inkorten, maar daar heb ik het best moeilijk mee haha, ik wil geen feitjes weglaten zodat je een gatenkaas krijgt in de chronologie, maar ik wil ook geen leuke weetjes weghalen, waardoor het 1 grote opsomming van feitjes word, het moet natuurlijk wel leuk blijven om te lezen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
er komen dus wel 23 foto's van E30's bij het verhaal te staan? dat is wel gaaf
En daar wil ik dan wel 100 euro voor biedenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
was dat niet de bedoeling dan?![]()
oh dan heb ik nog wel zwart leer voor je liggen, dat zit in dat ding waar ik nu in rij....
nu weet je eens hoe die redacteuren zich voelenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ja, mits ik die tekst kan inkorten, maar daar heb ik het best moeilijk mee haha, ik wil geen feitjes weglaten zodat je een gatenkaas krijgt in de chronologie, maar ik wil ook geen leuke weetjes weghalen, waardoor het 1 grote opsomming van feitjes word, het moet natuurlijk wel leuk blijven om te lezen.
Zit nu op 17.500 tekens, nog 2.500 te gaan
meer is het ook niet waard denk ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En daar wil ik dan wel 100 euro voor bieden
Heb je echt niks waar ik iets aan kan hebben..?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:43 schreef rival het volgende:
[..]
meer is het ook niet waard denk ik![]()
scheur in beide stoelen en als je de stoel helemaal naar achteren zet dan zie je dat het ooit grijs was
Stof, donkergrijs... 2 goede stoelen.... deurpanelen ook,... maar geen leerquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb je echt niks waar ik iets aan kan hebben..?
![]()
Heb ik ook:quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Stof, donkergrijs... 2 goede stoelen.... deurpanelen ook,... maar geen leer
Die is liefquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:30 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt die nou eens
Picsz or ...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef Maharbal het volgende:
Godverdomme, ik ben zwaar pissed![]()
Vandaag zou ik er andere banden om laten doen....komen we er bij die kerel achter dat m'n velg krom is, niet m'n band. Om het erger te maken...AL m'n velgen zijn krom.
Teringtyfuskutbende, daarom trilde dat ding zo. Pfffff, en ik ga volgende week vrijdag/zaterdag op vakantie.
Maandag gaan ze als spoedje naar de velgenboer om ze te laten richten....Ik hoop dat ze 1) uberhaupt gericht kunnen worden en 2) dan voor vrijdag.
Ondertussen zitten de zwarte 14" spaakjes er weer onder.
impulz in purmerend is ook erg goed met velgen....quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:46 schreef Maharbal het volgende:
Pics van wat? Als je aan dat wiel de wielen draaide leken 't hoepels, dat lijkt me genoeg.
Voor die zwarte dingen verwijs ik je naar m'n project topic, foto's staan bovenaan.
Ik woon in Leeuwarden lieve jongen, dat wordt 'm nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:57 schreef rival het volgende:
[..]
impulz in purmerend is ook erg goed met velgen....
nope, weg..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Geen uitklapbare koplampen meer of lijkt het zo?
Nee, jij hebt een M8 Stuurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:20 schreef Maharbal het volgende:
Haha, en wat zit er in? Een M-Tech II stuur![]()
![]()
Zelfde als ik heb!
Nou geef mij maar een 6 pitter..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:44 schreef Fer het volgende:
Ik prefereer toch de echte M3 2,3l 4-cylinder
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou geef mij maar een 6 pitter..
Mijn monteur/baas zei me altijd:
Een ECHTE BMW is pas een BMW als er een 6 in lijn onder de kap ligt
quote:
Als je dat bij een normale 6 cilinder hebt dan ben je al de sjaak hoor volgens mijquote:Op zondag 4 juli 2010 11:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
![]()
Maar als ik het zo bekijk, dan hoop ik niet voor je dat ooit je kachelblower (of het weerstandje ervan) kapot gaat
Valt mee. Ik heb daar nog wel ruimte bij het schutbord.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat bij een normale 6 cilinder hebt dan ben je al de sjaak hoor volgens mij![]()
ik heb dat klusje 2 keer gedaan, ik hoop nooit meer. ik vervang nog liever achterbrugrubbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |