Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of watquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
Misschien is die tenniswinkel op het park van heerhugowaard wat ?
is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee? just out of curiosity
Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
Misschien is die tenniswinkel op het park van heerhugowaard wat ?
is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee? just out of curiosity
Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct isquote:Op donderdag 8 april 2010 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of wat
Ongelofelijk druk daar of niet? Voor mij toch liever die boerendorpjes waar je iedereen een beetje kentquote:Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct is
Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef dekouwe het volgende:
aahh oke geinig , apart want ik had het net over die snaar 2 pagina's terug. Vind hem zelf alleen aan de prijzige kant. zeker in vergelijking met een kirschbaum snaren kan je der misschien iets meer over vertellen ?
Je moet dan ook geen snaren uit gaan testen als je totaal uit vorm bentquote:Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijn.
Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Salamando het volgende:
echte bikkels bespannen het racket met schoenveters![]()
Gewoon Plexiglas, dat gaat jaren mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.
Volgens mij verkoopt die tenniswinkel in Heerhugowaard het ook.
Pruik van Agassiquote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik gebruik het schaamhaar van Martin Verkerk.
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.
Ik speel met Big Banger Alu Power.
Optimaal elastisch, duurzaam en gevoel. Beter dan met welke snaar dan ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, ach, ik doe twee jaar over zo'n rol, dus in dat opzicht valt het wel mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |