20+ jaar aan corrosie en andere gunkquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat voor troep zou er nog mee kunnen komen? Ik heb al 10k - 15k met de auto gereden sinds ik 'm heb.
Je zou zeggen dat alle troep al weg is.
Ik had trouwens een tweedehandse pomp onder gelegd, maar geen gloednieuwe.
En m'n benzinefilter is vorig jaar nog vervangen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
20+ jaar aan corrosie en andere gunk
Dank je voor 't opvrolijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:13 schreef Maharbal het volgende:
Toch kan er allemaal troep in je leidingen/tank zitten, dat niet per definitie meteen hoeft te verdwijnen. Als dat allemaal richting je pomp gaat, dan kan die kapot ja.
Maargoed, laten we hopen dat je nieuwe benzinepomp het oplost.
Omdat ik de kleur niet lelijk vindquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Van mij mag je. Maar alleen als je de volgende vraag beantwoord.
Waarom?
Ow, ik heb trouwens weer een kapotte (lees lekke) benzinepomp. Ik ga de vorige terugplaatsen en mocht die gaan lekken haal ik maar even een nieuwe bij de dealert.
De kleur is niet zo erg, maar die compact-versie vind ik echt helemaal niksquote:
komt wel na je vakantie. maar beschouw het als verkochtquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:59 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Rival, hoe wil je dat regelen met het opsturen van dat ding?
En dan zeggen dat ik geen smaak hebquote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik vind de hatch mooier van de 1er, maar wat een bruut ding.
Ik zal me eens registreren
Kewlquote:
Heldquote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:46 schreef rival het volgende:
Ik verdien een plek in de volgende OP
Holland Fan hier!!!
[ afbeelding ]
Ik zit er niet mee hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Terpentine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
helaas bleken na een avondje rondrijden mijn krukaslagers (lagerschalen?) kapot te zijn...quote:
oei wat een geluidquote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
helaas bleken na een avondje rondrijden mijn krukaslagers (lagerschalen?) kapot te zijn...
er kwam echt een veels te nare tik uit het blok...![]()
Gisteren hebben we verstevigde lagerschalen binnen gekregen, die gebruiken ze ook in de racerij... toen zijn we die zelf maar gaan vervangen, stiekem best een simpel klusje![]()
Ik rij er nu al sinds gisteravond mee en tot op heden loopt het blokkie prima, ik hoor die nare tik niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |