is van de preview, artnr: 76-7921quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:18 schreef rena het volgende:
Is de uil al uitverkocht of kijk ik er overheen? Ik wil hem!
Top, dank je!quote:
Het zijn dezelfde als die normale 5 euro rokjes, daar heb ik er ook een van en daar is de lengte nog wel zedelijkquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef Dipkip het volgende:
Oh alors ik vind dat zwart-witte rokje met die grafische print zooo gaaf, en heul niet duur (4,95 toch?), maar heb je gezien hoe kort dat ding is op het model? Echt net over de bildus toen heb ik hem maar gelaten. Daar moet je echt een goed figuur voor hebben, ik ben lichtelijk jaloers
quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:17 schreef alors het volgende:
Het zijn dezelfde als die normale 5 euro rokjes, daar heb ik er ook een van en daar is de lengte nog wel zedelijk![]()
Hoewel ik wel slanke benen heb, durf ik korte rokjes niet echt aan, maar ik probeer het gewoon, vind em zo leuk
omg die oorbellenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:15 schreef alors het volgende:
Ik heb nogwat toegevoegd, van de nieuwe dingetjes en de preview
[ afbeelding ]
Jaaaaaa waarom zijn die er niet in Mquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, dat vestje van ¤4,95 is leuk en wordt ook pas in juli geleverd, dus in meerdere opzichten perfect. Wat hebben ze trouwens leuke babyshirtjes met Barbapapa.
foeiquote:
Ik een gedwongen,quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:42 schreef Whiskers het volgende:
[..]
foei![]()
Oeh, zwarte bh'tje uit vorige topic is leuk![]()
* Whiskers heeft HM-bestelstop
Heeft iemand een code van die witte top met blauwe streep hierboven? Ah?
Die zijn denk ik van Divided, maar ze zijn nu al uitverkocht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:24 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
omg die oorbellenwaar heb je die gevonden? Of zijn die van de preview?
dat ene jurkje met witte top en zwart rok gedeelte heb ik nog nooit gezien, hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef EvaZaha het volgende:
Kleine wijziging![]()
[ afbeelding ]
Edit: nóg een wijziging.
Krijg vandaag de catalogus binnen, dus ik ga nog wel een paar keer wijzigen :p
O dan ga ik echt keihard op m'n plaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:06 schreef keepwalking het volgende:
Ohh ik hou van killer heels, ga regelmatig uit op 10.5 cm enkellaarsjes van H&M en af en toe ook op 12cm hakken.Heb er dan wel van die gel pads voor de bal van mijn voet in, maar gaat prima.
![]()
Heb dan ook veels te veel hoge hakken, kan zo wel 6 paar opnoemen met 12cm hak en ook nog de nodige van 9+ cm.
Ik kan er gewoon niet op lopen, ga heel snel door m'n enkelsquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik wou dat ik het kon, maar bij alles boven de 3-5 cm. doet vanaf de eerste minuut pijn bij mij. Niet mn voetzool maar het gewricht zeg maar. Hakken van 11 cm. kom ik niet eens in, kan ik mn voet niet genoeg voor buigen zeg maar![]()
Dat is echt iets waar ik heel jaloers op kan zijn, als vrouwen zomaar alle schoenen aankunnen. Als ze daar een operatie voor hadden zou ik daarvoor gaan sparen.
Oeh die schoenen wil ik ook! Kan ze alleen niet vinden op de site? Heb je een nr toevallig?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:28 schreef keepwalking het volgende:
Nog uit het vorige topic, maar
[..]
dat ene jurkje met witte top en zwart rok gedeelte heb ik nog nooit gezien, hebben.
Mijn bestelling.
[ afbeelding ]
En dit komt later
[ afbeelding ]
62-9279 maat 36 t/m 41, kwam de code toevallig tegenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oeh die schoenen wil ik ook! Kan ze alleen niet vinden op de site? Heb je een nr toevallig?
62-9279quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:38 schreef -Peach het volgende:
Oeh die schoenen wil ik ook! Kan ze alleen niet vinden op de site? Heb je een nr toevallig?
Jazeker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:13 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh keepwalking, weet jij de codes van die drie jurkjes en dat roze jurkje met de strik?
In welke kleur / maat staat hij pas op eind juli? Ik heb hem in het bruin, maat s, maar hij staat gewoon op voorraad. Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, dat vestje van ¤4,95 is leuk en wordt ook pas in juli geleverd, dus in meerdere opzichten perfect. Wat hebben ze trouwens leuke babyshirtjes met Barbapapa.
Oh gelukkig, als ik naar de kassa ga staat alles op eind juliquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
In welke kleur / maat staat hij pas op eind juli? Ik heb hem in het bruin, maat s, maar hij staat gewoon op voorraad. Maar dat wil ik helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |