Het zal elke keer weer wat beter gaan. Het is puur een kwestie van zoveel mogelijk ballen slaan buiten, al klinkt dat wel erg makkelijkquote:Op woensdag 7 april 2010 13:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Gisteren was het niet best nee.
De eerste keer buiten spelen heb ik altijd heel veel problemen met timing en dergelijke. De eerste 15 services gingen gewoon allemaal mis en dan bedoel ik niet mis in de zin van tegen de netband of net uit, maar gewoon 5 totaal missen en de andere 10 allemaal op het frame. Terwijl dat iets is waar ik het van moet hebben. Komt ook omdat het al wat later was en ik met kunstlicht begon. Dat maakt het lastiger. Ik weet niet waarom het zo gaat, maar dat is altijd na een winter indoor spelen. Ballen zijn ook veel zwaarder enzo.
Daarnaast ook nog een 2 weken ziek geweest en 3 weken niet gespeeld. Het helpt allemaal niet mee.
Ik weet wel dat als ik nu weer ga spelen het ongetwijfeld al beter gaat. Het is alleen belangrijk dat mijn service gaat lopen. Als die loopt dan kom ik nog wel een eind. Dan is het gewoon een kwestie van service houden en een beetje klooien op die van hem. Hopen op een paar foutjes en dan kom ik er wel
Ik moet gewoon even 100 keer serveren. Dan komt het wel weer goed. Ik probeerde ondanks dat we een partijtje speelden me in ieder geval een beetje aan een patroon vast te houden door veel op de backhand van de tegenstander te spelen enzo.
Gelijk een partijtje spelen is gewoon slecht voor me. Donderdag gewoon even goed ritme op doen door veel te serveren zonder partijtje te spelen en heel veel backhandjes te slaan. Dan wordt het wel beter..... hoop ik....
Ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, je hebt het bedrag er zo uit
Die van mij was 200 euro plus een rol bespanning. Je haalt uit 1 rol ongeveer 17/18 rackets denk ik. Als je je racket 18x laat bespannen tegen 15 euro ben je ook 270 euro kwijt. Tel uit je winstquote:Op woensdag 7 april 2010 14:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeLeg uit als je wil. Hoeveel kost zo'n apparaat? en is het te doen met 2 linker handen?
Hoeveel kost een nije rol? Dat bespannen is wel allemaal te doen of zit je echt de eerste 5x enorm te kloten?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Die van mij was 200 euro plus een rol bespanning. Je haalt uit 1 rol ongeveer 17/18 rackets denk ik. Als je je racket 18x laat bespannen tegen 15 euro ben je ook 270 euro kwijt. Tel uit je winst
30 euro voor een keertje bespannenquote:Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoeveel kost een nije rol? Dat bespannen is wel allemaal te doen of zit je echt de eerste 5x enorm te kloten?
Edit: Als ik bespan ben ik al gauw 30 euro kwijt trouwens...
Godver dus al 2x genaaid geweestquote:Op woensdag 7 april 2010 14:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
30 euro voor een keertje bespannenDat is echt bespottelijk.
Ja dat is echt genaaid jaquote:Op woensdag 7 april 2010 14:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godver dus al 2x genaaid geweestDingen gaan wel een maand of 6/7 mee.. en ik tennis behoorlijk wat zoals je gemerkt heb. Maar toch genaaid zeker?
Ik betaal 7,50 euro bij mijn teamgenootje, maar wil het op den duur ook zelf gaan doen. Maar 30 euro slaat inderdaad nergens op. Zoek desnoods iemand op je club op die zelf bespant. Dat soort mensen willen het meestal wel voor een leuk prijsje doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godver dus al 2x genaaid geweestDingen gaan wel een maand of 6/7 mee.. en ik tennis behoorlijk wat zoals je gemerkt heb. Maar toch genaaid zeker?
eerlijk is eerlijk, verschil is wel dat iemand van je vereniging waarschijnlijk alleen een bepaald soort standaardsnaar heeft, bij een winkel heb je meestal meer keus (wat soms wel eens belangrijk kan zijn)quote:Op woensdag 7 april 2010 14:50 schreef Norrage het volgende:
Als je bij een winkel laat bespannen is het sowieso minstens 20 euro, als je een dure snaar neemt 30 euro...pure afzetterij! Regel gewoon wat mensen van je vereniging. Is veel beter. En krijgen zij die rol er tenminste uit
`quote:Op woensdag 7 april 2010 15:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, verschil is wel dat iemand van je vereniging waarschijnlijk alleen een bepaald soort standaardsnaar heeft, bij een winkel heb je meestal meer keus (wat soms wel eens belangrijk kan zijn)
Ik heb gewoon een eigen rol snaren die bij mijn teamgenootje ligt en elke keer als hij een racket moet bespannen doet hij dat gewoon met mijn snaren. Hoef ik ook niets extra's te betalen om snaren van hem te gebruiken en weet ik zeker dat het een snaar is waarvan ik weet dat ie lekker speelt.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, verschil is wel dat iemand van je vereniging waarschijnlijk alleen een bepaald soort standaardsnaar heeft, bij een winkel heb je meestal meer keus (wat soms wel eens belangrijk kan zijn)
Lekker vier á zes uur ballen en de volgende dag letterlijk niet uit je bed kunnen komen van de spierpijnquote:Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou op, hou op. Ik zie er nu al tegen op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |