Dat dus.quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
kramp in je teen? van alle plekken waar je kramp kan krijgen
ja, maar dat komt omdat jij vervolgens kan gaan douchen met de tegenstandstersquote:Op maandag 12 april 2010 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik krijg denk ik nog eerder kramp in mijn leuter tijdens het tennissen dan in mijn teen
Ja kutweerquote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Zal ik ook maar eens posten. Enkel vrij makkelijk gewonnen, 6-2 6-4. De rest van m'n team verloor helaas hun enkels. Dubbel ging erg gelijk op stonden constant een break voor tot 4-3, toen ineens geen game meer gehaald die set en dus 6-4 weggeven. Tweede set kwamen we knap terug en wonnen 6-4. Laatste set kreeg ik kramp in mijn onderarm en mijn teen, en verloren we 6-0
. Uiteindelijk 5-1 verloren, waarvan ik het enige punt heb binnengesleept
.
Wat was die wind trouwens fucking lastig, het was koud, het was kutweer om te tennissen.
Ik had gisteren kramp door m'n hele benen heen, waaronder m'n teen, maar ook even in de onderkant van m'n voetquote:Op maandag 12 april 2010 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik krijg denk ik nog eerder kramp in mijn leuter tijdens het tennissen dan in mijn teen
Same, maar zou ook schandalig zijn na al die wedstrijden ervoorquote:Op maandag 12 april 2010 13:01 schreef Komakie het volgende:
Kramp.... jongens jullie moeten toch een beetje beter trainen hoor
Ik heb wel wat pijn in mijn hamstrings. Verder eigenlijk nergens last van
Me lichaam is trouwens wel eens wat moe.quote:Op maandag 12 april 2010 13:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Same, maar zou ook schandalig zijn na al die wedstrijden ervoor
Ik had eerder last van een kater de volgende dag.... dat nog maar eens gaan trainen denk.
Gelukkig heb je niks gescheurd!quote:Op maandag 12 april 2010 13:17 schreef TheArt het volgende:
Hier valt het ook wel mee met de spierpijn. Alleen mijn enkel is enorm stram, aangezien die in de supertiebreak van de mixed gisteren dubbel klapte
Ik las even iets heel anders, iets veel pijnlijkerquote:Op maandag 12 april 2010 13:35 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Gelukkig heb je niks gescheurd!
Ik heb spierpijn in m'n billen
Die link is gauw gemaakt jaquote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik las even iets heel anders, iets veel pijnlijker![]()
![]()
Schaatsen op hoge noren zit er voor jou dus sowieso niet inquote:Nee, gelukkig niets gescheurd. Ik ben vroeger wel vaker door mijn enkel gegaan (heb altijd al zwakke enkels gehad), maar dat was dan altijd mijn rechter enkel en dit keer mijn linker. Ik liep het er nog vrij snel uit, getuige ook dat we die supertiebreak nog wonnen, maar na een nacht slapen is het dan altijd behoorlijk stram.
Je wilt het niet weten. Als ik ga schaatsen moet ik altijd van die ijshockeyschaatsen hebben, anders kan ik gewoon niet op de ijzers blijven staanquote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Die link is gauw gemaakt ja
[..]
Schaatsen op hoge noren zit er voor jou dus sowieso niet in
Ik ga denk ik even een rondje hardlopen straks, vorige keer hielp dat ook tegen spierpijn
Natuurlijk, inmiddels als voor één toernooi ingeschreven en ga er nog wel minstens 5 spelen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef tennismania het volgende:
Gaan jullie dit seizoen ook weer toernooien spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |