Nee.quote:Op zondag 11 april 2010 22:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
BoWa wil zijn progressie zien na de winstpartijen van gisteren!
Heerlijk toch in de 4e klasse heren op zaterdagquote:Op zondag 11 april 2010 23:27 schreef luckass het volgende:
Ik zie nu trouwens de rating van m'n tegenstander pas.
Hij was 5,6618. Was die 3-6 1-6 zo slecht nog niet
.
Aah, gelukkig zijn 2 van die 6 teams toch uit een andere poule...wordt het misschien toch nog lekker tennissen!!quote:Op zondag 11 april 2010 21:32 schreef Norrage het volgende:
we hebben 3-5 verloren, uiteraard een supertiebreak mix die ertussen zat..en verder, tsja, ze waren beter en zoals verwacht zijn onze dames nog niet echt in vorm.
De gewonnen wedstrijden waren dan ook de wedstrijden met mannen erin, mijn HE, de HD (waar ik in speelde, dus ik heb alles gewonnen) en de mix tegen de invaller die 5 jaar niet getennist had
Maar de wind was enorm kut vandaag, maar ik heb wel echt geheerst in mijn single. ging echt geweldig. 6-1 6-2 tegen een 5je, die, okee, niet zijn dag had. Fantastisch begin voor mijDe HD ging ook goed, maar ja, dat was tegen een 5je en de 'slechte" invaller die 5 jaar niet getennist had, dus dat was een rare combi als tegenstander.
Het grappige is dat vandaag 6 van de 8 teams uit onze poule op de baan stonden (we spelen met 3 clubs van 1 park in dezelfde poule die toevallig allemaal thuis moesten..Daarvoor konden we goed kijken wat de poule nog meer voor in petto heeft. En behalve onze medestudenten is dat niet veel soeps.....zelfs een beginnerteam, in de 6e klasse!! :/ dus tsja, hopelijk dat de andere 2 teams wel goed zijn. Anders was de eerste comp-dag wat dat betreft meteen het hoogtepunt.
P.S. Waar was godverdomme het mooie weer? We hebben de hele dag lopen koukleumen in de ijskoude wind, zonder zon en er 90% zon voorspeld!![]()
![]()
Zaterdag is wel lekker ja. En m'n team is wel ok voor gasten die voor het eerst competitie spelenquote:Op zondag 11 april 2010 23:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heerlijk toch in de 4e klasse heren op zaterdagAah en je speelde met die Just, die kan inderdaad nog wel redelijk tennissen toch?
Misschien elke maand een update van iedereen ( als er echt wijzigingen zijn ). De meeste competitiespelers zullen wel een potje of 6 spelen per maand dus dat moet wel lukken denk ik.quote:Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Norrage het volgende:
Moeten we onze geupdate ratings posten, of edit de TP dat zelf? (lijkt me knap, maar wellicht heeft ie een plan)
Denk niet dat we elke week een update moeten gaan gevenquote:Op maandag 12 april 2010 09:17 schreef Norrage het volgende:
Moeten we onze geupdate ratings posten, of edit de TP dat zelf? (lijkt me knap, maar wellicht heeft ie een plan)
ik ben voor het eerst ooit actueel 5 geworden, dus ik wil nu een updatequote:Op maandag 12 april 2010 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Denk niet dat we elke week een update moeten gaan geven![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 09:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik ben voor het eerst ooit actueel 5 geworden, dus ik wil nu een update
kramp in je teen? van alle plekken waar je kramp kan krijgenquote:Op maandag 12 april 2010 11:39 schreef Bak_Beest het volgende:
Zal ik ook maar eens posten. Enkel vrij makkelijk gewonnen, 6-2 6-4. De rest van m'n team verloor helaas hun enkels. Dubbel ging erg gelijk op stonden constant een break voor tot 4-3, toen ineens geen game meer gehaald die set en dus 6-4 weggeven. Tweede set kwamen we knap terug en wonnen 6-4. Laatste set kreeg ik kramp in mijn onderarm en mijn teen, en verloren we 6-0
. Uiteindelijk 5-1 verloren, waarvan ik het enige punt heb binnengesleept
.
Wat was die wind trouwens fucking lastig, het was koud, het was kutweer om te tennissen.
Snap jij hetquote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
kramp in je teen? van alle plekken waar je kramp kan krijgen
Das knap. Laatste plek waar ik kramp zou kunnen krijgen denk ik. Wat ik wel altijd doe is tussen de potten door ff men schoenen uitgooien. Nije sokken en weer gaan. Weet niet of dat standaard voor iedereen is, maar ik vond het een briljante zet van mequote:Op maandag 12 april 2010 11:45 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Snap jij het.
Ik heb hard getraind deze winter, veel gedronken tijdens de wedstrijden, en dan nog kramp krijgen, en dan in m'n fucking teen!
Interessant staat het zekerquote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Das knap. Laatste plek waar ik kramp zou kunnen krijgen denk ik. Wat ik wel altijd doe is tussen de potten door ff men schoenen uitgooien. Nije sokken en weer gaan. Weet niet of dat standaard voor iedereen is, maar ik vond het een briljante zet van me![]()
Ja zaterdag liep ik smiddags ook al met men slippers rond. Kwam mede omdat ik klaar was daar nie vanquote:Op maandag 12 april 2010 11:53 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Interessant staat het zeker, intimideren en je staat al 1 set voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |