Ik raakte vorige week inderdaad meer met m'n hout dan de snarenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef FedExpress het volgende:
hoezo hebben jullie snaren nodig? frame alleen is toch meer dan genoeg voor supertennissers zoals wij
Jammer genoeg is het verplicht om een bespanning in je racket te hebben als je hem gebruiktquote:Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef FedExpress het volgende:
hoezo hebben jullie snaren nodig? frame alleen is toch meer dan genoeg voor supertennissers zoals wij
Ik was me net aan het bedenken he:quote:Op donderdag 8 april 2010 14:51 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het verplicht om een bespanning in je racket te hebben als je hem gebruikt
Gewoon doen, ik zou die gezichten van je tegenstanders (en alle andere mensen op het park) wel eens willen zienquote:Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was me net aan het bedenken he:
Wat nou als je met een schepnet (iets strakker dan een visnet) gaat tennissen. Dan kunnen je de ballen opvangen en in 1 soepele beweging over het net leggen met vele effecten.
Mag dat?
Er zijn geen voorschriften voor een minimaal aantal kilo's waarmee je je racket bespant volgens mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was me net aan het bedenken he:
Wat nou als je met een schepnet (iets strakker dan een visnet) gaat tennissen. Dan kunnen je de ballen opvangen en in 1 soepele beweging over het net leggen met vele effecten.
Mag dat?
Is lekker voor de handelingen aan het netquote:Op donderdag 8 april 2010 15:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja:
En hoe groot mag je "racket" zijn? Zijn daar eisen aan?
Want anders ga ik mijn racket een halve meter langer maken.
hehe aankomen met zo'n Lacrosse netje.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik zou die gezichten van je tegenstanders (en alle andere mensen op het park) wel eens willen zien
Het heeft ook geen zin (in dit geval) om verschillende regels te hebben omdat de merken zich toch aan de regels van de ATP zullen houden.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:13 schreef dekouwe het volgende:
De totale lengte van het racket – inclusief de handgreep - mag niet groter zijn dan 73,7 cm (29,0 inches). De breedte van het frame mag nergens groter zijn dan 31,75 cm (12,5 inches). Het slagoppervlak mag nergens langer zijn dan 39,4 cm (15.5 inches) en niet breder dan 29,2 cm (11,5 inches).
KNLTB regels, vaak zitten er kleine verschillen tussen KNLTB regels en ITF / ATP regels
Zeg je er ook nog even bij welkequote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Bak_Beest het volgende:
nieuwe tennisschoentjes gehaald net
Welke?quote:
Die zwarte zijn veel mooier joh (die heb ik namelijk gekochtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb nog even gebruik gemaakt van de actie op Tennisdirect. Witte Adidas Barricades
En een heel soepel snaartje geloof ik, weinig spin mee te genereren. Ik heb 'm dacht ik een aantal jaar geleden eens getest op aanraden van mijn trainer toen destijds. Kon er niks meequote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...
Ik heb sterk getwijfeld, maar heb veelal lichte kleding. Ach, die witte vond ik net wat mooier.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zwarte zijn veel mooier joh (die heb ik namelijk gekocht).
Ik wilde graag omnicourt schoenen, dus die tennisdirect-deal met barricades ging voor mij niet op. Heb de Tirand III OC gehaald, kan ik weer een jaartje vooruit, hiermee ga ik 5 worden, ik voel hetquote:Op donderdag 8 april 2010 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg je er ook nog even bij welke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |