Ze zijn niet zo goedquote:
Ach, als ik maar in de enkel een beetje kan ballen is het al goed.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo goeden jij volgens mij wel een beetje
desnoods een setje in de winkel kopen ?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Chriz2k het volgende:
Als er morgen of overmorgen geen pakketje van TennisDirect komt ben ik fucked qua snaren.
quote:Op woensdag 7 april 2010 21:28 schreef dekouwe het volgende:
Je moet ze ook nooit met 6-0 der afvegen je moet ze toch nog een beetje gevoel geven dat ze kunnen tennissen anders kan je het zeker bij der vergeten ;-)
Hoeft niet. Ligt een beetje aan de opbouw van de snaar. Ik heb een snaar met een kevlar coating, maar daar omheen wat soepeler gebeuren waardoor hij vrij gevoelig is en toch ook sterk. 1.25 dik.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:19 schreef Outlined het volgende:
Als je veel snaren er doorheen slaat kan je een iets dikkere snaar nemen. Zeg 1.35 mm. Speelt alleen wel iets minder fijn dan snaren van 1.30 mm of 1.25 mm.
Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spinquote:Op woensdag 7 april 2010 21:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Krischbaum heb ik ook wel eens gehad, maar dat is me iets te gevoelloos. Grappig ook om dat spul te bespannen. Je kunt het gewoon in een vorm buigen. Zo stug is het
Bij ons zijn de banen echt top.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:02 schreef erkel het volgende:
Damn wat gaat het snel al dit nieuwe topic.
Tot nu toe nog maar één keer buiten gespeeld op gravel en ook gelijk de hele baan omgeploegd. Die baan zit nu vol met kuilen en hobbels, maar was gelukkig bij een andere club. Hopelijk vrijdag bij mijn eigen club buiten trainen, maar is nog twijfelachtig. Zelfs competitie is dat ook op onze banen.
De groundsman is altijd heel traag, maar ze zijn dan wel gelijk een seizoen goed.
Ik speel met deze:quote:Op donderdag 8 april 2010 02:26 schreef dekouwe het volgende:
[..]
Idd erg stug, heb het in 1.20 erg dun maar het is het enige wat nog een beetje heel blijf heb overigens de spiky variant.. met ribbeltjes op de snaren voor extra veel spin(als dat werkt
) Zat ook nog naar de big banger alu power rough te kijken, maar dies een heel stuk duurder :/ maar schijn je meer gevoel in te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |