Welke waar hoe? Hoe duur? Zie hem nergens staanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:12 schreef Eva4Evah het volgende:
Omg ik heb hem besteld jaaaaa![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ze zijn in het echt best tof qua kleur, maar ik vond het een te vies synthetisch voelend stofje voor de zomerquote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Besteld (weet niet welke kleur me beter staat)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of hij uberhaupt past.
Ik heb ook ff moeten zoeken, hij staat er maar soms op (snel uitverkocht). Hij staat bij jurken/rokken in de zwartbruin gestreepte versie. Als je erop klikt krijg je dus ook deze versie en een zwarte versie. Hij is 9,90 geloof ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:30 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Welke waar hoe? Hoe duur? Zie hem nergens staan
Zit heul geen rek in, dus voor de boobies is weinig ruimte. Hij is wel echt mooi!quote:Op zondag 9 mei 2010 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Besteld (weet niet welke kleur me beter staat)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of hij uberhaupt past.
Mijn boobies zijn niet zo groot, ik heb alleen een wat brede rug ofzoquote:Op zondag 9 mei 2010 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit heul geen rek in, dus voor de boobies is weinig ruimte. Hij is wel echt mooi!
Mijne ook niet, en ik ben vrij smal maar een 36 was toch te krap bij mij. heb 'm niet meer in 38 geprobeerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn boobies zijn niet zo groot, ik heb alleen een wat brede rug ofzoMaar goed, ik kan het altijd proberen natuurlijk
.
Valt mee. Ik heb de soortgelijke van vorig jaar en mijn cup 80D past er ook in.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:43 schreef Tamashii het volgende:
Ik vond die bikini ook zooooo liev. Maar mijn cup past er niet in denk ik.
Really? Oh, dan ga ik hem gelijk bestellen. Ik vind hem zo tof.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Valt mee. Ik heb de soortgelijke van vorig jaar en mijn cup 80D past er ook in.
quote:Op maandag 10 mei 2010 16:54 schreef heaven7 het volgende:
Same here!! Ik heb alleen al een nieuwe bikiniMaar dat maakt niet uit he? Toch?
Hij hing toevallig in de winkel vanmiddag, snel even omgegooid, maar hij zat inderdaad heel raar. Te krap bij de boobies, veel ruimte over op m'n schouders en buik. Meestal is het andersomquote:Op maandag 10 mei 2010 10:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mijne ook niet, en ik ben vrij smal maar een 36 was toch te krap bij mij. heb 'm niet meer in 38 geprobeerd.
Ik heb ook 70C en ik zie die maat er ook nooit tussenstaan, dus ik vraag me eigenlijk af of ze die wel hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:09 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik vind dat ook wel een leuke bikini, maar ik heb al veel van die afknel-dingen. Ik heb al niet zoveel, en met zoiets lijkt het nog minderGeeft niet, maar een beetje afwisseling bij bikini's vind ik wel leuk.
Btw, die met de cups die hebben ze toch wel gewoon in 70C? Ik zie 'm alleen elke keer niet, is dat gewoon omdat ie snel en vaak uitverkocht is, die maat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |