abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80046085
Nu tennissen!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_80046166
veel plezier!
~Si vis amari, ama~
pi_80049491
ook hier het gisteren het eerste snaartje er door heen , helaas gaan er bij mij flink wat door heen per seizoen heb er wel is over nagedacht om zelf zo'n apparaat te kopen maar heb der niet zo veel trek in. Heb zelf een rol gekocht en die degene die het bij mij doet woont ook bij mij in de straat en die geef ik dan die rol mee .. alleen hij is bijna leeg, maar is voor een nieuwe kijken.

betaal die jongen per keer iets van 6 of 7 euro.
Zaterdag weer lekker aan de bak ik heb nog geen idee wat ik speel, hou ik me ook niet mee bezig vorig jaar 1x gedaan zit in een mixteam en kreeg ik het verwijd dat ik een dame op offerde( wat ook zo was ) maar ik ben ook niet zo tactvol in brengen zei gewoon .. jij gaat die single spelen dan winnen wij de rest vond ze niet zo tof

[ Bericht 0% gewijzigd door dekouwe op 07-04-2010 18:14:58 ]
sudo is powerrrr
  woensdag 7 april 2010 @ 17:19:50 #54
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_80049805
Als je veel snaren er doorheen slaat kan je een iets dikkere snaar nemen. Zeg 1.35 mm. Speelt alleen wel iets minder fijn dan snaren van 1.30 mm of 1.25 mm.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_80051980
speel al met een stugge snaar, kirschbaum en ik wil niet dikker want dat gaat ten koste van me spin en vind ik drama spelen
sudo is powerrrr
pi_80052780
Als er morgen of overmorgen geen pakketje van TennisDirect komt ben ik fucked qua snaren.
pi_80054613
quote:
Op woensdag 7 april 2010 13:24 schreef Norrage het volgende:
Welk team mag je? Toch niet heren 5 he?
Ja . Ken je ze?
pi_80054706
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:25 schreef luckass het volgende:

[..]

Ja . Ken je ze?
Ze zijn niet zo goed en jij volgens mij wel een beetje
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_80054875
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ze zijn niet zo goed en jij volgens mij wel een beetje
Ach, als ik maar in de enkel een beetje kan ballen is het al goed.
In de dubbel kan ik toch niet al te veel verliezen.
pi_80059760
Nou net even mijn voorbereiding voor zaterdag afgewerkt. Gewonnen met 7-6 van een meid
Is wel een 6 dus schouderklopje voor deze baas.

Service liep kut en het spreiden over de baan liep moeizaam. Maar goed. Elke bal buiten nu is meegenomen.
U MAD?
pi_80060888
Je moet ze ook nooit met 6-0 der afvegen je moet ze toch nog een beetje gevoel geven dat ze kunnen tennissen anders kan je het zeker bij der vergeten ;-)
sudo is powerrrr
pi_80060912
quote:
Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Als er morgen of overmorgen geen pakketje van TennisDirect komt ben ik fucked qua snaren.
desnoods een setje in de winkel kopen ?

[ Bericht 0% gewijzigd door dekouwe op 08-04-2010 12:21:19 ]
sudo is powerrrr
pi_80061579
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:28 schreef dekouwe het volgende:
Je moet ze ook nooit met 6-0 der afvegen je moet ze toch nog een beetje gevoel geven dat ze kunnen tennissen anders kan je het zeker bij der vergeten ;-)
U MAD?
  woensdag 7 april 2010 @ 21:41:44 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80061656
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:19 schreef Outlined het volgende:
Als je veel snaren er doorheen slaat kan je een iets dikkere snaar nemen. Zeg 1.35 mm. Speelt alleen wel iets minder fijn dan snaren van 1.30 mm of 1.25 mm.
Hoeft niet. Ligt een beetje aan de opbouw van de snaar. Ik heb een snaar met een kevlar coating, maar daar omheen wat soepeler gebeuren waardoor hij vrij gevoelig is en toch ook sterk. 1.25 dik.

Dikke snaren spelen niet lekker. Dan krijg ik een beetje een stroperig gevoel met slaan. Geen idee hoe het beter uit te leggen

Krischbaum heb ik ook wel eens gehad, maar dat is me iets te gevoelloos. Grappig ook om dat spul te bespannen. Je kunt het gewoon in een vorm buigen. Zo stug is het
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_80061756
Lekker kapot gaan zondag . Ik zit in een team van 4 in de gemengddubbel dus allemaal 3 wedstrijden, die voel je na afloop wel
pi_80062049
Net weer getraind met de hele seniorenselectie. Ging echt lekker, gedubbeld tegen twee 3'tjes en ik raakte serverend en vollerend echt alles en dankzij mij 4-4 gespeeld tegen die gasten
pi_80067251
Nog drie nachten slapen
U MAD?
  donderdag 8 april 2010 @ 00:02:12 #69
75556 erkel
back from Dagestan
pi_80068527
Damn wat gaat het snel al dit nieuwe topic.

Tot nu toe nog maar één keer buiten gespeeld op gravel en ook gelijk de hele baan omgeploegd. Die baan zit nu vol met kuilen en hobbels, maar was gelukkig bij een andere club . Hopelijk vrijdag bij mijn eigen club buiten trainen, maar is nog twijfelachtig. Zelfs competitie is dat ook op onze banen.

De groundsman is altijd heel traag, maar ze zijn dan wel gelijk een seizoen goed.
Weisst
pi_80070464
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Krischbaum heb ik ook wel eens gehad, maar dat is me iets te gevoelloos. Grappig ook om dat spul te bespannen. Je kunt het gewoon in een vorm buigen. Zo stug is het
Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spin (als dat werkt ) Zat ook nog naar de big banger alu power rough te kijken, maar dies een heel stuk duurder :/ maar schijn je meer gevoel in te hebben.
sudo is powerrrr
pi_80073441
U MAD?
pi_80074319
2 dagen...
  donderdag 8 april 2010 @ 10:34:00 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80074607
quote:
Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef erkel het volgende:
Damn wat gaat het snel al dit nieuwe topic.

Tot nu toe nog maar één keer buiten gespeeld op gravel en ook gelijk de hele baan omgeploegd. Die baan zit nu vol met kuilen en hobbels, maar was gelukkig bij een andere club . Hopelijk vrijdag bij mijn eigen club buiten trainen, maar is nog twijfelachtig. Zelfs competitie is dat ook op onze banen.

De groundsman is altijd heel traag, maar ze zijn dan wel gelijk een seizoen goed.
Bij ons zijn de banen echt top.
Er is al een competitiedag op gespeeld en er is ondanks wat regen gewoon doorgespeeld.
Ik heb er maar 1 kuil in getrapt en dat was helemaal aan de zijkant van de baan. Wij hebben echt een groundsman
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_80074863
Vanmiddag weer tennissen, en morgen weer! Ja! Dan ben ik lekker in vorm

Gister van mijn teamgenootje gewonnen, die moet nog even in vorm komen. Ikzelf zit wel goed denk ik, alleen die service loopt nog niet...maar ik ben nu ook nog een beetje aan het experimenteren....
  donderdag 8 april 2010 @ 10:49:06 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80075005
quote:
Op donderdag 8 april 2010 02:26 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spin (als dat werkt ) Zat ook nog naar de big banger alu power rough te kijken, maar dies een heel stuk duurder :/ maar schijn je meer gevoel in te hebben.
Ik speel met deze:
http://www.tennisplanet.n(...)r-bullit-hid-10-pack

ik dacht alleen dat hij 1.25mm was, maar hij is 1.30mm
Wel erg lekker snaartje en dat weinig spanningsverlies merk je ook wel. Is wel fijn soms.
  donderdag 8 april 2010 @ 10:51:13 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80075055
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:44 schreef Norrage het volgende:
Vanmiddag weer tennissen, en morgen weer! Ja! Dan ben ik lekker in vorm

Gister van mijn teamgenootje gewonnen, die moet nog even in vorm komen. Ikzelf zit wel goed denk ik, alleen die service loopt nog niet...maar ik ben nu ook nog een beetje aan het experimenteren....
Ik ga vanavond ook weer knallen. Moet toch een keer een bal goed gaan slaan
pi_80076987
Ik heb deze: http://www.tennisdirect.n(...)-e-o-1-29-paars-200m
en deze: http://www.tennisdirect.n(...)son-syngut-pro-200m/

Vind de l.e.o. erg lekker spelen, die syngut heeft wat minder gevoel, maar vind ik op zich ook een prima snaartje.
  donderdag 8 april 2010 @ 11:44:01 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80077073
Ik speel al jaren met dezelfde snaar.
Een tijdje gehad dat ik super veel snaren probeerde. Deze beviel het beste, dus het is daar bij gebleven
pi_80077113
quote:
Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef dekouwe het volgende:

[..]

des noods een setje in de winkel kopen ?
Jup, het probleem is echter dat ze in winkels alleen van die gare snaartjes hebben...
  donderdag 8 april 2010 @ 12:23:06 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80078568
quote:
Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Jup, het probleem is echter dat ze in winkels alleen van die gare snaartjes hebben...
Nou ja, als je niets beters kunt krijgen moet je maar ff wat consessies doen toch?
Daarna bestel je gewoon weer je eigen snaar. Desnoods knip je dan die snaar uit de winkel er weer uit. Dat heb ik wel eens gedaan. Ik had 1 of andere Prince snaar gekregen en die vond ik zo ruk dat ik hem er na 2 keer tennissen uit heb geknipt
pi_80079104
Misschien is die tenniswinkel op het park van heerhugowaard wat ?
is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee ? just out of curiosity
sudo is powerrrr
pi_80079269
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee ? just out of curiosity
Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of wat
U MAD?
pi_80079696
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.

Ik speel met Big Banger Alu Power.
  donderdag 8 april 2010 @ 13:11:51 #84
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_80080231
Die BB alu power ziet er goed uit zeg
heb zelf van Wilson de Super Spin gekocht. Snaar heeft een 6-hoekige vorm. Ben benieuwd.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_80080260
aahh oke geinig , apart want ik had het net over die snaar 2 pagina's terug. Vind hem zelf alleen aan de prijzige kant. zeker in vergelijking met een kirschbaum snaren kan je der misschien iets meer over vertellen ?
sudo is powerrrr
pi_80080378
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of wat
Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct is
sudo is powerrrr
pi_80080720
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef dekouwe het volgende:

[..]

Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct is
Ongelofelijk druk daar of niet? Voor mij toch liever die boerendorpjes waar je iedereen een beetje kent
  donderdag 8 april 2010 @ 13:26:06 #88
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_80080747
echte bikkels bespannen het racket met schoenveters
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_80080929
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef dekouwe het volgende:
aahh oke geinig , apart want ik had het net over die snaar 2 pagina's terug. Vind hem zelf alleen aan de prijzige kant. zeker in vergelijking met een kirschbaum snaren kan je der misschien iets meer over vertellen ?
Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijn .
pi_80081294
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijn .
Je moet dan ook geen snaren uit gaan testen als je totaal uit vorm bent
  donderdag 8 april 2010 @ 13:40:51 #91
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_80081332
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Salamando het volgende:
echte bikkels bespannen het racket met schoenveters
Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.

Volgens mij verkoopt die tenniswinkel in Heerhugowaard het ook.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_80081365
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.

Volgens mij verkoopt die tenniswinkel in Heerhugowaard het ook.
Gewoon Plexiglas, dat gaat jaren mee.
pi_80081764
Kevlar snaren met miniscule diamantjes er op voor extra veel topspin
sudo is powerrrr
pi_80081850
Ik gebruik het schaamhaar van Martin Verkerk.
pi_80081947
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Pruik van Agassi
  donderdag 8 april 2010 @ 13:58:43 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80081991
quote:
Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.

Ik speel met Big Banger Alu Power.
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...
  donderdag 8 april 2010 @ 14:02:12 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_80082124
quote:
Optimaal elastisch, duurzaam en gevoel. Beter dan met welke snaar dan ook.
Uiteraard gebruikt hij ze zelf niet. Dat zou het veel te makkelijk maken voor hem.
pi_80082390
quote:
Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...
Ja, ach, ik doe twee jaar over zo'n rol, dus in dat opzicht valt het wel mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chriz2k op 08-04-2010 14:14:42 ]
pi_80082924
ik heb met mijn laatste rol net eventjes iets langer dan een jaar gedaan :/
sudo is powerrrr
pi_80082962
quote:
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')