De kleur is niet zo erg, maar die compact-versie vind ik echt helemaal niksquote:
komt wel na je vakantie. maar beschouw het als verkochtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Rival, hoe wil je dat regelen met het opsturen van dat ding?
En dan zeggen dat ik geen smaak hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik vind de hatch mooier van de 1er, maar wat een bruut ding.
Ik zal me eens registreren
Kewlquote:
Heldquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:46 schreef rival het volgende:
Ik verdien een plek in de volgende OP
Holland Fan hier!!!
[ afbeelding ]
Ik zit er niet mee hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Terpentine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
helaas bleken na een avondje rondrijden mijn krukaslagers (lagerschalen?) kapot te zijn...quote:
oei wat een geluidquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
helaas bleken na een avondje rondrijden mijn krukaslagers (lagerschalen?) kapot te zijn...
er kwam echt een veels te nare tik uit het blok...![]()
Gisteren hebben we verstevigde lagerschalen binnen gekregen, die gebruiken ze ook in de racerij... toen zijn we die zelf maar gaan vervangen, stiekem best een simpel klusje![]()
Ik rij er nu al sinds gisteravond mee en tot op heden loopt het blokkie prima, ik hoor die nare tik niet meer
dat is waar mijn loodsje isquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja, die foto van je huis er naast maakt het imago helemaal compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |