Jezus, wat was dit weer afzien!
Sowieso vroeg opstaan, dat werkt nooit echt goed voor mij. Uiteindelijk om 11:00 begonnen met de derde single, die ik verloor in twee sets. Service liep wel redelijk, maar daar was alles ook mee gezegd. Veel te veel fouten, simpele forehands in het net, backhand kut enz... Dat was nadat de 1
e single had gewonnen en de 2
e verloren. Met mij was het dus 1-2 en de vierde kon het ook niet waarmaken. 1-3 dus.
Nouja, van de competitieleiding bij de vereniging moesten we een beetje doorgaan, dus na een 20 minuten weer de baan op voor de dubbel. En dat heb ik geweten

De eerste set ging nog wel (wel verloren), maar bij het begin van de tweede schoot er al kramp in m'n linkerkuit. Later schoot dat door naar de rechter en aan het eind van de tweede zat het ook nog eens in m'n linkerbovenbeen. Wel de 2
e set gewonnen, dus het hing er om. UIteindelijk met kramp overal die derde set nog gepakt, waardoor de eindstand 4-2 werd (andere dubbel had intussen ook verloren).
Niet onterecht verloren, maar het blijft jammer

Wel een heel leuk team als tegenstander, als goedmakertje van vorig jaar, toen we bij dezelfde vereniging een ontzettend kutteam troffen.
Maar het is weer begonnen

En ik heb nu overal spierpijn
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake