abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83515587
Ik rem laat en hard, feel the force
pi_83518461
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef rival het volgende:
Ik rem laat en hard, feel the force
ik betrap mezelf ook steeds vaker erop dat ik met de motor rem. Is dom. Remmen zijn er toch niks voor niks. Gewoon vol gas en daarna vol in de rem. Zoals het hoort
Facts don't care about your feelings
  donderdag 1 juli 2010 @ 07:45:10 #128
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83520422
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Helemaaaaal niks hoor ... Ik ga de discussie niet eens aan
Wie a zegt moet ook b zeggen.
Er wordt om uitleg gevraagd, dus graag uitleg. Ik ben ook nieuwsgierig.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83521006
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:12 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

ik betrap mezelf ook steeds vaker erop dat ik met de motor rem. Is dom. Remmen zijn er toch niks voor niks. Gewoon vol gas en daarna vol in de rem. Zoals het hoort
en remblokken/schijven vervangen is toch geen vervelende klus.. bent zo klaar
pi_83521033
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef k_man het volgende:
Wat heeft remmen op de motor te maken met je koppelingsplaat?
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 07:45 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Wie a zegt moet ook b zeggen.
Er wordt om uitleg gevraagd, dus graag uitleg. Ik ben ook nieuwsgierig.
ik neem aan dat je dan terugschakeld. dus trapt koppeling in en laat weer opkomen. slijtage aan de platen.
is toch best logisch?
pi_83521213
Ja dat is echt zonde van je koppelingsplaat. En als je echt sneller moet stilstaan dan haalbaar is met remmen op de motor, dan heb je altijd nog de auto voor je. Die bumpers zijn er ook voor niks.
Facts don't care about your feelings
pi_83521463
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dat is echt zonde van je koppelingsplaat. En als je echt sneller moet stilstaan dan haalbaar is met remmen op de motor, dan heb je altijd nog de auto voor je. Die bumpers zijn er ook voor niks.
ik spring er gewoon uit daar waar ik moet zijn, wat heb ik nou aan die auto
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:19:13 #133
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_83521638
Grappig. Ik rem altijd op de motor. Nooit een probleem gehad met de koppeling. En ik heb een paar auto's meer als 100.000km in bezit gehad. Zal wel meevallen dus.
Horrible Cunt!
pi_83521852
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef tong_poh het volgende:
Grappig. Ik rem altijd op de motor. Nooit een probleem gehad met de koppeling. En ik heb een paar auto's meer als 100.000km in bezit gehad. Zal wel meevallen dus.
Niemand zegt dat er problemen komen. maar iets dat je gebruikt, dat slijt.

is toch simpel?
pi_83522706
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef tong_poh het volgende:
Grappig. Ik rem altijd op de motor. Nooit een probleem gehad met de koppeling. En ik heb een paar auto's meer als 100.000km in bezit gehad. Zal wel meevallen dus.
Kom je nou helemaal in dit topic posten hiervoor?
Facts don't care about your feelings
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:10:14 #136
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_83523032
Ik gebruik eigenlijk ook altijd de motor om af te remmen.. vrachtwagenchauffeurs trekje denk ik .. zelfs in een automaat tik ik hem een gaatje terug om te kunnen afremmen op de motor, ik vind het wel een leuk spelletje om dat rempedaal zo weinig mogelijk te gebruiken
Ik erger me ook dood aan die types in de file voor je die om de 10 seconden hun poot op de rem moeten zetten omdat ze te beroerd zijn om die pook een standje terug te zetten; hóeft helemaal niet

Het spaart brandstof, vermindert slijtage aan de remmen, het spul wordt niet bloedhoerig heet, het is minder irritant voor je achterliggers, het rijdt véél relaxter, en je blijft lekker bezig met opletten en anticiperen op het verkeer om je heen.. plus dat je niet zo snel verveelt.
Dat koppelingsplaten verhaal is wel een soort van waar.. maar als je normaal terugschakelt weegt dat toch niet op tegen de andere voordelen vind ik..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_83524650
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:28 schreef rival het volgende:

[..]

Niemand zegt dat er problemen komen. maar iets dat je gebruikt, dat slijt.

is toch simpel?
mijn post niet gezien?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83524752
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:59 schreef Turquaz52 het volgende:

mijn post niet gezien?
ik gun een ander best wat maar als je dat soort dingen tegen me gaat roepen ben ik snel uitgesproken met je.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:21:16 #139
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_83530134
Pfff ben momenteel bezig met het Artikel wat E30Fansite.nl in de Auto Motor Klassiek mag plaatsen, maar ik weet niet wat moeilijker is, het samenstellen van de tekst wat gewoon heel veel tijd gekost heeft of het snoeien in de tekst omdat je maar 6 pagina's mag vullen en dus met de bezem erdoorheen moet als je ook nog foto's wilt plaatsen

Ik zit nu op 18.700 tekens, maar voor 6 pagina's mag je er eigenlijk maar 15.000 tekens hebben volgens de redactie... pffff En dan heb ik al een aantal zaken niet behandeld of maar heel beknopt. Een boek schrijven over de E30 zou geen enkel probleem zijn haha.

Wat laat je staan, wat haal je weg... pfff

Had ik al gezucht? pfffff
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_83530255
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:21 schreef metallicattim het volgende:
Pfff ben momenteel bezig met het Artikel wat E30Fansite.nl in de Auto Motor Klassiek mag plaatsen, maar ik weet niet wat moeilijker is, het samenstellen van de tekst wat gewoon heel veel tijd gekost heeft of het snoeien in de tekst omdat je maar 6 pagina's mag vullen en dus met de bezem erdoorheen moet als je ook nog foto's wilt plaatsen

Ik zit nu op 18.700 tekens, maar voor 6 pagina's mag je er eigenlijk maar 15.000 tekens hebben volgens de redactie... pffff En dan heb ik al een aantal zaken niet behandeld of maar heel beknopt. Een boek schrijven over de E30 zou geen enkel probleem zijn haha.

Wat laat je staan, wat haal je weg... pfff

Had ik al gezucht? pfffff
zware klus is dat, kan het me echt voorstellen allemaal.... en dan van al die foto's de goede eruit zoeken....
wel tof hoor dat dit gebeurd
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:31:18 #141
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_83530526
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Kom je nou helemaal in dit topic posten hiervoor?
Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
Horrible Cunt!
pi_83530726
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:
Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
Is mijn reactie zo raar dan?
pi_83530747
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
Ik hoor het al. Misschien is een Daihatsu meer wat voor jou, ook gezien je username.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:46:02 #144
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_83531071
Wederom een kinderachtige en ongefundeerde reactie Yoshi. Maar veel plezier verder.

Rival ik vond je reactie een beetje geïrriteerd overkomen (misschien kwam het door de typische smylie). Ik geef gewoon een reactie, dat het met de slijtage wel meevalt als je in een auto een ton rijdt en nooit problemen heb gehad met de koppeling. 1 auto heeft tot 225.000 km geschopt met dezelfde koppeling. Ik denk dat als er significante slijtage aan de koppeling zou zijn, dat ik de koppeling wel een keertje vervangen zou zijn.

Kijk het is een forum, waarbij mensen hun mening mogen geven. En die mening strookt niet altijd met de meningen van anderen. Sommigen kunnen daar blijkbaar niet mee omgaan.
Horrible Cunt!
pi_83531243
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:46 schreef tong_poh het volgende:
Wederom een kinderachtige en ongefundeerde reactie Yoshi. Maar veel plezier verder.

Rival ik vond je reactie een beetje geïrriteerd overkomen (misschien kwam het door de typische smylie). Ik geef gewoon een reactie, dat het met de slijtage wel meevalt als je in een auto een ton rijdt en nooit problemen heb gehad met de koppeling. 1 auto heeft tot 225.000 km geschopt met dezelfde koppeling. Ik denk dat als er significante slijtage aan de koppeling zou zijn, dat ik de koppeling wel een keertje vervangen zou zijn.

Kijk het is een forum, waarbij mensen hun mening mogen geven. En die mening strookt niet altijd met de meningen van anderen. Sommigen kunnen daar blijkbaar niet mee omgaan.
Daar heb je een punt

Maar inderdaad, je koppeling gaat niet ineens heel snel stuk. dat ding is gemaakt om te koppelen/ontkoppelen natuurlijk. maar je gebruikt hem nu meer, dus slijt hij sneller dan wanneer je dat niet zou doen...
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:56:45 #146
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_83531495
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:50 schreef rival het volgende:

[..]

Daar heb je een punt

Maar inderdaad, je koppeling gaat niet ineens heel snel stuk. dat ding is gemaakt om te koppelen/ontkoppelen natuurlijk. maar je gebruikt hem nu meer, dus slijt hij sneller dan wanneer je dat niet zou doen...
Dat het meer slijt ben ik zeker met je eens. Dat is ook logisch. De hoeveelheid extra slijtage is volgens mij alleen zodanig weinig, dat je het niet hoeft te laten indien je gewend bent om zo te rijden.

Maar ja, ik ga nu een automaat rijden met mijn nieuwe auto, dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken
Horrible Cunt!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:09:49 #147
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83532024
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nou nee, ik heb een BMW gekocht en ik was al in de BMW fantopic aan het lezen om een beetje te kijken waar men het zo over had. Ik lees iets en dacht daar geef ik mijn mening over. Maar gezien 2 reacties van 2 users hier denk ik al van: niet echt een clubje waar ik bij wil horen. Nu eens even kijken of er mensen zijn die wel normaal kunnen reageren hier.
Ow jawel.
Het zijn er niet veel.

Maar wat voor één heb je aangeschaft als ik vragen mag?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83532102
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:56 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dat het meer slijt ben ik zeker met je eens. Dat is ook logisch. De hoeveelheid extra slijtage is volgens mij alleen zodanig weinig, dat je het niet hoeft te laten indien je gewend bent om zo te rijden.
klopt, en afremmen op de motor is minder verbruik dan je koppeling intrappen...


ik doe het beide, dan rem je tenminste ook echt
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:46:10 #149
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_83533257
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:09 schreef tha_rizzo het volgende:


Maar wat voor één heb je aangeschaft als ik vragen mag?
Ik heb een 535d gekocht. Kan niet wachten totdat ik er relaxed mee kan toeren.
Horrible Cunt!
  donderdag 1 juli 2010 @ 14:51:45 #150
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83533438
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb een 535d gekocht. Kan niet wachten totdat ik er relaxed mee kan toeren.
5-serie
Welk jaar?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')