abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83190659
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef Oksel het volgende:
Turq, ik zoek nog (goedkoop) setje velgen (met eventueel goede zomerbanden) voor onder mijn 118d. Heb jij een idee?
nieuw? 2e hands? welk model rij je? (ivm steek) en de banden, nieuw? 2e hands?

kan ik even kijken wat ik heb liggen
pi_83190751
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef G4RUD4 het volgende:
wat kan ik voor deze velgen+banden vragen?

http://link.marktplaats.nl/353356665

oh ja en flame away zou ik zeggen
ik gok dat het imitatievelgen zijn, maar dat weet de rest van de wereld niet dus je kan er nog wel aardig wat voor vragen....
in mijn omgeving zou je ze niet kwijt kunnen voor 1000 maar op marktplaats zie ik dat zo gebeuren...
pi_83192508
Tering man, knal ik 1,5 maand geleden nieuwe H7's erin (Philips Vision Plus), kapt m'n rechter unit er nu alweer mee....
pi_83193181
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:21 schreef Bowny het volgende:
Tering man, knal ik 1,5 maand geleden nieuwe H7's erin (Philips Vision Plus), kapt m'n rechter unit er nu alweer mee....
vast met je vingers aangezeten
pi_83195688
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef rival het volgende:

[..]

vast met je vingers aangezeten
Hoeft niet per direct..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83195714
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:40 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoeft niet per direct..
klopt, anderhalve maand zou wel kunnen
pi_83196448
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef Oksel het volgende:
Turq, ik zoek nog (goedkoop) setje velgen (met eventueel goede zomerbanden) voor onder mijn 118d. Heb jij een idee?
Merkwielen.nl
pi_83198327
quote:
De World Motor Sport Council van de FIA heeft Pirelli aangewezen als de nieuwe bandenleverancier in de Formule 1. Het Italiaanse merk wordt hiermee de opvolger van Bridgestone dat aangegeven heeft eind dit jaar de sport te gaan verlaten. Pirelli zal de komende drie jaar de enige bandenleverancier in de sport zijn.
Mijn merk
pi_83202064
Misschien dat iemand het hier weet:

Met normaal remmen is er niks aan de hand, en dan remt ie voor mijn gevoel voldoende. Trap ik wat harder en/of abrupter op de rem, dan wordt het pedaal kneiterhard (voor zover ik weet is dat dus normaal). Punt is alleen dat ie voor mijn gevoel dan minder remt op het moment dat het pedaal kneiterhard wordt.

Misschien zit het in m'n hoofd en/of zie ik spoken, maar waar kan ik het eerste naar kijken? Als het de remvloeistof was geweest, dan had het pedaal volgens mij zompig aangevoeld. De remblokken voor zijn een paar honderd (ik denk wel duizend) kilometer geleden vervangen, en die horen nu wel voldoende ingesleten te zijn.

Iemand tips, suggesties of punten waar ik even naar kan kijken?
  woensdag 23 juni 2010 @ 18:37:36 #260
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_83203951
Voelt het net zo als je met de motor uit het rempedaal een paar keer indrukt zodat ie ook "kneiterhard" wordt?
Dan zou ik eerst naar de rembekrachtiging kijken. Maar ik breng mijn gebakkie meestal naar de garage met dit soort dingen (lees: weet er weinig van af. )
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_83204024
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:37 schreef Hyperdude het volgende:
Voelt het net zo als je met de motor uit het rempedaal een paar keer indrukt zodat ie ook "kneiterhard" wordt?
Dan zou ik eerst naar de rembekrachtiging kijken. Maar ik breng mijn gebakkie meestal naar de garage met dit soort dingen (lees: weet er weinig van af. )
Yup.

Het is normaal dat het pedaal harder wordt als je 'm harder indrukt, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik dan wat remvermogen mis. Dit is allemaal wat lastig om uit te leggen als je het niet hebt gevoeld. Misschien zie ik ook wel dingen die er niet zijn (aangezien ik over 3 weken op vakantie ga met dat ding en dus ruim 4.000km ga maken)
pi_83205985
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:54 schreef Maharbal het volgende:
Misschien dat iemand het hier weet:

Met normaal remmen is er niks aan de hand, en dan remt ie voor mijn gevoel voldoende. Trap ik wat harder en/of abrupter op de rem, dan wordt het pedaal kneiterhard (voor zover ik weet is dat dus normaal). Punt is alleen dat ie voor mijn gevoel dan minder remt op het moment dat het pedaal kneiterhard wordt.

Misschien zit het in m'n hoofd en/of zie ik spoken, maar waar kan ik het eerste naar kijken? Als het de remvloeistof was geweest, dan had het pedaal volgens mij zompig aangevoeld. De remblokken voor zijn een paar honderd (ik denk wel duizend) kilometer geleden vervangen, en die horen nu wel voldoende ingesleten te zijn.

Iemand tips, suggesties of punten waar ik even naar kan kijken?
er loopt een vacuüm slangetje van je rembooster naar je blok. Daar zou ik naar kijken. Is daar misschien iets mis mee?( als je remolie peil ed al gechecked heb)

anders denk ik booster stuk, maar dat heb ik nog niet eerder gehoord.
pi_83206082
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:22 schreef rival het volgende:

[..]

er loopt een vacuüm slangetje van je rembooster naar je blok. Daar zou ik naar kijken. Is daar misschien iets mis mee?( als je remolie peil ed al gechecked heb)

anders denk ik booster stuk, maar dat heb ik nog niet eerder gehoord.
Maar dan zou ik het toch de hele tijd moeten voelen? Zolang ik normaal rem, is er niks aan de hand en remt ie prima zoals altijd.
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:59:57 #264
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83208178
Ik ben een paar dagen niet online en men zit al op pagina 6.
Damn, dat gaat snel.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83208542
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:23 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Maar dan zou ik het toch de hele tijd moeten voelen? Zolang ik normaal rem, is er niks aan de hand en remt ie prima zoals altijd.
Ik heb dit met een volvo gehad, ander merk maar precies hetzelfde probleem.
Lag aan een klepje op de rembooster, heel makkelijk en goedkoop te verhelpen in mijn geval. Dit was nl. het tuitje waar de vacuumslang op zit, zit in de booster geklemd in mijn geval.
Ik hoop voor je dat je hetzelfde hebt.
pi_83208769
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik heb dit met een volvo gehad, ander merk maar precies hetzelfde probleem.
Lag aan een klepje op de rembooster, heel makkelijk en goedkoop te verhelpen in mijn geval. Dit was nl. het tuitje waar de vacuumslang op zit, zit in de booster geklemd in mijn geval.
Ik hoop voor je dat je hetzelfde hebt.
Kzal zo voordat ik wegga nog even kijken. Binnenkort ga ik toch weer bij iemand langs om de voorwiellagers te laten vervangen, dus dan maar meteen even kijken naar een proefritje.
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:15:27 #267
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_83213489
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben een paar dagen niet online en men zit al op pagina 6.
Damn, dat gaat snel.
de helft is Turq
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_83220501
En jij

Maar ff haarbal: Rembekrachtiger kapoet of vacuumslang na bekrachtiger poreus/valse lucht of membraamklepje..

Check ze ff een voor een na
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83221290
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef rival het volgende:

[..]

vast met je vingers aangezeten
Nee, ik ben me ervan bewust dat je met je tengels van het glas moet afblijven Maar blijft vreemd, want de foutmelding is nu uit, terwijl het lichtje het nog steeds niet doet
pi_83228879
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:31 schreef rival het volgende:

[..]


[..]

gast ik heb m50b25, m52b28 en m30b35 liggen!
maar daar wordt allemaal aan gewerkt dus heb ik dit kreng ff tijdelijk....

ik zocht geen E36, ik dacht een E30 te kopen tot ik daar aankwam.... ik heb hem genomen omdat hij 200 euro was.. ik wil geen E36 tenzij het een 3.2 is
Wat wil je voor de M52b28 hebben? Denk dat als me auto af is dat ik hem verder upgrade na 2.8 met mijn 2.5 spruitstuk Wil nu alvast ff orienteren
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83232049
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 22:52 schreef Bowny het volgende:

[..]

Nee, ik ben me ervan bewust dat je met je tengels van het glas moet afblijven Maar blijft vreemd, want de foutmelding is nu uit, terwijl het lichtje het nog steeds niet doet
Leipe shit, vanmorgen deden ze het weer Auto is net als zijn baas, eigen willetje
pi_83237207
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 02:58 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wat wil je voor de M52b28 hebben? Denk dat als me auto af is dat ik hem verder upgrade na 2.8 met mijn 2.5 spruitstuk Wil nu alvast ff orienteren
sukkel waarom let je nooit op? je denkt alleen maar aan jezelf!

de m52 zit in een E30. gisteren eindelijk de ecu binnen gekregen maar geen tijd om alles af te maken... ik hoop hem vanavond te starten... dan hoef ik morgen alleen nog een uitlaat te fixen...
pi_83237265
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 19:23 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Maar dan zou ik het toch de hele tijd moeten voelen? Zolang ik normaal rem, is er niks aan de hand en remt ie prima zoals altijd.
kan zijn dat er een lek zit oid wat pas effect heeft als er meer druk op komt? misschien...
maar je probleem kwam me bekend voor. bij mij was het de vacuumslang tussen de booster en het blok (kan je zo zien)
pi_83239180
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef rival het volgende:

[..]

sukkel waarom let je nooit op? je denkt alleen maar aan jezelf!

de m52 zit in een E30. gisteren eindelijk de ecu binnen gekregen maar geen tijd om alles af te maken... ik hoop hem vanavond te starten... dan hoef ik morgen alleen nog een uitlaat te fixen...
Sukkel vermeld het dan goed in je post, want jij zegt: "gast ik heb m50b25, m52b28 en m30b35 liggen!"

en natuurlijk denk ik alleen maar aan me zelf ik ben da Turq
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83242189
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Sukkel vermeld het dan goed in je post, want jij zegt: "gast ik heb m50b25, m52b28 en m30b35 liggen!"

en natuurlijk denk ik alleen maar aan me zelf ik ben da Turq
even wat anders, ik zoek een versnellingsbak van een 318is .. heb je die liggen?
pi_83242765
Nope Enige bak die ik had was een automaatbak van een 316/318/320.. maar die heb ik aan de ijzerboer gegeven..

ik kan je er wel zo een regelen, denk datje voor 5 tientjes ofzo eentje hebt HOOGUIT 100..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83242836
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef Turquaz52 het volgende:

ik kan je er wel zo een regelen, denk datje voor 5 tientjes ofzo eentje hebt HOOGUIT 100..
ik had er 1 van een gewone 318... maar ze zeggen dat ie niet past (wat volgens mij bullshit is, maarja ik doe de klus niet ik help ze zoeken naar een bak)

dus als je kan regelen van een 318is dan hoor ik dat graag
pi_83243472
Ik kan er een regelen, een paar zelfs.. maar van een 318 past ook op een IS..

Ben ik vrijwel 100% zeker van..

Wat je kunt doen is dat ijzeren "pakking" plaatje van wat er tussen de motor en bak ligt voor de bak houden of op het blok (ligt er aan welke je hebt op dat moment) en dan kun je zo zien of het past of niet..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83243734
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:46 schreef Turquaz52 het volgende:


Wat je kunt doen is dat ijzeren "pakking" plaatje van wat er tussen de motor en bak ligt voor de bak houden of op het blok (ligt er aan welke je hebt op dat moment) en dan kun je zo zien of het past of niet..
ik doe niks

maar een berichtje posten voor ze op het net kan ik best doen
pi_83247080
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:09 schreef rival het volgende:

[..]

kan zijn dat er een lek zit oid wat pas effect heeft als er meer druk op komt? misschien...
maar je probleem kwam me bekend voor. bij mij was het de vacuumslang tussen de booster en het blok (kan je zo zien)
Die vacuumslang ziet er nog prima uit, niet poreus of lek of wat dan ook.
pi_83247890
Kijk ook even naar het klepje waar ik het over had.
pi_83248334
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:25 schreef vannelle het volgende:
Kijk ook even naar het klepje waar ik het over had.
Ik kon het klepje dat je bedoelde niet precies vinden.
pi_83249780
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:33 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik kon het klepje dat je bedoelde niet precies vinden.
Je hebt de rembekrachtiger tegen het schutbord zitten en vanaf daar vertrekt er een slangetje richting spruitstuk?
Waar de slang op de bekrachtiger zit is niet alleen maar een nippel, het is ook een klepje.
Daar dus, de aansluiting tussen de bekrachtiger en je vacuumslang.

Dat was bij mij iig het geval, lijkt mij dat die techniek vrij universeel is vandaar dat ik het opper.
pi_83249933
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je hebt de rembekrachtiger tegen het schutbord zitten en vanaf daar vertrekt er een slangetje richting spruitstuk?
Waar de slang op de bekrachtiger zit is niet alleen maar een nippel, het is ook een klepje.
Daar dus, de aansluiting tussen de bekrachtiger en je vacuumslang.

Dat was bij mij iig het geval, lijkt mij dat die techniek vrij universeel is vandaar dat ik het opper.
Ah, volgens mij is die slang inderdaad omwonden door één of andere stof. Ik heb naar die aansluitingen gekeken/gevoeld/gemorreld, maar ik voelde/zag eigenlijk niks eigenaardigs.

Nja, binnen een week ga ik toch bij iemand langs voor de voorwiellagers. Dan hem maar even een testritje laten maken. Misschien zit 't ook wel gewoon in m'n hoofd.
pi_83251263
Ik bedoel de nippel waar die slang op zit. Dat is stiekem niet alleen een nippel maar ook een klepje.
Slang zelf kan best wel goed zijn, of dat klepje goed is kun je niet zien zolang de slang er nog op zit.
pi_83251357
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:34 schreef vannelle het volgende:
Ik bedoel de nippel waar die slang op zit. Dat is stiekem niet alleen een nippel maar ook een klepje.
Slang zelf kan best wel goed zijn, of dat klepje goed is kun je niet zien zolang de slang er nog op zit.
Als ik die slang er af ga jassen, dan komt er toch vloeistof uit? Of is dit een apart circuit dat niet op de remvloeistof zit aangesloten? (kheb alleen een globaal idee hoe een rembooster werkt).
pi_83253100
Ja je spruitstuk zuigt ook echt remvloeistof he
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83253190
ik heb iig geen klepje of nippel op 318.. maar dannog, op afstand valt er niet veel te doen eerlijk gezegd..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83253380
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Als ik die slang er af ga jassen, dan komt er toch vloeistof uit? Of is dit een apart circuit dat niet op de remvloeistof zit aangesloten? (kheb alleen een globaal idee hoe een rembooster werkt).
Werkt op vacuum dus je zal geen natte handen krijgen.
pi_83253517
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:12 schreef vannelle het volgende:

[..]

Werkt op vacuum dus je zal geen natte handen krijgen.
Zo'n vermoeden had ik al. Ik vroeg me dus af of 't een apart circuit was
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja je spruitstuk zuigt ook echt remvloeistof he
Khad 't over het circuit van de rembooster.
pi_83254609
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:15 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Zo'n vermoeden had ik al. Ik vroeg me dus af of 't een apart circuit was
[..]

Khad 't over het circuit van de rembooster.
Enige circuit van een rembooster/bekrachtiger is 1 slangetje naar het Inlaatspruitstuk.

De aansluiting van de hoofdremcilinder op de booster is apart verhaal, Look:


Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_83254718
Kijk, en daar kwam mijn verwarring dus vandaan. Want ik zag ook de aansluiting die de firewall in liep (dus naar de hoofdremcilinder dunkt me), en vroeg me af waarom er dan twee waren.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 15:28:05 #293
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83326910
Nu we het hier toch over remmen hebben.
Mijn auto remt niet meer lekker en trilt bij het remmen, daarom wil ik de blokken en schijven rondom vervangen.
Waar moet ik op letten?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83327139
Dat je de klauwen niet los laat hangen maar vastmaakt met een tiewrapje aan je schokdemper oid.
Anders rek je je remslangen, wat niet goed is..

Voor de rest zou ik kwaliteit spul halen, ga na heuts bijvoorbeeld. Daar kun je ook originele onderdelen kopen, vraag om garage korting en je bent een stuk goedkoper klaar..

Voor de rest neem ik aan dat je weet hoe het moet? Dus eerder hebt gedaan?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 27 juni 2010 @ 19:12:55 #295
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83368465
Heb alleen schijven achter los gehad.
Blokken niet.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83369032
Cruisen met schuifdakje en ramen helemaal open, heerlijk

Resultaat: linkerarm meer verbrand dan rechterarm
  zondag 27 juni 2010 @ 19:47:14 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_83369559
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef Maharbal het volgende:
Cruisen met schuifdakje en ramen helemaal open, heerlijk

Resultaat: linkerarm meer verbrand dan rechterarm
Dat heet een chauffeursarm
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 27 juni 2010 @ 19:49:42 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_83369629
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:12 schreef tha_rizzo het volgende:
Heb alleen schijven achter los gehad.
Blokken niet.
Dan zit er waarschijnlijk vuil tussen de naaf en je schijf waardoor er een kleine slag onstaat in de loop van de schijf, of... je hebt hem niet exact hetzelfde teruggezet als dat hij er vanaf kwam
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 27 juni 2010 @ 19:51:49 #299
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_83369693
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan zit er waarschijnlijk vuil tussen de naaf en je schijf waardoor er een kleine slag onstaat in de loop van de schijf, of... je hebt hem niet exact hetzelfde teruggezet als dat hij er vanaf kwam
Ik wil gewoon alles vervangen, maar het was even eerder een antwoord op de vraag van Turq
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_83373101
Achzoo..

Nou okee, draai de stuur zo na je toe dat je naar de rug van de klauw kijkt.

Stop een dikke platte schroevendraaier tussen de blok en schijf en push ze uit elkaar, net zo ver dat je niet meer kunt of iig een cm speling hebt..

Haal de beide bouten aan de linker kant van de klauw op de naaf af. Haal ook de 2 schroeven los van de klauw zodat je hem in 2 delen hebt en de blokken er dus ook uit kan halen.

Haal de oude blokken af, schroef de schijf los en plaats de nieuwe schijf..

Pak een tang, liefst een grote waterpomptang (dus niet zo'n normale grootte), push de remzuiger helemaal terug en plaats de blokken, maak de klauw vast, zet de beugeltje er weer terug op (vergeten te melden net).

Voel of alles goed vast zit, check alles ff 2/3x ff met de hand na en zet je wiel er op en doe dan de andere kant (NOOIT 2 Klauwen los halen en de zuiger terug persen, want dan kun je je andere zuiger die ook los is er uit persen.. en dat wil je niet hebben )

Als ik wat vergeten ben dan hoor ik het wel.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')