Ik kan dat beamen lijkt me best irritant als je op die stoel zit en zoiets gebeurd moet je toch een partijtje gaan graven in je geheugen maar dan zal het nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zit nu aan van die vragen te denken, maar op de scheidsrechters en lerarenopleiding krijg je een stuk spelregels maar echt van die onmogelijke situaties. Zoals aan de verkeerde kant beginnen met serveren, wat je dan moet doen en wanneer je dat moet doen etc. Zitten echt vage dingen tussen
Teammaatje van mij heeft er donderdag 4 door geslagen in 1 avondquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:00 schreef tennismania het volgende:
Net ff getraind. Gvd 2 mishits en 2 snaren eruit geklapt... Ging kut
Thanksquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:13 schreef Bak_Beest het volgende:
Succes vandaag voor degene die moeten spelen
Of gewoon tijdens de games tussen de punten door.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:50 schreef Bak_Beest het volgende:
Bij elke kantwissel nieuwe updates
Tegenstander: 'Huh, waarom dan?'quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Of gewoon tijdens de games tussen de punten door.
Even tegen je tegenstander "wacht even, ik moet even posten dat ik net een ace heb geslagen"
Succes! En dan maar hopen dat hij voor het eerst speelt en nog niet zo goed in zn spel zitquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik mag morgen tegen een 2,2 aantreden in de enkel!
Ik oefende net nog even met mijn broertje, hij speelt zaterdag competitie maar zit in een poule van 7 ipv 8 teams dus hij hoefde vandaag niet. Er stonden in ieder geval alleen maar zuigende vrouwenteams op de baan, en dan allemaal leuk dezelfde roze shirtjes aan, hip hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zonde dat ik volgende week 3 tentamens heb, anders was ik vandaag wel even bij de zaterdagcompetitie wezen kijken bij ons op het park.
Petje af hoor, hahahahahaquote:Zo nog ff een petje kopen voor morgen, dan ben ik er ook klaar voor
Nice, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
4-1 gewonnen
Single 7-5 6-3
HD 6-3 6-0
Lekkerquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
4-1 gewonnen
Single 7-5 6-3
HD 6-3 6-0
quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef Bak_Beest het volgende:
Lekker, en dat voor iemand die zijn spel typeert als K.U.T.
.
Ik heb echt zin in morgen! Alleen m'n vriendin komt kijken, en dat is niet altijd relaxed. Ze is echt te fanatiek, als ik een foute bal sla hoor ik alweer zachtjes 'jezus' vanaf de kant komen
, dat motiveert niet echt
.
Het is zo zonde van die laagste klasses....hogere klasses zijn meestal wel prima, maar die lage klasses zit echt alles door elkaar :/quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:58 schreef luckass het volgende:
0-6 verloren.
Tegen 6jes in 4e klasse, erg fijn.
Singel nog wel lekker mee kunnen ballen op eigen service, dat was het positieve van de dag.
Het is niet anders.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is zo zonde van die laagste klasses....hogere klasses zijn meestal wel prima, maar die lage klasses zit echt alles door elkaar :/
Haha, mooi danquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is niet anders.
Maar er komen nog wel tegenstanders die we wel kunnen hebben.
En mijn team viel trouwens best mee, ik had me op het ergste ingesteld.
Hmm waar speel je? Want ik moet morgen om 8:30 in IJsselstein zijnquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:50 schreef TheArt het volgende:
Morgen dus om fucking 8 uur op mijn eigen club aanwezig zijn om om half 9 bij de tegenstanders te zijn
In Vinkeveen. Stelletje mafkezen ook daarquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmm waar speel je? Want ik moet morgen om 8:30 in IJsselstein zijn
Stelletje mafkezen
quote:
Aan jou heeft dat niet gelegen in elk gevalquote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef Chriz2k het volgende:
Uiteindelijk is de schade wel tot 2-6 beperkt gebleven, dus dat is positief!
Dat was puur omdat de mix niet doorgingquote:Op zondag 11 april 2010 18:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Aan jou heeft dat niet gelegen in elk geval
Zijn jullie op 3-7 gestopt in de supertiebreak??????quote:Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef truedestiny het volgende:
3-5 verloren
enkel: 3-6 3-6(tegen een 3,8)
dubbel: 0-6 7-6 2-6
mix: 5-7 7-5 3-7(klote tiebreak:P)
ik zet gewoon even mijn traditie voort om op de 1ste speeldag niks te winnen.
Dat dusquote:Op zondag 11 april 2010 21:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zijn jullie op 3-7 gestopt in de supertiebreak??????![]()
jammer jammer...en ik wilde het net zeggen, wel heel veel fokkers hebben verloren zegquote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Holyjoe het volgende:
Ik zal me ook eens melden in dit topic, sta tenslotte ook minimaal 2x per week op de baan![]()
Na onze voorgaande voorjaarscompetitieronden vaak kansloos met 0-6 te verliezen hebben we vandaag met 4-2 gewonnen![]()
![]()
![]()
Voor mijzelf niet zo'n hele goede dag want ik mocht alleen singelen en was 1 van de 2 verliespuntenIk sprak later met één van zijn teamgenoten en die zei dat hij zijn 2e service net zo hard slaat als zijn eerste en daardoor veel dubbele fouten maakt ... nou niet in de partij tegen mij
Hij stond dus erg goed te serveren en ik kon alleen maar blokken en geen druk erop zetten, vervolgens staat hij ook de ballen nog eens "onwaarschijnlijk" lekker te raken en is er voor mij weinig eer te halen ... toch nog 6-7 2-6
![]()
Als ik het zo lees hebben we het allemaal niet zo best gedaan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |