Valt mee. Ik heb de soortgelijke van vorig jaar en mijn cup 80D past er ook in.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond die bikini ook zooooo liev. Maar mijn cup past er niet in denk ik.
Really? Oh, dan ga ik hem gelijk bestellen. Ik vind hem zo tof.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb de soortgelijke van vorig jaar en mijn cup 80D past er ook in.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef heaven7 het volgende:
Same here!! Ik heb alleen al een nieuwe bikiniMaar dat maakt niet uit he? Toch?
Hij hing toevallig in de winkel vanmiddag, snel even omgegooid, maar hij zat inderdaad heel raar. Te krap bij de boobies, veel ruimte over op m'n schouders en buik. Meestal is het andersomquote:Op maandag 10 mei 2010 10:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijne ook niet, en ik ben vrij smal maar een 36 was toch te krap bij mij. heb 'm niet meer in 38 geprobeerd.
Ik heb ook 70C en ik zie die maat er ook nooit tussenstaan, dus ik vraag me eigenlijk af of ze die wel hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:09 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik vind dat ook wel een leuke bikini, maar ik heb al veel van die afknel-dingen. Ik heb al niet zoveel, en met zoiets lijkt het nog minderGeeft niet, maar een beetje afwisseling bij bikini's vind ik wel leuk.
Btw, die met de cups die hebben ze toch wel gewoon in 70C? Ik zie 'm alleen elke keer niet, is dat gewoon omdat ie snel en vaak uitverkocht is, die maat?
Ooooh die bikini is echt zo leukquote:Op maandag 10 mei 2010 13:30 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]
en deze bikini:
[ afbeelding ]levertijd eind mei
Ohhh ik hoop dat ie straks ook bij mij in de bus ligt, maar meestal krijg ik em als laatstquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:01 schreef Syytön het volgende:
De najaarscatalogus is al weer binnen hier! Even kijken of er nog wat leuks in staat, maar het zal wel dezelfde collectie zijn als vorige jaren, alleen dan in andere kleuren of een iets ander detail.
Ik heb broekje maat 38 en bovenstuk 40quote:Op maandag 10 mei 2010 15:45 schreef saaw het volgende:
Vond het wel moeilijk om een goeie maat te kiezen dus hoop dat het past.
Heb niet zulke grote tieten dus lijkt me dat het wel moet lukken.
Mehh, ik vind het echt supersaai, alleen dat vestje op pagina 7 vind ik leuk!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:33 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik heb hem ook. Ik vind dat er een heleboel leuke dingen in staan.
Die vind ik ook leuk ja. De dingen die erin staan zijn wel vrij basic, maar daar houd ik wel van.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mehh, ik vind het echt supersaai, alleen dat vestje op pagina 7 vind ik leuk!
Dat staat letterlijk in dat stuk dat je kopieerde...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:02 schreef heaven7 het volgende:
Oh maar wat moet ik dan doen? Want er staat wel dat het thuisbezorgd wordt? Snap er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |