Als jezelf hier een update geeft van je speelsterkte lijkt me.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
wanneer komt er eigenlijk iets te staan in de 'nu'-kolom?
Als het seizoen vordert en er duidelijke veranderingen in die ranking optredenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef FedExpress het volgende:
wanneer komt er eigenlijk iets te staan in de 'nu'-kolom?
Dat ben ik. Ik update de OP regelmatig als er bijv. een verandering in de speelsterkte hier is gepost.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als jezelf hier een update geeft van je speelsterkte lijkt me.
Moet eigenlijk alleen even de Wiki van de OP aangepast worden en daarin moet vermeld worden wie de verantwoordelijke voor de OP is
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als het seizoen vordert en er duidelijke veranderingen in die ranking optredenDat kan over 2 weken al het geval zijn, maar voor sommigen ook pas over 2 maanden of helemaal niet.
[..]
Dat ben ik. Ik update de OP regelmatig als er bijv. een verandering in de speelsterkte hier is gepost.
Mix/Heren/Dames?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef luckass het volgende:
Gekkenhuis hier.
Toch voorjaarscompetitie, invaller zaterdag 4e klasse.
mazzelaar. Ik zit maar een beetje op kantoor. Vanavond andere dingen te doen en morgen ook al niet thuis. Ik heb nog 1 dagje om te tennissen. Donderdagavond. Anders kan ik net zo goed niet mee doen...quote:
ik zag hetquote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef luckass het volgende:
Gekkenhuis hier.
Toch voorjaarscompetitie, invaller zaterdag 4e klasse.
Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
mazzelaar. Ik zit maar een beetje op kantoor. Vanavond andere dingen te doen en morgen ook al niet thuis. Ik heb nog 1 dagje om te tennissen. Donderdagavond. Anders kan ik net zo goed niet mee doen...
Gisteren was het niet best nee.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is het zo dramatisch met de vorm gesteld?
Ik heb vanavond weer training. Vrijdagavond spelen met mijn competitieteam en dan ben ik er wel klaar voor. Heb tot nu toe ook al 5x buiten gespeeld, dus dat is al flink meer dan vorig jaar. Ik zal zondag wel tweede single spelen om de kans op een punt te vergroten, omdat ik veel beter sta te spelen dan mijn teamgenootje. Normaal zijn we aardig gelijkwaardig, maar gisteren sloeg ik hem er in een oefenpotje met 6-4, 6-2 af.
Dat doen we ook voor jouquote:Op woensdag 7 april 2010 13:50 schreef Salamando het volgende:
dit topic loopt wel storm sinds ik meedoe
Vertel ons meer!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:04 schreef Salamando het volgende:
gisteren trouwens snaar er door geslagen, verdammt
Het zal elke keer weer wat beter gaan. Het is puur een kwestie van zoveel mogelijk ballen slaan buiten, al klinkt dat wel erg makkelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 13:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gisteren was het niet best nee.
De eerste keer buiten spelen heb ik altijd heel veel problemen met timing en dergelijke. De eerste 15 services gingen gewoon allemaal mis en dan bedoel ik niet mis in de zin van tegen de netband of net uit, maar gewoon 5 totaal missen en de andere 10 allemaal op het frame. Terwijl dat iets is waar ik het van moet hebben. Komt ook omdat het al wat later was en ik met kunstlicht begon. Dat maakt het lastiger. Ik weet niet waarom het zo gaat, maar dat is altijd na een winter indoor spelen. Ballen zijn ook veel zwaarder enzo.
Daarnaast ook nog een 2 weken ziek geweest en 3 weken niet gespeeld. Het helpt allemaal niet mee.
Ik weet wel dat als ik nu weer ga spelen het ongetwijfeld al beter gaat. Het is alleen belangrijk dat mijn service gaat lopen. Als die loopt dan kom ik nog wel een eind. Dan is het gewoon een kwestie van service houden en een beetje klooien op die van hem. Hopen op een paar foutjes en dan kom ik er wel
Ik moet gewoon even 100 keer serveren. Dan komt het wel weer goed. Ik probeerde ondanks dat we een partijtje speelden me in ieder geval een beetje aan een patroon vast te houden door veel op de backhand van de tegenstander te spelen enzo.
Gelijk een partijtje spelen is gewoon slecht voor me. Donderdag gewoon even goed ritme op doen door veel te serveren zonder partijtje te spelen en heel veel backhandjes te slaan. Dan wordt het wel beter..... hoop ik....
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je hebt het bedrag er zo uit
Die van mij was 200 euro plus een rol bespanning. Je haalt uit 1 rol ongeveer 17/18 rackets denk ik. Als je je racket 18x laat bespannen tegen 15 euro ben je ook 270 euro kwijt. Tel uit je winstquote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeLeg uit als je wil. Hoeveel kost zo'n apparaat? en is het te doen met 2 linker handen?
Hoeveel kost een nije rol? Dat bespannen is wel allemaal te doen of zit je echt de eerste 5x enorm te kloten?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Die van mij was 200 euro plus een rol bespanning. Je haalt uit 1 rol ongeveer 17/18 rackets denk ik. Als je je racket 18x laat bespannen tegen 15 euro ben je ook 270 euro kwijt. Tel uit je winst
30 euro voor een keertje bespannenquote:Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoeveel kost een nije rol? Dat bespannen is wel allemaal te doen of zit je echt de eerste 5x enorm te kloten?
Edit: Als ik bespan ben ik al gauw 30 euro kwijt trouwens...
Godver dus al 2x genaaid geweestquote:Op woensdag 7 april 2010 14:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
30 euro voor een keertje bespannenDat is echt bespottelijk.
Ja dat is echt genaaid jaquote:Op woensdag 7 april 2010 14:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godver dus al 2x genaaid geweestDingen gaan wel een maand of 6/7 mee.. en ik tennis behoorlijk wat zoals je gemerkt heb. Maar toch genaaid zeker?
Ik betaal 7,50 euro bij mijn teamgenootje, maar wil het op den duur ook zelf gaan doen. Maar 30 euro slaat inderdaad nergens op. Zoek desnoods iemand op je club op die zelf bespant. Dat soort mensen willen het meestal wel voor een leuk prijsje doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godver dus al 2x genaaid geweestDingen gaan wel een maand of 6/7 mee.. en ik tennis behoorlijk wat zoals je gemerkt heb. Maar toch genaaid zeker?
eerlijk is eerlijk, verschil is wel dat iemand van je vereniging waarschijnlijk alleen een bepaald soort standaardsnaar heeft, bij een winkel heb je meestal meer keus (wat soms wel eens belangrijk kan zijn)quote:Op woensdag 7 april 2010 14:50 schreef Norrage het volgende:
Als je bij een winkel laat bespannen is het sowieso minstens 20 euro, als je een dure snaar neemt 30 euro...pure afzetterij! Regel gewoon wat mensen van je vereniging. Is veel beter. En krijgen zij die rol er tenminste uit
`quote:Op woensdag 7 april 2010 15:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, verschil is wel dat iemand van je vereniging waarschijnlijk alleen een bepaald soort standaardsnaar heeft, bij een winkel heb je meestal meer keus (wat soms wel eens belangrijk kan zijn)
Ik heb gewoon een eigen rol snaren die bij mijn teamgenootje ligt en elke keer als hij een racket moet bespannen doet hij dat gewoon met mijn snaren. Hoef ik ook niets extra's te betalen om snaren van hem te gebruiken en weet ik zeker dat het een snaar is waarvan ik weet dat ie lekker speelt.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, verschil is wel dat iemand van je vereniging waarschijnlijk alleen een bepaald soort standaardsnaar heeft, bij een winkel heb je meestal meer keus (wat soms wel eens belangrijk kan zijn)
Lekker vier á zes uur ballen en de volgende dag letterlijk niet uit je bed kunnen komen van de spierpijnquote:Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou op, hou op. Ik zie er nu al tegen op
Ze zijn niet zo goedquote:
Ach, als ik maar in de enkel een beetje kan ballen is het al goed.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goeden jij volgens mij wel een beetje
desnoods een setje in de winkel kopen ?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Als er morgen of overmorgen geen pakketje van TennisDirect komt ben ik fucked qua snaren.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:28 schreef dekouwe het volgende:
Je moet ze ook nooit met 6-0 der afvegen je moet ze toch nog een beetje gevoel geven dat ze kunnen tennissen anders kan je het zeker bij der vergeten ;-)
Hoeft niet. Ligt een beetje aan de opbouw van de snaar. Ik heb een snaar met een kevlar coating, maar daar omheen wat soepeler gebeuren waardoor hij vrij gevoelig is en toch ook sterk. 1.25 dik.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:19 schreef Outlined het volgende:
Als je veel snaren er doorheen slaat kan je een iets dikkere snaar nemen. Zeg 1.35 mm. Speelt alleen wel iets minder fijn dan snaren van 1.30 mm of 1.25 mm.
Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spinquote:Op woensdag 7 april 2010 21:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Krischbaum heb ik ook wel eens gehad, maar dat is me iets te gevoelloos. Grappig ook om dat spul te bespannen. Je kunt het gewoon in een vorm buigen. Zo stug is het
Bij ons zijn de banen echt top.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef erkel het volgende:
Damn wat gaat het snel al dit nieuwe topic.
Tot nu toe nog maar één keer buiten gespeeld op gravel en ook gelijk de hele baan omgeploegd. Die baan zit nu vol met kuilen en hobbels, maar was gelukkig bij een andere club. Hopelijk vrijdag bij mijn eigen club buiten trainen, maar is nog twijfelachtig. Zelfs competitie is dat ook op onze banen.
De groundsman is altijd heel traag, maar ze zijn dan wel gelijk een seizoen goed.
Ik speel met deze:quote:Op donderdag 8 april 2010 02:26 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spin(als dat werkt
) Zat ook nog naar de big banger alu power rough te kijken, maar dies een heel stuk duurder :/ maar schijn je meer gevoel in te hebben.
Ik ga vanavond ook weer knallen. Moet toch een keer een bal goed gaan slaanquote:Op donderdag 8 april 2010 10:44 schreef Norrage het volgende:
Vanmiddag weer tennissen, en morgen weer! Ja! Dan ben ik lekker in vorm
Gister van mijn teamgenootje gewonnen, die moet nog even in vorm komen. Ikzelf zit wel goed denk ik, alleen die service loopt nog niet...maar ik ben nu ook nog een beetje aan het experimenteren....
Jup, het probleem is echter dat ze in winkels alleen van die gare snaartjes hebben...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef dekouwe het volgende:
[..]
des noods een setje in de winkel kopen ?
Nou ja, als je niets beters kunt krijgen moet je maar ff wat consessies doen toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jup, het probleem is echter dat ze in winkels alleen van die gare snaartjes hebben...
Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of watquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
Misschien is die tenniswinkel op het park van heerhugowaard wat ?
is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee? just out of curiosity
Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
Misschien is die tenniswinkel op het park van heerhugowaard wat ?
is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee? just out of curiosity
Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct isquote:Op donderdag 8 april 2010 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of wat
Ongelofelijk druk daar of niet? Voor mij toch liever die boerendorpjes waar je iedereen een beetje kentquote:Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct is
Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef dekouwe het volgende:
aahh oke geinig , apart want ik had het net over die snaar 2 pagina's terug. Vind hem zelf alleen aan de prijzige kant. zeker in vergelijking met een kirschbaum snaren kan je der misschien iets meer over vertellen ?
Je moet dan ook geen snaren uit gaan testen als je totaal uit vorm bentquote:Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijn.
Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Salamando het volgende:
echte bikkels bespannen het racket met schoenveters![]()
Gewoon Plexiglas, dat gaat jaren mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.
Volgens mij verkoopt die tenniswinkel in Heerhugowaard het ook.
Pruik van Agassiquote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik gebruik het schaamhaar van Martin Verkerk.
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.
Ik speel met Big Banger Alu Power.
Optimaal elastisch, duurzaam en gevoel. Beter dan met welke snaar dan ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, ach, ik doe twee jaar over zo'n rol, dus in dat opzicht valt het wel mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik raakte vorige week inderdaad meer met m'n hout dan de snarenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef FedExpress het volgende:
hoezo hebben jullie snaren nodig? frame alleen is toch meer dan genoeg voor supertennissers zoals wij
Jammer genoeg is het verplicht om een bespanning in je racket te hebben als je hem gebruiktquote:Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef FedExpress het volgende:
hoezo hebben jullie snaren nodig? frame alleen is toch meer dan genoeg voor supertennissers zoals wij
Ik was me net aan het bedenken he:quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het verplicht om een bespanning in je racket te hebben als je hem gebruikt
Gewoon doen, ik zou die gezichten van je tegenstanders (en alle andere mensen op het park) wel eens willen zienquote:Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was me net aan het bedenken he:
Wat nou als je met een schepnet (iets strakker dan een visnet) gaat tennissen. Dan kunnen je de ballen opvangen en in 1 soepele beweging over het net leggen met vele effecten.
Mag dat?
Er zijn geen voorschriften voor een minimaal aantal kilo's waarmee je je racket bespant volgens mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was me net aan het bedenken he:
Wat nou als je met een schepnet (iets strakker dan een visnet) gaat tennissen. Dan kunnen je de ballen opvangen en in 1 soepele beweging over het net leggen met vele effecten.
Mag dat?
Is lekker voor de handelingen aan het netquote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja:
En hoe groot mag je "racket" zijn? Zijn daar eisen aan?
Want anders ga ik mijn racket een halve meter langer maken.
hehe aankomen met zo'n Lacrosse netje.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik zou die gezichten van je tegenstanders (en alle andere mensen op het park) wel eens willen zien
Het heeft ook geen zin (in dit geval) om verschillende regels te hebben omdat de merken zich toch aan de regels van de ATP zullen houden.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:13 schreef dekouwe het volgende:
De totale lengte van het racket – inclusief de handgreep - mag niet groter zijn dan 73,7 cm (29,0 inches). De breedte van het frame mag nergens groter zijn dan 31,75 cm (12,5 inches). Het slagoppervlak mag nergens langer zijn dan 39,4 cm (15.5 inches) en niet breder dan 29,2 cm (11,5 inches).
KNLTB regels, vaak zitten er kleine verschillen tussen KNLTB regels en ITF / ATP regels
Zeg je er ook nog even bij welkequote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Bak_Beest het volgende:
nieuwe tennisschoentjes gehaald net
Welke?quote:
Die zwarte zijn veel mooier joh (die heb ik namelijk gekochtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb nog even gebruik gemaakt van de actie op Tennisdirect. Witte Adidas Barricades
En een heel soepel snaartje geloof ik, weinig spin mee te genereren. Ik heb 'm dacht ik een aantal jaar geleden eens getest op aanraden van mijn trainer toen destijds. Kon er niks meequote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...
Ik heb sterk getwijfeld, maar heb veelal lichte kleding. Ach, die witte vond ik net wat mooier.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zwarte zijn veel mooier joh (die heb ik namelijk gekocht).
Ik wilde graag omnicourt schoenen, dus die tennisdirect-deal met barricades ging voor mij niet op. Heb de Tirand III OC gehaald, kan ik weer een jaartje vooruit, hiermee ga ik 5 worden, ik voel hetquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg je er ook nog even bij welke
Die heb ik ook net gekocht! Misschien worden we er samen 5 meequote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik wilde graag omnicourt schoenen, dus die tennisdirect-deal met barricades ging voor mij niet op. Heb de Tirand III OC gehaald, kan ik weer een jaartje vooruit, hiermee ga ik 5 worden, ik voel het.
[ afbeelding ]
Als dat gebeurt moet het wel aan de schoen liggenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die heb ik ook net gekocht! Misschien worden we er samen 5 mee
Nice!quote:Op donderdag 8 april 2010 18:04 schreef Chriz2k het volgende:
Het pakketje is aangekomen, inclusief een Tennisjournaal met servicetips van Martin!
Hier in Brabant was het anders een partij ermoei. Regen tot een uur of 1 en nu begint de zon pas door te komen....quote:Op donderdag 8 april 2010 18:27 schreef Bak_Beest het volgende:
als het zondag zulk weer is als vandaag, dan![]()
![]()
weet jij tot wanneer die actie door loopt?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb nog even gebruik gemaakt van de actie op Tennisdirect. Witte Adidas Barricades
Nee, staat er niet bij geloof ik of iig ik kan het niet vinden. Je zou ook nog kunnen kiezen voor de Federer Nike schoen. Zelfde aanbieding.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:46 schreef truedestiny het volgende:
[..]
weet jij tot wanneer die actie door loopt?
ik zag het al ja, maar een maat van mij heeft die schoen al besteld en dan kan ik hem natuurlijk niet ook nog is aan gaan kopen hequote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, staat er niet bij geloof ik of iig ik kan het niet vinden. Je zou ook nog kunnen kiezen voor de Federer Nike schoen. Zelfde aanbieding.
kan dat überhaupt welquote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik lees in het Tennisjournaal dat Volandri zijn rackets op 10 kg laat bespannen? What the hell?
Huh.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:40 schreef Chriz2k het volgende:
Ik lees in het Tennisjournaal dat Volandri zijn rackets op 10 kg laat bespannen? What the hell?
Ik hou juist van heel veel geld uitgeven, en nu?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:42 schreef tennismania het volgende:
Heb me ook maar eens aangemeld op FOK!, waar ik al tijden deze topics volg.
Ik speel zelf met een Tecnifibre vo2 315 racket, speelt heerlijk.
Verder speel ik met DeLuxe snaren of met Tecnifibre snaren. Verreweg het goedkoopste op aasports.nl.
Vooral DeLuxe snaren, zeer goedkoop en echt super goede snaren. Eveneens trouwens als de Tenron overgrips die ze daar verkopen. Die dingen zijn niet kapot te krijgen, heerlijk. Ben zelf een 3tje en ga ruim een jaar met zo'n box door. Heb ook wel eens andere merken geprobeerd , maar niks kan daar echt aan tippen.
Wellicht hebben jullie er iets aan, zodat jullie niet onnodig veel geld uit gaan geven!
en nu PM ik je mijn rekeningnummerquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik hou juist van heel veel geld uitgeven, en nu?
Join the club, ik laat ze altijd bespannen voor 30 euroquote:Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Dan koop je lekker snaren voor 200 euro... .quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:13 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Er is geen tussenwegquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef tennismania het volgende:
[..]
Dan koop je lekker snaren voor 200 euro... .
Ik heb deze:quote:Op donderdag 8 april 2010 17:05 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ik wilde graag omnicourt schoenen, dus die tennisdirect-deal met barricades ging voor mij niet op. Heb de Tirand III OC gehaald, kan ik weer een jaartje vooruit, hiermee ga ik 5 worden, ik voel het.
[ afbeelding ]
enkelhandige backhand ja, helaas een van de weinige op de clubquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Drassss het volgende:
Wat voor spelers zijn we zoal hier. De Sluiters met alles dubbelhandig? De Fedjes met een geile enkelhandige backhand? De Safins met een ijzer sterke dubbelhandige backhand. Laat het ons weten op de vrijdagochtend
Backhand: Dubbelhandigquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Drassss het volgende:
Wat voor spelers zijn we zoal hier. De Sluiters met alles dubbelhandig? De Fedjes met een geile enkelhandige backhand? De Safins met een ijzer sterke dubbelhandige backhand. Laat het ons weten op de vrijdagochtend
Ik merk het verschil wel tussen verschillende snaren, maar het wil niet zeggen dat ik ze dan lekkerder vind spelen als ze duurder zijn. Ik heb bijna altijd Tyger snaren gehad (en een tijdje Kirschbaum) dus ik kende op een gegeven moment echt elke snaar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Er is geen tussenweg.
Nee maar even serieus, ik vraag me af hoe het groot het verschil is in een snaar die 200 euro kost en eentje die 40 euro kost. Hoe merk je dat 160 euro verschil. Ik heb zelf nooit zo'n dure snaar geprobeerd, dus daar weet ik weinig van maar tussen goedkope varianten (zeg 60-100 euro) voel ik een licht verschil, dus ik kan me niet voorstellen dat een snaar van 200 euro zoveel meer toevoegt? Aan de andere kant, hoe kan eenzelfde type snaar (bijvoorbeeld een synthetic gut) nou zo goedkoop zijn bij het ene merk en duurder zijn bij het andere merk. Ik ben dan zo bang dat een snaar van 35 euro per rol echt direct geen rek meer heeft en na 5x een uurtje spelen al weer knapt. (Mmm, zal dat dan de reden zijn voor het prijsverschil?)
`quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef Drassss het volgende:
Edit: Ik trap af. Enkelhandige backhand die na 3 jaar oefenen nu begint te lopen. Vol op techniek dus bij snel spel kom ik nog iets te kort...
Hmm een van de weinigen die een betere backhand heeft dan forehand zo te horen. Enig idee hoe dat komt? Zeker aangezien hij enkelhandig is opvallend.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Backhand: In principe enkelhandig topspin, maar in panieksituaties waar ik te laat ben oid (en dat zijn er nog al veel) val ik terug op mn vertrouwde slicebackhand. Die gebruik ik trouwens ook vaak om aan te sluiten aan het net, een diepe slicebackhand.
Forehand: Niks bijzonders, al kan ik af en toe wel lekker inside-out waaieren alla mijn ouwe held Carlos Moya.
Volleys: Backhandvolley is stukken beter dan mijn forehandvolley. Mijn volleys over het algemeen zijn het beste deel van mijn spel denk ik.
Service: Als ik mn dag heb voelt het goed, maar de andere helft van de tijd sta ik als een Sjeng Schalken die bal een beetje in de rally te pielen.
De kans is zelfs heel goed aanwezig dat ze in dezelfde fabriek worden gemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef tennismania het volgende:
Ik heb met bijna alle Synthetic Gut snaren wel eens gespeeld. Tecnifibre, Babolat, Wilson etc. Zijn allemaal zo rond de 50 euro. Terwijl DeLuxe Synthetic Gut ¤34 euro is op www.aasports.nl.
Uiteindelijk zijn al die snaren ongeveer gelijk, maar de één heeft een naam en dat willen mensen graag. Er is echt geen verschil tussen een Wilson Synthetic Gut en een DeLuxe Synthetic Gut naar mijn inziens.
klinkt als een nieuwe snackquote:Santoroesque dubbelhandige chip
misschien opgeven bij die smaakwedstrijd van Laysquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
klinkt als een nieuwe snack![]()
en mijn backhand is ook beter dan mijn forehand (constanter)
Alles relatief hequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:45 schreef Salamando het volgende:
als je dit leest zou iedereen een 3 ofzo moeten zijn. Maar doe mijn eigen spel ook wel dan:
Forehand
Te onrustig om een wapen te kunnen zijn, enige wat constant is aan mijn forehand is mijn running forehand, die ik bijna altijd goed rechtdoor krijg. Snap geen donder ervan waarom soms mensen in de 7-8 (no offense) een nog stabielere forehand hebben dan ik
Backhand:
Meestal wel lekker, heb alleen moeite met een diepe spinbal op mijn backhand, maar zulke ballen probeer ik tegenwoordig gewoon te slicen.
Volleys: Sterk punt van mijn spel, gaan meestal wel goed
Service: Gevarieerde eerste, kan hem in principe wegleggen waar ik wil. Tweede is stabiel, topspin diep. Meestal kunnen ze de return niet meteen wegleggen
Verder ben ik erg snel, dropshots heb ik in bijna alle gevallen. Mentaal een wrak
Ah, dat valt me altijd op. Bijna iedereen stapt soms gewoon een hele pas over de lijn. Doen dit soort mensen het nu gewoon expres of heb je dat echt niet door? :Squote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O ja, hoe kijken we aan tegen voetfouten?
Ik schijn de ergste voetfout te maken van iedereen binnen onze vereniging (ca 350 leden)
Ik wil jou echt een keer zien spelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:17 schreef Chriz2k het volgende:
Service: als hij maar in is, enige wapens zijn mijn service naar buiten vanaf rechts en naar binnen vanaf links, waar ik ranzig veel effect aan kan geven.
Forehand: vooral veel spin, slice en dropshots, zo nu en dan eens een verdwaalde winner. Tevens wat Santoroesque dubbelhandige chip and charge slicejes en dropshots om het leuk te maken.
Backhand: dubbelhandig, winners langs de lijn, topspin cross zit ook goed en slicejes zijn redelijk. De Safinesque springende backhand zit ook goed.
Volleys: Matig. Al heb ik wel een goede dropvolley.
Mentaal: Veel choken als ik voor sta tegen een 'betere' speler.
Vooral veel op talent en techniek dus, het ontbeert me aan kracht.
Ik doe het echt niet expres, maar omdat ik het van mezelf inmiddels wel weet zou ik misschien wat verder naar achter moeten gaan staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah, dat valt me altijd op. Bijna iedereen stapt soms gewoon een hele pas over de lijn. Doen dit soort mensen het nu gewoon expres of heb je dat echt niet door? :S
Ik blijf netjes achter de lijn iig. Enja er iets van zeggen is meteen vragen om rellen.
Klopt, dat hebben veel mensen hoor!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
De kans is zelfs heel goed aanwezig dat ze in dezelfde fabriek worden gemaakt.
ALs ik iets om merken gaf zou ik niet met Tyger spelen.
ALleen met kleding kijk ik er wel naar. Ik vind bijvoorbeeld de korte broeken van nike erg fijn, maar de shirts van adidas.
Nee ik wil je ook niet meteen de grond instampen hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik doe het echt niet expres, maar omdat ik het van mezelf inmiddels wel weet zou ik misschien wat verder naar achter moeten gaan staan
Ik ga als er wat van gezegd wordt wel heel overdreven een halve meter achter de baseline serveren, zo kinderachtig ben ik ook wel weer
Ik sta niet met mijn voorste voet tegen de baseline aan, maar net een paar centimeter (5 ofzo) erachter zodat ik nooit een voetfout maak. Ik stap wel bij het neerkomen een halve meter soms het veld in. Vooral in de dubbel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ah, dat valt me altijd op. Bijna iedereen stapt soms gewoon een hele pas over de lijn. Doen dit soort mensen het nu gewoon expres of heb je dat echt niet door? :S
Ik blijf netjes achter de lijn iig. Enja er iets van zeggen is meteen vragen om rellen.
Ben ik vooraf altijd heel duidelijk in. Ik zeg dan dat ik geen zin heb in gezeik en bij een dubieuze call of zo dat we gewoon een let spelen. Werkt meestal prima.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef Drassss het volgende:
Wat me ook erg opvalt is dat sommige mensen afschuwelijk dubieus aan het callen zijn met ballen die " uit " zijn. Weten veel mensen niet dat als een bal, al is het maar 1cm, de lijn raakt hij gewoon in is? Vervelend altijd zucht.. en ik haat rellen om dat soort punten( behalve als er een afdruk is natuurlijk! ).
Weet je dat dat voornamelijk veel voor komt bij lage speelsterktes. Tenminste, vroeger had ik dat veel meer dan tegenwoordig. Nu heb ik er bijna nooit meer wat over. Tenzij ik tegen iemand speel die lager is, dan gebeurd het nog wel eens. heel apart...quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef Drassss het volgende:
Wat me ook erg opvalt is dat sommige mensen afschuwelijk dubieus aan het callen zijn met ballen die " uit " zijn. Weten veel mensen niet dat als een bal, al is het maar 1cm, de lijn raakt hij gewoon in is? Vervelend altijd zucht.. en ik haat rellen om dat soort punten( behalve als er een afdruk is natuurlijk! ).
Hem voor zijn flikker slaan is toch niet onsportiefquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben ik vooraf altijd heel duidelijk in. Ik zeg dan dat ik geen zin heb in gezeik en bij een dubieuze call of zo dat we gewoon een let spelen. Werkt meestal prima.
Als er dan nog wedstrijden bij zitten waar de tegenstander elke bal in de buurt van de lijn in zijn voordeel ziet dan kan ik alsnog flink pissig worden, en dan gaat elke smash richting voeten/lichaam e.dAls ze het dan onsportief willen kunnen ze het krijgen ook. Dan ga ik ook flink lopen zuigen en etterbuilen
Eens, je callt als je het zeker weet. Weet je het niet zeker bal je door het is immers jou probleem dat jij het niet goed gezien hebt. Ik zal ook vaak ballen goed callen die misschien wel dik uit zijn. Ach ik bal voor men plezier, wil wel winnen, maar niet op de manier die sommige mensen waar ik tegen gebald heb spelen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ben ik vooraf altijd heel duidelijk in. Ik zeg dan dat ik geen zin heb in gezeik en bij een dubieuze call of zo dat we gewoon een let spelen. Werkt meestal prima.
Als er dan nog wedstrijden bij zitten waar de tegenstander elke bal in de buurt van de lijn in zijn voordeel ziet dan kan ik alsnog flink pissig worden, en dan gaat elke smash richting voeten/lichaam e.dAls ze het dan onsportief willen kunnen ze het krijgen ook. Dan ga ik ook flink lopen zuigen en etterbuilen
Ja en daar zit dus het knelpunt waar ik me in begeef. Ik bal in de 7quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Weet je dat dat voornamelijk veel voor komt bij lage speelsterktes. Tenminste, vroeger had ik dat veel meer dan tegenwoordig. Nu heb ik er bijna nooit meer wat over. Tenzij ik tegen iemand speel die lager is, dan gebeurd het nog wel eens. heel apart...
ik speelde paar weken geleden clubkampioenschappen mix in de 5 op kunstgrabanen. Mijn partner en de mannelijke tegenstander beide 15 jaar (dit jaar 16) en hij speelde met zijn moeder die niet zo heel goed is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:42 schreef Drassss het volgende:
Heel soms zie je de afdruk nog, maar dat komt meer omdat je half op een strand baan aan het spelen bentquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik speelde paar weken geleden clubkampioenschappen mix in de 5 op kunstgrabanen. Mijn partner en de mannelijke tegenstander beide 15 jaar (dit jaar 16) en hij speelde met zijn moeder die niet zo heel goed is.
Op breakpoint tegen sla ik mijn tweede service naar buiten. Hun geven hem uit, wij zag hem in (was niet de eerste keer, maar tot nu toe nog niks van gezegd). Zegt die vrouw (volwassen als ze is): ja kijk, DE AFDRUK STAAT ER NOG. Op kunstgras
die afdruk is alleen totaal niet betrouwbaar aangezien die veel breder is dan bij gravel. Gewoon omdat je het zand er omheen "weg blaast" zeg maar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heel soms zie je de afdruk nog, maar dat komt meer omdat je half op een strand baan aan het spelen bent
Ik speel dan meestal ook let, maar ik vind het altijd zo zonde als je een heel mooi punt hebt gemaakt en de tegenstander zegt vervolgens dat hij uit is. En dan al helemaal als je de lijn hebt gehoord. Dan heb ik soms echt zo iets van waarom hebben we geen hawk-eyequote:Op vrijdag 9 april 2010 14:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hawk-eye op gravel?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik speel dan meestal ook let, maar ik vind het altijd zo zonde als je een heel mooi punt hebt gemaakt en de tegenstander zegt vervolgens dat hij uit is. En dan al helemaal als je de lijn hebt gehoord. Dan heb ik soms echt zo iets van waarom hebben we geen hawk-eye
Als hij de bal echt niet meer terug krijgt is hij eigenlijk verplicht om jou het punt te geven. Hij had immers de bal moeten terug slaan. Dat hij het dan verkeerd ziet is zijn probleem.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef senswal het volgende:
[..]
Ik speel dan meestal ook let, maar ik vind het altijd zo zonde als je een heel mooi punt hebt gemaakt en de tegenstander zegt vervolgens dat hij uit is. En dan al helemaal als je de lijn hebt gehoord. Dan heb ik soms echt zo iets van waarom hebben we geen hawk-eye
Het verste oord waarnaar ik moet afzakken is Roomburg in Leiden, op de 3e speeldag.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wil jou echt een keer zien spelen
Welke vereniging speel je? Ooit in de buurt van Den Haag met competitie?
Lul nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het verste oord waarnaar ik moet afzakken is Roomburg in Leiden, op de 3e speeldag.
Minimeetquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Lul niet
Daar speel ik ook op 25/04
En je bezigt continue de zin:quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, ik ben te herkennen aan een anjer in m'n knoopsgat
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En je bezigt continue de zin:
"De bal is geslagen, ik herhaal, de bal is geslagen!"
Godsklerequote:Op vrijdag 9 april 2010 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Sta jij al in de OP?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:35 schreef tennismania het volgende:
Net lekker tegen een 2tje getennist. Helaas 7-5 6-2 verloren, maar ging echt super lekker! Denk stuk of 15 aces geslagen in de eerste set. Tweede set kon ik het conditioneel niet meer aan...
quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Rating enkel 2,3132quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Sta jij al in de OP?Wat voor rating heb je?
Ik zit nu aan van die vragen te denken, maar op de scheidsrechters en lerarenopleiding krijg je een stuk spelregels maar echt van die onmogelijke situaties. Zoals aan de verkeerde kant beginnen met serveren, wat je dan moet doen en wanneer je dat moet doen etc. Zitten echt vage dingen tussenquote:Op zaterdag 10 april 2010 00:15 schreef Norrage het volgende:
Cool, hebben we hier een echte goede tennissers lopen! Die kan ons goed tips geven!
Vraagje: "moet je wisselen van kant als je net een set met 6-4 gewonnen hebt??"
Nee ff serieus, leukWaar speel je?
Huh?quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zit nu aan van die vragen te denken, maar op de scheidsrechters en lerarenopleiding krijg je een stuk spelregels maar echt van die onmogelijke situaties. Zoals aan de verkeerde kant beginnen met serveren, wat je dan moet doen en wanneer je dat moet doen etc. Zitten echt vage dingen tussen
Heb je in je bed geplast?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Edit; Verkeerd gelezen
Nou morgen is het zo verBeetje zenuwachtig nu
Ik kan dat beamen lijkt me best irritant als je op die stoel zit en zoiets gebeurd moet je toch een partijtje gaan graven in je geheugen maar dan zal het nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zit nu aan van die vragen te denken, maar op de scheidsrechters en lerarenopleiding krijg je een stuk spelregels maar echt van die onmogelijke situaties. Zoals aan de verkeerde kant beginnen met serveren, wat je dan moet doen en wanneer je dat moet doen etc. Zitten echt vage dingen tussen
Teammaatje van mij heeft er donderdag 4 door geslagen in 1 avondquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:00 schreef tennismania het volgende:
Net ff getraind. Gvd 2 mishits en 2 snaren eruit geklapt... Ging kut
Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:13 schreef Bak_Beest het volgende:
Succes vandaag voor degene die moeten spelen
Of gewoon tijdens de games tussen de punten door.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:50 schreef Bak_Beest het volgende:
Bij elke kantwissel nieuwe updates
Tegenstander: 'Huh, waarom dan?'quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Of gewoon tijdens de games tussen de punten door.
Even tegen je tegenstander "wacht even, ik moet even posten dat ik net een ace heb geslagen"
Succes! En dan maar hopen dat hij voor het eerst speelt en nog niet zo goed in zn spel zitquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik mag morgen tegen een 2,2 aantreden in de enkel!
Ik oefende net nog even met mijn broertje, hij speelt zaterdag competitie maar zit in een poule van 7 ipv 8 teams dus hij hoefde vandaag niet. Er stonden in ieder geval alleen maar zuigende vrouwenteams op de baan, en dan allemaal leuk dezelfde roze shirtjes aan, hip hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zonde dat ik volgende week 3 tentamens heb, anders was ik vandaag wel even bij de zaterdagcompetitie wezen kijken bij ons op het park.
Petje af hoor, hahahahahaquote:Zo nog ff een petje kopen voor morgen, dan ben ik er ook klaar voor
Nice, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
4-1 gewonnen
Single 7-5 6-3
HD 6-3 6-0
Lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
4-1 gewonnen
Single 7-5 6-3
HD 6-3 6-0
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef Bak_Beest het volgende:
Lekker, en dat voor iemand die zijn spel typeert als K.U.T.
.
Ik heb echt zin in morgen! Alleen m'n vriendin komt kijken, en dat is niet altijd relaxed. Ze is echt te fanatiek, als ik een foute bal sla hoor ik alweer zachtjes 'jezus' vanaf de kant komen
, dat motiveert niet echt
.
Het is zo zonde van die laagste klasses....hogere klasses zijn meestal wel prima, maar die lage klasses zit echt alles door elkaar :/quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:58 schreef luckass het volgende:
0-6 verloren.
Tegen 6jes in 4e klasse, erg fijn.
Singel nog wel lekker mee kunnen ballen op eigen service, dat was het positieve van de dag.
Het is niet anders.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is zo zonde van die laagste klasses....hogere klasses zijn meestal wel prima, maar die lage klasses zit echt alles door elkaar :/
Haha, mooi danquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Maar er komen nog wel tegenstanders die we wel kunnen hebben.
En mijn team viel trouwens best mee, ik had me op het ergste ingesteld.
Hmm waar speel je? Want ik moet morgen om 8:30 in IJsselstein zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef TheArt het volgende:
Morgen dus om fucking 8 uur op mijn eigen club aanwezig zijn om om half 9 bij de tegenstanders te zijn
In Vinkeveen. Stelletje mafkezen ook daarquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm waar speel je? Want ik moet morgen om 8:30 in IJsselstein zijn
Stelletje mafkezen
quote:
Aan jou heeft dat niet gelegen in elk gevalquote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef Chriz2k het volgende:
Uiteindelijk is de schade wel tot 2-6 beperkt gebleven, dus dat is positief!
Dat was puur omdat de mix niet doorgingquote:Op zondag 11 april 2010 18:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Aan jou heeft dat niet gelegen in elk geval
Zijn jullie op 3-7 gestopt in de supertiebreak??????quote:Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef truedestiny het volgende:
3-5 verloren
enkel: 3-6 3-6(tegen een 3,8)
dubbel: 0-6 7-6 2-6
mix: 5-7 7-5 3-7(klote tiebreak:P)
ik zet gewoon even mijn traditie voort om op de 1ste speeldag niks te winnen.
Dat dusquote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zijn jullie op 3-7 gestopt in de supertiebreak??????![]()
jammer jammer...en ik wilde het net zeggen, wel heel veel fokkers hebben verloren zegquote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Holyjoe het volgende:
Ik zal me ook eens melden in dit topic, sta tenslotte ook minimaal 2x per week op de baan![]()
Na onze voorgaande voorjaarscompetitieronden vaak kansloos met 0-6 te verliezen hebben we vandaag met 4-2 gewonnen![]()
![]()
![]()
Voor mijzelf niet zo'n hele goede dag want ik mocht alleen singelen en was 1 van de 2 verliespuntenIk sprak later met één van zijn teamgenoten en die zei dat hij zijn 2e service net zo hard slaat als zijn eerste en daardoor veel dubbele fouten maakt ... nou niet in de partij tegen mij
Hij stond dus erg goed te serveren en ik kon alleen maar blokken en geen druk erop zetten, vervolgens staat hij ook de ballen nog eens "onwaarschijnlijk" lekker te raken en is er voor mij weinig eer te halen ... toch nog 6-7 2-6
![]()
Als ik het zo lees hebben we het allemaal niet zo best gedaan vandaag
Nee.quote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
BoWa wil zijn progressie zien na de winstpartijen van gisteren!
Heerlijk toch in de 4e klasse heren op zaterdagquote:Op zondag 11 april 2010 23:27 schreef luckass het volgende:
Ik zie nu trouwens de rating van m'n tegenstander pas.
Hij was 5,6618. Was die 3-6 1-6 zo slecht nog niet
.
Aah, gelukkig zijn 2 van die 6 teams toch uit een andere poule...wordt het misschien toch nog lekker tennissen!!quote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef Norrage het volgende:
we hebben 3-5 verloren, uiteraard een supertiebreak mix die ertussen zat..en verder, tsja, ze waren beter en zoals verwacht zijn onze dames nog niet echt in vorm.
De gewonnen wedstrijden waren dan ook de wedstrijden met mannen erin, mijn HE, de HD (waar ik in speelde, dus ik heb alles gewonnen) en de mix tegen de invaller die 5 jaar niet getennist had
Maar de wind was enorm kut vandaag, maar ik heb wel echt geheerst in mijn single. ging echt geweldig. 6-1 6-2 tegen een 5je, die, okee, niet zijn dag had. Fantastisch begin voor mijDe HD ging ook goed, maar ja, dat was tegen een 5je en de 'slechte" invaller die 5 jaar niet getennist had, dus dat was een rare combi als tegenstander.
Het grappige is dat vandaag 6 van de 8 teams uit onze poule op de baan stonden (we spelen met 3 clubs van 1 park in dezelfde poule die toevallig allemaal thuis moesten..Daarvoor konden we goed kijken wat de poule nog meer voor in petto heeft. En behalve onze medestudenten is dat niet veel soeps.....zelfs een beginnerteam, in de 6e klasse!! :/ dus tsja, hopelijk dat de andere 2 teams wel goed zijn. Anders was de eerste comp-dag wat dat betreft meteen het hoogtepunt.
P.S. Waar was godverdomme het mooie weer? We hebben de hele dag lopen koukleumen in de ijskoude wind, zonder zon en er 90% zon voorspeld!![]()
![]()
Zaterdag is wel lekker ja. En m'n team is wel ok voor gasten die voor het eerst competitie spelenquote:Op zondag 11 april 2010 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heerlijk toch in de 4e klasse heren op zaterdagAah en je speelde met die Just, die kan inderdaad nog wel redelijk tennissen toch?
Misschien elke maand een update van iedereen ( als er echt wijzigingen zijn ). De meeste competitiespelers zullen wel een potje of 6 spelen per maand dus dat moet wel lukken denk ik.quote:Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Norrage het volgende:
Moeten we onze geupdate ratings posten, of edit de TP dat zelf? (lijkt me knap, maar wellicht heeft ie een plan)
Denk niet dat we elke week een update moeten gaan gevenquote:Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Norrage het volgende:
Moeten we onze geupdate ratings posten, of edit de TP dat zelf? (lijkt me knap, maar wellicht heeft ie een plan)
ik ben voor het eerst ooit actueel 5 geworden, dus ik wil nu een updatequote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk niet dat we elke week een update moeten gaan geven![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 09:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik ben voor het eerst ooit actueel 5 geworden, dus ik wil nu een update
kramp in je teen? van alle plekken waar je kramp kan krijgenquote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Zal ik ook maar eens posten. Enkel vrij makkelijk gewonnen, 6-2 6-4. De rest van m'n team verloor helaas hun enkels. Dubbel ging erg gelijk op stonden constant een break voor tot 4-3, toen ineens geen game meer gehaald die set en dus 6-4 weggeven. Tweede set kwamen we knap terug en wonnen 6-4. Laatste set kreeg ik kramp in mijn onderarm en mijn teen, en verloren we 6-0
. Uiteindelijk 5-1 verloren, waarvan ik het enige punt heb binnengesleept
.
Wat was die wind trouwens fucking lastig, het was koud, het was kutweer om te tennissen.
Snap jij hetquote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
kramp in je teen? van alle plekken waar je kramp kan krijgen
Das knap. Laatste plek waar ik kramp zou kunnen krijgen denk ik. Wat ik wel altijd doe is tussen de potten door ff men schoenen uitgooien. Nije sokken en weer gaan. Weet niet of dat standaard voor iedereen is, maar ik vond het een briljante zet van mequote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Snap jij het.
Ik heb hard getraind deze winter, veel gedronken tijdens de wedstrijden, en dan nog kramp krijgen, en dan in m'n fucking teen!
Interessant staat het zekerquote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Das knap. Laatste plek waar ik kramp zou kunnen krijgen denk ik. Wat ik wel altijd doe is tussen de potten door ff men schoenen uitgooien. Nije sokken en weer gaan. Weet niet of dat standaard voor iedereen is, maar ik vond het een briljante zet van me![]()
Ja zaterdag liep ik smiddags ook al met men slippers rond. Kwam mede omdat ik klaar was daar nie vanquote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Interessant staat het zeker, intimideren en je staat al 1 set voor
Dat dus.quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
kramp in je teen? van alle plekken waar je kramp kan krijgen
ja, maar dat komt omdat jij vervolgens kan gaan douchen met de tegenstandstersquote:Op maandag 12 april 2010 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik krijg denk ik nog eerder kramp in mijn leuter tijdens het tennissen dan in mijn teen
Ja kutweerquote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Zal ik ook maar eens posten. Enkel vrij makkelijk gewonnen, 6-2 6-4. De rest van m'n team verloor helaas hun enkels. Dubbel ging erg gelijk op stonden constant een break voor tot 4-3, toen ineens geen game meer gehaald die set en dus 6-4 weggeven. Tweede set kwamen we knap terug en wonnen 6-4. Laatste set kreeg ik kramp in mijn onderarm en mijn teen, en verloren we 6-0
. Uiteindelijk 5-1 verloren, waarvan ik het enige punt heb binnengesleept
.
Wat was die wind trouwens fucking lastig, het was koud, het was kutweer om te tennissen.
Ik had gisteren kramp door m'n hele benen heen, waaronder m'n teen, maar ook even in de onderkant van m'n voetquote:Op maandag 12 april 2010 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik krijg denk ik nog eerder kramp in mijn leuter tijdens het tennissen dan in mijn teen
Same, maar zou ook schandalig zijn na al die wedstrijden ervoorquote:Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef Komakie het volgende:
Kramp.... jongens jullie moeten toch een beetje beter trainen hoor
Ik heb wel wat pijn in mijn hamstrings. Verder eigenlijk nergens last van
Me lichaam is trouwens wel eens wat moe.quote:Op maandag 12 april 2010 13:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Same, maar zou ook schandalig zijn na al die wedstrijden ervoor
Ik had eerder last van een kater de volgende dag.... dat nog maar eens gaan trainen denk.
Gelukkig heb je niks gescheurd!quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef TheArt het volgende:
Hier valt het ook wel mee met de spierpijn. Alleen mijn enkel is enorm stram, aangezien die in de supertiebreak van de mixed gisteren dubbel klapte
Ik las even iets heel anders, iets veel pijnlijkerquote:Op maandag 12 april 2010 13:35 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niks gescheurd!
Ik heb spierpijn in m'n billen
Die link is gauw gemaakt jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik las even iets heel anders, iets veel pijnlijker![]()
![]()
Schaatsen op hoge noren zit er voor jou dus sowieso niet inquote:Nee, gelukkig niets gescheurd. Ik ben vroeger wel vaker door mijn enkel gegaan (heb altijd al zwakke enkels gehad), maar dat was dan altijd mijn rechter enkel en dit keer mijn linker. Ik liep het er nog vrij snel uit, getuige ook dat we die supertiebreak nog wonnen, maar na een nacht slapen is het dan altijd behoorlijk stram.
Je wilt het niet weten. Als ik ga schaatsen moet ik altijd van die ijshockeyschaatsen hebben, anders kan ik gewoon niet op de ijzers blijven staanquote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Die link is gauw gemaakt ja
[..]
Schaatsen op hoge noren zit er voor jou dus sowieso niet in
Ik ga denk ik even een rondje hardlopen straks, vorige keer hielp dat ook tegen spierpijn
Natuurlijk, inmiddels als voor één toernooi ingeschreven en ga er nog wel minstens 5 spelen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef tennismania het volgende:
Gaan jullie dit seizoen ook weer toernooien spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |