Ze zijn niet zo goedquote:
Ach, als ik maar in de enkel een beetje kan ballen is het al goed.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goeden jij volgens mij wel een beetje
desnoods een setje in de winkel kopen ?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Als er morgen of overmorgen geen pakketje van TennisDirect komt ben ik fucked qua snaren.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:28 schreef dekouwe het volgende:
Je moet ze ook nooit met 6-0 der afvegen je moet ze toch nog een beetje gevoel geven dat ze kunnen tennissen anders kan je het zeker bij der vergeten ;-)
Hoeft niet. Ligt een beetje aan de opbouw van de snaar. Ik heb een snaar met een kevlar coating, maar daar omheen wat soepeler gebeuren waardoor hij vrij gevoelig is en toch ook sterk. 1.25 dik.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:19 schreef Outlined het volgende:
Als je veel snaren er doorheen slaat kan je een iets dikkere snaar nemen. Zeg 1.35 mm. Speelt alleen wel iets minder fijn dan snaren van 1.30 mm of 1.25 mm.
Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spinquote:Op woensdag 7 april 2010 21:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Krischbaum heb ik ook wel eens gehad, maar dat is me iets te gevoelloos. Grappig ook om dat spul te bespannen. Je kunt het gewoon in een vorm buigen. Zo stug is het
Bij ons zijn de banen echt top.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef erkel het volgende:
Damn wat gaat het snel al dit nieuwe topic.
Tot nu toe nog maar één keer buiten gespeeld op gravel en ook gelijk de hele baan omgeploegd. Die baan zit nu vol met kuilen en hobbels, maar was gelukkig bij een andere club. Hopelijk vrijdag bij mijn eigen club buiten trainen, maar is nog twijfelachtig. Zelfs competitie is dat ook op onze banen.
De groundsman is altijd heel traag, maar ze zijn dan wel gelijk een seizoen goed.
Ik speel met deze:quote:Op donderdag 8 april 2010 02:26 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spin(als dat werkt
) Zat ook nog naar de big banger alu power rough te kijken, maar dies een heel stuk duurder :/ maar schijn je meer gevoel in te hebben.
Ik ga vanavond ook weer knallen. Moet toch een keer een bal goed gaan slaanquote:Op donderdag 8 april 2010 10:44 schreef Norrage het volgende:
Vanmiddag weer tennissen, en morgen weer! Ja! Dan ben ik lekker in vorm
Gister van mijn teamgenootje gewonnen, die moet nog even in vorm komen. Ikzelf zit wel goed denk ik, alleen die service loopt nog niet...maar ik ben nu ook nog een beetje aan het experimenteren....
Jup, het probleem is echter dat ze in winkels alleen van die gare snaartjes hebben...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:29 schreef dekouwe het volgende:
[..]
des noods een setje in de winkel kopen ?
Nou ja, als je niets beters kunt krijgen moet je maar ff wat consessies doen toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jup, het probleem is echter dat ze in winkels alleen van die gare snaartjes hebben...
Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of watquote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
Misschien is die tenniswinkel op het park van heerhugowaard wat ?
is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee? just out of curiosity
Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:40 schreef dekouwe het volgende:
Misschien is die tenniswinkel op het park van heerhugowaard wat ?
is toch relatief bij jou in de buurt, of is TNT inmiddels al langs geweest welke snaar speelt onze topper van dit forum eigenlijk mee? just out of curiosity
Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct isquote:Op donderdag 8 april 2010 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft die tennisvereniging een eigen tenniswinkel of wat
Ongelofelijk druk daar of niet? Voor mij toch liever die boerendorpjes waar je iedereen een beetje kentquote:Op donderdag 8 april 2010 13:15 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Jah maar het is ook een vrij groot park , 21 gravel banen plus nog indoor banen (weet niet hoeveel) die winkel word gerund door familie reinhardt wat ik er van weet, weet niet of het correct is
Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef dekouwe het volgende:
aahh oke geinig , apart want ik had het net over die snaar 2 pagina's terug. Vind hem zelf alleen aan de prijzige kant. zeker in vergelijking met een kirschbaum snaren kan je der misschien iets meer over vertellen ?
Je moet dan ook geen snaren uit gaan testen als je totaal uit vorm bentquote:Op donderdag 8 april 2010 13:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Inderdaad prijzig, maar hij gaat wel lang mee! Daar staat tegenover dat hij wel eerder zijn spanning verliest dan de meeste snaren, dus als het te gek wordt met trampolineslagen moet je hem er gewoon uitknippen. Die Roughversie heb ik ook een keer geprobeerd, maar om de een of andere reden kreeg ik daarmee totaal geen diepte in mijn groundstrokes, maar dat zal waarschijnlijk gewoon toeval zijn.
Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Salamando het volgende:
echte bikkels bespannen het racket met schoenveters![]()
Gewoon Plexiglas, dat gaat jaren mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd prikkeldraad. Met scheermesjes er doorheen. En gedoopt in magma. Wat ik uit de kolkende mond van de Vesuvius heb gehaald. Waar het door nachtelfen wordt gesmolten. Die er zoutzuur doorheen gegooid hebben.
Volgens mij verkoopt die tenniswinkel in Heerhugowaard het ook.
Pruik van Agassiquote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ik gebruik het schaamhaar van Martin Verkerk.
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...quote:Op donderdag 8 april 2010 12:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Goede tip! Daar zullen ze hem vast wel hebben inderdaad.
Ik speel met Big Banger Alu Power.
Optimaal elastisch, duurzaam en gevoel. Beter dan met welke snaar dan ook.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, ach, ik doe twee jaar over zo'n rol, dus in dat opzicht valt het wel mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Damn wat een prijs hey. Dat vind ik wel een hoop geld voor een snaartje...
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:55 schreef Chriz2k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |