sorry deze hangt ook al bol.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Thnx, kleur interesseert me niet zo als het maar niet rood is ofzoVraag me alleen af hoe je zoiets weer monteert?
Tot het een keer mis gaat...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee
Hij remt nog wel hoor, ik moet alleen even meer afstand houden en beter anticiperen.
Ik rijd er bijna niet mee, alleen als 't niet anders kan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Tot het een keer mis gaat...
Niet echt verantwoord om op deze manier de weg op te gaan hoor.
Geen remdruk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik rijd er bijna niet mee, alleen als 't niet anders kan.
De auto remt nog wel, alleen niet zo goed als ik zou willen.
ik zou nog foto's voor je maken van het interieur...quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef Turquaz52 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou nog foto's voor je maken van het interieur...PM me ff je prijs.. ziet er wel aardig uit, behalve de bestuurdersstoel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje een Fok!Prijs offcourse
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
steelies zijn coolquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:21 schreef Oksel het volgende:
Binnenkort 2e velgenset aanschaffen.. 1tje voor de winterbanden, 1tje voor de zomerbanden..Geen lelijke zwarte stahlvelgen onder mijn auto
bied eens een fokprijs zou ik zeggen, staat op mp ook als bieden.....quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
PM me ff je prijs.. ziet er wel aardig uit, behalve de bestuurdersstoel..![]()
Beetje een Fok!Prijs offcourse
50 euro.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
bied eens een fokprijs zou ik zeggen, staat op mp ook als bieden.....
Remblokken zijn goedkoper als een koppelingsplaat hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik rem ook altijd veel op de motor af
Doe ik overigens altijd.
Ja, ik ook, maar soms moet je toch ietjes sneller vertragen dan geanticipeerd en dan ga ik een verzet lagerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:27 schreef k_man het volgende:
Terugschakelen? Laat 'm gewoon lekker uitrollen.
Idemdito.. (ALS ik handgeschakeld rij en als ik automaat rij -dus me eigen auto- dan laat ik hem zo lang mogelijk uitrollen om de verbruiksmeter in de 0 te houdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Bowny het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar soms moet je toch ietjes sneller vertragen dan geanticipeerd en dan ga ik een verzet lagerDe remmen ontlasten is een sport voor mij
quote:
Wie a zegt moet ook b zeggen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helemaaaaal niks hoor ... Ik ga de discussie niet eens aan
en remblokken/schijven vervangen is toch geen vervelende klus.. bent zo klaarquote:Op donderdag 1 juli 2010 01:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik betrap mezelf ook steeds vaker erop dat ik met de motor rem. Is dom. Remmen zijn er toch niks voor niks. Gewoon vol gas en daarna vol in de rem. Zoals het hoort
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef k_man het volgende:
Wat heeft remmen op de motor te maken met je koppelingsplaat?
ik neem aan dat je dan terugschakeld. dus trapt koppeling in en laat weer opkomen. slijtage aan de platen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wie a zegt moet ook b zeggen.
Er wordt om uitleg gevraagd, dus graag uitleg. Ik ben ook nieuwsgierig.
ik spring er gewoon uit daar waar ik moet zijn, wat heb ik nou aan die autoquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is echt zonde van je koppelingsplaat. En als je echt sneller moet stilstaan dan haalbaar is met remmen op de motor, dan heb je altijd nog de auto voor je. Die bumpers zijn er ook voor niks.
Niemand zegt dat er problemen komen. maar iets dat je gebruikt, dat slijt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef tong_poh het volgende:
Grappig. Ik rem altijd op de motor. Nooit een probleem gehad met de koppeling. En ik heb een paar auto's meer als 100.000km in bezit gehad. Zal wel meevallen dus.
Kom je nou helemaal in dit topic posten hiervoor?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef tong_poh het volgende:
Grappig. Ik rem altijd op de motor. Nooit een probleem gehad met de koppeling. En ik heb een paar auto's meer als 100.000km in bezit gehad. Zal wel meevallen dus.
mijn post niet gezien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Niemand zegt dat er problemen komen. maar iets dat je gebruikt, dat slijt.
is toch simpel?
ik gun een ander best wat maar als je dat soort dingen tegen me gaat roepen ben ik snel uitgesproken met je.quote:
zware klus is dat, kan het me echt voorstellen allemaal.... en dan van al die foto's de goede eruit zoeken....quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef metallicattim het volgende:
Pfff ben momenteel bezig met het Artikel wat E30Fansite.nl in de Auto Motor Klassiek mag plaatsen, maar ik weet niet wat moeilijker is, het samenstellen van de tekst wat gewoon heel veel tijd gekost heeft of het snoeien in de tekst omdat je maar 6 pagina's mag vullen en dus met de bezem erdoorheen moet als je ook nog foto's wilt plaatsen
Ik zit nu op 18.700 tekens, maar voor 6 pagina's mag je er eigenlijk maar 15.000 tekens hebben volgens de redactie... pffff En dan heb ik al een aantal zaken niet behandeld of maar heel beknopt. Een boek schrijven over de E30 zou geen enkel probleem zijn haha.
Wat laat je staan, wat haal je weg... pfff
Had ik al gezucht? pfffff
Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Kom je nou helemaal in dit topic posten hiervoor?
Is mijn reactie zo raar dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:
Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
Ik hoor het al. Misschien is een Daihatsu meer wat voor jou, ook gezien je username.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef tong_poh het volgende:
Wederom een kinderachtige en ongefundeerde reactie Yoshi. Maar veel plezier verder.
Rival ik vond je reactie een beetje geïrriteerd overkomen (misschien kwam het door de typische smylie). Ik geef gewoon een reactie, dat het met de slijtage wel meevalt als je in een auto een ton rijdt en nooit problemen heb gehad met de koppeling. 1 auto heeft tot 225.000 km geschopt met dezelfde koppeling. Ik denk dat als er significante slijtage aan de koppeling zou zijn, dat ik de koppeling wel een keertje vervangen zou zijn.
Kijk het is een forum, waarbij mensen hun mening mogen geven. En die mening strookt niet altijd met de meningen van anderen. Sommigen kunnen daar blijkbaar niet mee omgaan.
Dat het meer slijt ben ik zeker met je eens. Dat is ook logisch. De hoeveelheid extra slijtage is volgens mij alleen zodanig weinig, dat je het niet hoeft te laten indien je gewend bent om zo te rijden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb je een punt![]()
Maar inderdaad, je koppeling gaat niet ineens heel snel stuk. dat ding is gemaakt om te koppelen/ontkoppelen natuurlijk. maar je gebruikt hem nu meer, dus slijt hij sneller dan wanneer je dat niet zou doen...
Ow jawel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
klopt, en afremmen op de motor is minder verbruik dan je koppeling intrappen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:56 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat het meer slijt ben ik zeker met je eens. Dat is ook logisch. De hoeveelheid extra slijtage is volgens mij alleen zodanig weinig, dat je het niet hoeft te laten indien je gewend bent om zo te rijden.
Ik heb een 535d gekocht. Kan niet wachten totdat ik er relaxed mee kan toeren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Maar wat voor één heb je aangeschaft als ik vragen mag?
5-seriequote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb een 535d gekocht. Kan niet wachten totdat ik er relaxed mee kan toeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |