abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80039546

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
  • KNLTB
  • TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
  • TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
  • TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland

De ranking wordt bijgehouden door TheArt, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.

| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |

De OP is hier te vinden!

[ Bericht 0% gewijzigd door Ambrosius op 10-04-2010 12:42:28 ]
  • U MAD?
      woensdag 7 april 2010 @ 12:50:53 #2
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_80039575
    Even de <pre>-tags weghalen, BoWa
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_80039763
    wanneer komt er eigenlijk iets te staan in de 'nu'-kolom?
    ~Si vis amari, ama~
      woensdag 7 april 2010 @ 12:57:27 #4
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80039806
    Onvervalste foute TVP
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_80039859
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
    Als jezelf hier een update geeft van je speelsterkte lijkt me.
    Moet eigenlijk alleen even de Wiki van de OP aangepast worden en daarin moet vermeld worden wie de verantwoordelijke voor de OP is
    U MAD?
    pi_80039863
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
    Als het seizoen vordert en er duidelijke veranderingen in die ranking optreden Dat kan over 2 weken al het geval zijn, maar voor sommigen ook pas over 2 maanden of helemaal niet.
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als jezelf hier een update geeft van je speelsterkte lijkt me.
    Moet eigenlijk alleen even de Wiki van de OP aangepast worden en daarin moet vermeld worden wie de verantwoordelijke voor de OP is
    Dat ben ik. Ik update de OP regelmatig als er bijv. een verandering in de speelsterkte hier is gepost.
    pi_80039948
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef TheArt het volgende:

[..]

Als het seizoen vordert en er duidelijke veranderingen in die ranking optreden Dat kan over 2 weken al het geval zijn, maar voor sommigen ook pas over 2 maanden of helemaal niet.
    [..]

Dat ben ik. Ik update de OP regelmatig als er bijv. een verandering in de speelsterkte hier is gepost.
    ~Si vis amari, ama~
    pi_80039949
    jeej ik ga straks tennissen!
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_80039974
    Gekkenhuis hier.
    Toch voorjaarscompetitie, invaller zaterdag 4e klasse .
    pi_80040002
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef luckass het volgende:
    Gekkenhuis hier.
    Mix/Heren/Dames?
    Welke regio.
    U MAD?
      woensdag 7 april 2010 @ 13:10:13 #11
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80040262
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Norrage het volgende:
    jeej ik ga straks tennissen!
    mazzelaar. Ik zit maar een beetje op kantoor. Vanavond andere dingen te doen en morgen ook al niet thuis. Ik heb nog 1 dagje om te tennissen. Donderdagavond. Anders kan ik net zo goed niet mee doen...
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    pi_80040287
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef luckass het volgende:
    Gekkenhuis hier.
    ik zag het

Dit topic heeft volgens mij nog nooit zo goed gelopen
    "Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
    last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
    pi_80040407
    19 potten gespeeld al, 0,1 gezakt in de dubbel
    pi_80040633
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

mazzelaar. Ik zit maar een beetje op kantoor. Vanavond andere dingen te doen en morgen ook al niet thuis. Ik heb nog 1 dagje om te tennissen. Donderdagavond. Anders kan ik net zo goed niet mee doen...
    Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?

Ik heb vanavond weer training. Vrijdagavond spelen met mijn competitieteam en dan ben ik er wel klaar voor. Heb tot nu toe ook al 5x buiten gespeeld, dus dat is al flink meer dan vorig jaar. Ik zal zondag wel tweede single spelen om de kans op een punt te vergroten, omdat ik veel beter sta te spelen dan mijn teamgenootje. Normaal zijn we aardig gelijkwaardig, maar gisteren sloeg ik hem er in een oefenpotje met 6-4, 6-2 af.
    pi_80040692
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mix/Heren/Dames?
    Welke regio.
    Heren, District Den Haag
    pi_80040744
    Welk team mag je? Toch niet heren 5 he?
      woensdag 7 april 2010 @ 13:33:39 #17
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80041074
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?

Ik heb vanavond weer training. Vrijdagavond spelen met mijn competitieteam en dan ben ik er wel klaar voor. Heb tot nu toe ook al 5x buiten gespeeld, dus dat is al flink meer dan vorig jaar. Ik zal zondag wel tweede single spelen om de kans op een punt te vergroten, omdat ik veel beter sta te spelen dan mijn teamgenootje. Normaal zijn we aardig gelijkwaardig, maar gisteren sloeg ik hem er in een oefenpotje met 6-4, 6-2 af.
    Gisteren was het niet best nee.
    De eerste keer buiten spelen heb ik altijd heel veel problemen met timing en dergelijke. De eerste 15 services gingen gewoon allemaal mis en dan bedoel ik niet mis in de zin van tegen de netband of net uit, maar gewoon 5 totaal missen en de andere 10 allemaal op het frame. Terwijl dat iets is waar ik het van moet hebben. Komt ook omdat het al wat later was en ik met kunstlicht begon. Dat maakt het lastiger. Ik weet niet waarom het zo gaat, maar dat is altijd na een winter indoor spelen. Ballen zijn ook veel zwaarder enzo.
    Daarnaast ook nog een 2 weken ziek geweest en 3 weken niet gespeeld. Het helpt allemaal niet mee.

Ik weet wel dat als ik nu weer ga spelen het ongetwijfeld al beter gaat. Het is alleen belangrijk dat mijn service gaat lopen. Als die loopt dan kom ik nog wel een eind. Dan is het gewoon een kwestie van service houden en een beetje klooien op die van hem. Hopen op een paar foutjes en dan kom ik er wel

Ik moet gewoon even 100 keer serveren. Dan komt het wel weer goed. Ik probeerde ondanks dat we een partijtje speelden me in ieder geval een beetje aan een patroon vast te houden door veel op de backhand van de tegenstander te spelen enzo.
    Gelijk een partijtje spelen is gewoon slecht voor me. Donderdag gewoon even goed ritme op doen door veel te serveren zonder partijtje te spelen en heel veel backhandjes te slaan. Dan wordt het wel beter..... hoop ik....
    pi_80041219
    ennn topic numero 17
    Ik heb direct voor dit weekend moeten ruilen, nu moet ik nog een week wachten voor het eindelijk begint
    pi_80041494
    Vrijdag en zaterdag nog oefenen en dan zondag om 9 uur op de club voor m'n eerste pre-competitiedag bakkie koffie
    pi_80041548
    Voor mij is geen plaats in een competitieteam bij de club ,dus ik moet helemaal wachten tot de toernooien weer beginnen, al sta ik wel op de reservelijst als invaller...
      woensdag 7 april 2010 @ 13:50:23 #21
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80041729
    dit topic loopt wel storm sinds ik meedoe
    Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
    Salamando is beter :@
      woensdag 7 april 2010 @ 13:56:49 #22
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80041969
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:50 schreef Salamando het volgende:
    dit topic loopt wel storm sinds ik meedoe
    Dat doen we ook voor jou
      woensdag 7 april 2010 @ 14:04:39 #23
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80042236
    gisteren trouwens snaar er door geslagen, verdammt
      woensdag 7 april 2010 @ 14:05:46 #24
    27454 InTrePidIvity
    pi_80042275
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:04 schreef Salamando het volgende:
    gisteren trouwens snaar er door geslagen, verdammt
    Vertel ons meer!
    pi_80042309
    eigen bespanmachine
      woensdag 7 april 2010 @ 14:08:13 #26
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80042346
    ja bal zo onderin me racket als ik een service al wil weren die ver uit gaat, zo knal moet ik weer helemaal naar de stad rijden om te laten bespannen
    pi_80042409
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:07 schreef Bak_Beest het volgende:
    eigen bespanmachine
    Profi hoor
    pi_80042583
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:10 schreef Drassss het volgende:

[..]

Profi hoor
    Valt wel mee hoor, je hebt het bedrag er zo uit
    pi_80042585
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:33 schreef Komakie het volgende:

[..]

Gisteren was het niet best nee.
    De eerste keer buiten spelen heb ik altijd heel veel problemen met timing en dergelijke. De eerste 15 services gingen gewoon allemaal mis en dan bedoel ik niet mis in de zin van tegen de netband of net uit, maar gewoon 5 totaal missen en de andere 10 allemaal op het frame. Terwijl dat iets is waar ik het van moet hebben. Komt ook omdat het al wat later was en ik met kunstlicht begon. Dat maakt het lastiger. Ik weet niet waarom het zo gaat, maar dat is altijd na een winter indoor spelen. Ballen zijn ook veel zwaarder enzo.
    Daarnaast ook nog een 2 weken ziek geweest en 3 weken niet gespeeld. Het helpt allemaal niet mee.

Ik weet wel dat als ik nu weer ga spelen het ongetwijfeld al beter gaat. Het is alleen belangrijk dat mijn service gaat lopen. Als die loopt dan kom ik nog wel een eind. Dan is het gewoon een kwestie van service houden en een beetje klooien op die van hem. Hopen op een paar foutjes en dan kom ik er wel

Ik moet gewoon even 100 keer serveren. Dan komt het wel weer goed. Ik probeerde ondanks dat we een partijtje speelden me in ieder geval een beetje aan een patroon vast te houden door veel op de backhand van de tegenstander te spelen enzo.
    Gelijk een partijtje spelen is gewoon slecht voor me. Donderdag gewoon even goed ritme op doen door veel te serveren zonder partijtje te spelen en heel veel backhandjes te slaan. Dan wordt het wel beter..... hoop ik....
    Het zal elke keer weer wat beter gaan. Het is puur een kwestie van zoveel mogelijk ballen slaan buiten, al klinkt dat wel erg makkelijk
    pi_80042646
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, je hebt het bedrag er zo uit
    Ik heb geen flauw idee Leg uit als je wil. Hoeveel kost zo'n apparaat? en is het te doen met 2 linker handen?
    pi_80043208
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee Leg uit als je wil. Hoeveel kost zo'n apparaat? en is het te doen met 2 linker handen?
    Die van mij was 200 euro plus een rol bespanning. Je haalt uit 1 rol ongeveer 17/18 rackets denk ik. Als je je racket 18x laat bespannen tegen 15 euro ben je ook 270 euro kwijt. Tel uit je winst
    pi_80043233
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Die van mij was 200 euro plus een rol bespanning. Je haalt uit 1 rol ongeveer 17/18 rackets denk ik. Als je je racket 18x laat bespannen tegen 15 euro ben je ook 270 euro kwijt. Tel uit je winst
    Hoeveel kost een nije rol? Dat bespannen is wel allemaal te doen of zit je echt de eerste 5x enorm te kloten?

Edit: Als ik bespan ben ik al gauw 30 euro kwijt trouwens...
    pi_80043349
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef Drassss het volgende:

[..]

Hoeveel kost een nije rol? Dat bespannen is wel allemaal te doen of zit je echt de eerste 5x enorm te kloten?

Edit: Als ik bespan ben ik al gauw 30 euro kwijt trouwens...
    30 euro voor een keertje bespannen Dat is echt bespottelijk.
    pi_80043385
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:37 schreef TheArt het volgende:

[..]

30 euro voor een keertje bespannen Dat is echt bespottelijk.
    Godver dus al 2x genaaid geweest Dingen gaan wel een maand of 6/7 mee.. en ik tennis behoorlijk wat zoals je gemerkt heb. Maar toch genaaid zeker?
      woensdag 7 april 2010 @ 14:44:22 #35
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80043552
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:39 schreef Drassss het volgende:

[..]

Godver dus al 2x genaaid geweest Dingen gaan wel een maand of 6/7 mee.. en ik tennis behoorlijk wat zoals je gemerkt heb. Maar toch genaaid zeker?
    Ja dat is echt genaaid ja
    pi_80043556
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:39 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik betaal 7,50 euro bij mijn teamgenootje, maar wil het op den duur ook zelf gaan doen. Maar 30 euro slaat inderdaad nergens op. Zoek desnoods iemand op je club op die zelf bespant. Dat soort mensen willen het meestal wel voor een leuk prijsje doen.
    pi_80043672
    Ok dank voor de tip.
    pi_80043750
    Als je bij een winkel laat bespannen is het sowieso minstens 20 euro, als je een dure snaar neemt 30 euro...pure afzetterij! Regel gewoon wat mensen van je vereniging. Is veel beter. En krijgen zij die rol er tenminste uit
    pi_80044094
    Ik laat hem altijd voor 17,50 bespannen in de sporthal zelf...
    Maar de meeste bespanningen gaan bij mij heel lang mee, omdat ik met vrij weinig spin speel.
    Tegen de tijd dat ik nieuwe bespanning nodig heb, heb ik meestal al weer een nieuw racket.
      woensdag 7 april 2010 @ 15:00:46 #40
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80044160
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 14:50 schreef Norrage het volgende:
    Als je bij een winkel laat bespannen is het sowieso minstens 20 euro, als je een dure snaar neemt 30 euro...pure afzetterij! Regel gewoon wat mensen van je vereniging. Is veel beter. En krijgen zij die rol er tenminste uit
    eerlijk is eerlijk, verschil is wel dat iemand van je vereniging waarschijnlijk alleen een bepaald soort standaardsnaar heeft, bij een winkel heb je meestal meer keus (wat soms wel eens belangrijk kan zijn)
      woensdag 7 april 2010 @ 15:04:35 #41
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80044291
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 15:00 schreef Salamando het volgende:

[..]

eerlijk is eerlijk, verschil is wel dat iemand van je vereniging waarschijnlijk alleen een bepaald soort standaardsnaar heeft, bij een winkel heb je meestal meer keus (wat soms wel eens belangrijk kan zijn)
    `

Maar daar betaal je dan vaak ook meer voor.

Voordeel van een bespanmachine is dat je er ook onwijs lang mee kunt doen. Ik heb die van mij al zeker 12 jaar. Ik weet niet hoeveel rackets ik er al mee bespannen heb, maar hij is zijn geld in ieder geval al wel waard geweest
    pi_80044549
    In dit tempo halen we een topic per dag
    pi_80044703
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 15:00 schreef Salamando het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een eigen rol snaren die bij mijn teamgenootje ligt en elke keer als hij een racket moet bespannen doet hij dat gewoon met mijn snaren. Hoef ik ook niets extra's te betalen om snaren van hem te gebruiken en weet ik zeker dat het een snaar is waarvan ik weet dat ie lekker speelt.
    pi_80044788
    Zondag drie wedstrijden spelen.
    pi_80044821
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 15:18 schreef Chriz2k het volgende:
    Zondag drie wedstrijden spelen.
    Hou op, hou op. Ik zie er nu al tegen op
    pi_80044873
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hou op, hou op. Ik zie er nu al tegen op
    Lekker vier á zes uur ballen en de volgende dag letterlijk niet uit je bed kunnen komen van de spierpijn !
    pi_80045132
    Zaterdag HE en HD

Zin an. Even de ranking bijspijkeren
    U MAD?
    pi_80045587
    ik speel 1e HE en 2e GD. Heb er ook zin in
    ~Si vis amari, ama~
    pi_80045623
    Geen idee wat ik ga spelen. Ik denk wel een single. En denk ik dat wel ga voor de HD
      woensdag 7 april 2010 @ 15:46:42 #50
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80045801
    Ze lopen er bij ons al een week over na te denken hoe het gaat worden. Dan weer de 1 eerste single en dan weer de ander. moeten we die opgeven omdat die gast goed is, of juist onze beste erop zetten omdat we dan de meeste kans hebben om te winnen.

Ik heb echt zo iets van "ik merk het zondag wel". Wie er ook gaat staan, je moet toch goed ballen
    pi_80046085
    Nu tennissen!
    pi_80046166
    veel plezier!
    ~Si vis amari, ama~
    pi_80049491
    ook hier het gisteren het eerste snaartje er door heen , helaas gaan er bij mij flink wat door heen per seizoen heb er wel is over nagedacht om zelf zo'n apparaat te kopen maar heb der niet zo veel trek in. Heb zelf een rol gekocht en die degene die het bij mij doet woont ook bij mij in de straat en die geef ik dan die rol mee .. alleen hij is bijna leeg, maar is voor een nieuwe kijken.

betaal die jongen per keer iets van 6 of 7 euro.
    Zaterdag weer lekker aan de bak ik heb nog geen idee wat ik speel, hou ik me ook niet mee bezig vorig jaar 1x gedaan zit in een mixteam en kreeg ik het verwijd dat ik een dame op offerde( wat ook zo was ) maar ik ben ook niet zo tactvol in brengen zei gewoon .. jij gaat die single spelen dan winnen wij de rest vond ze niet zo tof

[ Bericht 0% gewijzigd door dekouwe op 07-04-2010 18:14:58 ]
    sudo is powerrrr
      woensdag 7 april 2010 @ 17:19:50 #54
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_80049805
    Als je veel snaren er doorheen slaat kan je een iets dikkere snaar nemen. Zeg 1.35 mm. Speelt alleen wel iets minder fijn dan snaren van 1.30 mm of 1.25 mm.
    Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
    pi_80051980
    speel al met een stugge snaar, kirschbaum en ik wil niet dikker want dat gaat ten koste van me spin en vind ik drama spelen
    sudo is powerrrr
    pi_80052780
    Als er morgen of overmorgen geen pakketje van TennisDirect komt ben ik fucked qua snaren.
    pi_80054613
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Norrage het volgende:
    Welk team mag je? Toch niet heren 5 he?
    Ja . Ken je ze?
    pi_80054706
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:25 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja . Ken je ze?
    Ze zijn niet zo goed en jij volgens mij wel een beetje
    pi_80054875
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ze zijn niet zo goed en jij volgens mij wel een beetje
    Ach, als ik maar in de enkel een beetje kan ballen is het al goed.
    In de dubbel kan ik toch niet al te veel verliezen.
    pi_80059760
    Nou net even mijn voorbereiding voor zaterdag afgewerkt. Gewonnen met 7-6 van een meid
    Is wel een 6 dus schouderklopje voor deze baas.

Service liep kut en het spreiden over de baan liep moeizaam. Maar goed. Elke bal buiten nu is meegenomen.
    U MAD?
    pi_80060888
    Je moet ze ook nooit met 6-0 der afvegen je moet ze toch nog een beetje gevoel geven dat ze kunnen tennissen anders kan je het zeker bij der vergeten ;-)
    sudo is powerrrr
    pi_80060912
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
    Als er morgen of overmorgen geen pakketje van TennisDirect komt ben ik fucked qua snaren.
    desnoods een setje in de winkel kopen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door dekouwe op 08-04-2010 12:21:19 ]
    sudo is powerrrr
    pi_80061579
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 21:28 schreef dekouwe het volgende:
    Je moet ze ook nooit met 6-0 der afvegen je moet ze toch nog een beetje gevoel geven dat ze kunnen tennissen anders kan je het zeker bij der vergeten ;-)
    U MAD?
      woensdag 7 april 2010 @ 21:41:44 #64
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80061656
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 17:19 schreef Outlined het volgende:
    Als je veel snaren er doorheen slaat kan je een iets dikkere snaar nemen. Zeg 1.35 mm. Speelt alleen wel iets minder fijn dan snaren van 1.30 mm of 1.25 mm.
    Hoeft niet. Ligt een beetje aan de opbouw van de snaar. Ik heb een snaar met een kevlar coating, maar daar omheen wat soepeler gebeuren waardoor hij vrij gevoelig is en toch ook sterk. 1.25 dik.

Dikke snaren spelen niet lekker. Dan krijg ik een beetje een stroperig gevoel met slaan. Geen idee hoe het beter uit te leggen

Krischbaum heb ik ook wel eens gehad, maar dat is me iets te gevoelloos. Grappig ook om dat spul te bespannen. Je kunt het gewoon in een vorm buigen. Zo stug is het
    pi_80061756
    Lekker kapot gaan zondag . Ik zit in een team van 4 in de gemengddubbel dus allemaal 3 wedstrijden, die voel je na afloop wel
    pi_80062049
    Net weer getraind met de hele seniorenselectie. Ging echt lekker, gedubbeld tegen twee 3'tjes en ik raakte serverend en vollerend echt alles en dankzij mij 4-4 gespeeld tegen die gasten
    pi_80067251
    Nog drie nachten slapen
    U MAD?
      donderdag 8 april 2010 @ 00:02:12 #69
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_80068527
    Damn wat gaat het snel al dit nieuwe topic.

Tot nu toe nog maar één keer buiten gespeeld op gravel en ook gelijk de hele baan omgeploegd. Die baan zit nu vol met kuilen en hobbels, maar was gelukkig bij een andere club . Hopelijk vrijdag bij mijn eigen club buiten trainen, maar is nog twijfelachtig. Zelfs competitie is dat ook op onze banen.

De groundsman is altijd heel traag, maar ze zijn dan wel gelijk een seizoen goed.
    Weisst
    pi_80070464
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 21:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Krischbaum heb ik ook wel eens gehad, maar dat is me iets te gevoelloos. Grappig ook om dat spul te bespannen. Je kunt het gewoon in een vorm buigen. Zo stug is het
    Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spin (als dat werkt ) Zat ook nog naar de big banger alu power rough te kijken, maar dies een heel stuk duurder :/ maar schijn je meer gevoel in te hebben.
    sudo is powerrrr
    pi_80073441
    U MAD?
    pi_80074319
    2 dagen...
      donderdag 8 april 2010 @ 10:34:00 #73
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80074607
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef erkel het volgende:
    Damn wat gaat het snel al dit nieuwe topic.

Tot nu toe nog maar één keer buiten gespeeld op gravel en ook gelijk de hele baan omgeploegd. Die baan zit nu vol met kuilen en hobbels, maar was gelukkig bij een andere club . Hopelijk vrijdag bij mijn eigen club buiten trainen, maar is nog twijfelachtig. Zelfs competitie is dat ook op onze banen.

De groundsman is altijd heel traag, maar ze zijn dan wel gelijk een seizoen goed.
    Bij ons zijn de banen echt top.
    Er is al een competitiedag op gespeeld en er is ondanks wat regen gewoon doorgespeeld.
    Ik heb er maar 1 kuil in getrapt en dat was helemaal aan de zijkant van de baan. Wij hebben echt een groundsman
    pi_80074863
    Vanmiddag weer tennissen, en morgen weer! Ja! Dan ben ik lekker in vorm

Gister van mijn teamgenootje gewonnen, die moet nog even in vorm komen. Ikzelf zit wel goed denk ik, alleen die service loopt nog niet...maar ik ben nu ook nog een beetje aan het experimenteren....
      donderdag 8 april 2010 @ 10:49:06 #75
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80075005
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 02:26 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spin (als dat werkt ) Zat ook nog naar de big banger alu power rough te kijken, maar dies een heel stuk duurder :/ maar schijn je meer gevoel in te hebben.
    Ik speel met deze:
    http://www.tennisplanet.n(...)r-bullit-hid-10-pack

ik dacht alleen dat hij 1.25mm was, maar hij is 1.30mm
    Wel erg lekker snaartje en dat weinig spanningsverlies merk je ook wel. Is wel fijn soms.
      donderdag 8 april 2010 @ 10:51:13 #76
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80075055
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 10:44 schreef Norrage het volgende:
    Vanmiddag weer tennissen, en morgen weer! Ja! Dan ben ik lekker in vorm

Gister van mijn teamgenootje gewonnen, die moet nog even in vorm komen. Ikzelf zit wel goed denk ik, alleen die service loopt nog niet...maar ik ben nu ook nog een beetje aan het experimenteren....
    Ik ga vanavond ook weer knallen. Moet toch een keer een bal goed gaan slaan
    pi_80076987
    Ik heb deze: http://www.tennisdirect.n(...)-e-o-1-29-paars-200m
    en deze: http://www.tennisdirect.n(...)son-syngut-pro-200m/

Vind de l.e.o. erg lekker spelen, die syngut heeft wat minder gevoel, maar vind ik op zich ook een prima snaartje.
      donderdag 8 april 2010 @ 11:44:01 #78
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80077073
    Ik speel al jaren met dezelfde snaar.
    Een tijdje gehad dat ik super veel snaren probeerde. Deze beviel het beste, dus het is daar bij gebleven
    pi_80077113
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef dekouwe het volgende:

[..]

des noods een setje in de winkel kopen ?
    Jup, het probleem is echter dat ze in winkels alleen van die gare snaartjes hebben...
      donderdag 8 april 2010 @ 12:23:06 #80
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80078568
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Jup, het probleem is echter dat ze in winkels alleen van die gare snaartjes hebben...
    Nou ja, als je niets beters kunt krijgen moet je maar ff wat consessies doen toch?
    Daarna bestel je gewoon weer je eigen snaar. Desnoods knip je dan die snaar uit de winkel er weer uit. Dat heb ik wel eens gedaan. Ik had 1 of andere Prince snaar gekregen en die vond ik zo ruk dat ik hem er na 2 keer tennissen uit heb geknipt
    pi_80079104
    Misschien is die tenniswinkel op het park van heerhugowaard wat ?
    is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee ? just out of curiosity
    sudo is powerrrr
    pi_80079269
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
    is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee ? just out of curiosity
    Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of wat
    U MAD?
    pi_80079696
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
    Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.

Ik speel met Big Banger Alu Power.
      donderdag 8 april 2010 @ 13:11:51 #84
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_80080231
    Die BB alu power ziet er goed uit zeg
    heb zelf van Wilson de Super Spin gekocht. Snaar heeft een 6-hoekige vorm. Ben benieuwd.
    pi_80080260
    aahh oke geinig , apart want ik had het net over die snaar 2 pagina's terug. Vind hem zelf alleen aan de prijzige kant. zeker in vergelijking met een kirschbaum snaren kan je der misschien iets meer over vertellen ?
    sudo is powerrrr
    pi_80080378
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 12:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of wat
    Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct is
    sudo is powerrrr
    pi_80080720
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct is
    Ongelofelijk druk daar of niet? Voor mij toch liever die boerendorpjes waar je iedereen een beetje kent
      donderdag 8 april 2010 @ 13:26:06 #88
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80080747
    echte bikkels bespannen het racket met schoenveters
    pi_80080929
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef dekouwe het volgende:
    aahh oke geinig , apart want ik had het net over die snaar 2 pagina's terug. Vind hem zelf alleen aan de prijzige kant. zeker in vergelijking met een kirschbaum snaren kan je der misschien iets meer over vertellen ?
    Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijn .
    pi_80081294
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijn .
    Je moet dan ook geen snaren uit gaan testen als je totaal uit vorm bent
      donderdag 8 april 2010 @ 13:40:51 #91
    27454 InTrePidIvity
    pi_80081332
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Salamando het volgende:
    echte bikkels bespannen het racket met schoenveters
    Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.

Volgens mij verkoopt die tenniswinkel in Heerhugowaard het ook.
    pi_80081365
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.

Volgens mij verkoopt die tenniswinkel in Heerhugowaard het ook.
    Gewoon Plexiglas, dat gaat jaren mee.
    pi_80081764
    Kevlar snaren met miniscule diamantjes er op voor extra veel topspin
    sudo is powerrrr
    pi_80081850
    Ik gebruik het schaamhaar van Martin Verkerk.
    pi_80081947
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
    Pruik van Agassi
      donderdag 8 april 2010 @ 13:58:43 #96
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80081991
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.

Ik speel met Big Banger Alu Power.
    Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...
      donderdag 8 april 2010 @ 14:02:12 #97
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80082124
    quote:
    Optimaal elastisch, duurzaam en gevoel. Beter dan met welke snaar dan ook.
    Uiteraard gebruikt hij ze zelf niet. Dat zou het veel te makkelijk maken voor hem.
    pi_80082390
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ja, ach, ik doe twee jaar over zo'n rol, dus in dat opzicht valt het wel mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chriz2k op 08-04-2010 14:14:42 ]
    pi_80082924
    ik heb met mijn laatste rol net eventjes iets langer dan een jaar gedaan :/
    sudo is powerrrr
    pi_80082962
    quote:
    U MAD?
    pi_80083443
    hoezo hebben jullie snaren nodig? frame alleen is toch meer dan genoeg voor supertennissers zoals wij
    ~Si vis amari, ama~
      donderdag 8 april 2010 @ 14:39:46 #102
    27454 InTrePidIvity
    pi_80083650
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef FedExpress het volgende:
    hoezo hebben jullie snaren nodig? frame alleen is toch meer dan genoeg voor supertennissers zoals wij
    Ik raakte vorige week inderdaad meer met m'n hout dan de snaren
      donderdag 8 april 2010 @ 14:51:48 #103
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80084121
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef FedExpress het volgende:
    Jammer genoeg is het verplicht om een bespanning in je racket te hebben als je hem gebruikt
    pi_80084519
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jammer genoeg is het verplicht om een bespanning in je racket te hebben als je hem gebruikt
    Ik was me net aan het bedenken he:

Wat nou als je met een schepnet (iets strakker dan een visnet) gaat tennissen. Dan kunnen je de ballen opvangen en in 1 soepele beweging over het net leggen met vele effecten.
    Mag dat?
    U MAD?
    pi_80084559
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat nou als je met een schepnet (iets strakker dan een visnet) gaat tennissen. Dan kunnen je de ballen opvangen en in 1 soepele beweging over het net leggen met vele effecten.
    Mag dat?
    Gewoon doen, ik zou die gezichten van je tegenstanders (en alle andere mensen op het park) wel eens willen zien
    pi_80084616
    Ohja:

En hoe groot mag je "racket" zijn? Zijn daar eisen aan?
    Want anders ga ik mijn racket een halve meter langer maken.
    U MAD?
      donderdag 8 april 2010 @ 15:09:18 #107
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80084786
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mag dat?
    Er zijn geen voorschriften voor een minimaal aantal kilo's waarmee je je racket bespant volgens mij.
    Alleen is het volgens mij totaal zinloos om zo slap te bespannen. Het wordt allemaal wel heel erg moeilijk voor de controle. Hoe harder bespannen hoe meer controle en hoe slapper hoe meer snelheid. Do the math als je hem zo zacht bespant
      donderdag 8 april 2010 @ 15:12:54 #108
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80084942
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
    Ohja:

En hoe groot mag je "racket" zijn? Zijn daar eisen aan?
    Want anders ga ik mijn racket een halve meter langer maken.
    Is lekker voor de handelingen aan het net
    Ik denk dat dat wel aan regels gebonden is, maar ik weet het niet zeker.
    pi_80084968
    De totale lengte van het racket – inclusief de handgreep - mag niet groter zijn dan 73,7 cm (29,0 inches). De breedte van het frame mag nergens groter zijn dan 31,75 cm (12,5 inches). Het slagoppervlak mag nergens langer zijn dan 39,4 cm (15.5 inches) en niet breder dan 29,2 cm (11,5 inches).

KNLTB regels, vaak zitten er kleine verschillen tussen KNLTB regels en ITF / ATP regels
    sudo is powerrrr
    pi_80085722
    nieuwe tennisschoentjes gehaald net
    pi_80085997
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Gewoon doen, ik zou die gezichten van je tegenstanders (en alle andere mensen op het park) wel eens willen zien
    hehe aankomen met zo'n Lacrosse netje.

Nou het weer blijft prima dit weekend. Zon met 14/15 C en laf windje.
      donderdag 8 april 2010 @ 15:44:40 #112
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80086311
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:13 schreef dekouwe het volgende:
    De totale lengte van het racket – inclusief de handgreep - mag niet groter zijn dan 73,7 cm (29,0 inches). De breedte van het frame mag nergens groter zijn dan 31,75 cm (12,5 inches). Het slagoppervlak mag nergens langer zijn dan 39,4 cm (15.5 inches) en niet breder dan 29,2 cm (11,5 inches).

KNLTB regels, vaak zitten er kleine verschillen tussen KNLTB regels en ITF / ATP regels
    Het heeft ook geen zin (in dit geval) om verschillende regels te hebben omdat de merken zich toch aan de regels van de ATP zullen houden.
    pi_80088306
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Bak_Beest het volgende:
    Zeg je er ook nog even bij welke
    U MAD?
      donderdag 8 april 2010 @ 16:49:51 #114
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_80088955
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Bak_Beest het volgende:
    Welke?

Ik heb nog even gebruik gemaakt van de actie op Tennisdirect. Witte Adidas Barricades
    Weisst
    pi_80088983
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef erkel het volgende:

[..]

Welke?

Ik heb nog even gebruik gemaakt van de actie op Tennisdirect. Witte Adidas Barricades
    Die zwarte zijn veel mooier joh (die heb ik namelijk gekocht ).
    pi_80089006
    Zwarte schoenen zijn voor newbies die zich niet aan de tennistradities houden! wit, blauw, groen, geel, goud allemaal goed...maar zwart?
    pi_80089090
    Ik heb 2 " lucht " gaten in men schoenen en moet eigenlijk ook nieuwe kopen...
      donderdag 8 april 2010 @ 16:56:56 #118
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_80089212
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

En een heel soepel snaartje geloof ik, weinig spin mee te genereren. Ik heb 'm dacht ik een aantal jaar geleden eens getest op aanraden van mijn trainer toen destijds. Kon er niks mee

Ik gebruik deze snaar: http://www.powertennis.nl/site/productShow.php?product=92. Vrij goedkoop en dan ook vrij snel kapot, maar slaat prima. Hmm ik heb een snaar van 1,23 mm dik, kan daar ook aan liggen dat ie zo snel kapot gaat.
    Weisst
      donderdag 8 april 2010 @ 16:58:43 #119
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_80089280
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef TheArt het volgende:

[..]

Die zwarte zijn veel mooier joh (die heb ik namelijk gekocht ).
    Ik heb sterk getwijfeld, maar heb veelal lichte kleding. Ach, die witte vond ik net wat mooier.
    Weisst
    pi_80089577
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Zeg je er ook nog even bij welke
    Ik wilde graag omnicourt schoenen, dus die tennisdirect-deal met barricades ging voor mij niet op. Heb de Tirand III OC gehaald, kan ik weer een jaartje vooruit, hiermee ga ik 5 worden, ik voel het .
    pi_80089610
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ik wilde graag omnicourt schoenen, dus die tennisdirect-deal met barricades ging voor mij niet op. Heb de Tirand III OC gehaald, kan ik weer een jaartje vooruit, hiermee ga ik 5 worden, ik voel het .
    [ afbeelding ]
    Die heb ik ook net gekocht! Misschien worden we er samen 5 mee
    pi_80089832
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Die heb ik ook net gekocht! Misschien worden we er samen 5 mee
    Als dat gebeurt moet het wel aan de schoen liggen
      donderdag 8 april 2010 @ 17:45:47 #123
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80091240
    Jezus wat gaan deze topics hard

Anyhoetjes, nog 3 nachtjes slapen en we gaan beginnen
    I don't trust books. They're all facts and no heart
    Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
    Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
    pi_80091875
    Het pakketje is aangekomen, inclusief een Tennisjournaal met servicetips van Martin !
    pi_80092062
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
    Het pakketje is aangekomen, inclusief een Tennisjournaal met servicetips van Martin !
    Nice!
    Ik heb hopelijk morgen mijn racket binnen
    ~Si vis amari, ama~
    pi_80092600
    als het zondag zulk weer is als vandaag, dan
    pi_80092987
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 18:27 schreef Bak_Beest het volgende:
    als het zondag zulk weer is als vandaag, dan
    Hier in Brabant was het anders een partij ermoei. Regen tot een uur of 1 en nu begint de zon pas door te komen....
    pi_80093254
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef erkel het volgende:

[..]

Welke?

weet jij tot wanneer die actie door loopt?
      donderdag 8 april 2010 @ 18:49:49 #129
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_80093355
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef truedestiny het volgende:

[..]

weet jij tot wanneer die actie door loopt?
    Nee, staat er niet bij geloof ik of iig ik kan het niet vinden. Je zou ook nog kunnen kiezen voor de Federer Nike schoen. Zelfde aanbieding.
    Weisst
    pi_80093641
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef erkel het volgende:

[..]

Nee, staat er niet bij geloof ik of iig ik kan het niet vinden. Je zou ook nog kunnen kiezen voor de Federer Nike schoen. Zelfde aanbieding.
    ik zag het al ja, maar een maat van mij heeft die schoen al besteld en dan kan ik hem natuurlijk niet ook nog is aan gaan kopen he . ik ga ook maar voor de addias dus
    pi_80095293
    Ik lees in het Tennisjournaal dat Volandri zijn rackets op 10 kg laat bespannen? What the hell?
    pi_80099449
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
    Ik lees in het Tennisjournaal dat Volandri zijn rackets op 10 kg laat bespannen? What the hell?
    kan dat überhaupt wel dat is echt heeel weinig.
    pi_80102950
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
    Huh.
    Dus toch een visnet

Ik altijd op 26
    U MAD?
    pi_80106008
    Nog twee nachtjes slapen

Here we go.
    U MAD?
      vrijdag 9 april 2010 @ 00:42:18 #135
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80109302
    Heb me ook maar eens aangemeld op FOK!, waar ik al tijden deze topics volg.

Ik speel zelf met een Tecnifibre vo2 315 racket, speelt heerlijk.
    Verder speel ik met DeLuxe snaren of met Tecnifibre snaren. Verreweg het goedkoopste op aasports.nl.

Vooral DeLuxe snaren, zeer goedkoop en echt super goede snaren. Eveneens trouwens als de Tenron overgrips die ze daar verkopen. Die dingen zijn niet kapot te krijgen, heerlijk. Ben zelf een 3tje en ga ruim een jaar met zo'n box door. Heb ook wel eens andere merken geprobeerd , maar niks kan daar echt aan tippen.

Wellicht hebben jullie er iets aan, zodat jullie niet onnodig veel geld uit gaan geven!
    Staan is leuk
    pi_80111022
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 00:42 schreef tennismania het volgende:
    Heb me ook maar eens aangemeld op FOK!, waar ik al tijden deze topics volg.

Ik speel zelf met een Tecnifibre vo2 315 racket, speelt heerlijk.
    Verder speel ik met DeLuxe snaren of met Tecnifibre snaren. Verreweg het goedkoopste op aasports.nl.

Vooral DeLuxe snaren, zeer goedkoop en echt super goede snaren. Eveneens trouwens als de Tenron overgrips die ze daar verkopen. Die dingen zijn niet kapot te krijgen, heerlijk. Ben zelf een 3tje en ga ruim een jaar met zo'n box door. Heb ook wel eens andere merken geprobeerd , maar niks kan daar echt aan tippen.

Wellicht hebben jullie er iets aan, zodat jullie niet onnodig veel geld uit gaan geven!
    Ik hou juist van heel veel geld uitgeven, en nu?
      vrijdag 9 april 2010 @ 08:24:04 #137
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80112145
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

en nu PM ik je mijn rekeningnummer
      vrijdag 9 april 2010 @ 09:02:12 #138
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80112727
    quote:

[..]

Join the club, ik laat ze altijd bespannen voor 30 euro Doe ik graag.
      vrijdag 9 april 2010 @ 10:20:27 #139
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80114721
    quote:

[..]

Dan koop je lekker snaren voor 200 euro... .
    Staan is leuk
    pi_80115122
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef tennismania het volgende:

[..]

Dan koop je lekker snaren voor 200 euro... .
    Er is geen tussenweg .

Nee maar even serieus, ik vraag me af hoe het groot het verschil is in een snaar die 200 euro kost en eentje die 40 euro kost. Hoe merk je dat 160 euro verschil . Ik heb zelf nooit zo'n dure snaar geprobeerd, dus daar weet ik weinig van maar tussen goedkope varianten (zeg 60-100 euro) voel ik een licht verschil, dus ik kan me niet voorstellen dat een snaar van 200 euro zoveel meer toevoegt? Aan de andere kant, hoe kan eenzelfde type snaar (bijvoorbeeld een synthetic gut) nou zo goedkoop zijn bij het ene merk en duurder zijn bij het andere merk. Ik ben dan zo bang dat een snaar van 35 euro per rol echt direct geen rek meer heeft en na 5x een uurtje spelen al weer knapt. (Mmm, zal dat dan de reden zijn voor het prijsverschil?)
    pi_80115240
    Nog 1111111111111111111111111111111111111 nachtje slapen
    U MAD?
      vrijdag 9 april 2010 @ 10:43:31 #142
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80115388
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Ik heb deze:

Op zich lekkere schoenen, hoewel ik het hoge gedeelte (aan de binnenkant van je voet. De palm van je voet ofzo ) iets te ver naar voren vind liggen, maar ik heb er sportzooltjes in liggen die er voor zorgen dat ik het niet zo erg voel. Ik voel het eigenlijk alleen als ik ze net aan trek. Met spelen voel ik niets.

Ik weet ook niet of het aan het type schoen ligt of aan het merk. Misschien volgende keer Nike proberen. Ik heb jaren K-Swiss gehad, maar daar ben ik een beetje klaar mee.

Ik vind die Omni schoenen nooit zo super lekker. Ik heb altijd het gevoel dat het op gravel niet optimaal is, maar op gras ook niet.
      vrijdag 9 april 2010 @ 10:45:55 #143
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80115468
    Wat voor spelers zijn we zoal hier. De Sluiters met alles dubbelhandig? De Fedjes met een geile enkelhandige backhand? De Safins met een ijzer sterke dubbelhandige backhand. Laat het ons weten op de vrijdagochtend

Edit: Ik trap af. Enkelhandige backhand die na 3 jaar oefenen nu begint te lopen. Vol op techniek dus bij snel spel kom ik nog iets te kort...

[ Bericht 20% gewijzigd door Drassss op 09-04-2010 10:57:20 ]
      vrijdag 9 april 2010 @ 10:52:14 #144
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80115705
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Drassss het volgende:
    Wat voor spelers zijn we zoal hier. De Sluiters met alles dubbelhandig? De Fedjes met een geile enkelhandige backhand? De Safins met een ijzer sterke dubbelhandige backhand. Laat het ons weten op de vrijdagochtend
    enkelhandige backhand ja, helaas een van de weinige op de club
    pi_80116020
    Enkelhandige backhand hier ook. Vroeger sloeg ik altijd mijn backhand dubbelhandig en was die minstens zo goed als mijn forehand, maar nadat ik 6 jaar niet getennist had, was ik echt het hele gevoel in mijn backhand kwijt. Sindsdien enkelhandig beginnen slaan en dat gaat nu steeds beter.
    pi_80116035
    quote:
    Backhand: Dubbelhandig

Wapens: Kickservice, forehand diep langs de lijn, topspin forehand kort cross, loopvermogen (staan de meeste tegenstanders al te juichen omdat ze denken dat ik hem niet meer heb, haal ik hem toch ). Mijn backhand zie ik niet echt als wapen, hij is zeker niet slecht alleen mijn forehand is gewoon beter

Zwakheden: Lage slice ballen op mijn backhand, soms te ongeduldig
      vrijdag 9 april 2010 @ 11:07:21 #147
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80116233
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Er is geen tussenweg .

Nee maar even serieus, ik vraag me af hoe het groot het verschil is in een snaar die 200 euro kost en eentje die 40 euro kost. Hoe merk je dat 160 euro verschil . Ik heb zelf nooit zo'n dure snaar geprobeerd, dus daar weet ik weinig van maar tussen goedkope varianten (zeg 60-100 euro) voel ik een licht verschil, dus ik kan me niet voorstellen dat een snaar van 200 euro zoveel meer toevoegt? Aan de andere kant, hoe kan eenzelfde type snaar (bijvoorbeeld een synthetic gut) nou zo goedkoop zijn bij het ene merk en duurder zijn bij het andere merk. Ik ben dan zo bang dat een snaar van 35 euro per rol echt direct geen rek meer heeft en na 5x een uurtje spelen al weer knapt. (Mmm, zal dat dan de reden zijn voor het prijsverschil?)
    Ik merk het verschil wel tussen verschillende snaren, maar het wil niet zeggen dat ik ze dan lekkerder vind spelen als ze duurder zijn. Ik heb bijna altijd Tyger snaren gehad (en een tijdje Kirschbaum) dus ik kende op een gegeven moment echt elke snaar.
    De Tyger Dzeta is bijvoorbeeld duurder en moet een heel hoog speelgevoel hebben, maar ik vind er niets aan. Terwijl de Bullit Hit juist erg lekker speelt terwijl die duurzamer is, maar minder comfort moet geven.
      vrijdag 9 april 2010 @ 12:21:06 #148
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80119026
    quote:

Edit: Ik trap af. Enkelhandige backhand die na 3 jaar oefenen nu begint te lopen. Vol op techniek dus bij snel spel kom ik nog iets te kort...
    `

Service: Hard, spin, Slice. Welke wil je? Op een goeie dag 10 tot 15 aces per wedstrijd (onafhankelijk of het een 3tje of een 5je is). Het is jammer dat je alleen maar om de game mag serveren, want anders was ik een goede 3 geweest

Forehand: Enkelhandig. Onder druk zetten van de tegenstander. Veel tempo creeëren. Veel spin of vlak versnellend maakt niet zo veel uit.

Backhand: Enkelhandig. Techniek is prima, maar de handelingssnelheid is wat traag soms, waardoor ik bij harde, aanvallende ballen nogal eens te laat ben. De passeerslag is ook niet goed genoeg en ik heb moeite met hoge ballen die nog met redelijke snelheid aan komen. Ik kan ze wel zowel goed met topspin als met slice slaan. Dus ik probeer wel af te wisselen en de bal zo diep mogelijk te houden. Voornamelijk om te verdedigen en opbouwend te spelen zo lang ik niet kan aanvallen met mijn forehand.

Volley: Forehand volley is beter dan de backhand, maar ik kan met allebei scoren.

In mijn spel probeer ik vooral dwingend te spelen. Eigenlijk een beetje type Federer of misschien Roddick. Die serveert nog wat harder

Ik ben op dit moment ook een betere dubbelspeler omdat mijn sterke punten dan beter uit komen. Vooral aangezien dan mijn backhand dan wat geisoleerd wordt en mijn sterke punten het beste worden benut. Maar we gaan ervoor om weer wat sneller te worden. Ben minder aan het eten (niet aan het lijnen, wel gewoon minder eten) en probeer minimaal 2 keer in de week te spelen (buiten de competitie om) dus dan komt dat wel weer
      vrijdag 9 april 2010 @ 12:27:50 #149
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80119235
    Ik heb sowieso gisteren even wraak genomen.

Ik stond dinsdag zo slecht te spelen dat ik echt nog geen game kon maken. Serveren ging echt helemaal niet. Echt zo slecht had ik het nog nooit gezien. Dus 2 teamgenoten stonden me bijna uit te lachen.

Nu gisteren tegen diezelfde 2 gedubbeld. Zij zijn een vast dubbel en ik speelde met een jongen waar ik 1 keer mee gespeeld heb. setje gepakt met 6-3. Daarna stonden we wel met 4-2 achter, maar liepen we de laatste paar games alleen maar te klooien omdat het bijna tijd was.
    In de eerste set niet 1 punt tegen gehad op mijn service. 3 aces geslagen en nog wat directe punten. In de 2de 1 keer een lastige game gehad, maar 2de game ook weer makkelijk. Mijn wraak is zoet
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:00:27 #150
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80120248
    Backhand: In principe enkelhandig topspin, maar in panieksituaties waar ik te laat ben oid (en dat zijn er nog al veel) val ik terug op mn vertrouwde slicebackhand. Die gebruik ik trouwens ook vaak om aan te sluiten aan het net, een diepe slicebackhand.

Forehand: Niks bijzonders, al kan ik af en toe wel lekker inside-out waaieren alla mijn ouwe held Carlos Moya.

Volleys: Backhandvolley is stukken beter dan mijn forehandvolley. Mijn volleys over het algemeen zijn het beste deel van mijn spel denk ik.

Service: Als ik mn dag heb voelt het goed, maar de andere helft van de tijd sta ik als een Sjeng Schalken die bal een beetje in de rally te pielen.
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:08:40 #151
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80120563
    Ik heb met bijna alle Synthetic Gut snaren wel eens gespeeld. Tecnifibre, Babolat, Wilson etc. Zijn allemaal zo rond de 50 euro. Terwijl DeLuxe Synthetic Gut ¤34 euro is op www.aasports.nl.
    Uiteindelijk zijn al die snaren ongeveer gelijk, maar de één heeft een naam en dat willen mensen graag. Er is echt geen verschil tussen een Wilson Synthetic Gut en een DeLuxe Synthetic Gut naar mijn inziens.
    Staan is leuk
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:10:48 #152
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80120645
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    Backhand: In principe enkelhandig topspin, maar in panieksituaties waar ik te laat ben oid (en dat zijn er nog al veel) val ik terug op mn vertrouwde slicebackhand. Die gebruik ik trouwens ook vaak om aan te sluiten aan het net, een diepe slicebackhand.

Forehand: Niks bijzonders, al kan ik af en toe wel lekker inside-out waaieren alla mijn ouwe held Carlos Moya.

Volleys: Backhandvolley is stukken beter dan mijn forehandvolley. Mijn volleys over het algemeen zijn het beste deel van mijn spel denk ik.

Service: Als ik mn dag heb voelt het goed, maar de andere helft van de tijd sta ik als een Sjeng Schalken die bal een beetje in de rally te pielen.
    Hmm een van de weinigen die een betere backhand heeft dan forehand zo te horen. Enig idee hoe dat komt? Zeker aangezien hij enkelhandig is opvallend.

Sjeng Schalken
    Als die gast een goede service had gehad was hij makkelijk top10 geweest....
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:13:49 #153
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80120765
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef tennismania het volgende:
    Ik heb met bijna alle Synthetic Gut snaren wel eens gespeeld. Tecnifibre, Babolat, Wilson etc. Zijn allemaal zo rond de 50 euro. Terwijl DeLuxe Synthetic Gut ¤34 euro is op www.aasports.nl.
    Uiteindelijk zijn al die snaren ongeveer gelijk, maar de één heeft een naam en dat willen mensen graag. Er is echt geen verschil tussen een Wilson Synthetic Gut en een DeLuxe Synthetic Gut naar mijn inziens.
    De kans is zelfs heel goed aanwezig dat ze in dezelfde fabriek worden gemaakt.

ALs ik iets om merken gaf zou ik niet met Tyger spelen.
    ALleen met kleding kijk ik er wel naar. Ik vind bijvoorbeeld de korte broeken van nike erg fijn, maar de shirts van adidas.
    pi_80120914
    Service: als hij maar in is, enige wapens zijn mijn service naar buiten vanaf rechts en naar binnen vanaf links, waar ik ranzig veel effect aan kan geven.

Forehand: vooral veel spin, slice en dropshots, zo nu en dan eens een verdwaalde winner. Tevens wat Santoroesque dubbelhandige chip and charge slicejes en dropshots om het leuk te maken .

Backhand: dubbelhandig, winners langs de lijn, topspin cross zit ook goed en slicejes zijn redelijk. De Safinesque springende backhand zit ook goed.

Volleys: Matig. Al heb ik wel een goede dropvolley.

Mentaal: Veel choken als ik voor sta tegen een 'betere' speler.

Vooral veel op talent en techniek dus, het ontbeert me aan kracht .
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:19:03 #155
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80120989
    quote:
    Santoroesque dubbelhandige chip
    klinkt als een nieuwe snack

en mijn backhand is ook beter dan mijn forehand (constanter)
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:21:16 #156
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80121083
    Even zelf toch een betere update hoe men spel eruit ziet.

Backhand: Men beste slag aan het worden. Vol op techniek en kan er aanvallend en diep mee slaan. Backhand lob spin wil vaak ook erg lukken. 3 jaar vol opgetraind en vooral de focus opgelegd in mijn spel. Ik bal ook voornamelijk dubbel en sta links wat wil helpen om deze zo aanvallend mogelijk te maken.
    Kan soms potten hebben dat ik wel 30 dropshots speel en men tegenstander helemaal gek wordt, mede doordat hij vervolgens een lob op zen bakkus krijgt

Forehand: Weinig bijzonders. Redelijk aanvallend en diep slaan is mogelijk. In de dubbel sta ik links en kan ik een soort " veeg " bal geven die helemaal rechts uit het veld gaat.

Volley's: Zeer zwak, ben wel ontzettend rustig aan het net wanneer er ballen hoog komen leg ik ze overal neer. Volley's zelf zijn een ramp en daar moet ik het dus zeker niet van hebben. Ik raak meer ballen met men ijzer dan met men snaren....

Service: Ben niet de grootste, zit niet super veel kracht in. Ik sla wel steeds 2 eerste services om mijn tegenstander niet de kans te geven om de 2de serv af te slaan. Zit geen spin in, maar het opzoeken van de backhand van mijn tegenstander lukt al aardig.

( ohja ik ben gewoon een 7 he! )

[ Bericht 8% gewijzigd door Drassss op 09-04-2010 14:32:32 ]
    pi_80121327
    Aah, leuk, even mijn eigen spel analyseren!

Service: Gemiddelde eerste service, belabberde tweede (ik kan geen spin krijgen in die 2e!!! Ik gooi verkeerd op ofzo)...Uiteindelijk probeer ik meestal mijn eerste wat minder hard maar wel in te slaan, vaak met wat slice, zodat die 2e niet hoeft.

Forehand: Mijn absolute wapen. Kan er uit alle hoeken en standen mee scoren. Loop vaak om mijn backhand heen.

Backhand: Heb een foutloze slice, maar ja, daar win je geen rallies mee. Mijn dubbelhandige backhand is cross heel goed, rechtdoor durf ik meestal niet echt. Die slice ik dan meestal gewoon. Maar backhand is wel mijn achilleshiel, die loopt of die loopt niet. En in dat laatste geval gaat dus alles slice

Volleys: Gezien mijn aanvallende spel heb ik die wel nodig. En ze zijn al zeg ik het zelf best goed. Forehand en backhand volley ongeveer even goed, backhand kan ik wat beter dropvolleys mee slaan (wat ik dan ook vaak doe)

Speelstijl: Ik speel precies zoals Murray Hij is daarom ook een beetje mijn idool. Ik heb een goede eerste service dus, maar slechte 2e (zoals Murray). Ik kan de rally lang alleen maar verdedigen, om op een gegeven moment ineens uit te halen. Ik speel over het algemeen wel heel wat aanvallender dan Murray, als in dat ik vaak naar het net kom en (als ik niet gedomineerd wordt) niet alles maar terugpis.

Maar ik speel vooral op tactiek, toch ook zoals Murray. Pas mijn spel volledig aan aan de tegenstander. Tegen beukers ga ik gewoon alles terugbrengen (en zelfs sliceforehands slaan en zo), tegen verdedigers ben ik in elke rally aan het net etc..

Heb op af en toe een goede forehand na niet echt een fantastisch wapen, dus ontregelen van de tegenstander is het toverwoord. Meest gezegde uitspraak van mijn tegenstander: "Ik heb nog nooit zo slecht gespeeld als vandaag! Hoe kan dat?"

[ Bericht 3% gewijzigd door Norrage op 09-04-2010 13:34:21 ]
    pi_80121467
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef Salamando het volgende:

[..]

klinkt als een nieuwe snack

en mijn backhand is ook beter dan mijn forehand (constanter)
    misschien opgeven bij die smaakwedstrijd van Lays
      vrijdag 9 april 2010 @ 13:45:36 #159
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80121935
    als je dit leest zou iedereen een 3 ofzo moeten zijn . Maar doe mijn eigen spel ook wel dan:

Forehand
    Te onrustig om een wapen te kunnen zijn, enige wat constant is aan mijn forehand is mijn running forehand, die ik bijna altijd goed rechtdoor krijg. Snap geen donder ervan waarom soms mensen in de 7-8 (no offense) een nog stabielere forehand hebben dan ik

Backhand:
    Meestal wel lekker, heb alleen moeite met een diepe spinbal op mijn backhand, maar zulke ballen probeer ik tegenwoordig gewoon te slicen.

Volleys: Sterk punt van mijn spel, gaan meestal wel goed

Service: Gevarieerde eerste, kan hem in principe wegleggen waar ik wil. Tweede is stabiel, topspin diep. Meestal kunnen ze de return niet meteen wegleggen

Verder ben ik erg snel, dropshots heb ik in bijna alle gevallen. Mentaal een wrak
    pi_80122008
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Salamando het volgende:
    als je dit leest zou iedereen een 3 ofzo moeten zijn . Maar doe mijn eigen spel ook wel dan:

Forehand
    Te onrustig om een wapen te kunnen zijn, enige wat constant is aan mijn forehand is mijn running forehand, die ik bijna altijd goed rechtdoor krijg. Snap geen donder ervan waarom soms mensen in de 7-8 (no offense) een nog stabielere forehand hebben dan ik

Backhand:
    Meestal wel lekker, heb alleen moeite met een diepe spinbal op mijn backhand, maar zulke ballen probeer ik tegenwoordig gewoon te slicen.

Volleys: Sterk punt van mijn spel, gaan meestal wel goed

Service: Gevarieerde eerste, kan hem in principe wegleggen waar ik wil. Tweede is stabiel, topspin diep. Meestal kunnen ze de return niet meteen wegleggen

Verder ben ik erg snel, dropshots heb ik in bijna alle gevallen. Mentaal een wrak
    Alles relatief he
    pi_80122628
    Even mijn eigen spel analyseren;

K.U.T.
    U MAD?
    pi_80122721
    Grappig om te lezen wat iedereen hier over zijn spel te zeggen heeft
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:26:53 #163
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80123409
    O ja, hoe kijken we aan tegen voetfouten?

Ik schijn de ergste voetfout te maken van iedereen binnen onze vereniging (ca 350 leden)
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:29:53 #164
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80123502
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    O ja, hoe kijken we aan tegen voetfouten?

Ik schijn de ergste voetfout te maken van iedereen binnen onze vereniging (ca 350 leden)
    Ah, dat valt me altijd op. Bijna iedereen stapt soms gewoon een hele pas over de lijn. Doen dit soort mensen het nu gewoon expres of heb je dat echt niet door? :S

Ik blijf netjes achter de lijn iig. Enja er iets van zeggen is meteen vragen om rellen.
    pi_80123503
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
    Service: als hij maar in is, enige wapens zijn mijn service naar buiten vanaf rechts en naar binnen vanaf links, waar ik ranzig veel effect aan kan geven.

Forehand: vooral veel spin, slice en dropshots, zo nu en dan eens een verdwaalde winner. Tevens wat Santoroesque dubbelhandige chip and charge slicejes en dropshots om het leuk te maken .

Backhand: dubbelhandig, winners langs de lijn, topspin cross zit ook goed en slicejes zijn redelijk. De Safinesque springende backhand zit ook goed.

Volleys: Matig. Al heb ik wel een goede dropvolley.

Mentaal: Veel choken als ik voor sta tegen een 'betere' speler.

Vooral veel op talent en techniek dus, het ontbeert me aan kracht .
    Ik wil jou echt een keer zien spelen
    Welke vereniging speel je? Ooit in de buurt van Den Haag met competitie?
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:35:29 #166
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80123704
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ah, dat valt me altijd op. Bijna iedereen stapt soms gewoon een hele pas over de lijn. Doen dit soort mensen het nu gewoon expres of heb je dat echt niet door? :S

Ik blijf netjes achter de lijn iig. Enja er iets van zeggen is meteen vragen om rellen.
    Ik doe het echt niet expres, maar omdat ik het van mezelf inmiddels wel weet zou ik misschien wat verder naar achter moeten gaan staan

Ik ga als er wat van gezegd wordt wel heel overdreven een halve meter achter de baseline serveren, zo kinderachtig ben ik ook wel weer
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:37:52 #167
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80123790
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

De kans is zelfs heel goed aanwezig dat ze in dezelfde fabriek worden gemaakt.

ALs ik iets om merken gaf zou ik niet met Tyger spelen.
    ALleen met kleding kijk ik er wel naar. Ik vind bijvoorbeeld de korte broeken van nike erg fijn, maar de shirts van adidas.
    Klopt, dat hebben veel mensen hoor!
    Staan is leuk
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:38:03 #168
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80123802
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik doe het echt niet expres, maar omdat ik het van mezelf inmiddels wel weet zou ik misschien wat verder naar achter moeten gaan staan

Ik ga als er wat van gezegd wordt wel heel overdreven een halve meter achter de baseline serveren, zo kinderachtig ben ik ook wel weer
    Nee ik wil je ook niet meteen de grond instampen hoor Ik zie het alleen bij sommige mensen dat het zeker 1 stap of zelfs 2 is. Dat moet je gewoon door hebben en gewoon 100% met opzet doen :S

Hehe achja mentaal spelletje is dat he Proberen het toch weer in je voordeel te laten werken. Maakt het tennis mooi.
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:42:04 #169
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80123939
    Wat me ook erg opvalt is dat sommige mensen afschuwelijk dubieus aan het callen zijn met ballen die " uit " zijn. Weten veel mensen niet dat als een bal, al is het maar 1cm, de lijn raakt hij gewoon in is? Vervelend altijd zucht.. en ik haat rellen om dat soort punten ( behalve als er een afdruk is natuurlijk! ).
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:49:23 #170
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80124153
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik sta niet met mijn voorste voet tegen de baseline aan, maar net een paar centimeter (5 ofzo) erachter zodat ik nooit een voetfout maak. Ik stap wel bij het neerkomen een halve meter soms het veld in. Vooral in de dubbel.

Ik heb vroeger regelmatig met scheidsrechters gespeeld. Dan moest je wel. En een trainer die er op bleef hameren.
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:50:27 #171
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80124186
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef Drassss het volgende:
    Wat me ook erg opvalt is dat sommige mensen afschuwelijk dubieus aan het callen zijn met ballen die " uit " zijn. Weten veel mensen niet dat als een bal, al is het maar 1cm, de lijn raakt hij gewoon in is? Vervelend altijd zucht.. en ik haat rellen om dat soort punten ( behalve als er een afdruk is natuurlijk! ).
    Ben ik vooraf altijd heel duidelijk in. Ik zeg dan dat ik geen zin heb in gezeik en bij een dubieuze call of zo dat we gewoon een let spelen. Werkt meestal prima.

Als er dan nog wedstrijden bij zitten waar de tegenstander elke bal in de buurt van de lijn in zijn voordeel ziet dan kan ik alsnog flink pissig worden, en dan gaat elke smash richting voeten/lichaam e.d Als ze het dan onsportief willen kunnen ze het krijgen ook. Dan ga ik ook flink lopen zuigen en etterbuilen
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:51:17 #172
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80124214
    quote:
    Weet je dat dat voornamelijk veel voor komt bij lage speelsterktes. Tenminste, vroeger had ik dat veel meer dan tegenwoordig. Nu heb ik er bijna nooit meer wat over. Tenzij ik tegen iemand speel die lager is, dan gebeurd het nog wel eens. heel apart...
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:52:21 #173
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80124247
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ben ik vooraf altijd heel duidelijk in. Ik zeg dan dat ik geen zin heb in gezeik en bij een dubieuze call of zo dat we gewoon een let spelen. Werkt meestal prima.

Als er dan nog wedstrijden bij zitten waar de tegenstander elke bal in de buurt van de lijn in zijn voordeel ziet dan kan ik alsnog flink pissig worden, en dan gaat elke smash richting voeten/lichaam e.d Als ze het dan onsportief willen kunnen ze het krijgen ook. Dan ga ik ook flink lopen zuigen en etterbuilen
    Hem voor zijn flikker slaan is toch niet onsportief
    Dat is gewoon tactisch zodat hij niet meer bijvoorbeeld dicht bij het net wil staan
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:52:36 #174
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80124257
    quote:

[..]

Eens, je callt als je het zeker weet. Weet je het niet zeker bal je door het is immers jou probleem dat jij het niet goed gezien hebt. Ik zal ook vaak ballen goed callen die misschien wel dik uit zijn. Ach ik bal voor men plezier, wil wel winnen, maar niet op de manier die sommige mensen waar ik tegen gebald heb spelen.
      vrijdag 9 april 2010 @ 14:53:41 #175
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80124292
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 14:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Weet je dat dat voornamelijk veel voor komt bij lage speelsterktes. Tenminste, vroeger had ik dat veel meer dan tegenwoordig. Nu heb ik er bijna nooit meer wat over. Tenzij ik tegen iemand speel die lager is, dan gebeurd het nog wel eens. heel apart...
    Ja en daar zit dus het knelpunt waar ik me in begeef. Ik bal in de 7
    pi_80124899
    quote:
    ik speelde paar weken geleden clubkampioenschappen mix in de 5 op kunstgrabanen. Mijn partner en de mannelijke tegenstander beide 15 jaar (dit jaar 16) en hij speelde met zijn moeder die niet zo heel goed is.
    Op breakpoint tegen sla ik mijn tweede service naar buiten. Hun geven hem uit, wij zag hem in (was niet de eerste keer, maar tot nu toe nog niks van gezegd). Zegt die vrouw (volwassen als ze is ): ja kijk, DE AFDRUK STAAT ER NOG. Op kunstgras
    ~Si vis amari, ama~
      vrijdag 9 april 2010 @ 15:15:10 #177
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80125053
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 15:11 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ik speelde paar weken geleden clubkampioenschappen mix in de 5 op kunstgrabanen. Mijn partner en de mannelijke tegenstander beide 15 jaar (dit jaar 16) en hij speelde met zijn moeder die niet zo heel goed is.
    Op breakpoint tegen sla ik mijn tweede service naar buiten. Hun geven hem uit, wij zag hem in (was niet de eerste keer, maar tot nu toe nog niks van gezegd). Zegt die vrouw (volwassen als ze is ): ja kijk, DE AFDRUK STAAT ER NOG. Op kunstgras
    Heel soms zie je de afdruk nog, maar dat komt meer omdat je half op een strand baan aan het spelen bent
      vrijdag 9 april 2010 @ 15:25:08 #178
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80125438
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef Drassss het volgende:

[..]

Heel soms zie je de afdruk nog, maar dat komt meer omdat je half op een strand baan aan het spelen bent
    die afdruk is alleen totaal niet betrouwbaar aangezien die veel breder is dan bij gravel. Gewoon omdat je het zand er omheen "weg blaast" zeg maar.

Ik moet zeggen dat ik op gravel vrijwel nooit een bal verkeerd call. En als het een keer mis gaat zeg ik gewoon dat ik het mis had. Speel je een let. Mits ik de bal goed terug sloeg. Als ik hem niet eens raakte is het punt voor de ander. Volgens de regels

Ik vind het trouwens super irritant als mensen zeggen dat ze geen gezeur willen en het dus gewoon ballen is en een let spelen als je het niet eens bent. Dan denk ik altijd "fuck dat, dat is toch logisch? Jank niet"
    pi_80125637
    quote:

[..]

Ik speel dan meestal ook let, maar ik vind het altijd zo zonde als je een heel mooi punt hebt gemaakt en de tegenstander zegt vervolgens dat hij uit is. En dan al helemaal als je de lijn hebt gehoord. Dan heb ik soms echt zo iets van waarom hebben we geen hawk-eye
      vrijdag 9 april 2010 @ 15:38:14 #180
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80125981
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef senswal het volgende:

[..]

Ik speel dan meestal ook let, maar ik vind het altijd zo zonde als je een heel mooi punt hebt gemaakt en de tegenstander zegt vervolgens dat hij uit is. En dan al helemaal als je de lijn hebt gehoord. Dan heb ik soms echt zo iets van waarom hebben we geen hawk-eye
    Hawk-eye op gravel?
      vrijdag 9 april 2010 @ 15:52:11 #181
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80126561
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef senswal het volgende:

[..]

Als hij de bal echt niet meer terug krijgt is hij eigenlijk verplicht om jou het punt te geven. Hij had immers de bal moeten terug slaan. Dat hij het dan verkeerd ziet is zijn probleem.
    pi_80131782
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik wil jou echt een keer zien spelen
    Welke vereniging speel je? Ooit in de buurt van Den Haag met competitie?
    Het verste oord waarnaar ik moet afzakken is Roomburg in Leiden, op de 3e speeldag.
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:16:53 #183
    27454 InTrePidIvity
    pi_80134047
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 18:08 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het verste oord waarnaar ik moet afzakken is Roomburg in Leiden, op de 3e speeldag.
    Lul niet
    Daar speel ik ook op 25/04
    pi_80134404
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Lul niet
    Daar speel ik ook op 25/04
    Minimeet !
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:29:37 #185
    27454 InTrePidIvity
    pi_80134540
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:25 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Minimeet !
    Hehe, ik ben te herkennen aan een anjer in m'n knoopsgat
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:33:19 #186
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80134694
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Hehe, ik ben te herkennen aan een anjer in m'n knoopsgat
    En je bezigt continue de zin:

"De bal is geslagen, ik herhaal, de bal is geslagen!"

pi_80134780
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Indien Nalbandian komt kijken: "het buffet is geopend, ik herhaal, het buffet is geopend!"
      vrijdag 9 april 2010 @ 19:38:54 #188
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80134922
    quote:

[..]

Godsklere
      vrijdag 9 april 2010 @ 20:35:41 #189
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80137358
    Net lekker tegen een 2tje getennist. Helaas 7-5 6-2 verloren, maar ging echt super lekker! Denk stuk of 15 aces geslagen in de eerste set. Tweede set kon ik het conditioneel niet meer aan...
    Staan is leuk
    pi_80138270
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef tennismania het volgende:
    Net lekker tegen een 2tje getennist. Helaas 7-5 6-2 verloren, maar ging echt super lekker! Denk stuk of 15 aces geslagen in de eerste set. Tweede set kon ik het conditioneel niet meer aan...
    Sta jij al in de OP? Wat voor rating heb je?
    pi_80140375
    quote:

[..]

~Si vis amari, ama~
      vrijdag 9 april 2010 @ 23:24:35 #192
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80145439
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 20:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

Sta jij al in de OP? Wat voor rating heb je?
    Rating enkel 2,3132
    Rating dubbel 3,0574

Hoop dit jaar 2.0 te worden
    Staan is leuk
    pi_80145552
    Edit; Verkeerd gelezen

Nou morgen is het zo ver Beetje zenuwachtig nu
    U MAD?
      vrijdag 9 april 2010 @ 23:27:50 #194
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80145582
    Nope. Op pasje nog 3
    Staan is leuk
      vrijdag 9 april 2010 @ 23:30:41 #195
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80145719
    Dat is wel ruk.
    Ik dacht de rating van Chris2k misschien nog wel te kunnen verbeteren, maar 2.3 wordt dit jaar wel lastig
      vrijdag 9 april 2010 @ 23:34:43 #196
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80145893
    Mja, het wordt steeds moelijker om hoger te komen..
    Was vorig jaar 2,4132, redelijk wat gewonnen, en nu pas 1 tiende hoger...
    Staan is leuk
    pi_80147504
    Cool, hebben we hier een echte goede tennissers lopen! Die kan ons goed tips geven!

Vraagje: "moet je wisselen van kant als je net een set met 6-4 gewonnen hebt??"

Nee ff serieus, leuk Waar speel je?
      zaterdag 10 april 2010 @ 08:43:55 #198
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80152123
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef Norrage het volgende:
    Cool, hebben we hier een echte goede tennissers lopen! Die kan ons goed tips geven!

Vraagje: "moet je wisselen van kant als je net een set met 6-4 gewonnen hebt??"

Nee ff serieus, leuk Waar speel je?
    Ik zit nu aan van die vragen te denken, maar op de scheidsrechters en lerarenopleiding krijg je een stuk spelregels maar echt van die onmogelijke situaties. Zoals aan de verkeerde kant beginnen met serveren, wat je dan moet doen en wanneer je dat moet doen etc. Zitten echt vage dingen tussen
    pi_80152416
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 08:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik zit nu aan van die vragen te denken, maar op de scheidsrechters en lerarenopleiding krijg je een stuk spelregels maar echt van die onmogelijke situaties. Zoals aan de verkeerde kant beginnen met serveren, wat je dan moet doen en wanneer je dat moet doen etc. Zitten echt vage dingen tussen
    Huh?
      zaterdag 10 april 2010 @ 09:22:23 #200
    27454 InTrePidIvity
    pi_80152421
    quote:
    Op vrijdag 9 april 2010 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
    Edit; Verkeerd gelezen

Nou morgen is het zo ver Beetje zenuwachtig nu
    Heb je in je bed geplast?
      zaterdag 10 april 2010 @ 10:00:35 #201
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80152895
    Net ff getraind. Gvd 2 mishits en 2 snaren eruit geklapt... Ging kut
    Staan is leuk
    pi_80153104
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 08:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik kan dat beamen lijkt me best irritant als je op die stoel zit en zoiets gebeurd moet je toch een partijtje gaan graven in je geheugen maar dan zal het nooit gebeuren.

Over 3 uurtjes zijn we weer bezig op dat gare kunstgras! moet een enkeltje en een dubbel doen!
    sudo is powerrrr
    pi_80154247
    Succes vandaag voor degene die moeten spelen
      zaterdag 10 april 2010 @ 11:57:13 #204
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80155208
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 10:00 schreef tennismania het volgende:
    Net ff getraind. Gvd 2 mishits en 2 snaren eruit geklapt... Ging kut
    Teammaatje van mij heeft er donderdag 4 door geslagen in 1 avond

Hij heeft een half jaar niet getennist omdat hij in het buitenland zat. Dus de snaren waren redelijk gaar geworden. Hij had er die dag al 2 stuk geslagen en binnen 10min dat ik met hem stond te tennissen slaat hij de volgende 2 stuk
    pi_80158491
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 11:13 schreef Bak_Beest het volgende:
    Succes vandaag voor degene die moeten spelen
    Thanks
    Zit momenteel ff langs de kant, HE als 3e
    U MAD?
    pi_80158676
    Dit topic gaat er echt op vooruit, als er al naast de baan updates gepost worden!!! Ik zal morgen ook verslag doen van mijn wedstrijd
    pi_80159620
    Bij elke kantwissel nieuwe updates
      zaterdag 10 april 2010 @ 15:05:21 #208
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80159971
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 14:50 schreef Bak_Beest het volgende:
    Bij elke kantwissel nieuwe updates
    Of gewoon tijdens de games tussen de punten door.
    Even tegen je tegenstander "wacht even, ik moet even posten dat ik net een ace heb geslagen"
    pi_80160748
    C'MONs zijn verleden tijd! Nu zet je dat op twitter!
      zaterdag 10 april 2010 @ 15:49:01 #210
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_80161115
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Of gewoon tijdens de games tussen de punten door.
    Even tegen je tegenstander "wacht even, ik moet even posten dat ik net een ace heb geslagen"
    Tegenstander: 'Huh, waarom dan?'
    Jij: 'Ja, ff melden aan mijn internetvrienden'

Morgen aan de bak! Alleen zit wel met een irritatie in mijn bovenarm. Moet binnenkort toch maar eens langs een fysio, want loop er al vrij lang mee nu.

Succes aan de mensen vandaag en ook morgen natuurlijk.
    Weisst
    pi_80161136
    Ik mag morgen tegen een 2,2 aantreden in de enkel ! Ook nog in de dubbel/mix, en daar is hij 2.0.
    pi_80161235
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
    Ik mag morgen tegen een 2,2 aantreden in de enkel !
    Succes! En dan maar hopen dat hij voor het eerst speelt en nog niet zo goed in zn spel zit
    een 1.2 lijkt me een prima begin van de competitie

Ik hoop dat het zonnetje morgen ook lekker schijnt
    ~Si vis amari, ama~
      zaterdag 10 april 2010 @ 16:06:27 #213
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80161610
    Zonde dat ik volgende week 3 tentamens heb, anders was ik vandaag wel even bij de zaterdagcompetitie wezen kijken bij ons op het park.

Zo nog ff een petje kopen voor morgen, dan ben ik er ook klaar voor
    pi_80163539
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
    Zonde dat ik volgende week 3 tentamens heb, anders was ik vandaag wel even bij de zaterdagcompetitie wezen kijken bij ons op het park.
    Ik oefende net nog even met mijn broertje, hij speelt zaterdag competitie maar zit in een poule van 7 ipv 8 teams dus hij hoefde vandaag niet. Er stonden in ieder geval alleen maar zuigende vrouwenteams op de baan, en dan allemaal leuk dezelfde roze shirtjes aan, hip hoor
    quote:
    Zo nog ff een petje kopen voor morgen, dan ben ik er ook klaar voor
    Petje af hoor, hahahahaha
    pi_80167150
    4-1 gewonnen

Single 7-5 6-3
    HD 6-3 6-0

U MAD?
    pi_80168180
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
    4-1 gewonnen

Single 7-5 6-3
    HD 6-3 6-0

Nice, gefeliciteerd
    ~Si vis amari, ama~
    pi_80168603
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
    4-1 gewonnen

Single 7-5 6-3
    HD 6-3 6-0

Lekker , en dat voor iemand die zijn spel typeert als K.U.T. .

Ik heb echt zin in morgen! Alleen m'n vriendin komt kijken, en dat is niet altijd relaxed . Ze is echt te fanatiek, als ik een foute bal sla hoor ik alweer zachtjes 'jezus' vanaf de kant komen , dat motiveert niet echt .
    pi_80171009
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef Bak_Beest het volgende:

Lekker , en dat voor iemand die zijn spel typeert als K.U.T. .

Ik heb echt zin in morgen! Alleen m'n vriendin komt kijken, en dat is niet altijd relaxed . Ze is echt te fanatiek, als ik een foute bal sla hoor ik alweer zachtjes 'jezus' vanaf de kant komen , dat motiveert niet echt .

En even over mezelf; Als je een seizoen (2009) amper iets wint dan daalt je zelfvertrouwen op de baan met de minuut.
    Vandaag echter stond ik lekker te spelen tegen een gast die voor het eerst in twee jaar weer competitie speelde. Was vroeger 6 geweest, nu door het weinige spelen 7,6 en dus 8.
    Achja het ging mentaal goed. Die kerel sloeg hard en ik liet hem de fouten maken. Zelfs als ik 0-40 stond 2x gehad dat ik de game op eigen kracht pakte.
    Uiteindelijk maar in de hele enkel 4 breaks, waarvan 1 op mijn service.

Dubbel was een eitje eigenlijk

Dus tevreden.
    Nu zuipen, alhoewel ik wel half mank loop
    U MAD?
    pi_80171109
    0-6 verloren .
    Tegen 6jes in 4e klasse, erg fijn.
    Singel nog wel lekker mee kunnen ballen op eigen service, dat was het positieve van de dag .
    pi_80172385
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 21:58 schreef luckass het volgende:
    0-6 verloren .
    Tegen 6jes in 4e klasse, erg fijn.
    Singel nog wel lekker mee kunnen ballen op eigen service, dat was het positieve van de dag .
    Het is zo zonde van die laagste klasses....hogere klasses zijn meestal wel prima, maar die lage klasses zit echt alles door elkaar :/
    pi_80172465
    Morgen dus om fucking 8 uur op mijn eigen club aanwezig zijn om om half 9 bij de tegenstanders te zijn
    pi_80172590
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 22:47 schreef Norrage het volgende:

[..]

Het is zo zonde van die laagste klasses....hogere klasses zijn meestal wel prima, maar die lage klasses zit echt alles door elkaar :/
    Het is niet anders.
    Maar er komen nog wel tegenstanders die we wel kunnen hebben .
    En mijn team viel trouwens best mee, ik had me op het ergste ingesteld .
    pi_80172691
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 22:53 schreef luckass het volgende:

[..]

Het is niet anders.
    Maar er komen nog wel tegenstanders die we wel kunnen hebben .
    En mijn team viel trouwens best mee, ik had me op het ergste ingesteld .
    Haha, mooi dan
      zaterdag 10 april 2010 @ 23:01:21 #224
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80172812
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef TheArt het volgende:
    Morgen dus om fucking 8 uur op mijn eigen club aanwezig zijn om om half 9 bij de tegenstanders te zijn
    Hmm waar speel je? Want ik moet morgen om 8:30 in IJsselstein zijn

Stelletje mafkezen
    pi_80172834
    Wij beginnen ook 8.30. Maar wij spelen thuis, maar goed, onze tegenstanders komen ook niet van heel ver..Vroeg opstaan hoort een beetje bij de zondag
    pi_80173117
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 23:01 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmm waar speel je? Want ik moet morgen om 8:30 in IJsselstein zijn

Stelletje mafkezen
    In Vinkeveen. Stelletje mafkezen ook daar
    pi_80178072
    vroeg hoor, ik kon niet meer slapen
      zondag 11 april 2010 @ 07:19:35 #228
    27454 InTrePidIvity
    pi_80178115

Wat een tijd...
      zondag 11 april 2010 @ 07:44:31 #229
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80178167
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 07:19 schreef InTrePidIvity het volgende:

Wat een tijd...
      zondag 11 april 2010 @ 08:27:12 #230
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_80178273
    FFFUUUUUUU!!

Veels te vroeg
    Weisst
    pi_80178988
    Single met 6-4 6-2 verloren van een 5.6, terwijl ik 4-0 voor stond _! Daarna werkelijk waar geen bal meer geslagen. Dubbel overigens met overmacht gewonnen, dat maakte het weer enigszins goed. Eindstand 3-3.

BoWa

Succes aan degenen die nu op de baan staan !
    pi_80179718
    Spierpijn
    U MAD?
    pi_80179797
    En de eerste 6-0 is binnen bij ons.
    Tegen een team dat vorig jaar onze sterkste tegenstanders waren, dus dat belooft veel goeds.
      zondag 11 april 2010 @ 12:29:00 #234
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80181836
    BAM! 3-2 winst

Enkel en de dubbel gewoon gewonnen Wel dikke 3 setters, tegenstanders gewoon lekker moe gemaakt en zelf fluitend nog uren door kunnen ballen Man wat ga ik stijgen in men rating! hehe
    pi_80186395
    Kutsite KNLTB ligt er weer eens uit.
    Jaarlijkse terugkerende probleem met hun waardeloze servers
    U MAD?
      zondag 11 april 2010 @ 16:52:34 #236
    27454 InTrePidIvity
    pi_80190969
    Jezus, wat was dit weer afzien!

Sowieso vroeg opstaan, dat werkt nooit echt goed voor mij. Uiteindelijk om 11:00 begonnen met de derde single, die ik verloor in twee sets. Service liep wel redelijk, maar daar was alles ook mee gezegd. Veel te veel fouten, simpele forehands in het net, backhand kut enz... Dat was nadat de 1e single had gewonnen en de 2e verloren. Met mij was het dus 1-2 en de vierde kon het ook niet waarmaken. 1-3 dus.

Nouja, van de competitieleiding bij de vereniging moesten we een beetje doorgaan, dus na een 20 minuten weer de baan op voor de dubbel. En dat heb ik geweten De eerste set ging nog wel (wel verloren), maar bij het begin van de tweede schoot er al kramp in m'n linkerkuit. Later schoot dat door naar de rechter en aan het eind van de tweede zat het ook nog eens in m'n linkerbovenbeen. Wel de 2e set gewonnen, dus het hing er om. UIteindelijk met kramp overal die derde set nog gepakt, waardoor de eindstand 4-2 werd (andere dubbel had intussen ook verloren).

Niet onterecht verloren, maar het blijft jammer Wel een heel leuk team als tegenstander, als goedmakertje van vorig jaar, toen we bij dezelfde vereniging een ontzettend kutteam troffen.

Maar het is weer begonnen En ik heb nu overal spierpijn
    pi_80193946
    Enkel: 1-6 4-6 terwijl ik *3-0 voorstond !
    Dubbel: 0-6 2-6
    Mix: WO omdat mijn partner zich te ziek voelde.

Uiteindelijk is de schade wel tot 2-6 beperkt gebleven, dus dat is positief!
      zondag 11 april 2010 @ 18:30:03 #238
    27454 InTrePidIvity
    pi_80194622
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef Chriz2k het volgende:
    Uiteindelijk is de schade wel tot 2-6 beperkt gebleven, dus dat is positief!
    Aan jou heeft dat niet gelegen in elk geval
    pi_80194727
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 18:30 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Aan jou heeft dat niet gelegen in elk geval
    Dat was puur omdat de mix niet doorging !

Ach, ik weet nu in ieder geval hoe het is om tegen een tweetje te spelen .
      zondag 11 april 2010 @ 19:40:37 #240
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80197223
    single 6-0 6-7 6-4 verloren, dubbel met 6-2 6-4 gewonnen, niet slecht
    pi_80198639
    3-5 verloren
    enkel: 3-6 3-6(tegen een 3,8)
    dubbel: 0-6 7-6 2-6
    mix: 5-7 7-5 3-7(klote tiebreak:P)

ik zet gewoon even mijn traditie voort om op de 1ste speeldag niks te winnen .
    pi_80199290
    Wat lelijk 2-6 verloren, maar op 2 partijen na allemaal driesetters die allemaal zomaar de andere kant op hadden kunnen vallen.

Single met 6-7, 2-6 verloren van een 5'je. Mijn service liep de hele dag echt dramatisch. Ik was een soort mannelijke Dementieva vandaag Daarentegen nog zat kansen gehad.
    Dubbel was heel zuur: 2-6, 6-4, 5-7. Tegen 2 4'tjes en dit was veel te close. Meest kansloze was nog wel een gigantische netbal van hen op matchpoint. Die bal blijft even tollen op de netband en valt dan aan onze kant. Wat een drama einde van een wedstrijd van dik 2 uur
    Mixed gelukkig wel met 6-2, 2-6, 7-6(7) gewonnen, van twee 4'tjes ook. Daar was ik dan wel weer tevreden over, maar dit is volgend mij de zwakste tegenstander van allemaal. Dan is het toch wat meer balen...

[ Bericht 0% gewijzigd door TheArt op 12-04-2010 13:18:10 ]
    pi_80203524
    we hebben 3-5 verloren, uiteraard een supertiebreak mix die ertussen zat..en verder, tsja, ze waren beter en zoals verwacht zijn onze dames nog niet echt in vorm.

De gewonnen wedstrijden waren dan ook de wedstrijden met mannen erin, mijn HE, de HD (waar ik in speelde, dus ik heb alles gewonnen ) en de mix tegen de invaller die 5 jaar niet getennist had

Maar de wind was enorm kut vandaag, maar ik heb wel echt geheerst in mijn single. ging echt geweldig. 6-1 6-2 tegen een 5je, die, okee, niet zijn dag had. Fantastisch begin voor mij De HD ging ook goed, maar ja, dat was tegen een 5je en de 'slechte" invaller die 5 jaar niet getennist had, dus dat was een rare combi als tegenstander.

Het grappige is dat vandaag 6 van de 8 teams uit onze poule op de baan stonden (we spelen met 3 clubs van 1 park in dezelfde poule die toevallig allemaal thuis moesten..Daarvoor konden we goed kijken wat de poule nog meer voor in petto heeft. En behalve onze medestudenten is dat niet veel soeps.....zelfs een beginnerteam, in de 6e klasse!! :/ dus tsja, hopelijk dat de andere 2 teams wel goed zijn. Anders was de eerste comp-dag wat dat betreft meteen het hoogtepunt.

P.S. Waar was godverdomme het mooie weer? We hebben de hele dag lopen koukleumen in de ijskoude wind, zonder zon en er 90% zon voorspeld!
    pi_80203694
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef truedestiny het volgende:
    3-5 verloren
    enkel: 3-6 3-6(tegen een 3,8)
    dubbel: 0-6 7-6 2-6
    mix: 5-7 7-5 3-7(klote tiebreak:P)

ik zet gewoon even mijn traditie voort om op de 1ste speeldag niks te winnen .
    Zijn jullie op 3-7 gestopt in de supertiebreak??????
    pi_80203925
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Zijn jullie op 3-7 gestopt in de supertiebreak??????
    Dat dus
    U MAD?
      zondag 11 april 2010 @ 21:50:44 #246
    82726 The_BoezelaaR
    Chronisch vliefd
    pi_80204612
    Crap zeg, wat heb ik een ruksingle af staan leveren

Na de eerste set maar lekker gaan slicen en dropshotjes enzo, werd het nog een beetje wat. Teamgenootjes vonden het niet om aan te zien. 26 46

Dubbel ging een stuk beter, maar als je maatje in 2 tiebreaks 4 dubbele fouten weet te produceren speel je in feite tegen 3 man Al was ik zelf ook niet goed genoeg om het recht te breien ... 67 67 eindstand.

Mn timing was totaal off. Of ik nam mn forehand bijna vanaf mn heup omdat ik er te dicht op stond, of ik stond voorover te hengelen omdat ik te ver weg was ... verschrikkelijk zeg, zo'n eerste keer in meer dan 7 maanden gravel
    pi_80205103
    Ik zal me ook eens melden in dit topic, sta tenslotte ook minimaal 2x per week op de baan

Na onze voorgaande voorjaarscompetitieronden vaak kansloos met 0-6 te verliezen hebben we vandaag met 4-2 gewonnen
    Voor mijzelf niet zo'n hele goede dag want ik mocht alleen singelen en was 1 van de 2 verliespunten Ik sprak later met één van zijn teamgenoten en die zei dat hij zijn 2e service net zo hard slaat als zijn eerste en daardoor veel dubbele fouten maakt ... nou niet in de partij tegen mij Hij stond dus erg goed te serveren en ik kon alleen maar blokken en geen druk erop zetten, vervolgens staat hij ook de ballen nog eens "onwaarschijnlijk" lekker te raken en is er voor mij weinig eer te halen ... toch nog 6-7 2-6

Als ik het zo lees hebben we het allemaal niet zo best gedaan vandaag
    Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
    pi_80205166
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Holyjoe het volgende:
    Ik zal me ook eens melden in dit topic, sta tenslotte ook minimaal 2x per week op de baan

Na onze voorgaande voorjaarscompetitieronden vaak kansloos met 0-6 te verliezen hebben we vandaag met 4-2 gewonnen
    Voor mijzelf niet zo'n hele goede dag want ik mocht alleen singelen en was 1 van de 2 verliespunten Ik sprak later met één van zijn teamgenoten en die zei dat hij zijn 2e service net zo hard slaat als zijn eerste en daardoor veel dubbele fouten maakt ... nou niet in de partij tegen mij Hij stond dus erg goed te serveren en ik kon alleen maar blokken en geen druk erop zetten, vervolgens staat hij ook de ballen nog eens "onwaarschijnlijk" lekker te raken en is er voor mij weinig eer te halen ... toch nog 6-7 2-6

Als ik het zo lees hebben we het allemaal niet zo best gedaan vandaag
    jammer jammer...en ik wilde het net zeggen, wel heel veel fokkers hebben verloren zeg
    teveel gecomputer?
    pi_80206318
    Totaal 5-3 winst, maar had ruimer moeten zijn!

Ikzelf speelde 1e HE. Eerste set heel goed, hij joeg iedere 3e bal het hek in: 6-0!
    Vanaf eerste punt tweede set begint hij ze ineens te raken, dus ik ging voorzichtiger spelen (lees alles richting zijn backhand). Daardoor sloeg ik zelf niet meer door en bakte ik er niks meer van: 4-6 3-6

Ik speelde ook 2e GD. Eerste set 5-2 achter, terwijl we niet slecht speelden, daarna hebben ze nog maar 1 game gepakt: 7-5 6-1
    ~Si vis amari, ama~
    pi_80207403
    KNLTB
    U MAD?
    pi_80207984
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
    KNLTB
    BoWa wil zijn progressie zien na de winstpartijen van gisteren !
    pi_80208692
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

BoWa wil zijn progressie zien na de winstpartijen van gisteren !
    Nee.
    Ik heb een bulk wedstrijden in te voeren. Naja dan morgen onder werktijd maar doen he
    U MAD?
    pi_80210163
    Ik zie nu trouwens de rating van m'n tegenstander pas.
    Hij was 5,6618 . Was die 3-6 1-6 zo slecht nog niet .
    pi_80210535
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:27 schreef luckass het volgende:
    Ik zie nu trouwens de rating van m'n tegenstander pas.
    Hij was 5,6618 . Was die 3-6 1-6 zo slecht nog niet .
    Heerlijk toch in de 4e klasse heren op zaterdag Aah en je speelde met die Just, die kan inderdaad nog wel redelijk tennissen toch?
    pi_80210760
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef Norrage het volgende:
    we hebben 3-5 verloren, uiteraard een supertiebreak mix die ertussen zat..en verder, tsja, ze waren beter en zoals verwacht zijn onze dames nog niet echt in vorm.

De gewonnen wedstrijden waren dan ook de wedstrijden met mannen erin, mijn HE, de HD (waar ik in speelde, dus ik heb alles gewonnen ) en de mix tegen de invaller die 5 jaar niet getennist had

Maar de wind was enorm kut vandaag, maar ik heb wel echt geheerst in mijn single. ging echt geweldig. 6-1 6-2 tegen een 5je, die, okee, niet zijn dag had. Fantastisch begin voor mij De HD ging ook goed, maar ja, dat was tegen een 5je en de 'slechte" invaller die 5 jaar niet getennist had, dus dat was een rare combi als tegenstander.

Het grappige is dat vandaag 6 van de 8 teams uit onze poule op de baan stonden (we spelen met 3 clubs van 1 park in dezelfde poule die toevallig allemaal thuis moesten..Daarvoor konden we goed kijken wat de poule nog meer voor in petto heeft. En behalve onze medestudenten is dat niet veel soeps.....zelfs een beginnerteam, in de 6e klasse!! :/ dus tsja, hopelijk dat de andere 2 teams wel goed zijn. Anders was de eerste comp-dag wat dat betreft meteen het hoogtepunt.

P.S. Waar was godverdomme het mooie weer? We hebben de hele dag lopen koukleumen in de ijskoude wind, zonder zon en er 90% zon voorspeld!
    Aah, gelukkig zijn 2 van die 6 teams toch uit een andere poule...wordt het misschien toch nog lekker tennissen!!
    pi_80211435
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 23:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Heerlijk toch in de 4e klasse heren op zaterdag Aah en je speelde met die Just, die kan inderdaad nog wel redelijk tennissen toch?
    Zaterdag is wel lekker ja. En m'n team is wel ok voor gasten die voor het eerst competitie spelen .
    pi_80211795
    Als Team gewonnen.
    Zelf twee 3-setters in de HD gespeeld, waarvan 1 gewonnen en 1 verloren.
    Begon rampzalig. Raakte geen bal, inschatting en voetenwerk was lachwekkend.
    Ander racket gepakt en aan de andere kant gaan spelen. Gelukkig ging het daarna steeds beter.
    Tweede wedstrijd wel gewonnen, maar heb me vreselijk lopen ergeren aan mijn maat.
    Normaal houd ik ervan om positieve feedback te geven en te ontvangen tijdens het spelen, maar hij is een stommetje die alleen maar van zich laat horen als zijn maat iets fout doet. Ik ergerde me dood, kon me wel inhouden, maar heb diverse keren toch tot 10 moeten tellen om niet vreselijk te gaan lopen schelden.
    Hoe dit de rest van de competitie moet http://i.fokzine.net/s/nosmile.gif
      maandag 12 april 2010 @ 05:45:25 #258
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80214058
    Hoppa 7,02 enkel en 7,04 dubbel. Man ik ga als een tierelier
    pi_80214918
    Nou zaterdag meteen tegen het sterkste team in onze competitie, als ik de uitslagen zo zie.
    Moet wel een top 3 klassering dit jaar in zitten. Promoveren zal lastig worden, dan MOET er zaterdag gewonnen worden.
    Echter zijn we nou niet bepaald met de sterkste opstelling dus verwacht er niet teveel van.
    U MAD?
      maandag 12 april 2010 @ 08:59:58 #260
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80215098
    BoWa leeft van zaterdag tot zaterdag
    pi_80215359
    Moeten we onze geupdate ratings posten, of edit de TP dat zelf? (lijkt me knap, maar wellicht heeft ie een plan )
      maandag 12 april 2010 @ 09:21:02 #262
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80215432
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Norrage het volgende:
    Moeten we onze geupdate ratings posten, of edit de TP dat zelf? (lijkt me knap, maar wellicht heeft ie een plan )
    Misschien elke maand een update van iedereen ( als er echt wijzigingen zijn ). De meeste competitiespelers zullen wel een potje of 6 spelen per maand dus dat moet wel lukken denk ik.
    pi_80215627
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 08:59 schreef Salamando het volgende:
    BoWa leeft van zaterdag tot zaterdag
    Is wel zo momenteel.....
    U MAD?
    pi_80215640
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Norrage het volgende:
    Denk niet dat we elke week een update moeten gaan geven
    U MAD?
    pi_80215646
    Ben als een drama begonnen laten we het over de dubbel nog maar niet eens hebben.

Maar me enkel .. ik veeg die kerel de 1e set er met 6-1 vanaf , ga ik daarna inhouden. Begint die kerel nog te gaan prikken ook en dat allemaal op kunstgras verlies ik echt onnodig op kunstgras
    sudo is powerrrr
    pi_80215681
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Denk niet dat we elke week een update moeten gaan geven
    ik ben voor het eerst ooit actueel 5 geworden, dus ik wil nu een update
      maandag 12 april 2010 @ 09:59:00 #267
    296399 Outlined
    Renaissance Man
    pi_80216386
    voor de competitie al wat potjes gespeeld (allemaal verloren), nu in de competitie ook weer verloren, durf niet te kijken naar mijn actuele rating
    pi_80216613
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 09:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

ik ben voor het eerst ooit actueel 5 geworden, dus ik wil nu een update
    U MAD?
    pi_80219634
    Zal ik ook maar eens posten . Enkel vrij makkelijk gewonnen, 6-2 6-4. De rest van m'n team verloor helaas hun enkels. Dubbel ging erg gelijk op stonden constant een break voor tot 4-3, toen ineens geen game meer gehaald die set en dus 6-4 weggeven. Tweede set kwamen we knap terug en wonnen 6-4. Laatste set kreeg ik kramp in mijn onderarm en mijn teen, en verloren we 6-0 . Uiteindelijk 5-1 verloren, waarvan ik het enige punt heb binnengesleept .

Wat was die wind trouwens fucking lastig, het was koud, het was kutweer om te tennissen .
      maandag 12 april 2010 @ 11:40:59 #270
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80219670
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Bak_Beest het volgende:
    Zal ik ook maar eens posten . Enkel vrij makkelijk gewonnen, 6-2 6-4. De rest van m'n team verloor helaas hun enkels. Dubbel ging erg gelijk op stonden constant een break voor tot 4-3, toen ineens geen game meer gehaald die set en dus 6-4 weggeven. Tweede set kwamen we knap terug en wonnen 6-4. Laatste set kreeg ik kramp in mijn onderarm en mijn teen, en verloren we 6-0 . Uiteindelijk 5-1 verloren, waarvan ik het enige punt heb binnengesleept .

Wat was die wind trouwens fucking lastig, het was koud, het was kutweer om te tennissen .
    kramp in je teen? van alle plekken waar je kramp kan krijgen
    pi_80219799
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef Salamando het volgende:

[..]

Snap jij het .

Ik heb hard getraind deze winter, veel gedronken tijdens de wedstrijden, en dan nog kramp krijgen, en dan in m'n fucking teen!
    pi_80219817
    Niet te verwarren met de vloeistof die ik na de wedstrijden heb gedronken btw
      maandag 12 april 2010 @ 11:47:50 #273
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80219877
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Snap jij het .

Ik heb hard getraind deze winter, veel gedronken tijdens de wedstrijden, en dan nog kramp krijgen, en dan in m'n fucking teen!
    Das knap. Laatste plek waar ik kramp zou kunnen krijgen denk ik. Wat ik wel altijd doe is tussen de potten door ff men schoenen uitgooien. Nije sokken en weer gaan. Weet niet of dat standaard voor iedereen is, maar ik vond het een briljante zet van me
    pi_80220040
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef Drassss het volgende:

[..]

Das knap. Laatste plek waar ik kramp zou kunnen krijgen denk ik. Wat ik wel altijd doe is tussen de potten door ff men schoenen uitgooien. Nije sokken en weer gaan. Weet niet of dat standaard voor iedereen is, maar ik vond het een briljante zet van me
    Interessant staat het zeker , intimideren en je staat al 1 set voor
      maandag 12 april 2010 @ 11:56:42 #275
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80220186
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Interessant staat het zeker , intimideren en je staat al 1 set voor
    Ja zaterdag liep ik smiddags ook al met men slippers rond. Kwam mede omdat ik klaar was daar nie van

Ellende heb ik al gemerkt dat je elke keer met splinter nieuwe ballen begint. Dat zijn net kanonskogels en dus heb ik sowieso al een paar games nodig om ff te wennen. Bij het inslaan dacht men tegenstander dat ie tegen een idioot aan het slaan was die of net was begonnen met tennissen of keihard had lopen tanken de dag ervoor

Toch winst in 3 sets.
    pi_80220227
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dat dus.
    Ik krijg denk ik nog eerder kramp in mijn leuter tijdens het tennissen dan in mijn teen
    U MAD?
      maandag 12 april 2010 @ 11:59:59 #277
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80220296
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat dus.
    Ik krijg denk ik nog eerder kramp in mijn leuter tijdens het tennissen dan in mijn teen
    ja, maar dat komt omdat jij vervolgens kan gaan douchen met de tegenstandsters
    pi_80220314
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Bak_Beest het volgende:

Ja kutweer
    hopelijk beter volgende week!!

en ik heb ook wel eens kramp in mijn teen gehad! Supernaar!!
      maandag 12 april 2010 @ 12:15:43 #279
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80220745
    Wij hebben met 5-1 gewonnen

Beetje jammer dat ik dat weer de enige partij heb verloren. We hadden een beetje een tactische opstelling gemaakt en daarom speelde ik eerste single. Op zich terecht want ik speel nog niet zo best en de rest heeft dus zijn single wel gewonnen. Dat is dan weer positief.

De eerste set raakte ik nog geen skipybal en ging ik er binnen 15min met 6-0 af. Ik moet ook zeggen dat die gast ze overal weg legde. Kort cross, tegen gestelde richting.
    2de set ging het iets beter en verloor ik met 7-5. Heel apart want hij ging ineens fouten maken en ik ging alles maar een beetje terug pielen.
    Het was een gastje van 17 ofzo dus hij was echt binnen een paar games helemaal over de zeik
    Maar aangezien hij wel heel erg goed serveerde (hij was bijna even groot als ik en serveerde goed hard) kreeg ik geen vat op zijn service. Vol gehouden tot 5-5. Daarna wint hij zijn service vrij makkelijk en slaat hij op mijn service ineens weer een paar wereldballen. Terwijl hij ze een set lang in het hek staat te tanken.
    Ik serveerde sowieso niet sterk. Er was wel veel wind dus dat maakte het lastig, maar aangezien hij er geen last van leek te hebben kan ik daar niet te veel aan wijten.

Wel balen want hij staat 3.7 en ik had nog wel willen zien wat er gebeurd zou zijn in een 3de set. Had ik toch weer een mooi resultaat
    Maar niet dus
      maandag 12 april 2010 @ 12:25:43 #280
    202930 Salamando
    Altijd sarcastisch
    pi_80221054
    wat ik nog vergeten was, in de dubbel pleurde de tegenstander uit pure woede opeens zijn racket het bos in nadat hij een bal verkeerd raakte (naast de baan, stonden zo een aantal bomen, struikjes, je kent dat wel ). Gooit dat ding echt 15-20 meter verderop ofzo
      maandag 12 april 2010 @ 12:43:08 #281
    27454 InTrePidIvity
    pi_80221644
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 11:57 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat dus.
    Ik had gisteren kramp door m'n hele benen heen, waaronder m'n teen, maar ook even in de onderkant van m'n voet En vandaag loop ik serieus krom door de spierpijn overal
      maandag 12 april 2010 @ 13:01:42 #282
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80222273
    Kramp.... jongens jullie moeten toch een beetje beter trainen hoor

Ik heb wel wat pijn in mijn hamstrings. Verder eigenlijk nergens last van
      maandag 12 april 2010 @ 13:06:12 #283
    271872 Drassss
    Oklahoma!
    pi_80222430
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef Komakie het volgende:
    Kramp.... jongens jullie moeten toch een beetje beter trainen hoor

Ik heb wel wat pijn in mijn hamstrings. Verder eigenlijk nergens last van
    Same, maar zou ook schandalig zijn na al die wedstrijden ervoor

Ik had eerder last van een kater de volgende dag.... dat nog maar eens gaan trainen denk.
    pi_80222824
    Hier valt het ook wel mee met de spierpijn. Alleen mijn enkel is enorm stram, aangezien die in de supertiebreak van de mixed gisteren dubbel klapte
      maandag 12 april 2010 @ 13:33:54 #285
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80223490
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:06 schreef Drassss het volgende:

[..]

Same, maar zou ook schandalig zijn na al die wedstrijden ervoor

Ik had eerder last van een kater de volgende dag.... dat nog maar eens gaan trainen denk.
    Me lichaam is trouwens wel eens wat moe.
    Ik heb wat korte hamstrings waardoor ik er wat sneller last van heb.
    pi_80223502
    ik heb zelden spierpijn, maar na de 1e compdag altijd..2 korte wedstrijden gehad gister, 6-1 6-2 en 6-3 6-3, maar ik toch wel een paar kleine pijntjes ;p
    pi_80223574
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef TheArt het volgende:
    Hier valt het ook wel mee met de spierpijn. Alleen mijn enkel is enorm stram, aangezien die in de supertiebreak van de mixed gisteren dubbel klapte
    Gelukkig heb je niks gescheurd!

Ik heb spierpijn in m'n billen
      maandag 12 april 2010 @ 14:02:09 #288
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80224665
    Heb mijn enkel gewonnen met 6-4 6-3 vrij simpel. Dubbel ook gewonnen, 7-5 4-6 6-0. Ging weer lekker. Had ff nieuwe snaar uittesten. DeLuxe Tectonic. Heerlijk snaartje wederom van deze firma aasports!
    Staan is leuk
    pi_80224798
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 13:35 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Gelukkig heb je niks gescheurd!

Ik heb spierpijn in m'n billen
    Ik las even iets heel anders, iets veel pijnlijker

Nee, gelukkig niets gescheurd. Ik ben vroeger wel vaker door mijn enkel gegaan (heb altijd al zwakke enkels gehad), maar dat was dan altijd mijn rechter enkel en dit keer mijn linker. Ik liep het er nog vrij snel uit, getuige ook dat we die supertiebreak nog wonnen, maar na een nacht slapen is het dan altijd behoorlijk stram.
    pi_80226343
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik las even iets heel anders, iets veel pijnlijker
    Die link is gauw gemaakt ja
    quote:
    Nee, gelukkig niets gescheurd. Ik ben vroeger wel vaker door mijn enkel gegaan (heb altijd al zwakke enkels gehad), maar dat was dan altijd mijn rechter enkel en dit keer mijn linker. Ik liep het er nog vrij snel uit, getuige ook dat we die supertiebreak nog wonnen, maar na een nacht slapen is het dan altijd behoorlijk stram.
    Schaatsen op hoge noren zit er voor jou dus sowieso niet in

Ik ga denk ik even een rondje hardlopen straks, vorige keer hielp dat ook tegen spierpijn
    pi_80227840
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Die link is gauw gemaakt ja
    [..]

Schaatsen op hoge noren zit er voor jou dus sowieso niet in

Ik ga denk ik even een rondje hardlopen straks, vorige keer hielp dat ook tegen spierpijn
    Je wilt het niet weten. Als ik ga schaatsen moet ik altijd van die ijshockeyschaatsen hebben, anders kan ik gewoon niet op de ijzers blijven staan
      maandag 12 april 2010 @ 15:18:09 #292
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80227894
    Gaan jullie dit seizoen ook weer toernooien spelen?
    Staan is leuk
    pi_80227975
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef tennismania het volgende:
    Gaan jullie dit seizoen ook weer toernooien spelen?
    Natuurlijk, inmiddels als voor één toernooi ingeschreven en ga er nog wel minstens 5 spelen.
      maandag 12 april 2010 @ 15:22:35 #294
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80228070
    Oke, ik speel vooral toernooien in het Noorden van het land. Vorig jaar heb ik er 14 gespeeld. Dit jaar ook weer het plan, vooral veel NRT toernooien!
    Staan is leuk
      maandag 12 april 2010 @ 15:24:42 #295
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80228151
    Oke, ik speel vooral toernooien in het Noorden van het land. Vorig jaar heb ik er 14 gespeeld. Dit jaar ook weer het plan, vooral veel NRT toernooien.
    Staan is leuk
      maandag 12 april 2010 @ 15:25:52 #296
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80228195
    Ik nog niets ingeschreven. Ik weet nog niet precies wat ik doe. Nog wel een paar toernooitjes denk ik, meestal kom ik uit op een stuk of 4.
    pi_80228246
    Boah heb je eerst 5 minuten op die knltb site gewacht, staat vervolgens de uitslag niet ingevoerd
      maandag 12 april 2010 @ 15:29:23 #298
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80228334
    KNLTB site is echt sloom inderdaad. Pfieuw.
    Staan is leuk
      maandag 12 april 2010 @ 15:34:27 #299
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_80228551
    Veel mensen die invoeren en ook een hoop die al willen kijken.

Ik had verwacht met onze 5-1 dat we er wel goed voor zouden staan, maar het blijkt dat er 1 team met 6-0 heeft gewonnen en nog 1 met 5-1.
    Dat team wat met 6-0 gewonnen heeft, heeft over de hele dag gezien 7 games tegen gehad. In 6 wedstrijden
      maandag 12 april 2010 @ 15:39:21 #300
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80228724
    Ja, vroeger ook wel eens gehad. In de hele competitie volgens mij 20 games verloren. Is voor niemand leuk..
    Staan is leuk
      maandag 12 april 2010 @ 15:43:35 #301
    298942 tennismania
    Staan is leuk
    pi_80228878
    -edit-
    Staan is leuk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')