Ik een gedwongen,quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:42 schreef Whiskers het volgende:
[..]
foei![]()
Oeh, zwarte bh'tje uit vorige topic is leuk![]()
* Whiskers heeft HM-bestelstop
Heeft iemand een code van die witte top met blauwe streep hierboven? Ah?
Die zijn denk ik van Divided, maar ze zijn nu al uitverkocht.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:24 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
omg die oorbellenwaar heb je die gevonden? Of zijn die van de preview?
dat ene jurkje met witte top en zwart rok gedeelte heb ik nog nooit gezien, hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:55 schreef EvaZaha het volgende:
Kleine wijziging![]()
[ afbeelding ]
Edit: nóg een wijziging.
Krijg vandaag de catalogus binnen, dus ik ga nog wel een paar keer wijzigen :p
O dan ga ik echt keihard op m'n plaatquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:06 schreef keepwalking het volgende:
Ohh ik hou van killer heels, ga regelmatig uit op 10.5 cm enkellaarsjes van H&M en af en toe ook op 12cm hakken.Heb er dan wel van die gel pads voor de bal van mijn voet in, maar gaat prima.
![]()
Heb dan ook veels te veel hoge hakken, kan zo wel 6 paar opnoemen met 12cm hak en ook nog de nodige van 9+ cm.
Ik kan er gewoon niet op lopen, ga heel snel door m'n enkelsquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik wou dat ik het kon, maar bij alles boven de 3-5 cm. doet vanaf de eerste minuut pijn bij mij. Niet mn voetzool maar het gewricht zeg maar. Hakken van 11 cm. kom ik niet eens in, kan ik mn voet niet genoeg voor buigen zeg maar![]()
Dat is echt iets waar ik heel jaloers op kan zijn, als vrouwen zomaar alle schoenen aankunnen. Als ze daar een operatie voor hadden zou ik daarvoor gaan sparen.
Oeh die schoenen wil ik ook! Kan ze alleen niet vinden op de site? Heb je een nr toevallig?quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:28 schreef keepwalking het volgende:
Nog uit het vorige topic, maar
[..]
dat ene jurkje met witte top en zwart rok gedeelte heb ik nog nooit gezien, hebben.
Mijn bestelling.
[ afbeelding ]
En dit komt later
[ afbeelding ]
62-9279 maat 36 t/m 41, kwam de code toevallig tegenquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oeh die schoenen wil ik ook! Kan ze alleen niet vinden op de site? Heb je een nr toevallig?
62-9279quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:38 schreef -Peach het volgende:
Oeh die schoenen wil ik ook! Kan ze alleen niet vinden op de site? Heb je een nr toevallig?
Jazeker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:13 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh keepwalking, weet jij de codes van die drie jurkjes en dat roze jurkje met de strik?
In welke kleur / maat staat hij pas op eind juli? Ik heb hem in het bruin, maat s, maar hij staat gewoon op voorraad. Maar dat wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 00:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, dat vestje van ¤4,95 is leuk en wordt ook pas in juli geleverd, dus in meerdere opzichten perfect. Wat hebben ze trouwens leuke babyshirtjes met Barbapapa.
Oh gelukkig, als ik naar de kassa ga staat alles op eind juliquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
In welke kleur / maat staat hij pas op eind juli? Ik heb hem in het bruin, maat s, maar hij staat gewoon op voorraad. Maar dat wil ik helemaal niet
Haha ja hoor!quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:19 schreef Whiskers het volgende:
@keepwalking; Weet jij code van die witte top met blauwe streep hierboven? Ah?
De bestelling van afgelopen maandag stond al op ´´voorgemeld´´.´Ik heb de bikini toegevoegd maar daarvan staat de levering op ´´begin juni´´. Bedankt in ieder geval voor jouw antwoord, ik wacht eerst deze bestelling maar even af.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:24 schreef Tegan het volgende:
Er is geen foefje. Als je bestelling nog niet in behandeling is kan je die bikini gewoon toevoegen aan je bestelling.
Oh, dan was je te laatquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
De bestelling van afgelopen maandag stond al op ´´voorgemeld´´.´Ik heb de bikini toegevoegd maar daarvan staat de levering op ´´begin juni´´. Bedankt in ieder geval voor jouw antwoord, ik wacht eerst deze bestelling maar even af.
Als er voorgemeld staat is ie in behandeling genomen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:35 schreef Sunglasses het volgende:
De bestelling van afgelopen maandag stond al op ´´voorgemeld´´.´Ik heb de bikini toegevoegd maar daarvan staat de levering op ´´begin juni´´. Bedankt in ieder geval voor jouw antwoord, ik wacht eerst deze bestelling maar even af.
Maar die truuk werkt dus niet meer. Nu heb je altijd die verzendkosten van 5 euro, als je iets toevoegt aan een nalevering.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als er voorgemeld staat is ie in behandeling genomen.
Dat foefje was (het werkt nu niet meer goed omdat ze sneller in behandeling nemen dan eerst) dat je bij iedere bestelling dingen bestelt die pas over 2 maanden leverbaar zijn bijvoorbeeld. Als je dan over een maand weer dingen toevoegd, komen die mee met de (gratis) nalevering van dat wat 2 maanden duurde. Als je bij die tweede bestelling dan weer dingen doet die een lange levertijd hebben kun je zo door blijven gaan. Snap je? En sommigen kozen dan dingen die ze helemaal niet wilden, want terug sturen is maar 1 euro, dus dat scheelde 3,95.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar die truuk werkt dus niet meer. Nu heb je altijd die verzendkosten van 5 euro, als je iets toevoegt aan een nalevering.
Dit foefje bedoelde ik inderdaad! Maar dan heb ik het nu helemaal fout gedaan denk ik.. Die bestelling van as maandag staat op voorgemeld (levering eind mei), zojuist heb ik dus een bikini toegevoegd (levering begin juni) EN nog een jurkje. De levering van dit jurkje staat wel weer op levering ´´eind mei´´, maar wordt zeker niet meer meegenomen in de levering van de bestelling van afgelopen maandag. Wat betekent dat ik nu in totaal 3 pakketjes ga krijgen, waarvan ik 2keer 4,95euro verzendkosten moet betalen? Behalve voor die bikini dus want dat is een nalevering? En daaar moet ik dan dus weer iets bijgooien over 2 weken, wat weer over 2maanden geleverd wordt, zodat ik dan dus van dat foefje gebruik kan maken?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als er voorgemeld staat is ie in behandeling genomen.
Dat foefje was (het werkt nu niet meer goed omdat ze sneller in behandeling nemen dan eerst) dat je bij iedere bestelling dingen bestelt die pas over 2 maanden leverbaar zijn bijvoorbeeld. Als je dan over een maand weer dingen toevoegd, komen die mee met de (gratis) nalevering van dat wat 2 maanden duurde. Als je bij die tweede bestelling dan weer dingen doet die een lange levertijd hebben kun je zo door blijven gaan. Snap je? En sommigen kozen dan dingen die ze helemaal niet wilden, want terug sturen is maar 1 euro, dus dat scheelde 3,95.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |